Hey! Wat leuk dat je eraan gedacht hebt zeg! We mogen vanavond even gaan spieken om 19.15uur! Erg spannend... Jij ook alvast heel veel plezier vrijdag (voor ik het nog vergeet te zeggen haha) Voor de rest, sorry dat ik ff niet op jullie reageer... Vandaag een erg rotte dag gehad op het werk en zit dus nu met barstende hoofdpijn. Ik kom vanavond even vertellen of het een jongen of meisje zal worden 8)
Net terug van de verloskundige en alles was weer goed met de baby heb naar het hartje mogen luisteren voor de eerste x dus was helemaal super ! groetjes tal
hoi meiden iedereen met de mooie echo gefelicteerd. echt erg die ramp hopelijk knappen alle mensen weer op na zo ongeluk. @linnie mooi dat je gesprek zo goed ging, en blij dat je baas de 3 dagen niet in de weg staat. @mvy spannend vanavond weet je wat het wordt, wat dacht je zelf ook al weer?
Tal, leuk dat je het hartje gehoord hebt. MamavanYouri, veel plezier bij de echo. Dan weet ik straks of ik goed gependeld heb Foeng76, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!
dames, denk er wel aan dat het paracetamol zonder coffeïne moet zijn! marina, leuk kaartje en spannend hoor een jurk uitzoeken. mijn schoonouders hebben ook als initialen m&m en hebben op hun zoveel jarige trouwdag ook overal m&m'neergezet. nou weet ik niet meer wie, maar trouwen op 15 mei is een superdag..., hahaha spreek uit ervaring... foeng welkom hier mamma van youri spannend hoor... linnie gefeliciteerd met het goede gesprek. heel raar maar heb gedroomd dat het toch een jongen wordt en nu ben ik aan het twijfelen.....
ppa, dacht je eerst aan een meisje dan? Ik heb al wel overd e bevalling gedroomd, maar daarin was nog niet te zien wat het was..... Een moeder van een kind uit mijn klas, blijkbaar paranormaal begaafd, ziet een jongetje om me heen zweven..... Kijken of ze gelijk krijgt!
nee, bij de laatste echo hebben ze gezegd dat het een meisje wordt. nu droom ik over een jongen en ga ik twijfelen of ze het wel goed gezien hebben, hoezo raar
Thanks voor jullie lieve welkomstberichtjes, echt een warm onthaal! Leuk hoor, al die spannende echo's: vind het knap dat er ook meiden tussen zitten die niet zo nieuwsgierig zijn naar het geslacht. Natuurlijk is voor mij het meest belangrijk dat het kindje gezond is, maar helaas heb ik toch een te nieuwsgierig karakter om het geslacht niet te willen weten... Wat een topjaar voor degenen die niet alleen een kindje krijgen, maar ook nog eens gaan trouwen. Super en het kaartje van Marina vond ik echt geweldig, heel origineel inderdaad. Linnie: fijn dat je een goed gesprek met je werkgever hebt gehad, dat hoor je ook niet iedere dag. Momenteel werk ik zelf ook vier dagen, maar ik wil max. 3 dagen werken. Ach, misschien word ik gewoon gezellig fulltime huismoeder/domestic goddess! Fijne avond, rust lekker uit!
Mama van Youri, gefeliciteerd! Wat leuk een meid! Kan Youri later zijn kleine zusje in de gaten houden hihi..
@Pjduchiene, wat leuk een zoon erbij! @Miekiepluis, gelukkig is dat met je huurder nou toch met een sisser afgelopen maar wat een gedoe zeg @Knippy, dank voor je berichtje over Daan! @Wup, he wat leuk dat jullie ook 24 maart de echo hebben, Hanna en ik ook! @Marina, wat een stoere kaart! @Sweepy, hi hi wat grappig dat je op je werk even kon spieken! @Mik, hier hoort hoofdpijn zo af en toe ook bij deze zwangerschap ja, lastig maar ik pak ook een molletje hoor @Linnie123, wat fijn dat het zo goed is gegaan op je werk, echt super! @Foeng76, gefeliciteerd en welkom @MamavanYouri, jaaaaaaaaa een meid, wat leuk zeg!
Dankjullie voor de felicitaties Youri kan nu idd zijn kleine zus gaan beschermen enzo hihi vind het echt geweldig en kan het eigenlijk nog steeds niet echt geloven... Snel maar eens wat leuke meisjesdingen kopen dan maar Tot morgen!
Mama van Youri, wat ontzettend leuk dat jullie een dochtertje krijgen! Gefeliciteerd en inderdaad een jongen en een meisje, van allebei één is toch wel heel speciaal!
Goeiemorgen allemaal heb niet alles terug gelezen maar wat ik wel las @mama van youri gefeliciteerd wat leuk een meid ! verders niet veel te vertellen ga even wat doen in huis groetjes tal