Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Rose, Nicole heeft een eigen topic bij de Vlindermama's tot 16 weken.

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    boodschappen-- Ik los dit op door de zware spulllen te verdelen over verschillende kratjes/tassen. Je hebt dan wat meer tassen of kratjes nodig en moet dus wat vaker lopen, maar het is wel minder zwaar.

Ik heb ineens het gevoel dat het heel snel gaat, mijn buik groeid nu echt en ik pas geen een bh meer! Al mijn leuke strakke broeken heb ik al naar zolder gebracht om ruimte in mijn kast te maken voor de jogging en zwangerschapsbroeken. Ook de korte strakke shirtjes zijn in een doos verdwenen en de lange shirtjes en tuniekjes zijn gebleven.

Toen ik nog naar school ging vond ik altijd dat als het maart werd, het al bijna zomervakantie was (de tijd leek vanaf maart echt te vliegen) en als het zomervakantie was, was die ook altijd zomaar weer voorbij.
    Met andere woorden, voor mijn gevoel is het al bijna augustus haha! Gaat snel hoor!

Wie heeft er nog meer nieuwe eetverslavingen?
    Hier word ik gek als de ananas op is of de drop, daar eet ik echt veel van. Terwijl ik dat eigenlijk nooit at

3. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor jullie antwoorden! Stelt me iets gerust...hoop dat het allemaal
    'normaal' is. Ben benieuwd hoe jouw echo er volgende week uitziet Pluis, maar met 19 weken zal de baarmoeder al weer veel voller zijn denk ik zo!

Ga nog maar niet shoppen, toch voor de zekerheid maar de 20 weken echo afwachten. Daarna gaan we los :)

Ben benieuwd hoe het met Nita gaat. Iemand iets gehoord?

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @cjpt ow oke thnx dan kijk ik daar even.

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb net deze babykamer besteld :confused: :D :D

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier gaat alles goed, me telefoon doet het gelukkig nog, anders had ik er wat aan gedaan hihi net letterlijk hoor. en kwa boodschappen betreft, ik betrapte me zelf er op vanmorge had 2 zware tassen en wou ze in de auto zetten, nou ik heb het goed mogen bezuren de hele dag, dus daar moet ik even wat op verzinnen, aangezien me vriend nog 11 weken wegblijft.

en ik zag een lamp voor bij komen, wat een leuk dingen heb de website even opgeslagen.

@anna wat leuk dat je vriend ook even een 'echo'kon maken, en tjah gefeliciteerd dan maar met 80%meid en 20% knul. nog even en dat weet je het cker.

@mvy wat een leuke kamer die heb ik ook zien staan echt leuk.

ga nu lekker bakkie thee zetten,en bank hangen iedereen fijne avond en tot morgen.

7. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hahaha, bij MvY is de zw.schaps dementie toegeslagen.... ;)
    Ik zal 't even vertalen: beweegde = bewoog, weiniger = minder
    Of is 't soms Limburgs dialect? Hihihi, sorry kon het niet laten, is als grapje bedoeld hoor :D

Over de boodschappen: laatst had ik een heel zwaar en vol krat, ik had het expres pas aan het eind vd dag gehaald toen manlief al bijna thuis kwam en had het gewoon in de auto laten staan. Kon makkelijk want het was toch hartstikke koud in de auto. Kon hij het een uurtje later mooi naar binnen sjouwen :oops:

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

9. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    zo ben ik weer even :D

iedereen bedankt voor de reactie,s op me buikfoto :)

@mama van youri mooi kamertje hoor ! ;)

@anna gefeliciteerd leuk een meid ! ;)

@alice gefeliciteerd met je zoon :)

@ginny leuk lampje hoor :)

nu even iets waar ik toch wel erg trots op ben
    mijn kleine man heeft vandaag voor het eerst een plasje op het potje gedaan !wordt volgende maand 2 dus wel erg snel ga nu elke dag het potje neerzetten luier af en hopen dat hij maar snel goed door mag hebben :D

groetjes tal ;)

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @tal. ow wat knap van je zoontje hopelijk heeft hij het snel door dat het niet meer in de luier moet. succes!

