ik ga zondag naar de beurs, niet echt handig op waarschijnlijk de drukste dag, maar het kon niet anders.
Wij gaan aankomende zondag naar de 9 maanden beurs. Wij hadden geen andere optie dan nu zondag. Ben zeer benieuwd.
Wij gaan vrijdag naar de beurs! Heb er zin in! Nu eerst nog de hele week werken bah.. Heb voor het eerst me zwangerschapsbroek aan, zit heerlijk!
wij gaan niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij al 2 keer zwanger zijn geweest. Niet dat we niet net zo blij zijn hoor, maar wij ervaren het gewoon heel anders als de eerste. Bij de eerste was ik waarschijnlijk wel gegaan, bij de tweede misschien ook, maar bij de eerste waren wij krampachtig bezig om alles volgens de boekjes te doen, alles moest perfect, bij de tweede werd het iets minder. En nu weten we wat we wel moeten en wat we niet moeten, veel dingen op de lijst heb je niet eens nodig. En bij mijn dochter hebben we de commode al helemaal niet gebruikt. (daarom kopen we er nu ook geen een) Bij mijn zoon is de commode ook weinig gebruikt alleen in het begin vanwege alles moet volgens de boekjes. Maar ik begrijp natuurlijk wel het enthousiasme, vooral als je de eerste keer zwanger bent. Nu moet ik wel zeggen dat wij prachtige meubels, slaapkamers haaden voor onze spruiten Nu wordt het ook mooi, maar wat simpeler. Volgens mij zeur ik nu , sorry voor dat
nog even over buiken, die van mi is nog plat, behalve als ik nodig moet plassen, want mijn blaas duwt hem dan flink tegen mijn buik, zo heb ik hem ook kunnen laten voelen aan mijn dochter. anders voel ik hem ook maar dan moet je wat meer duwen.Ik vind het welleuk dat ie zo hoog ligt
-brusje hoe kan dat dan je commode bijna niet gebruiken, waar erschoon je dan je kindje en aankleden enzow wij gaan zaterdag naar de 9 maandenbeurs zondag is hier carnaval dus zullen wienig limpbo´s in amsterdam rai zijn hihi
Sorry heb ernstige last van zwangerschapsdementie en plaats mijn berichtje dus kats in de verkeerde maand 8) Groetjes Anita
Brusje ik snap je en heb dat gevoel nu ook. Het is gewoon weer een heel andere ervaring. De 9 maanden beurs vond ik overigens 2 jaar geleden ook weinig aan....de huishoudbeurs was leuker! Maareh hoezo heb je de commode weinig gebruikt dan? Ik gebruik hem bij mn dochter ook nog iedere dag met verschonen en aankleden.
Pluk jeetje wat een spanning! Maar gelukkig was alles in orde en heb je gewoon nu al een druktemaker! (dat beloofd wat!)
de eettafel, de bank, het bed, maareh, wij hebben een prachtige badkamer waar ook de wasmachinene staat en daarop hebben wij het aankleedkussen, dus baby in bad, poef op de aankleedkussen en huppa aankleden Maar mijn dochter is geboren in midden winter en wij hadden alleen een gaskachel beneden, ok we hadden ook een straalkachel boven, maar als je in de ochtend wakker wordt moet je hem eerst nog eens aanzetten en het was een heeeeeeeeeeeeele koude winter, ik heb zelfs met babydochter lief beneden geslapen. (we hadden een wieg beneden staan) Ze werd door de kraamverzorgster beneden in bad gedaan en op de tafel aangekleedt, ook zij vond het veelste koud boven. NU zijn we verhuist, maar de comode wordt na verloop van tij gewoon steeds minder gebruikt hier, eerder niet dan wel. Let wel ik heb ervaring met nog twee kids he, dit geld natuurlijk niet voor iedereen! (niet iedereen met kids denk en doet zoals ik bedoel ik)
ooo en we hebben twee halfhoogslapers die ook werden gebuikt voor het aankleden van de kids, hahahaha,
hey ik heb een keileuke site met geboortekaartjes gevonden die helemaal niet zo duur zijn. ons kaartje staat er tussen, we hebben er geen meer gezien die we net zo leuk vinden. 50 kaartjes vanaf 70 euro, incl. opmaak voor jongens en meisjes, enveloppen enz. valt best mee vind ik! weet niet of ik de link hier mag plaatsen: http://www.kaartmix.nl/b_site/babywhisp ... isper.html als het niet mag hoor ik het wel van één van de mods.
