Nicole, ik heb zitten huilen bij het lezen van jou berichtje... Je ziet gewoon een 'normaal' kindje en toch is het zo ziek. Die keuze die jullie moeten maken lijkt me zo moeilijk.... En jij klinkt heel erg sterk, je omschrijft alles zo duidelijk, ik zou dat nooit kunnen! Fijn dat jullie samen lekker een dvd hebben gekeken en als alles achter de rug is lekker samen naar Engeland gaan... Dat zal jullie vast goed doen! Ik ga je weer een dikke cyberknuffel geven hoor! En ik denk aan je! Lieke, oei dat is schrikken van je vader... Hopelijk krijgen jullie snel te horen wat het is geweest! Sterkte! Ik ga zo weer werken.. Miekiepluis, veel plezier op de beurs vandaag! Hopelijk is het niet te druk! Fijne dag allemaal!
@lieke sterkte met je vader ! @miekiepluis veel plezier vandaag @mama van youri werkse vandaag .... vandaag niet echt veel doen gister bezig geweest met de zolder op te ruimen het meeste is nu gelukkig weg .. want me oudste zoon gaat daar straks slapen dus moet het toch echt leeg zijn vandaag weer even verder met opruimen dus fijne dag iedereen groetjes tal
Hey meiden! Ik ben al een hele tijd al mijn vriendinnen, vriend en moeder aan het overhalen mee te gaan naar de 9 maandenbeurs. Helaas moeten ze allemaal werken of hebben al andere afspraken of ze hebben totaal geen zin. Het lijkt me echt leuk om heen te gaan, maar in me eentje zie ik niet zo zitten. Zijn er meiden tussen de 20 en 30 die zin hebben met mij over de beurs heen te lopen? Het klinkt wat raar vind ik, het is zo net een contact advertentie haha. Lijkt me gewoon leuk om met iemand heen te gaan die het ook leuk vind en ook zwanger is. Ik wil graag vandaag, morgen of vrijdag heen gaan. (overdag)
@ Nicolio, ik kan niets zeggen dat niet al gezegd is door de anderen... ik heb met tranen jouw bericht zitten lezen. Ik begrijp dat het misschien zo niet voelt maar ik vind je onwijs dapper en sterk! Bah wat een oneerlijke wereld is dit toch soms! Meis, ik wens jou en je vriend heeeel veel sterkte de komende tijd. Troost elkaar en neem alle tijd die jullie nodig hebben. Dikke kus Cindy
nicole ik vind het vreselijk voor je... zeker dat je echt daadwerkelijk moet gaan bevallen... wat de ruggenprik betreft, uit ervaring weet ik dat die wel degelijk alle pijn bedwingt... behalve natuurlijk de pijn die je emotioneel voelt ik wou dat er iets was dat ik kon doen voor je! lieke veel beterschap voor je vader! hoop dat het allemaal wat meevalt sarah moest ik kunnen zou ik gaan , maar het is wat ver weg voor mij ik ga naar de babybeurs hier in antwerpen op 28-29 maart lijkt me ook wel leuk... zo niet veel te melden, bewogen nachtje, lyana moest weer eten vannacht jeetje... ze heeft iets nieuws gevonden... krijsen... maar niet om te huilen maar gewoon voor het plezier...
Ik heb mn vriend uiteindelijk zover kunnen krijgen dat hij mee gaat, maar anders had ik het heel leuk gevonden. Ik hoop dat je nog iemand vindt.
nicolio, ik leef zo erg enorm met je mee, vind het zo'n kut nieuws. Dit wens je echt niemand toe, als het niet goed zit dan hoop je toch dat het binnen 6 7 weken het zichzelf afstoot. maar jij bent al 15 weken en als je die echo niet had gehad had je het niet eens geweten. Ik vind het echt heel erg voor, zeker omdat je na 12 weken je wat rustiger voelt, je bent immers de grens over. Ik wens jou en je partner heeel erg veel succes! Sarah waar is de 9 maanden beurs, utrecht?
Lieve Nicole en partner. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat een moeilijke beslissing moesten jullie maken. En wat een dappere. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar en van je omgeving.