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sarah87: nieuwe eetverslavingen? Nou eten doe ik nog steeds erg weinig, maar ik heb wel veel meer dan normaal trek in zoute drop en sinaasappels. Verder drink ik liters appelsap (alleen die van Goudappeltje) weg!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miekiepluis, wat een grappige vragen heb je gepost zeg :)
    Kan ik inderdaad even oefenen met de antwoorden ;)

Alice, leuk dat je een zoon krijgt. gefeliciteerd!

Anna, leuk een meisje! Bijna zeker dus :)

Ginny wat een leuke lamp zeg!

MamavanYouri, mooie babykamer hoor! Ik snap dat je daar heel blij mee bent!

Eet/drinkverslavingen: viandel met omidasaus en sinas :)

Vandaag ben ik gaan winkelen in Breda.
    Was erg gezellig, maar helaas wel motregen.
    Lekker geshopt!

Nu heerlijk even Catannen bij mijn zus!

Fijne avond allemaal,

groetjes, Hanna

13. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Ik ben een heel tijd niet online geweest omdat ik zo beroerd was.
    Ik voel me nu weer super,ben ook al 17 weken alweer.
    27 maart krijg ik de 20 weken echo.
    Ik ben heeeeel nieuwsgierig wat het word,ik heb al 2 meisjes.
    nu een jongetje zou ik geweldig vinden maar een meisje ook hoor.
    Ik heb vorige week een commode gekocht via marktplaats en die ga ik wit schilderden.

14. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Mama van Youri, leuke kamer hebben jullie gekocht, ik hou wel van dat witte. En die schatige spulletjes..zoooo lief...

Pluis, wat een geweldige teksten haha...ga ze aan iedereen laten lezen..haha

Ik heb ook zo'n zin om te babyshoppen, maar moet nog een maand wachten :confused:

15. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Anna: Echt niet doen. Je wilt echt niet op je geweten hebben dat er daardoor iets niet goed gaat of je daarna veel pijn hebt. Ik til max. 10 kg en dat voel ik al enorm in mijn buik.
    En je kunt het evt. opzoeken en laten zien dat je dat helemaal niet mag. Wat vind je moeder?
    Van mijn ouders mag ik echt niets tillen. Mijn moeder heeft daar een verzakking aan over gehouden aan zwaar tillen tijdens zwangerschap en is daar de laatste jaren al 2 keer voor geopereerd.
    Ik wil je niets engs aanpraten maar aangeven dat het belangrijk is niet te zwaar te tillen.

Jessi: Ik had hetzelfde probleem vandaag. Meestal gaat mijn man mee maar dacht het nu even zelf te doen. Tot de doos uit de kar in de auto moest. We gedaan en daarna een hele tijd (lees uren) last gehad van mijn buik. Gelukkig was mijn vader bij ons aan het klussen en heeft hij de boodschappen uit de auto gehaald.

Anna: Dat had 1 van mijn baby’s ook bij 9 weken. Bij 12 weken was er veel meer ruimte en meer vruchtwater. Als ze er niets mee doen zou ik me er geen zorgen over maken. Alvast voorzichtig gefeliciteerd met je dochter.

Ginny: Wat een geweldige lamp.

Hanna: Bedankt voor je pendel. Hanna zegt 2 meiden. Morgen laat ik weten of het klopt.

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Miekiepluis, hi hi moest zo lachen om je droomverhaal, meer meer :D
    En je lijstje, super!

@Liz, hoe gaat het met de eczeem?
    Waar heeft ze het en wat heb je gekregen?

@Petrabr, wat een leuk shirtje!

