Meiden met verhuizende buiken en echte nare bandenpijn...Dit hoort erbij! Tenminste, dat blijkt nu, want ik heb dat dat dus ook al vanaf week 16/17. Mijn buik gaat inderdaad wat hoger zitten hoewel het wel een heel mooi klein bolletje is. Maar als ik nu te druk ben ( carnaval vond kruimel duidelijk minder leuk..) dan krijg ik inderdaad krampen en steken... Volhouden! Cjpt, ik heb dat ook wel eens ergens gelezen, maar het werkt dus duidelijk niet.. Heb je geen stoomapparaat? Sweepy, dás inderdaad ook een vreemde droom ja! Ga lekker lunchen meiden! Liefs, Pluis
Hallo Kan iemand mij de link nog even geven van de augustus mama,s hyves ? wil me ook graag aanmelden groetjes tal
@ Ollekebolleke en Sweepy Ik heb afgelopen dinsdag dat feliway meegekregen van de dierenarts, en het werkt inderdaad super. Sindsdien is ze weer veel rustiger en geeft ze niet meer in huis geplast ofzo. @ PPA Ik ga trouwen 15 mei! Ben jij ook op 15 mei getrouwd? Had je een beetje goed weer haha? Hier spanning.. Zaterdag de geslachtsbepalende echo, ben zo benieuwd.. Inderdaad heel veel ongeduldige typjes hier he, maar ik ken in mijn omgeving ook niemand die het niet wil weten.
Jessie, wij gaan op 8 mei dit jaar trouwen Ik hoop ook heel erg op mooi weer... We willen namelijk gewoon thuis een klein feest houden maar zou erg prettig zijn als we de tuin in kunnen! En voor de foto's is het natuurlijk ook mooier he. Spannend hoor, zaterdag weten jullie of het een jongen of meisje word! Cjpt, heb er helaas geen verstand van Moet zelf ook de hele babykamer nog gaan 'de-behangen' (bestaat dat woord? ) en heb er echt geen zin in.... Alice, jij hebt morgen toch de echo he? Spannend! Hoe laat mag je gaan? Had jij nou al een voorgevoel? Of een voorkeur?
@ Miekepluis, nee maar dat zou ook geen zin hebben omdat de verf geen water doorlaat. Dus ik zal eerst door die bovenste laag heen moeten. Ben bang dat ik er zo'n apparaat voor moet haan huren bij de Gamma. Dat is zo'n rolletje met spikes eraan die gaatjes maakt in de verf en behang. Ben alleen bang dat dat ook lastig gaat worden omdat het keiharde buitenmuren zijn. Echt balen dit zeg!
Cjpt, nou inderdaad! Vervelend! Rustig aan hoor! Ik moet even gillen...AAAAAAARRGGGHHHHH! Waarom denken mensen dat, omdat je zwanger bent, ze alles kunnen zeggen? Mijn buikje begin je nu te zien, staat er net een moeder in de klas die zegt:"Oh, moet je kijken, wat een pens, wat word je al dik!" Dus ik heb gezegd: "Wil je ophouden? Ik vind dit eigenlijk niet zo leuk klinken..." Daar schrok ze wel van... Heb ik een strechblouse aan, die spant als je zit.. Krijg ik de opmerking: "Oh, je knapt bijna uit je blouse!" Dus toen heb ik gezegd:"Wil je ophouden? Het past nog prima hoor!" ZO IRRITANT! Dat vinden zij toch ook niet leuk lijkt mij? :x Zo nu, ga ik weer werken... Liefs, Pluis
Hahaha sorry dat ik moet lachen hoor Miekepluis maar tis echt heel erg herkenbaar! Mensen die zeggen: zo zo, lekker dik buikie krijg je al zeg! Ehmmmmm hallo! Waarom niet gewoon zeggen: "wat een MOOI buikje heb je", of "wat leuk dat je het een beetje kunt zien al, je zal wel trots zijn". Dat klinkt vele malen leuker! Wel knap van je dat je er gewoon wat van zegt! Ik heb daar nog wel eens moeite mee.
