Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    echt super!

Ik heb met 17 weken weer een echo, hoop dat ze het dan kunnen zien :D en anders met de 20 weken echo.

2. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Ginny; een zoon, helemaal leuk! Klopte toch je gevoel!

Als ik dit dan zo lees dan denk ik oh, ik wil het toch wél weten, hihi! Paar weken terug droomde ik dat het een meid was, eergister een jongen. Vriendlief denkt vanaf het begin af aan een jongen en zou het graag willen weten. Ach, nog 3 weken tot de 20 weken echo!

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik wilde het 't liefst al weten zodra ik wist dat ik zwanger was hahaha :)
    Vind het wel fijn....nu kunnen we gericht de meubeltjes en kinderwagen enzo uitzoeken....en dan ook echt in een gave stoere jongenskleur :p
    En natuurlijk echte stoere jongenskleren! :p

4. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    Leuk Ginny dat je het nu weet!
    Ik hoorde laatst van een bevallen vriendin dat haar verloskundige zei dat de oergevoelens over het geslacht in 80 procent van de gevallen kloppen. Ik zelf denk ook vanaf de positieve test dat het een jongen is. Geen idee waarom. Ben benieuwd of het bij mij ook klopt! Ga jij nu maar lekker stoere kleertjes kopen ;)

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wat grappig dat die meestal kloppen.
    Ik heb niet echt sterk een gevoel voor jongetje of meisje, word echt een verrassing.

Wij doen kinderwagen wel neutraal trouwens, want je weet niet wat een tweede word.

6. zicht

zicht Niet meer actief

Ginny,

GEFELICITEERD!
    ik kan hetzelf niet zo goed zien op je echo, maar misschien komt dat omdat ik niet weet waar ik naar moet kijken :)

Echt super een jongen!
    k had van begin af aan ook sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn. Echt typisch dat het in 80% van de gevallen ook echt klopt!
    Ik heb een knalroze kinderwagen besteld. (mochten we bij de volgende een jongen krijgen dan kun je voor 80 euro nieuwe bekleding voor de wagen kopen).
    Het is echt zo leuk om al te weten!

Maar geniet ervan meid en shop ze hey!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje Emma, je hebt het al over een 2de haha. Ik zit nog midden in de ellende van een eerste ;). De misselijkheid wordt hier nog steeds niets minder helaas.

Mijn man wil niet weten wat het gaat worden dus die pret gaat voor ons niet op. Mijn gevoel zegt een jongen, dus wie weet... Kon ik maar zelf even tussen de beentjes spieken.

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja snel he hahah, we zaten laatst te kijken bij maxicosi's, en toen zei mn vriend ja maar het moet wel bij meisje en jongen kunnen voor eventuele tweede haha.
    Maar dat duurt nog heeeeel lang hoor haha.

Melisa, wel spannend! Echt een verrassing straks, heeft wel wat denk ik.

Degenen die gaan shoppen, veel plezier! Ik ga zo ook even met vriendinnetje de stad in.

fijne dag allemaal!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb net mijn beebje weer gevoeld!

(was al dagen aan het proberen of ik weer iets voelde maar kwam maar niet, en nu denk ik er niet aan en ineens een kriebel!)

:D :D :D

shop ze allemaal!

10. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,

Hier mijn laatste berichtje voordat ik me 4 dagen onderdompel in het carnavalsgedruis! Zin in! Maar ook wel een beetje spannend of mijn kruimel het ook allemaal wel leuk vindt...of dat ik na 2 dagen met buikpijn op de bank hang.. We kijken wel, we hebben afgesproken dat als het niet gaat dat het dan jammer is maar dat we dan gewoon lekker naar huis gaan!

Ginny, wat gaaf! Een jongen! Gefeliciteerd joh! Wel grappig dat je oergevoel klopt! Dat geeft mij dan toch ook weer extra een gevoel dat wij een meisje krijgen, want dat gevoel heb lief en ik allebei heel sterk.. Wie weet! Misschien dat wij het 4 maart weten, gewoon bij de controle en anders 19 maart bij de 20-wekenecho... Maar ik ben wel steeds nieuwsgieriger!

Nicole, dinsdag kom ik net weer uit het carnavalsgedruis, ik zal aan je denken meid... Heel veel sterkte! Fijn dat de ex van je man zo lief reageert... Dat is alweer een last minder toch!