@Stephanie20, snapte je moeder het?
    is ook allemaal goed bedoeld van mensen hoor, maar wij wilden ook alles zelf bepalen
    En je stelt je echt niet aan hoor, jij moet gewoon niet zoveel tillen hoor meis

@Alice, nog een koningskoppel wow he

@Liefie, gelukkig was ik het deze keer niet die het verklapte van de Mol ;)

@Jessi86, ik heb vorige zwangerschap BI gehad en kijk nou dus echt uit.
    Probeer een oplossing te zoeken meid, want je moet dat echt niet doen

Als ik meiden vergeten ben sorry!
    Ik heb alles gelezen en leef ontzettend met iedereen mee en geniet van alles wat hier voorbij komt.
    Gaat alleen af en toe zo hard dat ik dan niet op alles en iedereen reageer.

Hier vandaag een heerlijke dag gehad met jongste zus.
    Mirthe en zij kunnen zo goed met elkaar over weg is gewoon heerlijk om te zien.
    Zo jammer dat ze een uur rijden van me vandaan woont

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gefeliciteerd alle mama's die het geslacht weten!

en mama van youri, wat goed van je zoontje!

bij mij op mijn werk is een kindje met de 5e ziekte, vorige week ziek geworden, dus hij was 2 weken terug besmettelijk. hij zit bij de peuters en ik werk op de bso, dus de kans dat ik er iets van mee heb gekregen is vrij klein.

maar toch ben ik zo ongerust! ik kan toch niets doen verder, de vk zei dat als ik zelf niet ziek werd het prima is, en de huisartsenpost zei dat het risico overtrokken is. bovendien is hij nu niet meer besmettelijk dus kan ik gewoon doorwerken. maar ben echt enorm geschrokken!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Al wwer vroeg uit de veren vandaag, maar morgen ga ik nog eens heerlijk uitslapen.
    Straks ga ik met mijn ouders naar Utrecht, langs mijn tante.
    Heel gezellig, maar vanmorgen toen ik eruit moest dacht ik dara anders over!

Marieke, dat is wel schrikken zeg, de vijfde ziekte.
    Ik snap wel dat je je ongerust maakt en hopelijk gaat dit alles gewoon aan jou voorbij!

Natasja, fijn dat je je weer beter voelt!

Sweepy, veel plezier bij de echo vandaag!

Fijne dag allemaal,

Groetjes, Hanna

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen meiden! Lekker geslapen?

Tal, wat supergoed van je kleine ventje! Misschien is hij dan wel uit de luiers als de baby er is, dat zou prettig zijn he!

Hanna, lekker geshopt gister :D Altijd leuk he!

Jingi, ja ik wilde ook nu perse een witte! En bij een jongen een wit met noten! Ennuh een maand is zo om ;)

Sweepy, oeh dat zou wel heel leuk zijn, 2 meiden haha.

Monique, ik herken het dat je niet alles kunt bijhouden... Achja je mag ook af en toe even een 'ego' berichtje plaatsen hoor,
    doe ik ook! Fijn dat alles goed gaat :)

Marieke, dat was Tal met haar zoontje! En idd schrikken zeg...

Ik vraag me echt af hoe het met Nita gaat... Ze is nadat ze het bekend ging maken niet meer hier geweest toch?
    Hopelijk gaat het goed... Misschien wil ze gewoon even rust hebben ofzo, ik hoop het!

En ben ook erg benieuwd naar een update van Daan:D Hopelijk doet de pc het snel weer!

Wij gaan vandaag dus lekker shoppen... Daarna komt schoonmoeder op bezoek. Altijd gezellig!
    Nu eerst even de was gaan ophangen, Youri slaapt nog :confused:
    Tot vanavond (denk ik)

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    mamavanyouri, wat een prachtige kamer! :)

tal je bent terecht trots op je kleintje! :) super zeg!

monique het lijkt al iets te beteren... ze heeft het enkel in haar gezichtje :(
    het is net dat dat ik zo jammer vind... ze heeft een soort ontsmetting gekregen, en twee zelfgemaakte zalven...
    ik hoop dat het snel helemaal verdwijnt :)

nita alles oke met je meid?

zo hier een redelijk rustig nachtje gehad :) ze heeft geslapen tot half zes vanochtend... sindsdien ben ik al wakker :D
    ik ga zo meteen maar eens op shoptocht denk ik hehe :D

Deel Deze Pagina