dan kun je bij ons ook niet meer boven zijn (de bovenste verdieping is dan offlimits) Maar mocht het weer heel erg koud zijn is het gelukkig nu geen prbleem meer
@ rose: gefeliciteerd met je huis! @ 9 maandenbeurs: gaan we niet heen, wordt allemaal te veel. We gaan zaterdag om 6:00 uur met vliegtuig naar Tenerife! Verheug me er al heel erg op. @ nita: balen zeg! Ik hoop dat je snel wat steun krijgt van ouders of vrienden. @ buikje: ik weet niet meer wie het schreef maar ik heb precies hetzelfde: 's avonds een buik en 's morgens bijna helemaal plat. Misschien dat ik morgen, als ik precies 15 weken ben, eens 's morgens en 's avonds een foto maak vanwege het verschil. @ verwekken: die van ons is 18 november 's morgens voor het werk in ons eigen bedje uit liefde verwekt. We waren allebei te laat op het werk Vanmorgen bij vk geweest en het hartje gehoord! Baby zit nog heel laag vond ik: baarmoeder kwam net boven schaambotje uit. Is dat normaal met 15 weken vraag ik me nu af? afspraak gemaakt voor 20 weken echo op 27 maart. Dat is al over een dikke maand. Gaat echt snel nu.
Rose: Gefeliciteerd met jullie huisje, heel mooi nieuws, nu niet al je geld uit gaan geven aan meubels he, je moet ook nog een iinderkamer inrichten! Negenmaanden beurs: Wij gaan donderdag heen. Buikkie: Tja ik begin door mijn broeken heen te raken, de eerste broek past al niet meer, de tweede zit verschrikkelijk vervelend, en 1 tja die zit overdag goed en `s avonds met open gulp en knoop gaar het wel, dus misschien tijd voor wat nieuwe broeken, dus ik denk dat mijn buikkie wel aan het groeien is. Verder: Gaat het redelijk, beetje last van mijn rug en heupen, ik denk dat mijn werk een beetje zwaar is, maar voorlopig gaan we nog door! verder weinig te melden! Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd iedereen die ik vergeten ben Sorry!
Hoi meiden Even een kort berichtje. Sinds vandaag begonnen met mijn lange stage (als leerkracht) pff wat kruipt er veel werk in. Ik heb gisteren gewerkt tot 12u maar nadien was ik echt stikkapot en er dan uit om 6.30u en dan de hele dag lesgeven. Ik voel me echt moe nu. Ik zie dat heel wat meiden al een buikje hebben, bij mij veranderd het van dag tot dag. Vooral ' s avonds heb ik een buikje. Liefs Stephanie
ow ja ff vergeten te vertellen, mijn ex-buurmeisje is vrijdag avond bevallen van een meisje (daesha) met een grote bos lang donker (lees zwart) haar! En vandaag is de buurvrouw bevallen, wat het is uh geen idee, ik weet alleen dat er een ooievaar tegen het raam is gevlogen en de vlaguithangt, ben wel erg nieuwsgierig, maar we komen er vanzelf achter!
Hallo allemaal, Ik ben Jessi, 22 jaar, en zwanger van de eerste. Ik ben 6 augustus uitgerekend, dus sluit me ook aan bij de augustus mama's . Liefs Jessi
Nita, hoop dat je veel steun hebt bij je ouders. Pluis, wat een ontzettende leuke muurschildering..kan ik je inhuren? Waar bestel je trouwens dat geboortekaartje, die is echt leuk. Rose, gefeliciteerd met jullie huis. Leuk hoor. Vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, op 27 maart, dat duurt nog zo lang..
Marieke, leuke site hoor met die kaartjes. Ik snap dat je daar wel een leuke uit kan kiezen! Monique, morgen is het bloedprikken. Lief dat je er naar vroeg. Ik ben me er nu geestelijk op aan het voorbereiden Lieke, fijn dat de echo goed was! De 20 weken echo gaat inderdaad al echt opschieten zeg! Vandaag heb ik de 12 weken echo gehad. Super was het Zo lief! Hij is nu 6,2 cm van kop tot kont. We konden echt alles duidelijk zien. een echt minimensje! Morgen hebben we de nekplooimeting, dus kan ik nog een keertje kijken Ik bof maar! 9-maanden-beurs, ik had wel zin om te gaan, maar heb nog steeds niet zoveel energie en ben nog misselijk. Dus ik laat dit maar aan me voorbij gaan. Jessi, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!
Hoi meiden, Ff kort.. Ben namelijk vanavond ineens weer heel misselijk...Stom gedoe! Jingi: Inhuren...hihi! Ik ga eerst eens hopen dat mijn muurschildering hier gewoon lukt, misschien dat ik daarna inderdaad mijn diensten als schilder ga aanbieden.. Je bent namelijk niet de eerste die het vraagt...hihi! En mijn puzzelstukkaartje vind je op www.mercard.nl Succes! Oh, help..en nu weet ik de rest al niet meer... Jongens, ik ga mijn bed in! Liefs, Pluis
Jingi, ik moet ook 27 maart! Wil je ook weten wat het wordt? Ik wel! Jessi, welkom! Ik kom uit Schagen, redelijk dichtbij! Hanna, met bloedprikken morgen gewoon de andere kant op kijken! Dat helpt bij mij altijd!