Had ik ook moeite mee hoor...Maar sinds ik zwanger ben heb ik het hart duidelijk op mijn tong! Het kan inderdaad veel aardiger zoals je zegt!
Jaaaaa! oooh ben zó ontzettend ongeduldig! Denk dat ik extra vroeg naar bed ga vanavond dan is het sneller morgen Gelukkig is het al om 10 uur! Voorgevoel? Denk een meisje....of is dat uit gewend-heid? Voorkeur? Nee. Allebei is geweldig! 2 zusjes samen is super en van allebei eentje is ook zo bijzonder. Ik wil gewoon shoppen!
hoi meiden wat gaat de tijd nu toch wel redelijk snel. en tja die dromen, komt me bekend voor ik droom af entoe en dan denk ik hoe verzin ik het hahaha hoort er bij denk ik hihi. ik heb 14 april de 20 weken echo, maar zit er aan te denken eerder een geslachtsbepaling te laten doen, ben zo benieuwd? wat zouden jullie doen even geduld op de proef stellen of niet @mvy wat leuk een meid, dan heb je inderdaad een koningskoppel, en dat is wel lekker kan youri ze zusje goed in de gaten houden haha. @miekepluis. wat een rotopmerking zeg, je kan het toch op een andere manier zeggen, groot gelijk dat je er wat van gezegd heb hoor. @cjpt je hebt spul bij de gamma behang afweek van hun eigen merk werkte hier perfect mischien een idee.
marion welkom hier en gefeleciteerd patricia super gefeleciteerd met jullie ZOOOOOOOOOON! miekiepluis jeetje :s die huurder heeft echt wel lef :s hij mag blij zijn dat jij zo vriendelijk blijft en er hem niet uitkegelt! megababs wow inderdaad drijvend handeltje! ik denk dat mijn vriend goed met de jouwe overweg zou kunnen... ik heb ook een klein inkomentje en probeer zoveel mogelijk nieuw te kopen dat ik kan... mijn vriend zegt dikwijls dat heb je allemaal toch ni nodig! totdat hij ziet dat ik het van iemand anders krijg, dan hadden we het plots wel allemaal nodig :s het lijkt wel of hij te gierig is om iets uit te geven :s miekiepluis nog even dat beurse gevoel herken ik heel zwaar van mjin zwangerschap van lyana... dit gaat nog een tijdje duren vrees ik... ik had het tot het einde alsoof je buik beetje in slaap is gevallen... farfallina welkkom terug! marina mooie kaart! mik ik heb het enkele weken geleden (lees twee) ook fameus gehad, het heeft wel vier dagen aangehouden... nu is het gelukkig weg, ik hoop dat het wegblijft foeng welkom en gefeleciteerd! mamavanyouri gefeleciteerd met jullie dochter! ben mega blij voor jullie! hannah flink geshopt zo te zien Lyla gefeleciteerd met jullie DOCHTERTJE
zo vandaag naar de dermatoloog geweest met men dochtertje... ze heeft dus eczeem, ze hebben daar een zelfgemaakte zalf voorgeschreven... die zou na een week al moeten helpen... ik hoop dat he tzo is...L ook heb ik de buggy die ik wil voor veertig euro goedkoper gevonden in een andere winkel en ook nieuw die ga ik binnen enkele maanden halen... binnen twee weken maak ik een afspraak voor een pretecho zo kunnen ze misschien toch zien wat het geslacht is
hoi allemaal, morgen ben ik lekker vrij en ga dus eens uitgebreid bijlezen en reageren. Alles gaat prima met mij en langzaam maar zeker weet iedereen dat we weer een klein wondertje verwachten, heerlijk om er open over te zijn. Morgen ga ik eerst met kleine Roos naar babyzwemmen en de rest van de dag ga ik HELEMAAL NIKS doen, lekker hoor, zit me nou al af te vragen hoe ik dat volgend jaar ga doen met het zwemmen, maar zoals alles komt dat vast wel goed tot morgen meiden en heel veel succes en plezier morgen alice
@Miekie en Sweepy: en ik dacht nog wel dat ik raar droomde! Haha nou stomende sex en sproeiende bv heb ik nog niet gehad.... maar wie weet Ben benieuwd, als ik over mijn ex ga dromen, misschien dat ik dan nog 's een moord pleeg @MvY en Lyla: gefeliciteerd met jullie dochters! Vandaag iets heel leuks: van de week baalde ik enorm omdat de aankoop van een supermooi wiegje op marktplaats niet doorging. Smst vandaag mijn moeder, dat de dochter van een vriendin van haar nog een wiegje had staan dat ik zo mag hebben, precies zo een die ik wil! Ik belde meteen even op en die vriendin zat er nog, dus ik heb meteen een uitgebreide beschrijving gekregen, en haar natuurlijk uitgebreid kunnen bedanken. Ben BLIJ!
