Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Super Ginny dat je voorgevoel klopte en dat je een zoontje krijgt. Ik kijk ook enrom uit naar het moment dat wij het geslacht gaan weten.

Wij gaan ook onze spulletjes kopen die je kan gebruiken voor zowel meisje als jongen. Je weet nooit wat het 2de kindje zal worden. Moest het een meisje zijn zou ik toch graag een roze maxi cosi kopen. Heb namelijk een hele mooie gezien.

Miekepluis veel plezier op het carnaval he. Bij ons in Belgie is het aan de kust ook carnaval en we gaan ons zeker ook eens uitleven hoor. Kijk er ook al naar uit.

Aan iedereen die ik vergeten ben sorry sorry sorry.

Groetjes en veel liefs
    Babs

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    maxi cosi, wij gaan waarschijnlijk de 'fantasy green' kopen. Is met kleurtjes maar toch voor jongen en meisje :D

mama van youri, lastig inderdaad! werken of niet, en de opvang enzo.
    Wij zitten ook nog in dubio, ook omdat mijn vriend vaak lang weg en de familie woont niet naast de deur. Kinderdagopvang zou ik toch niet willen met een kleintje, later wel hoor maar eerst nog even niet. Bovendioen hou ik dan ook niet veel over van wat ik verdien.

Degenen die carnaval gaan vieren, veel plezier!

We hebben inderdaad al lang niks meer van Nita en Daan gehoord..

Nicole.. zal aan jullie denken dinsdag. Kan me niet voorstellen hoe vreselijk jullie je nu voelen..:(
    Heel veel sterkte nogmaals...

3. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @ ginny: meis wat een super goed nieuws ! een zoon!
    ga er lekker van genieten :D

@nicol: meis ik wens je onzettend veel kracht en sterkte toe, ik zal aan je denken.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hoi Jenn,

Ikheb geen idee wat het wordt dit keer, soms denk ik jongen en soms denk ik meisje. Gelukkig krijg ik mijn 20weken echo iets eerder, ik moet er niet aan denken dat ik moet wachten tot 21 weken. Ik moet de 19 april voor decho, ga gelijk vragen wat voor soort ik krijg:) En ik vind het wahten ook maar niks. (zucht nmet je mee)

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    kom iedereen nog even een fijn wekend wenzen en degene die canaval vieren (waaronder ik zelf hier in zuidlimburg) heel veel plezier

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ginny echt leuk dat jullie een zoon krijgen, ik heb ook een sterk vermoeden dat wij een zoon gaan krijgen maar iedereen in mijn omgeving denkt dat het een meisje zal worden. We moeten nog zo'n 7 weken wachten...pff ik zou het er wel voor over hebben om eens een pretecho te laten maken, ik ben dan ook zooo nieuwsgierig.

Liefs Stephanie

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben ook echt heel benieuwd wat iedereen hier gaat krijgen :)

Meiden ik ben er dit weekend niet zo veel denk ik, want mn lieverd komt morgen eindelijk thuis na 3 weekjes :D :D
    Lijkt veel langer al, zulen de hormonen wel zijn haha prettig weekend iedereen!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik lees niet zo vaak mee want gaat zoo hard maar heb ff de laatste pagina teuggelezne en ik wilde even reageren om de mamavanyouri.
    je kan je kind zoiezo aanmelden voor kinderdagverblijf..afzeggen kan toch altijd? beter nu al dat je te laat bent (volgens mij ben je al redelijk laat hoor) bij ons zijn de dagverblijven zo vol dat je al aan de late kant zou zijn....succes met je keuze...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb ook nog even het verhaal van nicole gelezen..meid ik wens je heel veel sterkte en je vriend ook...ik hoop dat jullie het samen op jullie eigen manier een beetje kunnen verwerken....heb er geen woorden voor..

10. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb echt een geweldige dag......we gingen weer voor controle naar het AMC en toen hebben we gevraagd of ze konen zien wat het ging worden...

en met enige voorzichtigheid......we krijgen een DOCHTER!

echt iedereen dacht dat ook, schijnbaar zie ik er anders uit dan bij mijn zoontje.

Dus nu mag ik ook naar het roze gaan kijken....

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ppa superleuk! Gefeliciteerd!

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ppa, gefeliciteerd! have fun met shoppen haha

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ginny en ppa: leuk dat jullie weten wat het wordt. Hadden jullie een voorkeur?

geslacht: ik heb een heel sterk gevoel dat het een meisje wordt al voordat ik zwanger was. Het gevoel is tijdens de zwangerschap alleen maar sterker geworden. Ik zal echt heel verbaasd op kijken als het 27 maar een jongen blijkt te zijn. Ik heb trouwens helemaal geen voorkeur. Allebei heeft z'n voor- en nadelen. Meisje dan heb ik vier vrouwelijke geslachten in de familie, jongen is stamhouder voor mn vriend....

kleding: ik pas bijna in geen enkele broek meer. Opeens is het hard gegaan deze week. Echt gek maar wel leuk.

