Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Nuja ik bekijk het nog even, het probleem is gewoon, dat ik het wel wil aanvaarden die mooie maxicosi, maar mijn vriend wil liever geen tweedehands spulletjes...
    En idd cjpt, het is inderdaad zonde van oma's geld om twee maal hetzelfde te kopen, het is gewoon het feit dat ze erop stond en dat ze het ook voor haar andere kleinkinderen gedaan had...

Ik bespreek het nog eventjes met mijn vriend als hij vanacht thuiskomt.

Tal: jij hebt al een mooie buik zeg!
    mama van youri: als ik je spulletjes zie, heb ik zo'n zin om eens lekker te gaan shoppen. Het ziet er gewoon zo ongeloofelijk mooi en koddig uit al dat rose.

Liefs Stephanie

2. jingi

jingi Actief lid

Nov 30, 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mama van Youri wat gaaf een meisje. :D kan ook bijna niet meer wachten tot ik het weet, het is nog erger dan bij Pepijn. nog 4 weken :confused:

@Hanna wil jij voor mij ook pendelen?

3. tal

tal Actief lid

Aug 17, 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Dank jullie wel
    buikje begint nu goed te groeien :D

@mama van youri leuk he dat je nu lekker kan gaan shoppen voor de baby allemaal roze spulletjes hihi echt schattig :D

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Tal; ik bemerk juist dat we even lang zwanger zijn :D

5. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

Nov 3, 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Waauw tal super buikje hoor. Wou dat ik ook al zo'n mooi buikje had

Mama van Youri: Super een meisje. van harte proficiat met jullie koningswens zoals ze zeggen he.

Kijk er ook enrom naar uit om het geslacht te weten. Nog 3 weken geduld en dan gaan ze het mss kunnen zien.

groetjes Babs

6. tal

tal Actief lid

Aug 17, 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @stephanie20
    ja zie het net ook wat leuk ! :D

@mega babs dank je wel :D
    nog even en dan heb je vast en zeker ook een mooi buikje hoor ;)

hihi iedereen is zo benieuwd naar het geslacht he op een paar na dan die het niet willen weten ;)
    vindt het knap dat jullie het zo lang vol kunnen houden
    ach ik zeg wel zolang maar vindt de tijd nu ook wel voorbij vliegen hoor nog even en dan zitten we alweer op de helft :confused:
    ik wacht nog even op de 20 weken echo kijken of ze dan kunnen zien of het weer een jongen of toch een meid wordt ;)

groetjes tal ;)

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    Wat is een park? :oops:

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @ meiden die weten wat het wordt: leuk zeg! MvY jij wilde toch heel graag een meisje he? Echt te gek dat dat uitkomt! Wij moeten nog 4 weken wachten...

@ bandenpijn: heb ik hier afgelopen week ook last van gehad. Maar dan vooral als ik te druk/gestresst ben!

@mvm: ik ben ook blij dat het afgerond is. Dat fotlijstje is wel echt een lijstJE he!

@dromen: heb deze week ook twee keer over sex gedroomd. Geen toeval dus!

@ mol: wie dacht er nu dat Dennis de mol was ;)

We zijn inmiddels thuis van een klein weekje zonnen op Tenerife: dat was echt heerlijk die temperatuur: altijd boven de 20 graden!

9. ppa

ppa Bekend lid

Nov 24, 2005
    867
    0
    0
    hallo allemaal,

jeetje wat veel weer geschreven allemaal..

jessie, wij in 2004 op 15 mei, was na heel veel regen en slecht weer de eerste heel erg warme dag, heel veel buiten gevierd, echt super.

miekie, spannend......, beter dan mijn dromen....

hier de hele dag met mijn moeder aan het shoppen geweest, daarna boodschappen en een vriendinnetje te eten, die is net weg en nu moet ik het even bekopen met een harde buik en pijn in mijn banden.

Over dromen, mijn droom dat ze het verkeerd hadden en dat het toch een jongen wordt heeft ervoor gezorgd dat ik gisteravond nog naar echobureaus ben gaan kijken, want ik moest het nu zeker weten...gelukkig vanmorgen weer over. Mijn moeder heeft vandaag van alles gekocht,lees roze, heb wel tegen haar gezegd dat ze de bonnetjes moest bewaren.......

slaap lekker.....droomse, hahaha

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland

11. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Verhip, leuk dat je het hartje weer hebt gehoord.

