ik weet het nogniet, enik ging ff uitrekenen wanneer ik mijn 20 weken echo heb, dacht ik eerst dat het met 19 weken was is het dus met 20 weken. En dat duurt nog zeven weken. Eigenlijk wil ik het zo laten hoe nieuwsgierig ik ook ben. En ik denk dat ik het wel eens zou kunnen volhouden tot de 20 weken echo
Haha ja ik zou het ook wel KUNNEN uithouden... maar of ik dat ook WIL hahaha. Lijkt me zo leuk om iets te kunnen kopen dat gewoon echt super blauw of roze is!
welkom marion. fon sterkte..hoop dat het misschien niet nodig is... zo alle carnevalvierders weer gezellig terug. hier een rare dag, door nicilioo komt er weer veel boven......
cjpt, het is inderdaad heel erg leuk, vooral omdat ik automatisch naar jongenskleertjes kijk en nu naar meisjeskleertjes mag gaan kijken. droomde vanacht dat ze het toch verkeerd had en dat het toch een jongen werd...
@Hanna, ja echt wel dat ik 't wil weten! Kan al bijna niet meer wachten! Ik hoor dus ook bij de ongeduldigen... We hebben ook besloten dat iedereen het mag weten wat het wordt, eerst dachten we dat geheim te gaan houden maar dat gaat gewoon niet lukken en is ook niet praktisch... Dus zodra ik het weet zal ik het hier ook komen melden! Oja mijn volgende afspraak bij de vk is om 8 uur sochtens en ben ik de 1e dus uitlopen is er dan iig niet bij @Miekepluis, klinkt wel heel zielig een naald in zo'n klein handje maar het is wel een geruststelling hoor, dan kan ze tenminste niet uitgedroogd raken. Helaas weet ik precies hoe dat eruit ziet... mijn neefje is 1,5 jaar geleden 2 maanden te vroeg geboren en was toen een klein hoopje botten met een velletje erom dat vocht voor zijn leventje. Overal staken slangetjes in en uit Maar als je nu toch ziet, het is een ondernemende dreumes van 19 maanden, enorm bijdehand en ondeugend, nog wel wat klein en licht maar over een jaar merken we er niks meer van dat hij zo'n moeilijke start heeft gehad. Het is het zonnetje van onze familie! Kindjes zijn soms zo sterk Over de baby voelen: ik heb nog altijd helemaal NIETS gevoeld... Heb ook bijna nooit steekjes, krampjes en dat soort dingen. Is wel fijn natuurlijk, maar ik kijk wel uit naar het moment dat ik ook 's een beweginkje voel!
@Miekiepluis, wat een grove fout van het ziekenhuis dan zeg om een beeb te opereren wat helemaal niet had gehoeven, tssssssss @Hanna, wij gaan ook die dag weten wat het is ja (als beeb het daar mee eens is) En joh die maand vliegt zo voorbij! @Stephanie20, gefeliciteerd met je vriendin! @Marieke1983, anders gewoon eens de fysio bellen en een keertje langs gaan om te kijken wat het precies is, heeft mij vorige keer ook heel goed geholpen @Liefie, vervelend dat wachten bij Vk, maar gelukkig goed gemaakt door hartje weer te horen Hier is het ook rustig in buikje, tijdje terug voelde ik beeb wel, maar zit nou ook al weer dikke week te wachten op "contact" @Cjpt, er zitten hier een paar ongeduldige donders tussen ja Moet er zelf wel mee lachen ik heb dat totaal niet, ik schrik elke keer als ik mijn banner zie en vind de tijd echt vliegen. Ben benieuwd hoe het straks gaat als iedereen moet wachten tot hun beeb zich gaat aankondigen want daar heb je dus geen invloed op en komt het echt aan op geduld hi hi @Marion, gefeliciteerd en welkom
lieve meiden ik heb net me echo gehad en ja weet nu wat het is mijn kleine meid mag zich een grote zus noemen tegenover haar aankomende broertje JAJA een jongen we zijn erg trots en gelukkig hij zag er geweldig uit ik zet morgen fotoos erop ben nu nog te druk met iedereen bellen en te smsen hahaha kan het niet voor me houden ik schreeuw het van de daken! xxx patricia
@ Liefie, ik heb ook nog niets gevoeld. Vind het ook niet zo erg. Kan er wel van genieten dat ik binnenkort nog zoiets moois en spannends in het vooruitzicht heb. @ Monique, haha ja wij gaan echt massaal een probleem krijgen tegen de tijd dat de uitgerekende data dichterbij komen! Ach, dan gaan we elkaar hier wel de oren van het hoofd af zeuren ;o) @ Pjduchiene, Jeeeeh! Gefeliciteerd met je knul!