Ik heb het heel druk gehad op het werk en de spanning vanwege de hartklachten van mijn vader. Daardoor heb ik een dag vaker een drukkende pijn linksonder in mijn buik gevoeld. Hebben jullie dit ook wel eens? Vandaag gaat t gelukkig beter, maar ik maak me toch een beetje ongerust.

voelen vd baby: ik denk ook wel eens dat ik hem/haar voel, maar volgens mij zijn t toch mn darmen ;)

14. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wat leuk dat er al een paar meiden zijn die weten wat het wordt! Ben zelf ook erg benieuwd! Heb al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje wordt!

Ik heb vandaag de kleine volgens mij 2 keer gevoeld. Het voelde als een soort gekriebel vanbinnen en duurde maar een paar seconden. Ik heb het nog nooit gevoeld voor vandaag dus denk echt dat het de kleine was :D

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ik voel haar ook al, leuk om nu over haar te praten...
    als ik op mijn zij ga liggen(links) en dan met mijn hand een beetje druk dan krijg ik van binenuit druk terug, zelfs mijn man voelt het, wel leuk nu al spelen met je kindje.

waar zijn daan en nita?

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    pfffffffffffff......... net terug van de 9 maanden beurs, echt de hele dag rondgehangen daar en lekker geslaagd. Ben nu wel onwijs moe en loof dus ga zo lekker naar bed.

morgen vertel ik meer, welterusten

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    willen jullie lachen?
    ik las zonet in een topic over lekken van de borsten tijdens zwangerschap. Dus ik ging even proberen, kneep erin , komt er gewoon vocht uit :confused: hoe bizar is dat hahahaha :) echt heel gek
    Is dat normaal zo vroeg al?

18. Only me

Only me Niet meer actief

Hai Emma21! Grappig, maar je bent er wel vroeg bij, ach wat geeft het :D
    Stonden wel leuke grapjes bij he! Doorprikken haha :D

Hier heeft iedereen het onderhand over dat ze weten wat het wordt :D Toch hebben wij net besloten het toch niet te willen weten :) Gewoon lekker de spanning afwachten. Ik heb sterk het gevoel dat het een jongetje word, maar we zullen het over 5,5 maand zien haha. Ach, wedden dat ik als ik eenmaal op die stoel lig mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang kan houden?!

Ben nu trouwens al 3 weken niet meer bij de VK geweest, moet 10 maart pas weer. Zijn er hier meer meiden die ondertussen een beetje zenuwachtig worden of alles nog wel goed zit daarbinnen? Ik ben heel verwend geweest, vanaf week 7 elke 2 weken een echo gehad.. nu ineens dus niet meer dus je vraagt je af of het nog goed is hihi..

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik hoef ook pas 10 maart weer naar de verloskundige. Is soms wel een lange tijd dat er zit tussen twee afspraken, maar ondertussen groeit alles gestaag door. en zolang er geen gekke dingen gebeuren...

Roos voelde ik pas met 21 weken en volgens mij is dat keurig op tijd. Super dat sommige hun kindje al voelen. Ik ga er vanuit dat dat nog een tijdje duurd

Ik ga vandaag de easywalker kinderwagen halen met mijn moeder, we krijgen hem van mijn ouders, echt superlief, vooral omdat we verleden jaar een quinny hebben gehad

voor de carnavallers:
    heel erg veel plezier

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemrgen dames!

Bos, mijn zoontje zit al bij dat kdv en dus hebben wij voorrang. En de leidsters houden ons op de hoogte als het krap word qua plaats en nu zouden we dus nog een plaatsje hebben. Het probleem is dat er een maand opzegtermijn is. Dus als ik de kleine nu inschrijf, en ik zou geen werk hebben tegen die tijd, moeten we 1 maand opvang betalen. Maar aangezien we dan geen kinderopvangtoeslag krijgen, moet ik dus 944 euro betalen voor de kleine :confused: voor niks.
    Dus hopelijk snap je nu mijn twijfel daarover :) tis zoveel geld...

Ppa, gefeliciteerd met jullie MEISJE
    Leuk leuk! Het shoppen kan beginnen!

Petrabr, wat lief zeg dat je weer de kinderwagen van je ouders krijgt!
    Veel shopplezier!

Wij hebben bij Youri van mijn schoonouders de babykamer gekregen en van de opa en oma van mijn vriend de box. Van mijn schoonzus hebben we veel kleren en speeltjes enzo gekregen.Van mijn ouders hebben we geld gekregen.
    Bij deze baby hebben we nog niks gekregen... Stom he dat dat zo verschilt als het je 2e kindje is :rolleyes:

Emma, grappig van je borsten :p
    Nu is het nog leuk maar straks gaat het echt vervelen haha. Ik had altijd mijn hele bed nat :(
    En toen ik bv gaf en ik bijvoorbeeld in mijn borst kneep kwam er een hele straal uit hahaha.

Ik mis Daan trouwens ook nog steeds... Vind het echt raar hoor.. Eerst was ze dagelijks op het forum en nu ineens een maand niet meer?
    En hoe zou het met Nita zijn :(

Deel Deze Pagina