Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    @stef87 ow bekkeninstabilliteit daar zit ik niet echt op te wachtte hou het wel even in de gaten.

en paardrijden was je dus goed bevallen hihi ik geniet er ook altijd van hoor, vooral als ik over het strand ga maar nu rij ik even niet, de paarden zijn niet 100% vertrouwen.

2. DesireeK

DesireeK Actief lid

Oct 26, 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Dank jullie wel...
    Ik zie net dat ik foutje heb gemaakt in mijn bericht ;)
    Het moet 20 weken zijn i.p.v. 2 ;) hahaha... Maar dat hadden jullie wel begrepen denk ik...

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Schijndelsvolk, het is ook niet niks voor jullie. Ik hoop dat het snel maandag is voor jullie en dat het allemaal heel erg mee gaat vallen.

@Emma, balen zeg dat je baan is gestopt. Ik hoop dat je snel wat nieuws vind!

@Desiree, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

Boodschappen, die doe ik nu meestal samen met mijn man.
    Ik laad in in de supermarkt, hij pakt in en sleept ermee. :)

@Jessie87, zeker balen dat ze niet konden zien of een een jongen of een meisje is.
    Ga je nog een nieuwe poging wagen?

@Sweepy, 2 jongens, wat leuk!
    (mijn pendel klopte dus helemaal niet hahahaha, kan gebeuren he :) )
    Nu twee leuke jongensnamen gaan verzinnen.
    Dat lijkt me ook nog een uitdaging....

Ik hbe vandaag wederom geshopt.
    Dit keer met mijn moeder in Utrecht.
    Was erg leuk, maar ik ben nu wel erg moe.
    Vanavond en morgen lekker rustig aan.

Groetjes, Hanna

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Noa: Nee idd maar geen risico's nemen nu... al wilde ik net ook op het groentje stappen zonder dattie aan de longeerlijn zat, en ik hem alleen gister en vandaag even gelongeerd heb, mijn instructrice/vriendin stak daar een stokje voor en moest dus mooi aan de lijn blijven...

Morgen ga ik misschien nog wel even lekker de polder in met het andere paard wat ik rij, die is al wat langer onder het zadel :p en die is ook verkeersmak...

5. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sweepy-- gefeliciteerd met 2 jongens!

Ik had net de schrik van mijn leven, we hebben visite en ik sta op, dus me kleding verschoof wat, voel ik ineens NATTIGHEID! Ik dus snel naar de wc om te kijken....
    HELP MIJN TIETEN LEKKEN! Ik schrok me dood! Omdat er visite was heb ik het niet goed kunnen bestuderen en gelukkig zag je geen vlekken zitten omdat ik een trui aanhad.
    IS DIT NORMAAL?!?!

6. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Wat vliegen de weken toch he? Maar hebben jullie ook zoiets van "als ik straks 25 weken ben, dan ben ik pas echt ver en echt echt zwanger". Terwijl als ik terug denk aan toen ik nog niet zwanger was en bij meiden 16 weken op de banner zag staan, had ik echt zoiets van zo die is al lekker ver.

Ik heb pas over een maand de 20 weken echo,ben zeer benieuwd naar het geslacht.

Voelen jullie de baby al? Ik zit vaak met mij handen op mijn buik,maar voel niks... Heb wel ene keer of 5 gehad een soort gezoem/getril bij mijn schaambeen,maar verder helaas nog niks. Het is ook mijn eerste.

Fijn weekend allemaal! :)

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Catje, ik heb dat ook wel hoor als ik een banner zie van iemand die al veel verder is...
    Oh was ik ook maar zo ver.....
    Maar goed, wij komen daar ook he!

8. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    catje--- Is niet zo vreemd dat je nog niets voel hoor, de meeste voelen hun kindje pas rond 18 weken. Sowiezo voel je je kindje niet direct van buitenaf. Je voelt het eerst in je eigen lichaam en pas rond 20 weken is het van buitenaf voelbaar voor bijv. je vriend.
    Natuurlijk verschilt dit per persoon, ik voelde me kindje zelf (dus niet van buitenaf) een week terug, dus met 16 weken. Maar van buitenaf het ik het nog niet duidelijk gevoeld.

9. tal

tal Actief lid

Aug 17, 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @catje86
    ik voel de baby nu elke dag wel een paar keer :)
    als ik rustig zit !
    maar net wat sarah al zegt bij een eerste kindje is het vaak later ...
    dit is mijn derde al dus ja ;)

@sarah1987 dat was zeker wel schrikken ik heb tot nu tot nog geen lekkende borsten gehad maar zal zeker wel een goed teken zijn hoor dat je dat nu hebt het is nu toch allemaal al in voorbereiding voor straks natuurlijk :D
    de 1 heeft het eerder als de ander denk ik?

groetjes tal ;)

10. hoops

hoops Actief lid

Nov 30, 2008
    110
    0
    0
    Emma, ik weet niet in welke sector je werkt, maar mogen ze wel zo kort van tevoren zeggen dat je contract niet wordt verlengd? staat niet in de cao dat dat een maand of 2 maanden van tevoren moet worden gemeld? Dat is in ieder geval zo bij een contract van een jaar dacht ik.

11. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    ik voelde mijn kindje al met 11 weken, maar heb deze keer de placenta aan de achterkant en het is al mijn derde. Ik denk dat je het dan sneller voelt omdat je weet hoe het voelt. Al moet ik wel zeggen dat ik hem/haar niet constant voel hoor, de laatste keer dat ik hem/haar duidelijk voelde was op woensdag in de supermarkt, en tot op heden bijna niks (ben ook behoorlijk ziek geweest en daar worden ze ook rustiger van.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    heb me kleinte ook nog niet gevoeld denk ik weet niet hoe het aan zou moeten voelen, heb wel is als ik in bed leg dat me buik heel raar gevoel van binneuit geeft maarja zou niet weten wat dat is. ik hoop wel snel me kleintje te mogen voelen.
    is toch weer iets bijzonders toch?

13. tal

tal Actief lid

Aug 17, 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @noa307 het is zeker bijzonder ja :D
    als je het vaker voelt dat weet je het wel dan denk je heey dat heb ik vaker gevoelt ;)

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    nou dan hoop ik het maar snel te mogen voelen en ervaren hoe het is om je kleintje te voelen.

15. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

Sep 1, 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,

Ik heb een kijker a.s. donderdag voor mijn appartement! Ben zo blij! Vorige keer dat het te koop stond hebben we geen 1 kijker gehad, dus ik heb nu echt een goed gevoel dat we het gaan verkopen!

Sweepy; 2 kerels, wat leuk joh! Gefeliciteerd!

Hanna: Dank je wel voor het pendelen! Het is wel heel grappig, jij bent de 3e die zegt dat het een jongen wordt, terwijl de rest ( een stuk of 20..) zegt dat het een meisje wordt. Ik hoop dat we het misschien woensdag en anders 19 maart ( 20 weken echo) gaan zien!

Monique: Ik zal je op de hoogte houden van mijn dromen... Hihi! Ik had het heus warm toen ik bij hem in de klas stond! En grappig hoe lang zo'n beeld blijft hangen...

Voelen van je kindje: Ik heb nu het idee dat ik het inderdaad in week 17 al heb gevoeld en donderdagavond in bed dacht ik ook weer wat te voelen.
    Maar het kan ook zijn dan het mijn darmen zijn, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet voelen! En vanochtend lag ik in relaxstand bij Pilatus en toen voelde ik zo'n plopje aan de voorkant van mijn buik...

Mama van Youri; Welke energiestoot? Ik ben ook echt kapot! Dus ik doe gezellig met je mee in de tegendraadsheid..

Gaan zo lekker Paul de Leeuw kijken, en dan denk ik lekker naar het bedje!

Ik heb trouwens'nu al 5 dagen elke avond zo'n beurs gevoel onder mijn ribben aan de rechterkant... Weet iemand wat dat kan zijn? Iemand heeft hier al een keer op gereageerd, maar ik weet ff niet meer wat het was, en kan het ook niet meer terugvinden.. SOrry!

Fijne zaterdagavond meiden!

Liefs, Pluis

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Op National geographic channel is nu de documentaire "in the womb" op... een film die in de BM gemaakt is...
    heel mooi...

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ik ga ook even kijken er is nu reclame hihi

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    mijn moeder kwam net even leuk nieuws brengen... zij hebben vakantie van 27 Juli t'm 9 Augustus... en willen dan ook echt weg... ik heb haar gezegd dat ik het geen fijn idee vind omdat ik 3 weken later uitgerekend ben...
    ze gaan niet heel ver weg en gaan met eigen vervoer dus kunnen binnen 3 uur terug zijn als het moet maar ik voel me er niet prettig bij, en dat heb ik haar verteld... volgens haar maak ik me druk om niks, wat denken jullie hiervan?

19. tal

tal Actief lid

Aug 17, 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @stephanie87
    ik begrijp je wel hoor
    ik ga ook niet op vakantie dit jaar ..
    het idee alleen al dat ik ergens zou zitten en me vliezen breken ofzo ;)

Groetjes tal ;)

Ga zo lekker douchen en dan richting bed !

alvast weltrust iedereen :)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Tal: wij gaan niet op vakantie maar mijn moeder, en die wil ik eigenlijk graag bij de bevalling hebben...

Slaap lekker alvast...

Share This Page