Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga net als bovestaande meiden vandaag ook lekker op pad, even lekker naar de markt en verf halen voor het ledikantje wat ik over wil verfen
    Iedereen een hele fijne dag

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Hier even snel een update van mijn kant uit.
    Wilde even vertellen dat het hier redelijk goed gaat, de tijd is echt voorbij gevlogen de laatste 2 weken. Ik hoop dat de komende 3 weken ook zo snel voorbij gaan. Nu vannacht nog werken en morgen lekker heel de dag slapen dus dan is het zo maandag, merk wel dat ik toch wel opzie tegen die naald die in mn buik verdwijnt :(
    Ben blij als we dat gehad hebben, ondanks dat we nog lang moeten wachten...

Heb de afgelopen weken wel trouw mee gelezen met jullie, maar had even de puf niet om op mensen te reageren... Hopelijk is die puf na dat lange wachten weer terug en kan ik lekker met jullie mee genieten!

Fijn weekend allemaal!

Dikke kus Joy

3. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik wil me hier ook even aanmelden als augustus 2009 mama :)
    Ik ben uitgerekend op 13 augustus...

Ikvoel me heel goed en mijn buik begint aardig te groeien... Mijn zoontje van 3 denkt dat hij een zusje krijgt ;)
    31 maart hebben we de 2 weken echo en kijken dan of we kunnen zien wat het gaat worden...

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Goedemorgen meiden

Mamavyouri: mooie kamer, ik vind een witte babykamer sowieso mooi! Waar heb je hem ergens besteld?

Monique: of mijn moeder het begreep?...ze is serieus op haar tenen getrapt, maar ik heb er geen woorden meer aan vuil gemaakt. Het is nu sinds het begin van de zwangerschap dat zij bezig is met ons tweedehands spulletjes aan het opdringen. allemaal wel lief enzo, maar wij beslissen liever zelf.

DisereeK: welkom hier, kom er gezellig bij!

Schijndelsvolk: goed dat de weken vlug voorbij gaan, kan mij wel voorstellen hoe slopend het voor jullie moet zijn. Ik hoop alvast dat alles in orde is!

Natasja: kan mij wel voorstellen dat je ofwel een jongen ofwel een meid wil hebben. Ik heb zo het gevoel dat hier heel wat creatieve meiden aan het werk zijn, met hun verfborstels!

Liefs Stephanie

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hoi allemaal, ben al een poosje niet meer geweest, heb een drukke week gehad. Heb wel meegelezen.
    Alle nieuwen , welkom!

Erg leuk dat zoveel al weten wat het word :)

oja, heb te horen gekregen dat mn contract niet word verlengd :( had het wel verwacht vanwege de zwangerschap maar toch..
    Nu zit ik over 2 weken al zonder werk :S

6. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ Jessie86, over boodschappen, ik pak in de winkel de boodschappen in per tas, de ene tas zwaar met dingen die niet in de koelkast moeten nog (pakken drinken enz...) en de andere tassen voor de koelkast en lichte spullen, die neem ik mee naar huis en de rest laat ik in de auto staan tot manlief er is ;)
    Maar ja als je geen auto hebt (want dat lees ik niet) dan de zware dingen in het weekend halen met vriend-lief?
    Albert bezorgd hier niet maar anders zou ik ook zeker naar Albert gaan hoor!

17 weken :whistle:

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Stephanie, bij www.babypark.nl en het mooiste is dat de kamer maar 399euro kost! :D

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Marieke1983, weet jij toevallig of je als kind zelf de 5e ziekte heb gehad?
    Zo ja dan kan het nl. al helemaal geen kwaad

@Liz, oh lastig als het eczeem in het gezicht zit.
    Mirthe heeft het vooral op de benen en knieholtes (dus dan had ik een tip gehad voor spulletje voor in bad).
    Hoop dat de zalfjes snel helpen

@Schijndelsvolk, fijn om weer even wat van je te horen
    Veel sterkte maandag!

@DesireeK, gefeliciteerd en welkom!

@Stephanie20, wat jammer dat je moeder het zo oppikt, maar voet bij stuk houden hoor, zij zal moeten leren zich aan te passen

@Emma21, ohhhhhh wat balen van je werk meid.
    Dikke knuff

Ik heb het idee dat ipv de energieboost ik nou pas de moeheid klop krijg
    Hi hi weer lekker tegen de draad in.

9. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    Zo wat gaat het hier snel zeg, een hoop bij te lezen. Leuk dat iedereen aan het shoppen is! Ik wacht nog even, dinsdag weer naar de gyn, hopelijk kan hij zien wat het is. Dat winkelt toch wat makkelijker.
    Ik krijg ook het babykamertje van een vriendin en ik wil even kijken wat voor kleuren daar precies bijpassen.

Ik ben blij dat ik over de 16 weken ben, is voor mij ook weer zo'n 'veilige grens', hoewel ik de laatste tijd wel steeds nare nachtmerries hebt over een miskraam. Hebben nog meer meiden hier last van? Ik word dan helemaal verdrietig en gestresst wakker.

10. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ja ik heb gelukkig wel een auto, zou niet weten wat ik zonder moet. Maar in het weekend doe ik liever geen boodschappen vanwege de drukte. Ik ga van de week voor het eerst bij albert bestellen, kost maar 4,95. Ik ben benieuwd.

Ik had vanochtend de geslachtbepalende echo, en wat denken jullie? NIET GOED TE ZIEN! Balen :( Ik hoopte echt dat ik er vandaag achter zou komen.

11. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    Jammer Jessie! Ik hoop deze week wel iets te kunnen zien op de echo...
    Nog over de boodschappen: Ik heb zo'n tas op wieltjes gekocht, heel handig en je hoeft niet te tillen! Ze hebben tegenwoordig hele hippe, o.a. bij de hema, dus je hoeft je geen ouwe oma te voelen met zo'n trolly.

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Mamavyouri: ze hebben daar echt wel mooi babykamers. Hier in België gaat het er wel een beetje anders aan toe, ik heb zo het gevoel dat iedereen van die bruine meubels wil hebben. Kan mooi zijn maar is mijn smaak totaal niet. Moest ik in Nederland wonen dan zou ik zeker eens langs gaan, want voor weinig geld hebben ze daar echt prachtige dingen. Ik heb zo het gevoel dat België op dat vlak een beetje achterloopt, mooie dingen kosten gewoon veel geld.
    Wij hebben ondertussen ook al onze kinderkamer gevonden...alleen de prijs hij kost zo'n 1600 euro :confused: en dan heb je nog geen matrasje en dergelijke. We zijn er beiden verliefd op dus het zal waarschijnlijk wel deze kamer worden.

Jessi: dat is echt wel balen, zie je er zo naar uit om te weten of je een zoon of een dochter krijgt...kunnen ze het niet zien. Dat ik dus ook mijn grote schrik, wij mogen 14 april (ben dan al 21 weken) naar de gyn en ik hoop echt dat de baby goed ligt zodat we weten wat het word.

Hoops: ik heb dat ook een beetje met die 16 weken...nog enkele dagen en ik ben ook voorbij die grens. Dan is het de 20 weken grens dan 27 weken... zo vordert de zwangerschap ook ;)

Liz: och ik heb medelijden met je kleine meid...eczeem in het gezichtje, lijkt me vreselijk. Ze krabt er toch niet aan?
    Wat ik nog wou vragen...ik hoorde je spreken over één of andere beurs in antwerpen met babyspullen ofzo...Wanneer is die? Ik zou wel graag gaan :)

Monique: ik weet dat mijn moeder vlug op haar teentjes getrapt is, maar ze is het ook even vlug vergeten. Ik denk wel dat ze nu duidelijk weet dat ze niets moet opdringen. Ik denk wel te weten waarom ze die spullen zo opdringt. Ik ben nl onverwachts zwanger geworden en voor de moment gaat alleen mijn vriend werken, en ze denkt natuurlijk dat we het financieel niet rond zullen krijgen. Gelukkig verdient mijn vriend helemaal niet slecht, en zal dat zeker wel lukken.

Emma21: Wel beu dat je ontslagen wordt en dat je in je achterhoofd wel weet dat het van je zwangerschap komt. Ik zou zeggen laat het niet aan je hartje komen en geniet van je kleine wonder in je buik.

Ik ga mij klaar maken om richting mijn vriendje te gaan, zijn ouders komen deze avond thuis van hun skiereis. Ze hebben echt geen geluk gehad, het was hun 13de skireis, een ongeluksgetal die duidelijke gevolgen heeft. Mijn schoonmoeder heeft op dag twee van de skireis nl haar meniscus gescheurd (kan zijn dat het verkeerd geschreven is, het is iets aan de knie ;) ) Ze heeft dus de rest van de vakantie in de chalet mogen doorbrengen...helemaal niet leuk.

Liefs Stephanie

13. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Daar ben ik dan met de uitslag.
    Het was even spannend want een van de baby's wilde zich niet laten zien en tussen de benen laten kijken, ik op mijn zij, baby wakker duwen enz. En uiteindelijk weten we het.
    Ik krijg 2 jongens!
    Ik was wel even verbaasd want voor mijn gevoel was er 1 echt een meisje maar ben uiteraad heel erg blij met mijn mannen. Mijn man is helemaal gelukkig en ik weet dat ik mijn vader niet gelukkiger kan maken. (wij zijn met 3 meiden thuis). We hebben nu bezoek en ze zijn even met de hond lopen en wilde jullie even op de hoogte brengen. We vertellen het verder aan niemand.

14. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @sweepy van harte met je 2 knullen super joh ! :D

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wat super sweepy! Gefeliciteerd met je mannetjes :D

16. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Sweepy: gefeliciteerd met je 2 zonen...!

17. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Sweepy van harte proficiat met jullie 2 zoontjes. Nu kan het shoppen lekker beginnen he.

Hanna bedankt om te pendelen.
    Hanna denkt een jongen, hopelijk weten we binnen 2 weken of het waar is.

Veel liefs Babs

18. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Zo nu even reageren op iedereen :D

@desiree welkom ! ;)

@emma ohh das zeker balen van je werk!

@jessie jammer dat ze het nu nog niet konden zien

@petrabr is het gelukt met verf uitzoeken?

hier niet echt veel gedaan vandaag ff boodschapjes gedaan
    voor de rest lekker rustig ;)

groetjes tal ;)

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier alles ze gangtje, merkte vandaag opeens op dat ik even op de manege was en vrij lang stond ik em toch een last kreeg van me onderrug heupen, en dit gevoel is niet meer weggegaan, wat kan dit zijn?

wat leuk dat er al meer meiden weten wat het wordt, je kan dan zeker gericht gaan shoppen hihi.

@sweepy wat leuk 2 knullen. gelukkig lieten ze op de duur toch maar zien aan je, had je anders nog een keer terug mogen komen als het niet goed te zien was?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: last van je onderrug en heupen kan duiden op bekkeninstabiliteit... oppassen dus...

@ Sweepy: Gefeliciteerd met je 2 knullen...

@ All: ik heb vandaag weer voor het eerst paardgereden :D (door het slechte weer vanaf kerst niet meer gereden) en het was echt heerlijk...
    morgen weer... en dan alletwee de paardjes :D

Deel Deze Pagina