Emma; zo kijken wij ook hoor! De kinderwagen is nu zwart met fel oranje want dat kan voor een jongen en een meisje, dus ook voor het volgende kindje! Maar eerst dit kindje maar eens gezond op de wereld zetten!

Ik ging gisteren op Hyves ff zoeken naar een vriendinnetje waarmee de vriendschap na zo'n 10 jaar een beetje verwaterd is. En toen zag ik dus dat ze getrouwd was dus ik heb haar even gekrabbeld..Kreeg ik een lief berichtje terug en dat ze mij ook wilde feliciteren en dat ze zelf al 2 miskramen heeft gehad... Daar moest ik toch wel even van slikken... Dus ik heb gauw teruggekrabbeld dat we vroeger altijd zeiden dat onze kindjes dan ook weer samen zouden gaan spelen en dat dat vast gauw gaat gebeuren voor hen.. Vind het zo verdrietig voor haar!

Nou, meiden... ALAAF! Ik ga en spreek jullie dinsdag weer! Voor iedereen die wat leuks gaat doen, heel veel plezier! Voor iedereen met iets spannends, heel veel succes...

Dikke knuf, Pluis

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Wow Ginny, wat super het nu al te weten! En leuk hoor een knul!

Ben ik de enige die het vreselijk ontroert als iemand schrijft dat ze weet wat het is? De vorige keer dat Fon schreef dat ze een meisje kreeg zat ik helemaal met tranen in mijn ogen en nu had ik het net weer met Ginny.

Leuk als dat zo blijft want over een tijdje zit ik dan dus hele dagen te huilen als jullie allemaal met nieuws komen hahahaha

12. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Nicole: Fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen met het zoontje van je vriend. En ook prettig dat de ex van je vriend begripvol en lief reageerde.

13. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    hoi meiden,
    ik was even een tijdje afwezig hier vanwege een continu ziek en beroerd dochtertje. (nog niet helemaal beter)
    Maar wat lees ik toch leuke berichten.
    Afgelopen zaterdag hebben we een extrta echo gehad en met frummel ging alles goed. ik voel de kleine al vanaf 13.5 wk en mijn man heeft hem zondag ook al gevoeld!
    Ook zijn we er nu over uit hoe de babykamer gaat worden: het wordt een ELMO kamer. hihi

@nicole: meid ik zal aan je denken dinsdag! STERKTE!

14. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ginny: Leuk dat je gevoel het goed had. Van harte gefeliciteerd met je aanstaande jongetje. De tweede die het weet. En ze hebben het ook al vroeg bij je kunnen zien, echt super.
    Duidelijke echo foto trouwens. Ik moest even kijken maar daarna zag ik het heel duidelijk. Je kijkt echt tussen de achterbeentjes door.

Toch een heel belangrijk iets, dat moeder gevoel.
    Heeft bij mij ook al 1 keer goed gehad nu afwachten of het ook een jongetje en een meisje zijn, wat ik denk. 28-2 hebben we een ‘fun’ echo en ik hoop dat we het dan kunnen zien. Daarna liggen mijn baby’s niet meer naast elkaar dus dit is het leukste voor de foto’s. We gaan dan ook 3D en 4D doen.

15. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ginny gefeleciteerd met jullie Jongetje :)

ik heb ook; al van het begin het gevoel... zo erg zelfs dat ik de kleding van lyana als volgt sorteer ( de dingen die te klein zijn he)
    - dingen die voor een jongen kunnen gaan al ineens in de kast...
    - dingen die voor een meisje kunnen, gaan nar beneden in een zak... om hem daar op te bergen haha :D

16. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Over gevoel gesproken
    ik heb echt geen idee ?
    heb natuurlijk al 2 knullen dus aan de 1ne kant denk ik dit wordt weer een knul maar das meer omdat ik er dus al 2 heb :)
    een meid zou dus erg welkom zijn maar 3 jongens is ook helemaal geweldig hoor ;)
    dus nog een paar weekjes wachten en dat weten we het ..
    dan kan ik wel een echo gaan doen met 18 weken maar 2 weken daarna heb ik al de 20 weken echo tjaah hahaha kan ik nog zolang wachten hihi

groetjes tal

17. Lieke: fijn dat het mee valt met je vader.

Wolliewobbel: jeetje dat lijkt me toch ook heel naar, doe je het wel rustig aan en denk aan je zelf he!

