Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja inderdaad....dacht zelf dat het wat vroeg was misschien maar niet dus....
    terwijl ik met brood eten geen problemen heb...

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Bos me too! Ik eet nu in kleinere porsies verdeeld over de dag! Brood is geen probleem en fruit ben ik gek op.

ik ben in totaal 6kg aangekomen tot nu toe! Er zitten ook wat kerstkilo's bij hoor.... :p

Las dat nicolioo bevallen is tjee meiss sterkte wat heftig zeg.....

Ginny wauw wat een buik zeg! zal die van mij ook weer effe op de foto zetten.

vandaag effe 5km gewandeld met mijn hond heerlijk zeg en geen last van mijn bekken en rug.....

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ brusje, melisa en slagroomtoetje: wat erg dat je je moeder moet missen! Lijkt me heel moeilijk in dit soort situaties.

@ eten: ik heb idd ook snel genoeg en daarna weer honger.

@ kilo's: ben nu 2 kilo bijgekomen. Is wel normaal of niet? Had voor de zwangerschap een gemiddelde bmi (22-23).

@ buikjes: ik zag ene paar mooi voorbij komen. Ik dacht Liz, Tal en nog iemand waarvan ik de naam ben vergeten (sorry!)

@ baby voelen: ik denk/hoop dat ik hem/haar vandaag voelde. Een licht kriebeltje aan de binnenkant van mijn buikwand. Misschien verwar ik t met mn darmen, maar dit elek anders. Hoop dat ik t nu vaker ga voelen!

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

iedereen is zo te lezen nog niet heel veel bij gekomen, ach ik zie wel je hebt het toch niet voor het zeggen. en het is mooi meegnomen als ik daar woensdag leg en ze kunnen kijken en anders met de 20 weken echo hihi.
    vriend belde net nog op, hij had het verteld aan boord niemand geloofde hem, hij zei nog wacht maar tot ze me opkomt halen 4 mei hahaha.

@ginny wat een mooi buik al echt een om trots op te zijn!

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Noa307, wat doet je vriend dat hij vaart?
    Inderdaad erg leuk als je hem straks gaat ophalen, tegen die tijd heb je natuurlijk wel een echt buik!

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @cjpt me vriend zit bij de marine dus hij is meer weg dan thuis, ja ben dan 24 weken dus hoop dan wel een zichtbare buik te hebben hahaha

7. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    hey noa nou dan zal je wel een mooie buik om te showen hebben hoor
    hahha voor hem ook leuk gaat ie weg geen buik komt ie terug staat zn vrouwtje daar met een mooie buik.

even over de kilo's ik ben 2,4 kilo aangekomen maar dat zegt niet veel bij mijn dochter kwam ik 28.7 kilo aan hahahaha

gr patricia

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @patric hahaha ja dan zeggen ze collga's vast je had toch wel gelijk hihi, hij belde net even gauw op en aan ze stem te horen is hij het duidelijk aan het vieren dat hij papa wordt hihi ze liggen nu in valencia

9. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    nou das wel leuk een trotse papa
    , vind je het niet erg dat hij weg is terwijl je zwanger ben of was dit laatste keer in je zwangeschap?

gr patricia

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    uhmm we wisten dat hij veel moest varen en ja daar doe je niks aan, ik heb gelukkig nergens last van kwa bekende kwaaltje dus het gaat allemaal lekker, en als hij in mei terug komt gaat hij in juni weer weg voor 3 weken en dan alleen nog nijmeegse viederdaagse lopen en dan is hij thuis als de kleine geboren wordt, maar na 4 weken gaat hij weer weg voor 8 weken
    maar gelukkig kunnen we elke dag email enzo dus we zien wel hoe het gaat lopen

11. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    oke als ie maar tijdens de bevalling aan je zijde is dat is belangrijkste
    en ja te missen hoef je hem dan niet enorm wel veel maar je heb dan een kleine hij of zij die jou elke dag aan hem doet denken
    hihihi leuk hoor nou ik blijf bij houden wat je schrijf wil zograag weten hoe hij gaat reageren op ej buikkie ff w8 nog

gr :)

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ ginny, leuk gedaan zo met die foto's, kun je mij vertellen hoe je dat doet?

@ all, vandaag ben ik lekker vrij dus ben ik er weer wat meer

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Inderdaad leuk, Ginny zo met die buikfoto's :)
    Ik heb er nog helemaal geen gemaakt.....
    Misschien toch maar eens mee beginnen!

