Net een leuke maxi-cosi gezien op internet: http://www.babyentiener.nl/info/maxi-co ... -1154.html Leuk hoor dat kijken voor babyspulletjes
alleen de geslachtsbepaling was 25 euro, een echo in 3d was nog steeds 75. tenminste, dat zeiden ze net tegen mij. ik vond de beurs wel leuk, drukte was goed te doen. heb een leuke draagdoek gekocht en een heerlijke massage en gezichtsbehandeling gehad bij weleda! ppa gefeliciteerd met je dochtertje! Sarah1987: leuk dat je je baby hebt gevoeld! Mijn schoonmoeder was beledigd dat we geen kinderkamer gaan kopen en al een kinderwagen 2ehands op de kop hadden getikt, want nu kon zij er niet meer naar kijken en mee uitzoeken... snap het wel, maar zij moet ook snappen dat ik niet alles nieuw ga aanschaffen omdat zij dat wil... overigens gaan mijn schoonouders 1 dag in de week oppassen bij ons thuis, dan wilden ze zelf. hopelijk gaat dat goed en willen ze niet dan de hele avond blijven kletsen. ze zijn als de dood dat ze hun kleinkind te weinig zullen gaan zien
Nuja het is misschien wel 'laat' maar we willen met 20 weken de kamer gaan bestellen en daar zit een levertijd van 12 weken op dus normaal gezien zouden we de kamer dan moeten hebben met 32 weken. En stel je voor dat het nog enkele weken later is dan zou ons kindje in principe nog niet geboren zijn, en als het al geboren is zou het in het ziekenhuis liggen. Nuja we hebben er geen haast bij,ook omdat we al een wieg staan hebben, dus in het slechte geval blijft de baby wat langer in de wieg. Maar ik begrijp je bezorgtheid. Met 20 weken gaan wij ook onze babylijst aanleggen, ik weet niet of dat ook gebeurt in Nederland. Maar hier is het de gewoonte om een babylijst aan te leggen, je hebt dan een basislijst en een geschenkenlijst. Als mensen dan iets voor je kopen dan kopen ze meestal iets van de lijst, iets wat je mooi vind. Vind ik persoonlijk een leuk systeem. sarah: leuk dat je de baby gevoeld hebt. Ik wist het ook niet zeker in heb begin of het de baby was die ik voelde of niet. Maar het was wel zeker de baby. Ik voel hem/haar niet dagelijks maar het is toch een geruststelling. Liefs Stephanie
@ Hanna, mooi zeg die maxicosi! Zoiets wil ik ook! Nou wij hebben de nacht overleefd met onze logé. Na wat korte slaapjes kwam hij om 23.30 uur nog een keer en is hij na een half uurtje huilen tussen ons in in slaap gevallen. Steeds als we hem wilden verplaatsen werd hij weer wakker. Dus maar bij ons gehouden. Meneertje is alleen een beetje verkouden en dus zijn wij na een uur wakker liggen van zijn gesnurk maar verhuisd naar de bank hahaha. Oftewel: weggejaagd uit ons eigen bed! Het hielp wel want hij werd om half 9 vanochtend pas wakker. Al met al was het super leuk. Wel vermoeiend maarja, dat hoort erbij. En als ze dan weer naar je lachen... smelt! Kan nu nog meer niet wachten tot augustus! Ohja, vandaag ook naar de 9 maanden beurs geweest, dat is dus echt niet voor ons haha. Binnen een uur waren we weer weg. Nouja, we kunnen zeggen dat we geweest zijn. Hier nog spannende dingen de komende dagen? Iemand nog een echo ofzo?
@ Sweepy: ben benieuwd naar Olifantje, ik heb 'm ook nog nergens gezien en ook op internet issie niet te vinden (of ik zoek niet goed ) wij hebben een lakentje met girafje ben een beetje verliefd op dat beest haha vind het wel ontzettend duur, dus het lakentje is het lakentje wat op het bedje komt te liggen zodat het bedje klaar staat voor de geboorte zeg maar...