/ brusje sorry apenstaartjes doen het vandaag niet op het toestsenbord hihi ik werk op een kinderopvang maar zou toch niet zonder commode kunnen maar als je idd iets anders hebt op die hoogte dan is dat en goede oplossing en plaatsbesparend he
Brusje, grappig jouw dochter in de kou en mijn zoon in de hittegolf, wij konden overdag niet meer boven zijn vanwege de hitte
Miekiepluis, ons hele huis is ook ral 9010, ben ook helemaal van de farrow en Ball kleuren (weet niet of je het ook zo schrijft..)
@Nathalie01, gefeliciteerd en welkom! @Morgenzon, ik hoop ook dat je misselijkheid snel afneemt, maar bij mij begon dat ook pas dik na 12 wk! @Nita, hoe is het gisteren afgelopen bij je ouders? Laat je niet gek maken door je vriendje hoor, kies voor jezelf en je beeb. Doe net als hij, lekker egoistisch (sorry ) @Hanna, hoe was het bij de echo en hoe is het prikken gegaan? @Miekiepluis, wat een mooie muurschildering! En wij zijn donderdag op de beurs te vinden @Rose, gefeliciteerd met huisje en veel plezier met shoppen!
Ik heb alles bijgelezen, maar het gaat me niet lukken om op iedereen te reageren. Annie: Verkeerd bezorgd als het van iemand is die je niet kent? Wel leuk. Hanna: De kans dat je een gezond kindje hebt is vele male groter dan dat er iets mis zou zijn. Ik vond het ook spannend maar had me neergelegd bij het feit dat ik me wel druk kon maken, maar dat zou toch de uitslag niet beïnvloeden en ik voelde me er alleen maar heel rot bij. Dat hielp bij mij wel. Was heel ontspannen daar. Miekie: Super mooie muurschildering. Ik wilde ook een muurschildering gaan maken. Maar nu het 2 beebjes zijn wordt het de andere kamer en die is net een jaar geleden mooi behangen. Dus dat blijft mooi hangen, kan ook heel goed. Misschien ga ik nog wel op een groot doek iets moois schilderen. Stephanie: Jij hebt inderdaad al aardig wat gekocht. Ik heb zelf alleen slofjes gekocht. Verder 2 pakjes gekregen en een aantal rompertjes. Mooi buikje heb je, je ziet het al goed. Nita: Echt balen van je vriend. Ook snap ik het niet dat hij niet inziet dat jij er helemaal voor gaat en zo ontzettend sterk bent en het echt goed moet komen ook al zal het niet altijd gemakkelijk zijn.Ik hoop dat je uiteindelijk een goede beslissing kunt nemen. Heb je nog veel steun gehad van je collega? Ik hoop dat je ouders leuk hebben gereageerd. Wij gaan woensdag naar de 9 maandenbeurs.
Wij gaan zondag naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd hoe het is ik heb namelijk altijd geroepen: als ik ooit zwanger mag worden dan wil ik naar de 9 maanden beurs dus ik hoop niet dat het tegen valt
Zo de werkdag zit er weer op... Moet deze week hele dagen werken, omdat het schoolvakantie is! het trekt nu wel onderin me buik zo eind van de dag! Is dat normaal? Het mysterie van de bloemen is opgelost! Ze waren voor het buurmeisje! hahaha... Nu weet ik wel weer dat me vriend erg jaloers is! haha!
Een kinderdagverblijf kun je niet vergelijken met bij ons thuis natuurlijk. Bovendien staat bij ons op het kdv de commode in de woonkamer, het is gelijksvloers dus totaal logisch ook vanwege het vele verschonen dat het daar wel staat. Ik moet er niet aan denken om het ergens anders te doen.maar ik heb een huis met 3 verdiepingen, moet ik elke keer naar boven toe lopen als ik brusje wil verschonen, mmmmn. dat is niet altijd erg praktisch. Maar ik had altijd wel een commode, bij alle twee, echt prachtige kamer kreeg altijd complimentjes.