Goeiemiddag meiden, Miekiepuis, is het nog gelukt met de rapportgesprekken invoeren. Altijd zulke klusjes die blijven liggen he. Tot wanneer heb je vakantie? Lekker dat je nu nog even kan bijkomen van het feestgedruis! cjpt, ja volgens mij zijn hier veel ongeduldigen Een heleboel willen hier volgens mij wel weten wat het wordt. Bijna niemand in mijn omgeving van wie ik weet dat ze zwanger zijn wil weten wat het is, dus is dit best wel bijzonder. Hoe staat het met het behang? Is het er al af nu? Marion, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Monique, je hebt wel gelijk als je zegt dat we pas echt ongeduldig gaan worden als we allemaal zo'n beetje uitgerekend zijn. Dat gaat wat worden hier pjduchiene, een zoon, wat fantastisch! Ik heb net lekker met mijn zus een stuk gewandeld. Ben er helemaal van opgeknapt! De logees zijn weer naar huis en hadden het leuk gehad..... "Gaan we nu al weer naar huis?"
hoi meiden wachten op de 20 weken echo duurt wel lang hahaha, maar lees dat sommige hier voor al een echo doen met geslachts bepaling, lijkt mij ook wel wat dus ga maar even google. en las dat er een paar omg alkmaar wonen ik woon in d-h dus dat is ook nog wel dicht bij , ga vaak winkelen daarzo hihi. en iemand krijgt een zoon, gefeliciteerd! wel leuk want dan heb je een meid en een zoon. nou meiden ga even gauw eten (omdat het moet) bleeh echt helemaal geen trek.
Ha meiden, Hanna: Het is gelukt hoor, lief dat je het vraagt! Zijn inderdaad dingen die blijven liggen.... Ik had lekker ADV-dagen opgenomen dus morgen weer aan de bak. Ik heb nog niet zo'n zin, komt ook doordat ik veel piekers aan mijn hoofd heb. Ben ineens zo bang dat we het allemaal niet kunnen betalen! Moeten nog testamenten, toch nog wel voor zo'n 300 euro kinderspullen, in december een nieuwe auto ( was eerst mei, maar dat hebben we al een beetje verschoven) en ook nog dat appartement wat ik heb. Ik hoop ZO dat we het verkopen, en anders snel verhuren, want anders dan hebben we echt een uitdaging. En nu begint mijn huurder ook nog eens heel onaardig te doen. Ik had hem een heel vriendelijk mailtje gestuurd waarin ik vroeg of het misschien mogelijk was om de volgende keer wanneer ik met een eventuele koper zou komen zijn was en zijn huisvuil een ander plekje kon geven. Dat ik dacht dat hij ook wel begreep dat als je je huis wilt verkopen je huis er zo opgeruimd en gezellig uit moet zien. Net een mailtje terug dat ik veel te ver ging in mijn aantijgingen, dat ik dus zei dat zijn huis ( niks van hem bij...) een rommeltje was en dat ik niet moest zeuren dat hij geen overlast veroorzaakte en zijn huur altijd betaalde! En dat als ik hiermee door zou gaan dat hij dan overweegt andere stappen te nemen. Ik zou niet weten welke, want ik geloof niet dat hij een poot heeft om op te staan...Heb net een mailtje gemaakt waarin ik zet dat hij nu impliceert dat ik vind dat zijn huis een rommeltje is en dat ik dat nooit heb gezegd. En dat we dus blijkbaar verschillen van mening over een opgeruimd huis en dat dat kan. Nou ja, lang verhaal....maar ben gewoon nogal boos op hem. Alleen de term "Zo laat ik niet met me omgaan!" Weet je wat, ik zet die mail wel even in mijn album... Kunnen jullie ff meelezen...%#*&^@^%$)%@! Ik kan als ik wil hem er zo uitflikkeren als ik wil hoor! Doe ik niet, maar toch... Sukkel! Sorry voor mijn verhaal, ik word hier gewoon beetje onrustig van. En lief zegt wel dat het allemaal wel goed komt, en dat komt het ook vast, maar toch. Heb daar een beetje zorgen van.... Tis inderdaad lang geleden dat we Daan hebben gesproken....Beetje spannend... Wat leuk dat er al zoveel mensen weten wat het wordt! Gefeliciteerd allemaal! Ik ga nu even ontspannen en me niet zo gek laten maken... Vind kruimel ook niet leuk... Liefs, Pluis
Hmmm....krijg de mail er niet in... Nou ga er maar vanuit dat ik erg vriendelijk en redelijk heb gevraagd en hij echt als een furieuze malloot reageerde...Alsof ik heb gevraagd of ik ff een schoonmaker mocht langssturen om die zwijnestal op te ruimen... Nee, dat is niet erg genoeg.. Of ik gezegd heb dat als hij niet opruimt ik hem het huis uitzet..Nou heel erg in ieder geval.