Miekiepluis: wij waren ook vrij snel weer weg van de beurs, mij en mijn zus te druk, gekken huis!

Ginny: Gefeliciteerd met je leuke en goede pret-echo! Gefeliciteerd met je aanstaande ZOON!

Nicolioo: Wat fijn dat de ex van je vriend toch ook een mens blijkt te zijn! Geeft jou ook weer iets meer rust. Doe het gewoon rustig aan dit weekend en neem de tijd voor je zelf. Ik hoop voor je dat je vriendin mee wil! succes met het hele gedoe en schaam je niet voor je uiterlijk op dit moment, je heb het volste recht om er zo bij te lopen, als mensen dat niet begrijpen zijn ze gek! Sterkte en dikke knuffel van mij!

Stephanie: we hadden toch gezamelijk afgesproken dat we niet gingen zeuren en sorry zeggen voor ego berichtjes! Dus laat dat! kan je voor een pret-echo niet gewoon i nederland een echo laten maken dan?

Wie weet wat er met Daan is, heb haar al een tijdje niks meer van haar gezien!

En ben benieuwd hoe het met ninita is, ehb ik ook al ff niks meer van gehoord!

Hier ik heb gisteren mijn eerste dikkebuikenbroek gekocht op de negenmaandenbeurs, wow wat zit dat lekker! Ik moest ook wel, want ik had nog maar 1 knappe broek die ik paste, dus ben erg blij, nu kan ik in deze broek gaan wonen!
    Verder gaat het hier allemaal goed, heb alleen toch nog veel last van dromen en dan dus ook dromen waarbij mijn vriend het uitmaakt om wat voor reden dan ook of dat hij dood gaat of rose olifanten, paardrijden en postbodes, echt heel vaag, maar zolang mijn dromen vriendje lief laten leven zijn de dromen wel grappig!

Iedereen die ik vergeten ben Sorry!

18. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Nicole, fijn dat het zo is opgelost met het zoontje van je vriend. en heel veel sterkte de komende dagen.

Ginny, wat leuk een zoon, zelf het gevoel dat het een meisje word, maar dat had ik bij Pepijn ook en dat was stiekum toch een jongen..hihi

ben zelf ziek thuis, vanaf woensdag verschikkelijke maagkrampen zo erg dat ik dubbelklapte van de pijn...vandaag is het gelukkig een stuk minder. dus gaat de goede kant weer op.

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ginny, gefeliciteerd met jullie ZOON
    Wat superleuk zeg en geweldig dat je gevoel klopte! Ik geloof daar ook wel in eigenlijk... Alleen mijn schoonzusje zat bijvoorbeeld bij dei 20% waarbij het oergevoel niet klopte, dus dan ga ik weer twijfelen...

Over 5 dagen weten wij hopelijk ook wat het word! Ben echt af aan het tellen!

Miekiepluis, veel carnavalsplezier!

Jingi, beterschap :( hopelijk voel je je snel wat beter.

Het is WEEKEND! Joepie!
    Lekker rustig weekend ook, wilde eigenlijk morgen voor de babykamer gaan kijken in Aken maar moet tot volgende week wachten als we het geslacht weten... Bij een meisje wil ik nl iets met hoogglans wit en bij een jongen wil ik wit met Notenkleur... Dus nog een week wachten.
    Zondag gaan we carnavalsoptocht kijken. Mijn schoonmoeder loopt ook mee. Hoop dat het weer een beetje meewerkt.

Verder alles goed... Alleen zoveel twijfels over wat ik na de bevalling ga doen... Thuisblijven of ander werk zoeken. Het probleem is dat ik het al moet weten want ik moet de baby aanmelden bij het kdv, of niet. En dat moet snel want anders hebben we straks geen plaats.
    Zo moeilijk he..... :(

20. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    OOOhhhw Ginny wat leuk zeg dat je het al weet. Gefeliciteerd met je knulletje :D

Jemig ik ben ook benieuwd zeg. Ik heb wel n heel sterk gevoel...ben benieuwd of t klopt... :rolleyes: :(: Moet nog ff geduldig w8en op mn 20 wkn echo (die ik trouwens pas heb als ik 21 wkn ben) zuchtttttttttttt

Deel Deze Pagina