liz mooi buikkie al dacht dat ik de enige was met een buik hihih voel me kleine jongen soms al schoppen heerlijk voelt nog precies zoals ik me terug denk bij me meisje gr patricia
Goedemorgen dames (bijna middag al)! Sweepy wat geweldig 2 jongens! Leuk hoor, nu mag je 2 jongensnamen gaan verzinnen. Succes... Wij zouden vandaag nog bij tweeling-jongens op bezoek gaan maar helaas afgezegd, mannetje is gisteravond hartstikke ziek geworden. Aan de race en overgeven , dus ik ben hem nu aan het vertroetelen met beschuitjes en kopjes thee. Ik zei een paar dagen geleden toch dat er in onze omgeving al 5 babies waren geboren in de maand feb?! Nu kwam er gisteren nog een kaartje van een tweeling bij, niet te geloven zeg, gewoon 7 babies in 1 maand. Mijn vensterbank puilt uit van de geboortekaartjes Fijne zondag nog!
Het is Jessi86, maar je zult het wel tegen mij hebben Nee we wagen geen nieuwe poging, 19 maart heb ik de 20w echo, en we wachten tot dan. Er is nou 2 keer gekeken (16w gyn, 17,2w pretecho) en 2 keer niet goed te zien, dus mn geduld wordt gewoon op de proef gesteld (ben een erg ongeduldig typje). Nu wacht ik maar gewoon.
nee dat lijkt me echt drama kijk je uit naar de dag dat je eindelijk weten mag wat de kleine nou is en dan zien ze het niet. Ik hoop dat de 20weken echo je idd duidelijkheid geeft want als moeder heb je nu al een goeie test doorstaan mag ik wel zeggen hihihihi nou verheug me op het nieuws groetjes patricia
hey meiden jeetje zeg,ben een paar dagen niet geweest, en moest zoveel bijlezen ik wil heel even mijn gal hier spuwen vorige week maandag belde mijn moeder op, dat ze ging stoppen met werken (jan 2010) dit omdat ze nogal een turbulent jaar achter de rug heeft ed. en dat ze wilde gaan oppassen op ons kind. we waren hier zo blij mee totdat ze gisteravond belde toen zei ze dat ze niet ging stoppen met werken, en dat ze ook niet ging oppassen ik dacht dat ik van me stoel viel ik ben nu gewoon nog een btje in schock, maar dat komt ook wel weer goed. nu maar hard op zoek naar een gastgezin of zo. heeft er iemand ervaring met flexmoeders.nl? liefs mik
Hoi Mik, Ik heb me wel ingeschreven bij flexmoeders maar ik weet het niet zo. Omdat het geen echte organisatie is, die mensen checkt zeg maar. Ik probeer het toch eerst bij een erkend gastouderburo.
Anna, hopelijk gata het snel beter met je, want dit klinkt helemaal niet lekker! Liz, mooie buik al hoor Het is inderdaad heerlijk weer om er even op uit te gaan. Liefie, leuk joh al die geboortekaartjes. Kan je gelijk wat ideeen op doen! Mik, dat is wel een hele omschakeling nu je moeder niet gaat oppassen. Hopelijk vind je snel een andere oplossing. Ik heb geen ervaring met Flexmoeders dus kan je helaas niet helpen.
hey allemaal, moest ook een hoop bijlezen! sweepy gefeliciteerd met je zoontjes! mik, dat is wel apart van je moeder, beetje wisselvallig..gelukkig komt ze er nu mee en niet met 8 maanden ofzo! Liz, mooie buik al! hier wordt mijn geduld ook op de proef gesteld, heb na de 11,5 week echo niks meer gehad en nu pas met 20,3 weken weer...ben echt superongeduldig maar de pretecho doen we pas in april als we de medische echo hebben gehad. mijn bekkenklachten zijn al snel zodanig erg geworden dat 2 uurtjes ikea al echt pijn doen... we hebben dus besloten volgende maand in disney een rolstoel mee te nemen. heel vervelend maar het is niet anders. oh ja, ik heb de 5e ziekte waarschijnlijk niet gehad, dat vroeg iemand hier. ik wil me er niet meer druk over maken, zolang ik niet ziek ben wordt Kriel dat ook niet en tot die tijd kan ik toch niets doen...
