Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jingi

jingi Actief lid

Nov 30, 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    mooie jurk marina, nog op lekker weer hopen.

Hanna bedankt voor de pendel..jij zegt een jongen we wachten af.. :D

Sweepy, geweldig 2 mannen..lekker stoer!

Wij zijn het hele weekend aan het ruimen geweest. Mijn vriend is wel 4 keer naar het afvalstation geweest met een auto vol rotzooi...wat kan een mens veel verzamelen. En dan te bedenken dat we pas 2 jaar in dit huis wonen. Als het goed is deze week naar de IKEA om het eea te kopen voor Pepijn zijn nieuwe kamer. Zo schuift alles op.

verder ben ik ook nog steeds zo moe. En ik heb nu ongeloofelijk gevoelige tepels.. :confused: :oops: kan er niks langs hebben.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ All die gereageerd hebben op het "probleempje" wat ik met mijn moeder heb over haar vakantie,
    het is idd zo dat ze binnen 3 uur terug kan zijn, maar ze gaan op de motor weg
    en ik zie het al helemaal voor me dat ze s'middags lekker op het terrasje hebben gezeten met een drankje
    erbij en als ik dan sávonds bel, dat de vriend van mijn moeder niet meer terug kan rijden op de motor
    omdat hij gedronken heeft....
    mijn moeder heeft geen rijbewijs...
    misschien zie ik spoken maar wil zo graag dat ze erbij is, en dat er iemand in de buurt is die mijn vragen kan beantwoorden...

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noa, we gaan lekker 2 weken naar Frankrijk.
    Eerst een week in de buurt van Bordeaux om wijnen te zoeken en dan nog een week naar Bretagne.
    Het schiet nu al lekker op, nog maar 8 weken :)

Marina, wat een mooie jurk zeg!

Jingi, graag gedaan. Ben heel benieuwd of het goed is ;)
    Nog even wachten he!

Groetjes, Hanna

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @ marina: inderdaad een hele mooie jurk. Wanneer ga je trouwen?

@stephanie: als je je moeder erbij wilt hebben, lijkt het mij logisch dat je je daar nu een beetje druk over maakt. Hopelijk vinden jullie een goede oplossing!

Gisteren de kinderwagen en kinderkamer (http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =883&m=883) besteld. Allebei goede prijzen gekregen. Het kamertje doordat we met twee andere stellen tegelijk hebben gekocht en de kinderwagen via een goede aanbieding op marktplaats. Als er nog mensen zijn die een bugaboo of stokke willen kopen. In Geleen biedt iemand beide nieuw aan met 200 korting. Lijkt misschien sterk, maar we weten van mensen dat het allemaal vertrouwd is en ze hebben ook gewoon een winkel....

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Lieke: Bedankt voor je lieve reactie... helaas zit er niks anders op dan hopen dat ik niet in die periode ga bevallen, want de vakantie staat al gepland op t werk en volgens mijn moeder was dat de enige mogelijkheid nog omdat collega's allemaal vakantie hebben begin Juli....

Heb net even gebeld voor een angelsound... we gaan hem morgenavond ophalen, via MP voor maar 25 euro...

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Marina, mooie jurk hoor!

@ Hanna, wijnen zoeken hahaha, helaas moet je dan even wachten met opdrinken! Heerlijk hoor een vakantie over 8 weekjes al!

@ Stephanie: even benen bij elkaar in de weken... Gaat vast helemaal goedkomen! En als de nood aan de man is dan regelen mensen toch ineens dingen die vantevoren erg lastig leken.

Meiden... ik heb mijn moed bij elkaar geraapt en een buikfoto gemaakt en in mijn album gezet. Ben stiekum wel een beetje trots ;o) de laatste 2 dagen is het ineens een buikje geworden, joepie!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Cjpt: idd benen bij elkaar :p

Mooi buikje heb je al hoor... daar mag je best trots op zijn...

vandaag mag ik ook weer nieuwe foto;s maken :p al heb ik het idee dat er niet zoveel gebeurd is... maar dat heb ik vaker... en dan hoor ik toch weer hier dat ik weer gegroeid ben :p

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Dames, 2 nieuwe buikfoto's staan in album :D

9. pjduchiene

Dec 11, 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    stefanie je probleem word wel duidelijk nu je zegd dat je ma met de motor gaat.
    ik zou het ook niet willen ookal verwacht ik me 2de
    maar als het echt moet en ze dan toch op die dag gedronken hebben
    dan moet je vriend ze maar gaan halen
    of iemand anders zodat jij in alle rust met je ma naast je kan bevallen
    gr patricia

10. tal

tal Actief lid

Aug 17, 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goedeavond allemaal ;)

@stephanie87 mooi buikje hoor groeit goed he :)

@marina mooie jurk hoor ;)

heb verder nog wat mooie buikjes voorbij zien komen
    begint nu goed te groeien he bij iedereen leuk ! ;)

voor de rest niet alles terug gelezen ...

fijne avond allemaal

en alvast weltrust voor straks :)

groetjes tal ;)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ik ben er ook vandoor...
    thanx voor alle leuke reacties op mijn buikje al :D

Groetjes en tot morgen denk ik...

12. marina71

marina71 Bekend lid

Nov 12, 2007
    605
    0
    0
    Thanxs voor alle lieve en leuke reacties op mn jurk, ben er zelf ook heel blij mee...winkel is zeker een aanrader hoor!

We trouwen op zaterdag 27 juni 2009 op huize Scherpenzeel, dat is ook de dag dat we toen 6 jaar geleden een relatie kregen...nog 4 maanden te gaan dus...tegen die tijd ben ik dan bijna 8 maanden zwanger...wordt nog best spannend!