Petrabr, geniet van je vrije dag!

Hier geen vrije dag, maar een volle werkdag.
    Op andere dagen heb ik nog weleens een deel van de klas naar handvaardigheid of muziek, daar hebben we hier vakleerkrachten voor, maar niet op dinsdag.
    Dus zal ik ze de hele dag zelf moeten vermaken :)
    Heb in ieder geval een leuke lenteknutsel bedacht.
    Het was gisteren zulk lekker weer :)

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

14. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wow Ginny, Wat leuk zeg..zo'n buikcollage..Ik vraag me ook af hoe je dat doet, want ik heb vanaf de 4 weken om de zoveel dagen, soms elke week een foto gemaakt en wil het ook weleens proberen te maken..

Vandaag de 16 weken alweer bereikt, nog maar 4 weken en we zijn op de helft. Ik heb nu dus al 40% van een normale 40 wekendurende zwangerschap gehad...Joepie..Wat gaat het snel ineens..Of het lijkt maar zo!?

15. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goeiemorgen allemaal

@Ginny je ziet duidelijk het verschil ...leuk hoor :)

@verhip nee het gaat inderdaad snel nu ben morgen ook alweer 16 weekjes :D

@petrabr geniet van je vrije dag ! ;)

ik ga zo mijn zoon naar school brengen !
    fijne dag allemaal ....

groetjes tal :)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    goede morgen, wat is iedereen er vlot bij vandaag. Ik moet vandaag voor het eerst in weken weer een keer vroeg op. Vind mijn maag niet zo prettig... Nou ja, dan eet ik straks wel wat op mijn werk.

Heb net een week vakantie gehad, en heb helemaal geen zin haha. Maar wat moet dat moet.

Werkse iedereen en een fijne dag!

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden,

Ginny, wat leuk zo die buikfoto's! Ik ga er morgen maar weer eens een maken!

Jeetje, toch een schrik dat Nicole een dochter heeft 'gekregen'..

Hanna, ik heb ook zo'n dag, moet eerst al gymmen met 28 kleuters, en dat is geen feest kan ik je zeggen.. Zal blij zijn als het 15.00 uur is! Morgen lekker vrij!
    Succes vandaag!

Ga morgen dan ook even goed meelezen hoor! Heb nu alles wel gelezen, maar de helft blijft niet hangen.. Kijk ook nu al scheel van de pijn in mijn hoofd...

Gisteravond mijn eerste cursusavond Zwanger en FIt, een soort pufcursus maar dan met bewegen en onder begeleiding van een fysiotherapeute.
    Een half uurtje theorie nu over lichamelijke veranderingen, volgende week bekkendingen etc..
    De 8e avond is een partneravond, dan leert hij massagetechnieken voor tijdens de bevalling enzo.
    Wel echt hoor zo!

Meiden, fijne dag!

LIefs, Pluis

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Dan moet je Picasa downloaden http://picasa.google.nl/download/index.html

Dan kan je al je afbeeldingen van je pc kopieeren naar Picasa en dan een collage maken.

19. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ginny, wat een mooie buik heb je al. Leuke gedaan, die collage.

Bij mij begint mn buik nu eindelijk een beetje te groeien! 's Avonds is het heel goed zichtbaar, maar sinds een paar dagen zie je ook 's ochtends een bolling! Helemaal blij. Ik voel de baby ook heel vaak, sinds een week ofzo. Zo'n leuk gevoel :D

Iedereen met een drukke dag vandaag, succes!

Ik heb geen drukke dag, maar wel een spannende. Er is in 1 van onze favoriete straten in Castricum een huis in de verkoop gekomen, en daar hebben we om 17u een bezichtiging. Alles klopt: prijs is goed, locatie is top, onze beste vrienden wonen in de straat ernaast, loopafstand van winkels. Ik hoop zo dat het wat is!

Hebben veel mensen hier trouwens hun moeder bij de bevalling? Moet er zelf niet aan denken, niet echt een leuke jeugd gehad, dus voor mij is het vrij moeilijk voor te stellen.

Iedereen een fijne dag!

Liefs Jessi

20. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    goedemorgen meiden

Nog niets nieuws te melden, deze middag neem ik tijd om uitgebreid alles te lezen en te reageren.

Liefs Stephanie

Deel Deze Pagina