hoi meiden me rug pijn is helaas nog steeds niet over blehhh je wordt er ook zo moe van enzo.maarja morgen weet ik hopelijk meer. @verhip dat is al een mooit buikje hoor! @marina hoe is je jurk? of wil je helemaal niet iets vertellen hoe hij er ong uitziet. @cjpt dat is wel lekker dat je ouders met de boot in de buurt leggen kan je daar lekker genieten van je verlof zo af entoe.en dat je lekker verzord wordt hihi @hanna ow lekker hoor over 8 weken al op vakantie heerlijk, waar gaat de reis heen als ik vragen mag? was het nog een gezellige middag bij je schoonzus en zwager? @anna dat is wel balen dat je eerst nog moet verhuizen en niet al een beetje bezig kan gaan, met het kamertje! maar wat vervelend dat je beetje op een houten plank lijkt, en tja een pcm helpt dat niet echt hé en dat soort dingen gebeuren altijd als manlief op vakantie is. sterkte @liz je buik wordt al heel wat, maar bij jouw is er ook niet niet zo heel lang geleden 1 uitgekomen dus mischien groeit hij dan sneller? e groot gelijk dat je even gaat wandellen van dat binnen zitten wordt je ook niet beterder. @melis balen dat je af entoe nog wat bloedverlies hebt, en dat overgeven daar heb ik gelukkig geen last van gehad hopelijk is het snel voor bij en kan je lekker gaan genieten. @pjduchiene wat leuk dat je hem al voelt schoppen maar wat ik begreep is het je 2 en dan voel je het toch eerder? @lieffie ow balen dat je man ziek is geworden, maar wel lief dat je hem vertroeteld hij zal der dan vast en cker weer snel boven op zijn, en wat een baby boom bij jullie, nog even en dan puilt je vensterbank weer uit alleen dan van de felicitatie kaartje van jullie kleintje!
@jessie balen zeg al 2x niet te zien, nog een poging en dan maar hopen dat jullie kleintje zich blootgeeft, en anders wordt je geduld erg op de proef gesteld hihi. @mik balen zeg dat je moeder nu opeens weer van gedachtte is veranderd pfff wordt je ook niet blij van, hopelijk vindt je een goed adres. bij mij is een vriendin 2 dagen in de week thuis en die hebben gezegt als je dan moet werken mag de kleine wel bij ons, hebben ook nog een kleintje dus dat is wel gezellig. @marieke ik krijg ook me echo pas met 21 weken en me laatste was met 11,5 dus ik wordt ook wel op de proefgesteld 10 weken pff ik zou een geslachtsbepaling laten doen, maar dan moet ik alleen vriendlief is nog op uitzending, en wil toch liever samen weten, dus gaan we als hij terug is samen heen dan heb ik de medische echo ook al gehad. dus we moeten samen wachtte, ach gaat lukken toch!?
@mik: wij hebben onze gastouder gevonden via een vriendin van ons (is weer haar buurvrouw cq vriendin) maar we gaan het contract wel laten lopen via flexmoeders! Ze checken de mensen wel hoor! Althans ze gaan langs om te kijken of het huis veilig is enzo. Heb dus nog geen directe ervaring, maar heb er wel vertrouwen in.
ja dat had ik ook gelezen op hun site dat ze 2x per jaar langs gaan bij het gezin, om te kijken of alles wel veilig is ed. ook moeten deze mensen een verklaring van goed gedrag aanvragen, dus dan zal het toch wel betrouwbaar zijn? ik wilde ons dus al aanmelden als vraagouder, alleen nu stond er bij het vragenformulier dat je je rekeningnr al moet invullen, maar vindt dat een beetje een eng idee, of zal ik het gewoon doen?
http://www.futuremaman.nl/trouwen/ Dames ik weet niet of dit werkt maar als je op bijgaande link klikt kom je bij mn jurk....op de foto zie je een tuniek met broek maar ik heb een jurk plus geweldig mooie buikband van kant en een omslag doek van zijde.... K heb alles al gekocht behalve de schoenen, maar ze raadde me aan die een maand van te voren te kopen ivm evt opblazen Liefs Marina
hey dat heb ik al geprobeerd, maar dan vragen ze nog steeds om het nr iemand die weet hoe ik dit wel kan doen?
marina idd een mooie jurk je moet wel foto hier zetten als je hem aan heb ben erg benieuwd. en even meegelezen over flexmoeders ja mijn mening ik vind het maar een eng idee bij iemand in huis en waar geen zicht is op wat er gebeurt dan liever kinderopvang waar er meerdere mensen zijn die toezicht houden op wat er gebeurt. gr patricia
ziet er goed uit Marina, spannend zeg! bij ons is er nog geen sprake van trouwen, maar ik had die site ook stiekem al eens bekeken Ze hebben er prachtige dingen! Hoe ver ben je op je trouwdag? Houden ze daar nog rekening mee? of rekt alles mee?
Marina, wat mooi zeg.... Met flexmoeders heb ik geen ervaring, wij hebben een gastouder via een gastouderbureau en dat bevalt meer dan prima. we zijn net terug van een kraambezoek bij vrienden, wat een klein schatje