Hey meiden, hier ben ik effe! Vanmiddag pretecho gehad en was hartstikke leuk en ons Draakje is flink gegroeid en alles ziet er goed uit! Ze zag het volle blaasje en de ruggegraat en de hersentjes...was allemaal prima We hoopten dat ze ons ook al het geslacht kon vertellen alleen....Draakje ligt nog erg diep en lekker opgekruld, dus ze kon het niet goed zien. Maar....nu mogen we vanavond om 21.15 uur nog even terug komen en gaat ze kijken of ze het dan wel kan zien! En zoniet....dan hebben we pech en willen we met 19 weken nog een keer gaan voor geslachtsbepaling! Maar....al met al hebben we weer 20 minuten lekker naar ons Draakje kunnen kijken hij/zij lijkt sprekend op....
spannend ginny! Ik wist niet dat ze het bij 15 weken al konden zien. Wij hebben over twee weken weer een echo en ik hoop dan dat we erachter komen. Is weliswaar geen pretecho maar bij de gyn, dus ik hoop dat het niet weer zo'n roetsj roetsj klaar echo is omdat de wachtkamer vol zit. Want dan willen ze vast niet de tijd nemen om naar het geslacht te kijken... Heb je zelf al een oergevoel wat het is?
stephanie20 dat is helemaal niet dat je tilt slaagt of omdat het nog te vroeg is ofzo... want ik heb mijn frummeltje ook al gevoeld (al ben ik volgens eigen berekeing wel over de dertien weken...) verder is het hier rustig
Vanaf het moment dat ik een positieve test in handen had, zei m'n gevoel een JONGEN Eens kijken of zij gelijk heeft haha!
Ginny, ik ben erg benieuwd of ze vanavond wel gaat zien wat het wardt. Veel plezier in ieder geval. Ik zak zo lekker op de bank. Dekbedje erbij en lekker tv kijken. Ben weer erg moe. Pfffff, gelukkig heb ik bijna voorjaarsvakantie!
Ik ben zo blij te lezen dat jullie echo's goed zijn, zo hoort het ook gewoon, al heb ik er natuurlijk wel een beetje een dubbel gevoel bij. Vandaag even wezen shoppen voor wat spulletjes voor in het ziekenhuis, kon ook wel eens 3 dagen duren zij de gyn namelijk. Ik heb voor een godsvermogen aan make-up spulletjes gekocht, ik zie er namelijk echt uit als een lopend lijk op het moment en ze hebben me even lekker opgetut in de parfumerie, erg fijn. Ik moet dinsdagmiddag om 16.00 in het LUMC zijn en dan gaat het bebeuren..... Maandag had ook gekund maar dan was het erg druk en hebben ze gewoon wat minder tijd, de gyn raadde me dus aan het op dinsdag te plannen. Ik ga mijn beste vriendinnetje vragen of ze er ook een dagje bij wil zijn, ik ben ook bij haar bevalling geweest en ze kent me heel goed, ik weet niet of ze dat aankan maar ga het gewoon vragen. Wat betreft de zoon van mijn vriend, die komt dit weekend wel met de afspraak dat als ik het niet trek ze er lekker op uit gaan met z'n tweeen , dan moet het wel te doen zijn hoop ik. Voor volgende week zeggen we het af. De ex van mijn vriend heeft voor het eerst in 5 jaar menselijk en zelfs lief gereageerd, dat is wel erg fijn. Heel erg bedankt voor al jullie steun tot nu toe en het meedenken, doet me zo ontzettend goed! Nicole
Gelukkig kan het zo goed worden opgelost met je vriend zijn zoontje, dat is weer een zorg minder. Verder is het goed dat je jezelf lekker hebt laten verwennen, even proberen je gedachten ergens anders op te richten. Probeer je geestelijk goed voor te bereiden op dinsdag, het klinkt heel raar, maar probeer jezelf af en toe op het hier en nu te richten. Je leeft waarschijnlijk in een soort roes nu (je wordt geleefd) Maar voor de verwerking na de bevalling is het goed als je bepaalde dingen goed kunt herinneren. Sorry als het lijkt of ik je probeer te vertellen wat je moet doen, zo bedoel ik het niet. Het zijn alleen wat tips die mij in moeilijke momenten erg helpt. Ik wens je veel sterkte de komende dagen en nog veel meer voor wat er na die dagen komen gaat.
