Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mamavanyouri: ja volgens mij wel, maar aangezien Daan haar PB niet opent kan ze dus ook de site niet bijwerken (als het ik het zo lees lijkt het een beetje l*llig over te komen tegenover daan, maar dat bedoel ik dus niet zo) er is niemand anders die de site kan bijwerken toch?

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jawel Sweepy en Monique (ook al lang niet meer gezien?! Ging ze niet een weekje weg of was dit iemand anders?)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ow okeej... want ik heb daan een aantal weken geleden nog een PB gestuurd met wat aanvullende info die ik ook graag op de site wilde hebben maar dat staat er dus nog niet, ga sweepy maar even PB-en dan :D thanx

4. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Sweepy en stephanie, over welke lakentjes met girafje en olifantje hebben jullie het precies? Waar kun je die kopen? Klinkt mij erg leuk in de oren, aangezien ik mijn zinnen heb gezet op een jungle-kamer...

Gefeliciteerd voor iedereen die het geslacht inmiddels weet! Ik moet nog 3 weken wachten voor ik het weet.... (en ik ben toch een van de versten hier ;) maarja het is niet anders.

Ben ook op de 9maandenbeurs geweest. Vond het ook mega druk maar toch goed volgehouden en aardig wat dingetjes gekocht. Vond het wel leuk!

Gisteren is een van mijn beste vriendinnen bevallen van een dochtertje! Ben er helemaal van in de wolken. Morgen ga ik kijken!

Fijne avond nog.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Liefie: kijk eens op: http://www.funnies.nl/ daar staat in ieder geval girafje op :D olifantje ken ik dus ook niet...

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Lieffie, gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!
    En idd je bent een van de verste hier... En dan nog 3 weken wachten :(
    Als ik tot de 20 weken echo zou wachten, zou het ook nog 3 weken zijn...

7. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Hanna en Stephanie, wij hebben gister ook de mystic brown van maxi cosy gekocht! Gister ook de kinderwagen en de box gekocht. Nu aftellen naar juni, dan wordt alles bezorgd maar eerst het kamertje opnieuw behangen en inrichten!

Debzie, Gefeliciteerd ook met jullie knul! Leuk dat steeds meer nu vertellen wat ze krijgen.

9maaandenbeurs, vrijdag geweest met mijn moeder. Echt helemaal niks voor ons… veel te druk. Jammer want had toch gehoopt op spectaculaire beursaanbiedingen.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    mooi issie hé welpje :D
    wij wilden eigenlijk de voetenzak erbij maar die vind ik persoonlijk iets te druk met al die bloemetjes :D

9. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Echt wel, hihi! Wat kan je dan blij zijn met de spulletjes hè?! Wij hebben de voetenzak er niet bij omdat we kiezen voor de Lodger Shelter Cotton (babydrager en wikkeldeken). Weet niet wat prijs was van de voetenzak.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Welpje, ja ik ben ook helemaal in mijn nopjes met de spulletjes, vind het heerlijk om er nu lekker mee te tutten, dan ga ik de kleertjes weer in een andere volgorde hangen ofzo hahaha...
    voetenzak was geloof ik 50 euro maar lodger kan je natuurlijk meer mee als alleen in de maxicosy en dat kan niet met de voetenzak.... ik leg er gewoon een fleecedekentje overheen denk ik, als ik met de maxi cosy weg ga is dat nooit lang, vind het niet fijn om het kindje daar lang in te laten liggen, dan neem ik de reiswieg wel mee...

ik ben er vandoor....

Slaap lekker alvast :D

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    We krijgen een meid!

Zo dat wilde ik even kwijt hihihi

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik leef nog hoor, heb even niet de tijd om te reageren.
    Lief dat je aan me denkt!
    I'll be back :D

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh gelukkig :D
    Ja ik mistte je al eerder... Maar fijn dat alles ok is!

Kimmeding, gefeliciteerd met jullie DOCHTER

14. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    kimmeding: gefeliciteerd met jullie dochter. Echt leuk dat er al verschillende meiden zijn die het geslacht weten. Hier worden het nog lange weken wachten tot we weten wat het wordt.

Liefst stephanie

15. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @Kimmeding gefeliciteerd leuk een meid ! :D
    begin nu toch ook wel erg nieuwschierig te raken hoor hihi :)
    ach nog even geduld hebben :) ;)
    ga zo lekker naar bed ...
    weekje vakantie is weer om dus morgen weer vroeg eruit :(
    alvast weltrust !

groetjes tal ;)

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    debz gefeliciteerd met je zoon en

kimmeling met je dochter...

nu echt een leuk verhaal over het bereik van onze aug.mamma's....

Zoals ik jullie had geschreven krijgen we een dochter. Nu wilde ik dat even aan mijn beste vriendin vertellen (ook zwanger), maar die kreeg ik niet te pakken en later zij mij niet. Ze woont een uurtje rijden bij ons vandaan dus daar ga je niet heel even op de gok langs.
    Dus vandaag staan zij en haar man plotseling voor de deur met een cadeau met een kaart erbij. Dus voordat ik het openmaak zeg ik tegen mijn zoontje krijg je een broertje of een zusje en hij natuurlijk een zusje...dus helemaal leuk. Maak ik vervolgens de kaart open staat er gefeliciteerd met je zusje....
    Ik helemaal vebaasd hoe ze dit wist?
    Leest ze hier mee! zonder dat ik het wist....

Dus sorrie maar de naam ga ik hier dus niet vermelden..

Nou lieve mij bedankt voor alle lieve roze kleertjes

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Jullie mogen mij allemaal pb-en hoor voor de aanpassignen op de site. Ik vind het ook jammer dat er de laatste tijd niets meer aangepast word. Ik heb het al wel een paar keer gepost, maar dacht dat er niet zo'n behoefte aan was. Ik kan me ook voorstellen dat sommige dames niet op de site willen laten zetten wat het geslacht is ivm geheim houden. Als je het wel op de site wilt hebben laat het maar weten, dan vul ik het netjes in.

Kimmeding: Van harte gefeliciteerd met je aanstaande dochter.

Debzie: Van harte gefeliciteerd met je aanstaande zoon.

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Kimmeding, gefeliciteerd met jullie dochter!

Hier niet zo'n leuke dag vandaag... Was tegelijk met me schoonzusje zwanger (ik 6 weken verder) en zij heeft vandaag een echo gehad ivm bloedverlies en de miskraam gaat nu komen.... het was niet goed en het bloeden was dus al begonnen...
    Ze zijn zo verdrietig... het voelt nu zo dubbel dat ik hier met me dikke buik zit! Dat maakt het nog moeilijker voor hun...maarja ik kan er natuurlijk niks aan doen.

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Stephanie en Liefie: Een foto van Girafje en Olifantje. Het zijn ledikant lakentjes.

Stephanie: Ik heb ze ook nergens kunnen vinden, en ik ben heel goed in internetshoppen, haha.
    Ze hadden er zaterdag nog 2 bij Babyplanet in breda. Als je hem heel leuk vind kun je altijd vragen of ze hem opsturen. Kan gewoon door de brievenbus zou ik zeggen. Ik woon er iets te ver vandaan, anders zou ik het wel voor je willen halen.

20. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Annie: Sterkte met je schoonzus.

Deel Deze Pagina