Lieve Nicole, Bij het lezen van jou bericht kreeg ik tranen in mijn ogen. Ik vind jou op het moment dat ik dit lees erg dapper en sterk. Maar je staat zo machteloos. Je kunt niets beginnen en het maar aannemen dat het zo is. Ik wil jullie veel kracht en sterkte toewensen de komende periode. Lieke, Is er al meer duidelijkheid v.w.b. je vader? Ik hoop dat het mee valt. --------------------------------------------------------------------------------- Zoals Miekiepluis ook al eerder schreef is het nu heel dubbel over enthousiaste dingen zoals bezoekjes bij de VK te gaan schrijven, want ik heb het hartje weer gehoord! Na wat standaard onderzoekjes concludeerde de VK dat de baarmoeder mooi op schema ligt (1/2ns). Daarna was het de hoogste tijd om naar het hartje te luisteren. Ik sta er vandaag weer van te kijken hoe snel ze de hartslag te pakken heeft. Het was een mooie duidelijke slag, gaf ze aan. Een vraagje over de zwangerschapskaart: Er staat ball ct+/reg. Wat houdt dit in? Heb al even op internet gezocht maar kon alleen de definitie van ball vinden. Ball in samenhang met ct+/reg niet. Ik hoop dat jullie antwoord weten op mijn vraag! Fijne dag toegewenst. Simmer
simmer-- bij het onderdeel verloskundige (waar je je vraag kunt stellen) staat bovenaan informatie. Zo ook uitleg over de zwangerschapskaart en alle afkortingen. Wat jij bedoeld is denk ik dit : Ligging: geeft aan hoe de baby ligt, vanaf 28 weken kan de verloskundige goed voelen hoe je baby in de baarmoeder ligt, daarvoor voelt ze vaak wel dat er een kind inzit, maar kan nog niet zeggen waar het hoofdje of de billetjes liggen. Dit wordt weergegeven als ball+( betekent ballotement). Later zal de verloskundige op de kaart aangeven of het hoofdje wel of niet is ingedaald. Je vindt dan de volgende afkortingen: C staat voor caput=hoofdje : (soms wordt de letter h gebruikt, van hoofdje) Cbbbi betekent Caput bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = hoofdje bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF betekent Caput in Fundo m.a.w. het hoofdje ligt boven = stuitligging. Cort.: staat voor cortonen, geeft aan of het hartje gehoord is.
Nicoliooo... wat verschikkelijk. Ook ik zit je berichten met tranen in de ogen te lezen. Helaas kan ik niet meer doen dan je via deze weg heel veel sterkte wensen, en kracht en positiviteit voor de toekomst. Ik vind het reuze verstandig dat jullie binnenkort lekker op vakantie gaan, zorg dat jullie er qua relatie samen sterker uitkomen! Nogmaals veel sterkte, en je mag hier echt blijven schrijven hoor, daarvoor is dit forum toch bedoeld! sarah, ik ga ook naar de beurs (vrijdag), maar heb al gezelschap van moeder en zus, dus sorry, ik hoop dat je nog een maatje vindt!
Getver de getver... ging het een dag zo goed. Komt mijn ontbijt er net weer uit. Wanneer gaat dit eens over? Word er zo moe van. En slap... En moet zo naar de tandarts. Mijn dag kan niet meer stuk. Oh ja. Gisteren ook nog heftige ruzie gehad met manlief. Fijn he. Zo, ben weer klaar met klagen, en ga lekker mijn lauwe cola opdrinken.
@nicole ik lees je bericht met kippenvel het lijkt me zo moeilijk je kindje zo zien in je buik duimend wetend dat hij/zij wat mankeerd. heel veel sterkte voor de komende dagen. maar als dit kindje zulke grote afwijkingen heeft en zo ter wereld zou moeten komen dat wil je niemand aandoen. ookal horen wij deze keuzes neit te eoten maken ik wou dat je er gewoon helemaal niet mee te maken hoefde te krijgen maar. ik ehb er verder geen woorden voor. alleen verdriet en een hele dikke knuffel
weet iemand hoe ik een filmpje erop zet? ik heb namelijk geen echofoto's van gister maar alleen een kort filmpje?
Nicolio, wat verschrikkelijk Heel veel sterkte voor jullie... Ja idd erg dubbel om nu vrolijke berichtjes te typen.. Maar ik heb vandaag een echo gehad! Het was heel mooi, hij/zij bewoog druk Het was nu zonder de beentjes 7,1 cm. Ben twee dagen vooruit gezet maar ik laat het zo. Je zag kleine handjes en voetjes, zit helemaal op een roze wolk nu Hij kon zelfs zien dat het maagje vol was , en we zagen het hartje. Foto staat in album
http://www.youtube.com/watch?v=lJmki5CwVlU hierboven het filmpje je moet even je hoofd scheef houden want is een kwart slag gedraaid, links ligt het hoofdje en op het laatst ligt tie op zijn kop @emma hele mooie echo hoor, super scherp