Heej Kim, wat leuk, ik kom ook uit Leusden. Zit je ook bij Luna in Leusden voor de controles? In Amersfoort zit trouwens op het hoekje van de Kamp een positiekleding winkel, op het hoekje gelijk als je onder de poort vanuit de langestraat komt..hij heet iets met Belly of zo...! Groetjes Marina
@ Nicolioo, wat fijn dat de ex van je vriend zo begripvol heeft gereageerd. Het had ook wel echt een draak geweest als ze zelfs in zo'n situatie niet zou willen meewerken! Hier gaat alles goed. Gister bij de vk geweest en baarmoeder lag 1/2 n-s en hartje klonk goed, bloeddruk netjes 120 over 70. Dus ik mag weer even 4 weekjes wegblijven. 20 weken echo in ziekenhuis is ingepland op 2 april. Had gehoopt dat het iets eerder kon maar helaas. Het was druk. Ik overweeg nu toch een korte pretecho te laten maken bij 18 weken ofzo. De vorige keer was ook erg fijn en kan niet wachten te weten wat het is ;o)
@ Nicollio - Ontzettend veel sterkte meis, ik zal echt aan je denken die dag(en). Ik zal voor je duimen dat je het snel een plek kunt geven The world is unfair @ Ginny - Ben erg benieuwd wat er te zien valt vanavond! Hopelijk ligt hij/zij er goed voor :d @ Sarah1987 - Al een partner gevonden voor de beurs? @Marina71 - Wat leuk en toevallig! Nee ik zit niet in Leusden, want ik ga over 2 maandjes verhuizen naar Dronten, dus ik heb daar mijn VK al zitten. Maar mocht er iets zijn dan kan ik hier wel bij mijn huisarts terecht Luna schijnt erg goed en fijn te zijn hoorde ik
Ja gelukkig wel kan ik evengoed nog heen! Ik ga morgen overdag met een meisje uit arnhem. Zal vast erg gezellig worden, wel vreemd omdat ik haar natuurlijk helemaal niet ken.
Goedemorgen meiden Vandaag nog eventjes een kort bericht en vanaf morgen of misschien deze avond zullen mijn berichten iets minder kort en minder ego zijn. Nog even over het bewegen van de baby, ik dacht eerst dat ik het gewoon wilde voelen en dat het gewoon een gedacht is, maar nu hoor ik dat wel meer meiden hetzelfde gevoel hebben. Ik voel de baby zeker niet iedere dag,alleen als ik zeer ontspannen ben en dat ben ik jammer genoeg niet elke dag geweest. Ik voel me daar soms echt wel schuldig over. Door mijn stage zit ik soms wel eens in de stress en dat kan gewoonweg niet goed zijn voor de baby. Gelukkig loopt mijn stage tot nutoe zeer goed. Wij hebben de 20-weken echo op 14 april...nog een eindje wachten, had zo graag eerder het geslacht van de baby geweten, maar hier in belgië kan je geen pretecho laten maken, vind dit wel jammer. Maar het is nu zo. Dit weekend ga ik misschien nog eventjes gaan kijken voor wat nieuwe kleertjes, ik heb het gevoel steeds hetzelfde aan te moeten en dat heb ik liever niet. Zeker niet als ik voor de klas moet staan. Liefs Stephanie
@ stephanie, waar woon je in Belgie? In roosendaal is ook een echobureau waar je tegen betaling een geslachtsbepaling kunt laten doen. Babylook heet het geloof ik.
Goeiemorgen meiden, Ben er even snel, maar met goed nieuws....we krijgen een ZOON Ben helemaal happy!
@ginny gefeliciteerd wat leuk een zoon ! ik heb er 2 dus kan het weten ik ben nu toch ook wel benieuwd wat wij krijgen hoor groetjes tal
stephanie20 hey meid ik weet nie bij welke gyn jij bent... maar als ik naar mijn gyneacoloog ga, kan ik gewoon zeggen dat hij een 3D moet maken (dat wordt toch verstaan als pretecho denk ik :s) en die doet dat voor niets erbij :s maar hij doet het wel vanaf een bepaald aantal weken omdat ik er volgens hem anders nie veel aan heb of kan zien... vind ik onzin maar jah
Thanx meiden! Marieke Nee ik ben de 2e die het weet....Fon was de 1e en die krijgt een meisje Dus voor al de ongeduldige dames onder ons....met 15/16 weken kunnen ze het geslacht dus al zien Ging bij mij trouwens wel met een inwendige echo...Draakje ligt lekker opgekruld helemaal onderin mijn baarmoeder en was niet van plan om zich even om te draaien hihi Toen vroeg ze of ik een inwendige echo wilde en toen ze de echostaaf inbracht keken we meteen tussen de beentjes en konden we er niet meer omheen....een knul