hallo allemaal *nicole ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen in deze moeilijk tijd ik heb al een tijdje mee gelezen maar nog niet gereageerd sorry . het gaat hier niet zo lekker lig al weken op bed zo rot voel ik me en heb er nu ook een reuma aanval bovenop gekregen waardoor ik verschikkelijk veel pijn mijn gewrichten heb ze kunnen geen medicijne geven tegen de onstekingen omdat deze scahdelijk zijn voor de baby doe het nu heel rustig aan en hoop dat de onstekingen door rust een beetje afnemen straks lnags de verloskundige krijg vandaag een echo en heb een helleboel vragen voor de verloskundige wens iedereen nog een fijne dag toe ik probeer af en toe even te reageren maar door de reuma aanval kan ik niet zo lnag achter de pc zitten sorry als het even duurt voor ik weer reageer ik laat hoe het bij de verloskundige was groetjes wolliewobbel
Morgen meiden! Nicole, ik sluit me aan bij wat anderen zeggen, zeker wat Brusje schrijft ben ik het wel mee eens... Je gaat nu zelf zo door een emotionele achtbaan! Wees eerlijk is denk ik een goede en cijfer je zelf niet weg... Maar wat moet dit moeilijk zijn voor je... Lieke, Jeetje wat eens schrik! Gelukkig lijkt het een beetje mee te vallen? Ik bn ondertussen afgesleten tot aan mijn knieen van die 9-maandenbeurs... Mijn hemel wat een volk! Maar goed, wel grappig om een keer geweest te zijn. Hebben zo'n beurspakket Zwitsal gekocht, voor 13 euro heb je dan alles voor de billetjes, in bad en verder verzorging, dus dat leek me een goede deal. Ook 3 rompertjes gekocht en een hele leuke muziekmobiel en natuurlijk de beurstas van Nijntje met allemaal goed bedoelde rommel... Het is op zich echt wel leuk om heen te gaan, maar als je denkt dat je daar heen gaat en eens goed geinformeerd kunt worden over bepaalde dingen moet je heel veel geduld hebben! Want dat willen nog meer mensen! Maar goed, het was wel erg gezellig met lief zo samen... Ben een beetje druk in mijn hoofd wat betreft de financien, komt vast allemaal goed, maar nu lijken het allemaal mega-beren op de weg (nieuwe auto, testamenten en samenlevingscontract, borg huurder) Hoewel als ik het nu zo opschrijf het nog eigenlijk wel meevalt.. Nou ja, vanmiddag weer haptonomie dus maar eens even aankaarten... Meiden die zich niet zo lekker voelen ( megababs, wolliewobbel) zet hem op! Zeker wolliewobbel, wat een gedeo zeg, wat moet dat naar zijn om zoveel pijn te hebben en er niks voor krijgen... Verder, een fijne dag vandaag meiden! Liefs, Pluis
goeiemorgen kom even hoi zeggen en maak me dan weer uit de voeten. heb een hoop te doen. en moet vanmiddag nog werken op een bso dus ga maar eens aan de slag. dit weekend is het huis stampvol tot en emt woensdag (carnaval en familie) en zaterdag nog even op en neer naar amsterdam du word echt druk weet neit hoe we het voor mekaar aan krijgen. en dan vergeet ik nog dat we morgen avond naar almelo evne op en neer meoten om een tafel op te halen omdat hij hem neit kan reserveren grrr nou fijne dag iedereen doei
Ik dacht steeds: ohw ik ben nog maar 12 weken of 13 of 14 maar als iemand nu vraagt hoe ver ik ben dan denk ik: Wohw! ik ben al 16 weken! haha heel raar maar ik heb het idee dat het vanaf nu pas heel snel zal gaan. Dat komt denk ik ook omdat ik nu merk dat mijn buik echt begint te groeien en ik vanaf deze week kans heb om mijn beebje te voelen (weet ook dat het tot 24 weken kan duren) Mijn hoofd merkt al wel wat van de energie boost die je vanaf nu ongeveer hoort te krijgen. Ik verzin van alles wat ik wil doen en maak voor iedere dag planningen van wat er allemaal moet gebeuren. Helaas kan mijn hoofd dat wel allemaal bedenken, maar wil mijn lichaam echt niet meewerken. Ik ben onwijs snel moe en heb steeds een spierpijnachtig gevoel in mijn onderbuik. Als ik dan besluit om iets te gaan doen dan heb ik daarna direct weer last van bandenpijn.... PFF lastig allemaal. Zo weer lekker geklaagd (sorry daarvoor)
Nicole: Ik zou het ook zeker bespreken met je vriend en kan me zo goed voorstellen dat je geen behoefte hebt aan een kind in huis. Dat klinkt hard, maar je wilt je dan toch vrolijk moeten gedragen enzo en daar heb je echt geen puf en zin in. En natuurlijk is het heel moeilijk om naar hem te kijken als je net zelf een kindje hebt verloren. Ik vond de al eerder gegeven optie een goed idee om hem bijvoorbeeld bij opa en oma te laten logeren zodat je vriend een dagje met hem weg kan gaan als hij daar heel erg behoefte aan heeft en als jij dat een goed idee vind. Misschien denkt je vriend er wel net zo over als jij, maar durft hij het niet uit te spreken. Ik zou het zelf ook doen, maar nu moet je echt even alleen aan jezelf (en je vriend) denken en niet aan gevoelens van anderen. Je hebt het al zwaar genoeg met jezelf. Verder wil ik nog even zeggen dat ik je zo ontzettend sterk vind overkomen, daar heb ik echt heel veel respect voor. Een dikke knuffel voor jullie.
