Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ja gevoel dat je moet plassen, idd om gek van te worden, ik weiger soms gewoon te gaan voor een half uurtje, alsof het helpt hahaha

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @rihana ik stel het soms ook wel is uit maar dan plas ik zowat in me broek hihi.

en ja als ik toch aan het vragen ben ahahah, heb wel is het gevoel ik denk teminste dat het dat is, dat me hart even een paar keer sneller gaat dan normaal, en voel het dan ook op me borstkarst

3. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ja voel je dat echt? Ik dacht dat het aan mij lag, een paar weken terug had ik dat 's avonds een tijdje als ik eindelijk eens stil zat, mijn hart leek dan harder te slaan en wat sneller en dat kwam af en toe terug zo op een avond, ik dacht al bijna enge dingen maar intussen is het niet meer... Grappig!

4. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Oke Sweepy, ik zal je niet langer in spanning laten zitten... heb een buikfoto gemaakt! Zie album :D

5. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ja tel mij met mijn blaasontsteking maar niet mee, kilometers toiletpapier gaan erdoor heen.....

liefie, mooi buikje hoor...

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @riana ja ik heb het ook als in eindelijk ff rustig zit, dus je bent niet de enige.

@liefie wat een mooie buik heb je, mooi maar bescheiden

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie buik Liefie!

Hahaha, ik heb wel moeten lachen om pjduchiene.
    Eigenlijk zou je dan gewoon het andere geslacht moeten zeggen he ;)
    En dat dan ook lekker volhouden..... tot hij roze of blauwe kleertjes ziet :D

Nou ja, de beslissing blijft nog even moeilijk.
    Manlief heeft nu nog een vergadering, dus ik heb hem nog niet live gesproken vandaag....

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mooie buik Liefie!

Hartkloppingen heb ik ook last van...is ook niet zo gek want je krijgt steeds meer bloed en je hart moet harder werken. Volkomen normaal.

Han balen zeg dat ie niet mee kan....zou dan maar alleen gaan denk ik..en hem daarna genadeloos mee pesten haha.

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    liefie, mooi buikje!

Noa, ik heb ook dat gevoel dat ik moet plassen! En als ik het te lang op houdan gaat het echt pijn doen!

Ben trouwens echt teleurgesteld...ik dacht luca een leuke naam te vinden voor een jongen! Nou staat overal dat luca met de c een meisjesnaam is :( Nou...heus niet leuk...

Ben helemaal in de war wat namen betreft! Noah wordt het zeker niet meer want wil vriend echt niet! pfff.. zag net wel Nevin en Dion op een lijst. ook leuk..

Zijn jullie er allemaal al uit?

Ik weet volgende week wat het wordt...als het een meisje is dan zijn we klaar met bedenken dat scheelt!

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hanna, gewoon omlullen die vent! Hij moet wat voor kruimel over hebben toch?!
    Mannen zijn toch ook echt vermoeiend he...

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi allemaal!

Liefie, zeker een mooie buik!

Hartkloppingen heb ik soms ook last van, heel kort steeds maar gelukkig. mijn hartslag is van nature al onregelmatig dus ben eraan gewend ;)

Luca voor een jongen kan toch? dacht ik tenminste..

als wij een jongen krijgen wordt een naam ook lastig, voor een meisje hebben we 6 namen die we geweldig vinden. het zal mij benieuwen..

Hanna, ik denk dat ik de afspraak wel zou verzetten. het is toch bijzonder om het samen te doen. maar je moet het zelf weten!

ik ben blij én maak me een beetje zorgen: ik voel mijn baby echt al supergoed en vandaag ie hij megadruk! aan de andere kant doet mijn bm vaak pijn, ook heel laag, dat ongi gevoel zeg maar. zal er wel bij horen maar prettig is anders. naar de wc gaan voor een nmr 2 zeg maar ( :oops: ) kan ook best onprettig voelen..

en ik ga morgen naar de ha om over de 5e ziekte te praten, want vandaag werd een meisje op mijn groep ziek, weet niet of het de 5e ziekte is maar gerustgesteld ben ik in elk geval niet...

12. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    @noa ja idd ook last vn hartklopping zo erg dat ik langs huisarts was geweest hij zeg omdat al je ingewanden omhoog komen
    je nu meer voelt dat je hart klopt en dat normaal niet in die mate opvalt

en dat plassen ik word er gek vn dat was het enige wat ik zo vervelend vond in mijn vorige zwangerschp plassen in de nacht je bed uit gaan terwijl je zoooooo moe ben :(

Hanna ja dat zou wel echt iets zijn waar je nog jaren lang over lach met je mannetje

@liefje mooi buikje hoor meid

gr patricia

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik vind Luca toch echt een jongensnaam hoor!

Wij zijn er sinds vandaag helemaal over uit :) Fijn gevoel.

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    luca is een jongensnaam.

15. Sweepy: Ik heb geen bloedverlies meer gelukkig, ik heb vandaag tervergeefs geprobeerd te bellne, dus morgen nog een keer proberen! verder gaat het wel goed, erg druk, misschien moet ik daar ook wat in gaan minderen! Nu heb je nog weinig last van de gevechtjes in je buik, maar straks..... tja weer een ander verhaal!

Isolde: geweldig dat je operartie goed is verlopen en volgens mij stoot je niemand er mee voor hun hoofd hoor als je je afmeld, moet je toch zelf weten als jij je daar prettiger bij voelt! Geniet van je verdere zwangerschap en daarna van je mooie kindje!

Hanna: tja das een moeilijke situatie, nog eens goed overleggen en anders lekker je moeder of vriendin mee nemen! En jah "alles went behalve een vent" haha is echt waar!

Liefie: mooi buikkie hoor!

Brusje, melisa en slagroomtoetje: Ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn zonder moeder, maar ik kan me voorstellen dat je het op dit soort momenten extra zwaar hebt met zo`n verlies! Sterkte en geniet extra van die gene die je nog wel hebt ook al is dit moeilijk!

Ginny: Zow mooie buikfotocollage! (galgjewoord!) Begint al echt wat te worden.

Bos: Eten jah ik heb de afgelopen week bijna nooit mijn bord leeg gegeten, het past gewoon weg niet meer! Best vervelend als het nog zo lekker is. en inderdaad wat alice zegt om vervolgens een uur later weer honger te hebben!

Jessi: Ik wil mijn moeder ook niet bij de bevalling hoor, ze kan echt wel lief zijn, maar nee een echt leuke jeugd heb ik ook niet gehad!

Alle nieuwe: Gefeliciteerd en welkom!

Hier: tja erg druk en merk dit ook wel heel erg goed aan mijn rug en bekken! zelfs lopen is dan erg lastig ben gisteren nog net niet de winkel door gekropen! verder altijd honger en er kan weinig in zit snel vol en ben nog steeds moe!
    Verder gaat alles eigenlijk best wel redelijk goed!

16. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja ik vind het ook.. nou ik moet er nog een tijdje over nadenken...

Wat lekker dat jullie er helemaal uit zijn! Ben benieuwd!

Hoe heet je dochter Alice? Of kan je dat hier niet zeggen?

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    luca vindt ik ook inderdaad een mooie naam, hier nog volop twijfels maar ben wel elke keer aan het rondkijken. maarja moet toch samen met m,e vriend overleggen wat het uiteindelijk gaat worden he

18. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    luca is een jongens nam hoor
    zie nou niet een meisje luca heten
    en trouwens dat bepaal je zelf niet 1 of andere site nee annie als je
    hem mooi vind moet je dat gewoon lekker doen

gr

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mn dochter heet Lenthe (tweede naam Sofie).
    Naam voor broertje kan ik hier helaas niet neerzetten hihi.

20. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    thnx voor jullie reacties!

Ik ken wel een meisje die Luca heet, maar vind het ook voor een jongen hor! De zoon van Marco Borsato heet ook zo!

Ollekebolleke, wel rustig aan doen hoor!

Deel Deze Pagina