Tuurlijk willen wij het weten...ik wilde eigenlijk (vrijdag) de 13de al maar mijn vriend wilde dat niet die is een beetje bijgelovig.. nouja dan kunnen we het beter zien zullen we maar zeggen.
Goedeavond allemaal zo vandaag bloed wezen prikken viel allemaal reuze mee 3 buisjes maakte me wel druk maar achteraf denk je waarom eigenlijk .. en alles was ook goed bij de verloskundige kreeg weer een echo en heb het ook op dvd laten zetten ! erg leuk om later weer is terug te kijken ! baby was trouwens weer lekker aan het bewegen super om te zien weer @Hanna1974 succes morgen met het bloedprikken valt allemaal reuze mee hoor ik was er ook best bang voor maar het stelde niks voor zo gepiept ff de andere kant opkijken en klaar en mooi dat de echo goed was ... zo je bent zeker een bofkont 2 dagen achter elkaar kijken echt leuk! ik ga zo lekker naar bed ben moe .. voor iedereen die ik vergeten ben (bijna iedereen dus sorry) alvast weltrust ! groetjes tal
Mij zullen jullie waarschijnlijk niet meer vinden hier. Had vanavond een "pretecho" en die was niet goed. Er was vocht te zien in de hersenstam en de darmpjes zaten een heel klein beetje in de navelstreng.... Dit wijst op een chromosoomafwijking die best ernstig is (waarschijnlijk) Ben helemaal de weg kwijt, moet morgen naar het ziekenhuis en word dan doorverwezen naar Leiden voor een punctie. De kans dat dit goed komt is heel minimaal. De ellende is dat dit nog wel 4 weken kan gaan duren, dan ben ik 19 weken zwanger en dan............
@nicolioo jeetje meid wat erg om te horen heel veel sterkte. hebben ze dit nu pas gezien of had je al een nekplooimeting ofzow gehad? ik ben echt geschrokken van je bericht en heel verdrietig voor jullie
@ nicolioo: wat vreselijk! Heel veel sterkte! @ Hanna: succes met bloedprikken en veel plezier bij de echo. Wij hebben trouwens alleen t hartje gehoord via de doptone (helaas geen echo) @ 27 maart heb ik ook de 20 weken echo, wordt druk dan! @ miekiepluis: leuke site met die geboortekaartjes! Ik heb even gemist waar je muurschildering te zien is. Zou je de link nog eens willen plaatsen?
@Lieke1979, fijn dat je hartje heb gehoord, als je Vk niets gezegd heeft is het gewoon normaal hoor. Bij mij zat hij al wat hoger (is ook 2e kindje) en kwam ook omdat ik groeispurt gehad heb @Jessi86, gefeliciteerd en welkom! @Hanna, gewoon aan ons denken morgen, dan ga je lachen bloed laten prikken @Nicoliooo, jeetje meis, wat zal jouw wereld even op zijn kop staan,pffffff Gelukkig kan je al wel morgen bij het ziekenhuis terecht, dikke knuff en heel veel sterkte
@ Nicolioo Meid.....wat verschrikkelijk....en dan ben je eindelijk over die kritieke 12 weken heen en dan dit... Zelf ben ik de prenatale screening misgelopen wegens miscommunicatie (dankzij mijn VK!) dus als ik dit soort dingen lees, brrrrrr. Meid, ik leef met jullie mee! En toch hoop ik echt dat het nog goedkomt en dat het allemaal toch meevalt. Heel veel sterkte, dikke knuffel!
Hoi meiden, Heb al een paar dagen niet meer gereageerd, heb er weinig puf voor. Wel lees ik trouw mee hoor Maar wat ik nu lees daar moet ik even op reageren... Nicole, wat erg meid! Denk je voor een leuke pretecho te gaan, krijg je dat te horen... Oh wat erg. Ik wil jou en je man dan ook heel veel sterkte wensen.... Gelukkig kun je vandaag in het ziekenhuis terecht. Dikke knuffel! Nita, hoe was het gegaan? Je zou nog even wat laten weten? Nou, ik moet weer gaan werken Maar waarschijnlijk blijf ik na de bevalling lekker thuis tenminste als dat met die 170 euro huishoudgeld klopt.... Dan heb ik namelijk 50 euro meer als ik thuis zit per maand. Ik kom vanmiddag weer even reageren op iedereen denk ik! Tot dan, fijne dag allemaal!
Jee Nicole, wat een verschrikkelijk nieuws...inderdaad ben je de kritieke fase door en dan gebeurt dit...zo oneerlijk. Goed dat je zo snel naar het ziekenhuis kunt, hier kun je niet te lang mee lopen....heel veel sterkte samen meis...! liefs Marina
nicolioo-- Jeetje! Dat verwacht je ook niet! Ik wens jullie heel veel sterkte, zal nog een lange toch van onderzoeken worden..... Ik ben zelf iedere keer bang als ik naar de vk toe moet. Zo bang dat ik geen hartje zal horen en dat het mis is. Ik moet over 5 min. naar de vk. Jullie horen het van me.... ps weer vreemde droom gehad, vertel ik zo, moet nu gaan