Goedemorgen meiden Even een kort berichtje. Ik heb sinds enkele dagen het gevoel dat ik de baby voel... het is waarschijnlijk ik die een beetje tilt sla maar toch. wanneer ik rustig in mijn bed ligt, lekker ontspannen voel ik iets schuiven/bewegen. Een gevoel dat ik nog nooit gevoeld heb. Gisteren lag ik in bad lekker een boekje te lezen en toen voelde ik het weer. Nuja is het de baby of zijn het mijn darmen. Het lijkt mij zeer vroeg. Liefs Stephanie
ik heb de baby 2x gevoeld, 1 keer met 14 weken en 1 keer 2 dagen terug (dus 15 weken 3 dagen) . voelt meer als een klein trillinkje, kriebeltje of vlindertje, niet als iets dat verschuift. maar het kan dus wel zo vroeg, al stond ik er zelf wel heel erg van te kijken...
Hai Stephanie2 en Marieke1983, Zie, ik dacht dat ik gek werd maar blijkbaar toch niet. Ik voelde gisteravond toen ik heerlijk op bed een boek lag te lezen zo'n raar gevoel ik mijn buik. Alsof iemand me van binnenuit aan het kietelen was En vanmorgen voelde ik het weer op het werk.. voelt zooo apart, en ik dacht eerst dat het mijn darmen waren maar nu ik jullie berichten lees is er dus ook een kans dat het ons kleine frummeltje is
Ha meiden, Ik heb ook het gevoel dat ik de baby voel. Het is nog maar heel soms en heel licht, maar het lijkt verdacht veel op het bewegen van onze zoon twee jaar geleden. Ik ben bij de vlos geweest en alles was oke. Ik heb een verwijsbrief voor mijn speciale 20 weken echo gekregen (ivm overleden broertje anencephalie= open schedel en spina bifida = open rug) baarmoeder was al goed gegroeid. Op navelhoogte. Heeft mijn buik niet voor niks pijn gedaan de afgelopen weken. Ik ga zo naar de negenmaanden beurs. Heb er zin in Fijne dag allemaal. Liefs
lieve nicole.... Bij deze wil ik jou en je partner heel erg veel sterkte wensen de aankomende tijd..... Vindt het echt vreselijk verdrietig voor jullie........ Een hele dikke knuffel van Lyla
hey meiden even klagen ben gister naar de miss etam gegaan om een positiebroek te kopen, mijn gewone broeken doen gewoon zeer aan mijn buik, dus moet er toch maar aan geloven. maar als ik die broek aandoe, is mijn buik ineens wat dikker is dit normaal? voel me wel heel trots en zo, maar ben morgen "pas" 13 weken, heb ook het gevoel dat het in 1 x heel hard aan het groeien is, is dat normaal?
hoi ik heb al sinds mijn negende week een zwangerschapsbroek aan omdat ik mijn broeken ook al niet meer aan kon dus voel je niet bezwaard komt vooral ook door de darmen die opzwellen!
Ik heb ook al sinds 10 weken een positiebroek, dat zit gewoon zooooveel beter. En verder gewoon jurkjes/ tuniekjes. Wat leuk dat jullie de baby al voelen! kan ook niet wachten. Oja ik heb een nieuwe buikfoto en echofoto in mn album
Emma21 - Wat een leuke foto, buikje word echt zichbaar he! Mooie duidelijke echo ook! Nicolle - Heel, heel veel sterkte de komende periode voor jullie gewenst! @ de rest - Zwangerschapsbroeken kan ik nog niet eens vinden?! Waar kan je een beetje leuke vinden dan? Ik pas ze her en der maar steeds zijn die broekspijpen weer veel te kort, zie er niet uit Hahaha.
twisted angel, weet niet waar je woont, maar er zit een leuke winkel in groningen en heerenveen. Zeilifestyle heet ie, ze hebben een site. Ze hebben daar alleen maar positiekleding, echt super leuk!
Hai Emma21! Ik woon in Leusden, vlakbij Amersfoort, dus niet echt in de buurt van Heerenveen! Maar dat maakt me geen moer uit als ik maar kan slagen ben ik best bereid de trein te pakken Heb net ook ff op internet gekeken, ze hebben echt leuke positiekleren ja! Thanks voor de tip! Gr. Kim