Miekiepluis, Ik hbe tot nu toe nog niet echt het "genoegen" gehad dat ouders dit soort opmerkingen maken, maar ik wete zeker dat dit soort dingen mij ook gaan overkomen.
    Ze denken echt dat ze alles kunnen zeggen.
    Dat was ook het geval toen ik nog niet zwanger was.
    Steeds er naar vragen..... Hoe durven ze he?
    Dus ik wacht rustig af op wat komen gaat na de vakantie!
    Ik vind jouw reactie wel heel goed....Die ga ik onthouden!

Alice, veel plezier bij de echo vandaag.
    Ik ben benieuwd of je voorgevoel uitkomt!

Liz, hopelijk helpt de zalf bij je dochtertje. Dit lijkt me helemaal niks!
    Mooi dat je de buggy goedkoper hebt gevonden.
    Soms loont rondkijken echt goed!
    Ik heb een maxicosi met voetenzak gekocht voor 149 euro. OP een andere site werd dezelfde maxi cosi aangeboden voor 179 euro zonder voetenzak.
    Toen was ik ook wel blij dat ik even verder had gekeken.
    Welke buggy heb je op het oog?

Liefie, dat is nog eens even geluk hebben met de wieg!
    Hoe ziet ie er uit?

Stephanie, lastig hoor. Ik zou denk ik open kaart spelen en zeggen dat je al een maxi cosi kan krijgen die naar je zin is. En of je misschien voor het geld wat anders de maxi cosi kost iets anders mag uitzoeken.

Tal, wat een mooie buik zeg :)

mamavanYouri, Jij hebt lekker egshopt zeg!
    Wat een leuke dingen heb je gekocht!
    Wordt het een meisje? Hahahhaha :D:D

Pendelen: Vind ik leuk om te doen. Dus als ik dat voor iemand mag doen: pb me maar!

MegaBabs, laat je ook een pretecho doen om het geslacht te weten te komen?

Net als Tal vind ik het knap van meiden hier die niet willen weten wat het wordt.
    Mijn man wilde eerst ook niet, maar toen heb ik gezegd dat ik het alleen wilde weten.
    Dat vond ie ook geen goede optie en toen is hij toch maar overstag gegaan.

Lieke, Tenerife, dat klinkt echt goed!

Petrabr, leuk dat je op babyzwemmen zit met Roos.
    Wat een schattig meisje vind ik het toch.
    Superfoto's!
    Heb je er veel reacties op gekregen?
    Leuk idee om zo te vertellen dat je zwanger bent!

Vandaag ga ik een dagje shoppen in Breda met een vriendin.
    Heb er erg veel zin in.
    Even de H&M in in ieder geval om te kijken of ze nog leuke kleren hebben.
    De vorige keer ben ik daar goed geslaagd.
    En veel zitten en kletsen gaat het denk ik worden :)

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

13. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    bannercheck

14. Sweepy

Sweepy Bekend lid

Oct 15, 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Miekie: Ik krijg die reactie ook dat ik dik ben. Ik zeg dan dat ik niet dik ben maar 2 baby's in mijn buik heb en ik een mooie zwangere buik heb. Niet tegen iedereen, maar soms is het niet leuk.
    Mijn man zei ook dat ik zo dik was, heb hem even verteld dat ik het niet leuk vond als hij dat zei. Hij bedoelde het heel lief. Ik moest er al erg aan wennen dat mijn buik zo dik werd en dat van hem hielp niet echt. Nu ben ik zelf blij met mijn buik en zie je ook goed dat ik zwanger ben en kan de opmerkingen beter hebben.

Mama van Youri: Leuke roze spulletjes. En wat een knap ventje heb je, die had ik nog niet echt goed bekeken.

Liefie: Wat ontzettend leuk van het wiegje. Kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent.

Tal: Prachtige buik heb je. Je kunt duidelijk het verschil zien.

Liz: succes bij de arts. Fijn van je buggy. Een tijdje zoeken op internet levert al snel veel geld op en is zeker de moeite waard.

Stephanie: Ik snap je ‘probleem’ wel. Ik zou het inderdaad gewoon bij je oma voorleggen. Zeer waarschijnlijk zegt ze dan zelf dat ze iets anders geeft. Ze heeft natuurlijk graag iets om te geven waar jullie heel erg blij mee zijn.