Wij zijn vandaag bij de 9 maanden beurs geweest (gelukkig waren we er erg vroeg want wat een gekke huis) en we hebben daar een 3D echo laten maken bij Twinklestar met geslachtsbepaling (25 euro) en het is 100% zeker dat het een JONGEN wordt! We zijn helemaal in de wolken!
ik heb die stands ook gezien, bij beide stond wel een grote tv waar een echofilmpje werd afgespeeld maar of dat het filmpje was van degene die binnen was? geen idee... je ligt in ieder geval niet midden op de beurs, je ligt dan achter een gordijn en achter een wandje..
@debzie84 gefeliciteerd !leuk een zoon loopt nu gelijk op met jongens en meisjes zeker zijn nu toch 2 jongens en 2 meiden bekent ? of het ik het mis groetjes tal
@ Tal: Idd 2 jongens en 2 meiden bekend is het misschien leuk om er een lijstje van bij te gaan houden? @ Debzie: Sorry helemaal vergeten je te feliciteren dus bij deze: GEFELICITEERD, een zoon leuk hoor... had je het verwacht?
Dank jullie wel! Volgens mij loopt het nu inderdaad aardig gelijk op met jongens en meisjes! Zelf had ik vanaf het begin het idee dat het een meisje zou worden maar niet dus! Maar vind het helemaal geweldig hoor dat het een knul wordt! Met die echo was het heel leuk gedaan hoor! Onwijs leuke mevrouw die de echo deed en mn vader en moeder mochten ook gezellig mee naar binnen en het filmpje wat je op de tv's zag was een standaard filmpje.
Dag allemaal, ik ben dus niet de enige die de 9 maanden beurs VEEL en VEEL te druk vond (en dus eigenlijk gewoon vreselijk). Was er vrijdagmiddag, wat een ellende. Gelukkig met een zwangere vriendin samen, want mijn schatje had ik dit al helemaal niet willen aandoen Overigens heb ik juist die kraam met geslachtsbepaling niet gezien, terwijl ik daar wel naar op zoek was. Nee, zo'n beurs is niks voor mij. Buik wordt snel dikker, begint al ergens op te lijken. Verder nog steeds druk met allerlei niet zwangerschaps-gerelateerde dingen. Huis is definitief gekocht, vl koopakte is getekend bij notaris. Nu zijn we bezig met de financiering en moeten we allerlei andere zaken gaan regelen. Besloten nu niet ook nog te gaan trouwen. Gaan voor geregistreerd partnerschap, zodat we later nog een keer romantisch kunnen gaan trouwen. Toch wel fijn om nog wat over te houden voor volgend jaar...
Debzie, gefeliciteerd en wat leuk een zoon! Ik heb zelf ook het gevoel dat we een zoon krijgen, kan nu niet wachten tot 27 maart!
Misschien moeten de meiden (als ze het leuk vinden natuurlijk) die weten wat hun frummeltje wordt maar even een lijstje maken... wel gek eigenlijk dat ik met dat idee kom, wij willen namelijk niet weten wat het wordt hihi...
Debzie, gefeliciteerd met jullie ZOON! Stephanie, is er niet al zo'n lijst op onze site? Dacht het wel toch? Ik kan niet wachten tot woensdag....
Wat leuk dat jullie al weten wat het wordt! Ik hoop dat de gyn ons 19 maart met de 20 weken echo kan vertellen wat het wordt. Ik vond de 9 maanden beurs niet zo geweldig nee en ik ben blij dat ik dat van die twinkelstar echo niet wist, want ik wil heel graag weten wat het wordt en dan zou mijn man er niet zijn geweest! Gelukkig toch nog maar even wachten. Nog maar drie weekjes (tja bijna 4 maar 3 staat beter!) Liefs