Trusten voor strakkies...!

liefs Marina

13. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    @ marieke1983, wat jammer voor je dat je nu al zo vreselijk veel klachten hebt. Heb je goede therapie?

Hier gaat alles zn gangetje, ik ben alleen zo onwijs vroeg wakker, slaat echt nergens op en 's avonds rond 20.30 gaat het licht echt uit en het lukt me maar niet om dat te rekken. Ik ben in elk geval wel mooi op tijd op mn werk :)

mooie buiken heb ik gezien, ik kan nog mn gewone broeken dragen en hoop dat nog even te doen

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.

Helaas voor mij is de vakantie afgelopene n ben ik nu weer op school.
    Ik kom er nu pas achter wat ik in de vakantie eigenlijk had moeten doen.... hahhaha, nou ja, het komt wel goed!

cjpt en Stephanie, mooie buikjes zeg!

petrabr, tjee, inderdaad vroeg gepost hier zeg! Vroeg wakker....
    Ik heb vannacht gelukkig nog aardig geslapen. Meestal slaap ik van zondag op maandag niet zo goed.

Fijne dag allemaal!

groetjes, Hanna

15. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Voor degene met het moede4rprobleem;

Ik wou dat ik jou probleem had, dan had ik mijn moeder in ieder geval nog gehad, erg lullig misschien als ze niet op tijd kan komen, maar je bevalt waarschijnlijk wel op tijd en dan is ze alweer terug. en anders hoe vervelend het ook is komt ze niet op tijd dan komt ze niet op tijd. je weet nu waar ze is rond die tijd dus je kunt nog (wat) plannen. En het gaat toch zoals het gaat, ik spreek uit ervaring, heb er al twee rond lopen.

Mijn moeder overleed op 47 jarige leeftijd. Ik wou dat ik haar nog had en reken maar dat ik niet meer ga zeuren over alles waarvan ik vind dat ze niet goed doet. Helaas kan de tijd niet meer terug gekeerd worden. :cry: :cry:

16. ppa

ppa Bekend lid

Nov 24, 2005
    867
    0
    0
    jeetje brusje, wat zal dat elke zwangerschap weer confronterend zijn en het gemis groot.

ik kom net terug uit het amc, was er al om 05.30 uur, had bloedverlies en heel erg pijn met het plassen. nu ben ik bekend met blaasontsteking maar niet met bloedverlies.
    gelukkig gaat alles met de baby goed.
    waar het bloedverlies vandaan komt weten ze niet en ik kan aan het einde van de ochtend bellen voor de uitslag van het lab. met hun eigen test inderdaad blaasontsteking. nu een paar dagen rustig aan doen.

wel een mooie echo gehad(moet toch een beetje positief denken)

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier is het net andersom: mijn ouders gaan niet op vakantie, maar mogen van mij wél. ze gaan altijd kamperen in frankrijk, hongarije, kroatie, enz, dus als de bevalling begint zijn ze echt wel op tijd.

nu willen ze eind augustus gaan, ik heb gezegd dat als ik 2 weken overtijd ga lopen het alsnog 22 augustus wordt, maar ze moeten het zelf weten. ;)

18. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

Sep 1, 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Morguh meiden,

Wat verdrietig moet dat zijn Brusje... Ik kan me je reactie wel voorstellen hoor!
    Maar ik kan me Stephanie haar verhaal ook wel voorstellen hoor...
    Moeilijk allemaal!

Ppa, wat vervelend! Had helemaal gemist dat je bloedde! Fijn dat het met je kindje gewoon goed gaat..

Kan niet zo gauw bijlezen, ben gewoon aan het werk...kindjes zijn nu aan het eten en drinken..

Heb erg last van mijn rug, beetje onder van het midden, dus niet echt mijn onderrug.. Maar ik hoor allemaal mensen met klachten, dus het schijnt er wel bij te horen.. Hoop dat het niet erger wordt..

Fijne dag verder!

Liefs, Pluis

19. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    goeiemorgen/middag

ik heb een druk weekend gehad, afscheidfeest gehad met ongeveer 100 man voor mijn broertje en dag erna mijn verjaardag met zo'n 30 man en we sliepn zaterdag pas om half 4 en was alweer vreg op dus was gebroken.

Whoehoe vanavond 3d echo en hopelijk de geslachtsbepaling.. ben zo zenuwachtig.. gister was de kleine de hele avond rustig dus ik dacht dat ze/hij wel aan het slapen was en hartslag was weer 160 dus denk echt een meisje :D maar ja we zien wel jongen is ook super leuk

hoe is het hier?

@ppa he bah blaasonsteking doet altijd zoveel pijn :(

@brusje kan me het zelf niet voorstellen maar dat zal niet makkelijk zijn. sterkte

20. wolliewobbel

Oct 28, 2008
    68
    0
    0
    goede morgen allemaal
    *marina mooie jurk
    *brusje kan je reacktie voostellen
    het lijkt me niet echt makelijk

hier gaat het niet zo lekker
    heb het weekend harde buiken gehad en die bleven aanhouden
    naar het ziekenhuis geweest vooor controle
    met de baby is alles goed

er zit een bloeduitstorting in mijn baarmoeder waardoor en hoe die er komt weet ik niet daar kreeg ik niet echt antwoord op
    moet vrijdag weer terug om te kijken of de bloeduitstorting afneem en voor de lab uitslagen

moet het nu nog rustiger aan doen

wens iedereen een fijne dag toe
    groetjes wolliewobbel

Share This Page