Lieke: Het is inderdaad maar een inieminie ijstje. Ik kreeg het vorige week en nu deze week nog 1. Ik heb ze niet laten weten dat ik een tweeling krijg, maar toch wel heel leuk want nu heb ik 2 dezelfde lijstjes. Ik heb de echo’s ingescand en doe er een kopie in, evt. een verkleinde kopie.

Petra: Wat een schatje en een heel leuk shirtje.

Hanna: Als je voor mij wilt pendelen, lijkt me leuk. Morgen kan ik vertellen of je gelijk had.

Ik ben echt zo benieuwd naar morgen. Om 10.30 hebben we de afspraak, dus gelukkig op tijd.

Brusje: Alles goed daar?

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Was nog vergeten te schrijven dat ik een paar hele buikjes voorbij heb zien komen. En miekie hartstikke knap dat je het aangedurfd hebt! Hij ziet er echt heel mooi uit hoor. Niets aantrekken van die domme opmerkingen.

@ sweepy: leuk dat je er twee hebt gekregen. Is wel een leuk idee van die echofoto. Misschien doe ik dat ook wel...

16. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

Jul 20, 2008
    1,338
    0
    0
    Lelystad
    Aaggrrr ik zei dat Dennis de mol was, echt balen! Nou dan wil ik dat het Vivienne (zoiets was het toch?) is want die andere twee vind ik té vanzelfsprekend, ze kijken altijd mollerig uit hun ogen hahaha

*wacht af*

Over twee weken echo en dan wil ik ook horen dat ik een meid krijg, ik ben helemaal jaloers op je Hema aankopen Mama van Youri! ;)

See u later allemaal, ik ga shoppen met mijn mama voor mijn verjaardag :)

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Tal, wauw wat een echte "zwangerbuik" heb je al zeg! Wederom: ik ben jaloers haha

@ Mama van Youri, oooooh wat schattig allemaal, leuk hoor als je weet waar je voor aan 't shoppen bent!

@ Petrabr: haha ze kijkt er helemaal trots bij, leuk hoor!

18. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    Heej zeg Petra....hebben ze die ook een heren maat....dan kan ik m voor de grap aan mn zoon van 15 geven, (met iets andere tekst natuurlijk ;)))

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,355
    0
    0
    Petra, wat een moppie zeg! Leuk shirtje!

Hanna, je mag mij wel pendelen, moet ik je me naam en geb datum pben?

Sweepy/Miekie, ik snap jullie wel hoor! Ik vind het ook niet leuk als mensen het op zo'n manier zeggen. Laatst zei een vader: Hoever ben je want wat heb je al een buik! Dus ik zeg: 14 weken! Zegt hij: JEETJE is het er echt eentje? Wat een dikke buik zeg!
    Nouja beetje raar toch... En gewoon irritant als mensen vragen of het er wel eentje is! JA anders had ik wel gezegt dat ik zwanger was van een TWEELING! zo...dat is eruit....

Mama van Youri, wat leuk dat je meteen geshopt hebt! Leuk hoor dat rose... :)

ppa, je hebt toch binnenkort nog je 20 weken echo? Want dan kunnen ze het nog ff een keer checken of het niet toch een jongen is? hihi...

Ik heb trouwens een afspraak voor 11 maart voor een pretecho met dvd! Jammer dat ze niet eerder kon maarja nog even geduld..

Ik ging vanochtend op de weegschaal staan en ben in totaal 1,1 kilo aangekomen.. en me buikje is er al aardig! Nou hoef me in ieder geval niet lullig te voelen als ik wéér een broodje kroket eet haha!

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

Sep 1, 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Meiden,

Ff snel, want ik ben retedruk! Maar ik heb vanochtend een shirt besteld met daarop de 10 dingen die je NOOIT tegen een zwangere vrouw moet zeggen. Op mijn hyves staat de uitgebreide versie in het Nederlands en ik heb ZO HARD gelachen!
    Dus voor iedereen die het even nodig heeft,

www.miekiepluis.hyves.nl

En kijk dan bij mijn blog!

Heerlijk!
    ( en gisteren was ik voor het eerst bij mijn haptonoom en die zei dat ik juist voor 18 weken een heel erg bescheiden buikje had.. HA! Iedereen die ik vertel dat ik bijna op de helft ben, zegt dit ook...)

Liefs, Pluis

Share This Page