Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Gusam gefeliciteerd en welkom

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi allemaal,

Alle zwangeren die in augustus zijn uitgerekend gefeliciteerd! Echt geweldig!
    Ik heb even een vraag over de augustuslijst. Het lukt me niet om naar beneden te scrollen: 11 augustus is de laatste. En wat betekent TB/ZW en BV/FV.

groetjes,
    Lieke

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

He Lieke, jij ook gefeliciteerd!

TB/ZW is Thuisbevalling of ziekenhuis
    BV/FV is borstvoeding of flesvoeding.

Zal eens even kijken of ik wel lager kom dan 11 augustus ;)

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Er is gewoon nog niemand die later uitgerekend is dan de 11e. Vandaar dat het niet lager gaat!

Daan is hier ook nog de hele dag niet geweest valt me net op?

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    dank je voor de snelle reactie!
    Ok dan snap ik dat ook. Ik ben echt een leek. Het was de tweede ronde raak dus ik ga me nu maar eens overal in verdiepen. Huisarts bellen e.d.

groetjes,
    Lieke

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dat is snel gegaan dan :D
    Je kunt beter meteen de vk (verloskundige) bellen ;) huisarts hoef je niet perse in te lichten en waarschijnlijk doet hij je alleen feliciteren.

7. LongingToBe

2 nov 2008
    34
    0
    0
    Barendrecht
    Jawel hoor. Ik ben de 14e uitgerekend :)

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ow sorry :oops: ;)
    Dan zal Daan de lijst nog niet hebben bijgewerkt?
    Of kun jij wel verder komen dan 11 augustus?

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Lieke, welkom en gefeliciteerd

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Lieke, gefeliciteerd

Ik zou wel even de huisarts inlichten. Dat is makkelijk voor als hij medicijnen voorschrijft. Ook de apotheek vind het makkelijk om te weten dat je zwanger bent. Dan kunnen ze extra checken of medicijnen die je krijgt wel mogen met zwangerschap!

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ik heb me gisteren opgegeven voor de 12e...

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ok dan zal ik de huisarts en apotheek telefonisch inlichten en dan de verloskundige bellen... Maar volgens mij gebeurt er niet echt veel tot 12 weken he? Ja het is echt snel gegaan, had ik niet verwacht (gezien sommige ervaringen in mn omgeving). Ik ben erg echt super blij mee!

groetjes,
    Lieke

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    he meiden, ik kom ff snel reageren hier. Druk geweest, dus ff snel doorgelezen en ik hoop dat de lijst weer enigszins compleet is, maar dat is lastig als ik terug moet lezen.

Dus nogmaals de vraag om mij een PB te sturen met aanvullingen voor de lijst.

Mama van Youri, dat is een geweldige test. Zo heb ik em nog niet gehad.

Koes koes, hoop dat ik morgen of overmorgen nog tijd heb. Iig ben ik er zondag weer.

14. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Zo leuk om effe alle ervaringen te lezen! Nou...in ieder geval aan alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
    Zijn er al aardig wat en we hebben nog een halve maand te gaan voor de augustus beebs...
    Ik kon het niet laten en heb vanmorgen nog een testje gekocht. Deze deed ik na het werk en in een paar seconden zag ik al een streepje! En even later knalde het gewoon van de test af. Zo'n groot verschil met die van het weekend...
    Volgende week ga ik vk bellen!
    Fijne sinterlaas en alvast een fijn weekend voor iedereen!

15. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    goeie morgen
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren :D

daan suc6 bij de vk vandaag!

ben helemaal gesloopt. gister een drama gehad met dochterlief. niet slapen niet eten etc. gelukkig heeft ze vannacht goed geslapen dus heb ik weer een klein beetje energie. sorry weer ff zeuren :D

ondanks dat ik niet echt kwaaltjes heb begin in al een beetje te geloven dat ik zwanger ben. vergeet vooral waar ik m'n spullen heb gelaten :)

kreeg gister ook een brief van het ziekenhuis. afspraak van de echo is verzet :( moest eerst om 8.30 en nu om 11.30 wel op dezelfde dag maar moet ik toch weer langer wachten :D

groetjes

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen dames,

heb me vanmorgen aangemeld voor mvm en de verloskundige gebeld, mag volgende week al komen voor intake gesprek :D ben helemaal happy!

hier nu geen kwaaltjes, alleen vanmorgen een vette steek in mn rechter zij ter hoogte van mn heup..

17. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Channes, ja ik heb ook op 16 december mijn echo net als jij hoe laat moet jij? Ik heb om 15:10 een afspraak.

Ik heb ook een beetje last van vergeetachtigheid.. #-o verder nog geen klachten, hopen dat het zo blijft. Had trouwsens bij mijn vorige zwangerschap ook bijna geen klachten. Een wel zuurbranden...aiai....maar goed het is voor een goed doel.

18. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Ik heb weer veel pagina's bijgelezen. Ik weet niet meer wat iedereen getypt heeft om er op te kunnen reageren, sorry.

Een aantal nieuwe zwangeren, van harte gefelciciteerd.

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ook maar even gemeld dat ik zwanger ben.
    Nu lijkt het nog iets 'echter' geworden.
    Ik heb deze week al een paar keer de vk praktijk proberen te bellen maar ik krijg alleen een bandje. Zijn vandaag niet berekbaar, alleen spoed. Er zit hier maar 1 vk praktijk dus heb niet echt keus.
    Volgende week maar weer bellen. Kan dinsdag pas weer...

Morgen gaan we het mijn ouders vertellen, op de verjaardag van mijn vader, vind ik wel heel spannend. En de dag er na bij schoonouders, ook op verjaardag.

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, terwijl ik toch 8 testen (schaam) positief heb gehad. en bij mij duurt het zo lang voordat ik de eerste echo heb, ik ben zo bang dat het fout zou gaan hebben jullie dat ook?
    mijn klachten zijn af en toe misselijk gisteren ochtend met overgeven, op boeren, pijnlijke (.)(.).
    en ongi krampen maar het is allemaal voor een goed doel. sorry moest even mijn verhaal kwijt.

XXX Gusam

20. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hoi hoi

Daar ben ik weer eens een keer. Ook ik heb besloten om hier niet iedere dag te gaan kijken en posten. Ik maak mezelf helemaal gek en de dagen duren zo ontzettend lang. Ik kom hier daarom zo af en toe eens.
    Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Bij mij is moeders voor moeders net geweest. Ik had ook een knal positieve test: YES!
    Nu nog maar twee weken wachten voordat ik kerstvakantie heb en naar de vlos mag pppfffff wat lang nog!

Liefs

Deel Deze Pagina