miekiepluis--- Je hebt altijd erg lange verhalen en ik wil ze altijd graag lezen, maar zou je af en toe wat alineas willen maken? Het leest zo vervelend als het een groot stuk is. Niet vervelend bedoeld natuurlijk! Over je huurder-- wat een vervelend verhaal. Ik heb zelf ook niet heel veel geld voor de baby. Vriendje wel, maar die wil evengoed alles zo goedkoop en gratis mogelijk. Om toch leuke en nieuwe dingen te kunnen kopen voor de aankomende kleine, ben ik het huis gaan opruimen. Alles wat we niet gebruiken heb ik op marktplaats gezet en dat levert bij elkaar toch aardig wat op. We hebben hier in de buurt ook een 2e hands handelaar, daar kan ik met echte troepjes heen en ook dat levert wat op. Heb nu in totaal op die manier al 500 euro verdient haha
Jessie, woon in de buurt van Alkmaar maar dichterbij jouw woonplaats, hihi! Vandaag bij de verloskundige geweest en vond het heerlijk om het hartje weer te horen. Baarmoeder ligt 2 vingers onder mijn navel en dat komt neer op een zwangerschap tussen de 17-18 weken. Waar ik soms wat voel kan heel goed het kindje zijn zei de verloskundige. Lekker nog een aantal vragen kunnen stellen en inmiddels alle 3 de verlokundige ontmoet, allemaal leuke meiden waar je je prettig bij voelt. Helemaal fijn.
@ Hanna, hahaha nee dat gaat nog wel wat dagen werk kosten. Tis een grote kamer en er staat bijv nog een 3 deurs kast in en 2 kasten die aan de muur hangen. En met mijn rug kan ik ook niet de hele dag behang schrappen. Dus moet echt steeds een uurtje doen en dan een uurtje rust. Dan gaat het redelijk. @ Miekepluis, jeetje wat een sukkel zeg! Nou probeer inderdaad maar lekker te ontspannen, laat je vriend je even lekker masseren ofzo ;o)
hoi meiden had even een vraag, ik heb wel eens op internet die 3d zwangerschaps tellers gezien maar ik kan het niet vinden. mischien weten jullie het? alvast bedankt
Sarah, goede tip, beide! Heb net het mailtje naar de sjappie gestuurd, hoop dat het nu opgelost is... Noa: Geen idee...sorry! Ff een vraagje, ik heb sinds vandaag zo'n beurse plek onder mijn rechterribben... Zeker als ik niet helemaal rechtop zit... Iemand een idee? Fijne avond, Pluis
***breekt in**** Lieve augustus 2009 mama's Ik heb wat nieuws over Daan die mij heeft gevraagd dit bij jullie te melden zodat jullie niet ongerust hoeven te zijn. Dit kreeg ik dus op mijn hyves. Hey wil jij aub doorgeven dat mijn comp is gecrashed en ws deze week weer klaar is. Ik mis jullie ook heel erg en ben natuurlijk helemaal niet meer op de hoogte. snik Gelukkig is met haar zelf dus alles goed het is alleen de pc maar ***breekt weer uit****
Hey meiden, Gelukkig met Daan alles oké! Ik heb even een baal-periode. Ik wordt de laatste weken helemaal gek van de hoofdpijn. Ik heb ook steeds last van mijn nek dus daar zal het wel van komen, maar niks helpt. Mijn man is fysio-manueel therapeut dus die behandeld wel steeds maar het helpt helemaal niks. Ik vrees een beetje dat het van de hormonen komt. Net als toen ik nog aan de pil was. Verder ben ik snot verkouden! Het weekend was ik echt ziek, maar nu nog steeds snotterig en hoesten...bah ZO dat is er uit! Verder een enorm spannede week hiero! Morgen krijg ik uitslag of ik word aangenomen voor een baan! Kreeg gister een mail of ik langs wilde komen, dus ik ben benieuwd. Dan moet ik ze morgen alleen nog vertellen dat ik zwanger ben...oops...en dat ik eigenlijk maar 4 dgn/week wil werken..dubbel oops... WIllen jullie please voor me duimen? Wat ontzettend leuk trouwens dat een aantal van jullie al weet wat het gaat worden! Wij moeten nog wachten tot de 20 weken echo. Hopen dat we het dan kunnen zien. 24 maart is het pas en dat duurt nog zo lang! Nu ga ik ff bank hangen en straks lekker vroeg op bedje! liefs, Wup