@liefie wat mooi dat je toch nog zo zelfde wiegje kan krijgen en nog voor niks ook. heel veel plezier met het wiegje
Liefje: leuk dat je zomaar en voor niets een wiegje mag hebben. Ik zit met een groot dilemma: Mijn moeder heeft van een vriendin een maxicosi gekregen, de maxcosi zelf is nog maar een jaar oud, ziet er prima onderhouden uit enzo en is in het neutraal zwart. Op zich lekker leuk. Maar nu komt mijn probleem. Van mijn vriend zijn grootmoeder krijgen wij een nieuwe maxicosi, we mogen hem zelf uitzoeken en op de lijst plaastsen zodat zij hem dan kan kopen. Ze heeft dit ook gedaan voor zijn nicht en zn neef die toendertijd een kindje kregen. Ik vind het natuurlijk een superlief cadeau en we kunnen het zeker gebruiken...maarja wat nu, ik heb hier nu een maxicosi staan die er echt nog goed uit ziet en mn vriend zn grootmoeder stond er echt wel op dat zij de maxicosi cadeau deed. (Ik begrijp haar principe wel, iedereen is dan gelijk, niemand kan dan klagen dat de één meer of minder gekregen heeft) Ik weet nu echt niet wat te doen, moet ik zeggen dat we al een maxicosi hebben en dat we liever voor dat geld iets anders hebben of zouden we dan toch beter een nieuwen kopen/krijgen. Ik weet het een luxe probleem, ik schaam mij er wel om. Daarnaast heeft mijn moeder ook een mooi park gekregen inclusief de bekleding, en deze zal mijn ma echt wel kunnen gebruiken voor als wij op bezoek komen, dan kan de kleine lekker knus in het park slapen/spelen. Liefs Stephanie
hmmm stef dat probleem is hier ook aan de orde, ik mag de gene van me tante hebben is tegen die tijd dan ook net 1 jaar oud. maar mijn schoonouders willen graag de maxi-cosi geven met alles er op en er aan. de cabriofix dan. me tante heeft vorige jaar de citi gekocht. maar ik heb tegen met tante gezegt mischien kan je iemand anders gelukkig er mee maken wie het niet zo breedt heeft. en dat begreep ze ook.dus wij hebben het zo opgelost
Er is toch wel iets anders dat ze je dan kunnen geven? Of misschien met oma afspreken dat je inderaad voor hetzelfde geld iets anders koopt dat je ook nodig hebt. Is toch ook zonde van oma's waarschijnlijk hard gespaarde centjes als ze er iets van gaat kopen dat jullie al hebben. Als die maxicosi bijv 100 euro kost dan kun je toch voor dat zelfde bedrag bijv iets anders kopen? En desnoods afspreken dat jullie zeggen dat de maxicosi gewoon van oma is ;o)
Wauw Tal, mooie buik heb je! Stephanie, zou ook doen wat Cjpt al zegt... Hopelijk begrijpt ze het! Heb ook even een foto gemaakt van wat ik allemaal gekocht heb net bij de Hema