wij zijn er trouwens wel al uit hoe ons manneke gaat heten! Ach had ik ook bij me meisje waren we het gelijk eens ze heet Romy vond het gewoon schattige naam. Heb nu sinds deze week ook last van me bekken ik weet toen ik zwanger van romy was heb ik dat ook gehad bekkeninstabiliteit maar ging gelukkig maand later weer over blijf maar goed bewegen en hopen dat het over gaat gr patricia
ik ken ook een meisje die luca heet, maar dat is wel haar tweede naam. Ze heet Carmen Luca vind het wel kunnen op zich mooie buikjes kwamen er weer voorbij
leuke namen, ik dacht bij luca ook meteen aan een jongen, waarschijnlijk net als annie door marco borsato
Begin weer achter de feiten aan te hobbelen dus weer even reageren! Reageer pas vanaf de maandag, anders wordt het zon enorme lijst. Ppa; even schrikken met het bloedverlies, vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hopelijk ben je er snel vanaf. Wolliewobbel; vreemd die bloeduitstorting maar gelukkig dat alles met de baby goed is. Rustig aan doen dus nu. Schijndelsvolk; hoe is het gister gegaan met je vwp? Moet je lang wachten op de uitslag? Hanna; is je mystic brown maxi cosi al binnen? Wij hebben hem gekocht zonder voetenzak, zit nu toch te twijfelen om hem erbij te kopen. Noa; wat zal je vriend opkijken als je hem straks op staat te wachten aan de kade! Je houdt hem vast op de hoogte via mail enzo?! Jessi; jammer dat ze niet konden zien wat het geslacht van jullie kindje is. Wacht je nu de 20 weken echo af? Hopelijk wordt het huis voor jullie! Hoe was de bezichtiging? LadyJenn; Logisch dat je gespannen raakt van het niet kunnen horen van het hartje maar wel ontzettend fijn dat ze meteen het echoapparaat erbij pakte en je heerlijk even kon kijken naar je kindje. Sweepy; de broers waren elkaar dus al lekker aan het pesten. Leuk om te kunnen zien. Geslacht; meiden die weten of ze kunnen shoppen voor een jongen of meid, van harte! Leuk om de site van Daan up-to-date te maken bij het tabje prins of prinsesje? Ik heb zelf echt nog geen idee of gevoel wat het gaat worden. Droomde eerst over een meisje en een paar nachten laten beviel ik van een zoon. In augustus zullen we het weten! Gewicht; er is bij mij nu zon vier kilo. Ik word niet bij de verloskundige gewogen. Volgende keer maar eens vragen waarom hun gekozen hebben om dit niet te doen. Buik; begint nu toch een babybuik te worden. Al voelde ik mij vanavond op de sportschool nog wel wat dikkig, haha! Maar wil toch volhouden om 1x per week te sporten, heb een aangepast programma'tje gekregen. Dus wel fijn zolang als het gaat. Voelen kindje; wordt mij er ook steeds bewuster van dat ik het kindje voel. Heerlijk! Wil even zeggen dat het er fijn is om te lezen dat de meeste meiden dezelfde klachten hebben. Neemt een stuk twijfels weg over de hoofdpijn, rugpijn, hartkloppingen, groeiende buik en bijbehorende pijntjes. Verder gaat het prima. Merk dat het op het werk weer beter kan concentreren en dat er opeens een hoop werk nog weggewerkt moet worden.... Kamertje hebben we leeggemaakt en toch besloten om de paarse muur te veranderen. We willen toch opnieuw behangen of ook met de beamer een schildering maken. Nu nog een geschikt giraffenplaatje zoeken of wat anders leuks. Veel zin in om lekker aan de slag te gaan!
@Rose, gefeliciteerd met je verjaardag en met je zoon! @Mamadeluxe, gefeliciteerd en welkom 6e kindje wow he, lekker druk bij jullie of niet? @Milla, ik snap je idee maar hoop dat de eind aug meiden toch ook hier blijven @Isolde, toch een fijne zwangerschap! @Hanna1974, ik zou even tot 10 tellen en afspraak verzetten @Noa, je hart werkt nu ook dubbel zo hard he in de zwangerschap De andere dagen heb ik wel gelezen maar ga ik niet meer op reageren Jullie zijn hier nog wel even dus komt wel weer Hier eindelijk van alle klachten af, jippie!
Monique wat fijn dat je van alle klachten af bent liefie mooie buik! sweepy jeetje ze pesten mekaar nu al hehe mijn vriend was ook van een eeneïge tweeling... helaas is zijn broer donderdag exact een jaar verongelukt... in de buik stampte hij zijn broer naart schijnt ook al, hij heeft hem er zelfs "uitgeschopt" hehe leuk verhaal voor later plassen --> tja hier ook constant, zelf s'nachts word er tuuureluuur van hehe de naam luca vind ik heel goed kunnen voor een jongen! en dat beslis je in ieder geval inderdaad zelf! geen site en ook niemand anders voor je isolde, meid ik wens je nog een fijne zwangerschap! begrijp het best wel hoor! nou hier dus een emotionele week, zoals ik al zei is het nu donderdag exact een jaar geleden dat men schoonbroer overleed in een auto-ongeval met onze auto... nu ja het woordje ongeval ligt in twijfel, wnat er wordt gedacht an opgezet spel... meer dan gedacht zelfs, maar daar ga ik nu niet over uitwijden... de jongen was net 21 geworden... ze waren zo close, weet echt nie thoe ik men vriend moet helpen... donderdag is er een herdenking voor hem, net als vorig jaar... toen was er wel 90 man ofzo, ben benieuwd dit jaar, want die steun deed men vent wel goed... verder nits te melden!
Goedemorgen meiden, Liz: Jeetje, erg veel sterkte voor de komende dagen. Lijkt me inderdaad erg moeilijk. Luca vind ik ook prima kunnen voor een jongen, vind t erg mooi zelfs! En uiteindelijk bepalen jullie zelf he! Als jullie het een mooie naam voor een jongen vinden: Lekker doen! Hier is afgelopen maandag de VWP erg meegevallen! Alleen het eruit trekken van de naald vond ik een erg misselijk gevoel, maar pijn deed het gelukkig niet. De spuit naderhand voor het anti-D vond ik pijnlijker. De krampen naderhand waren wel erg pijnlijk, heb maandag avond de VK gebeld of hier iets aan te doen was. Zij stuurde me door naar de huiartsenpost voor andere pijnstilling. En die heeft gelukkig wel geholpen. Merk wel dat ik het nog rustig aan moet doen, omdat ik anders weer snel buikkrampen begin te krijgen. Aankomende maandag krijgen we de eerste uitslagen, van de x & y chromosoom en van de trisomie 13, 18 en 21. De meest voorkomende dingen dus. Dan 2 weken daarna krijgen we alle uitslagen binnen. Dus totaal 3 weken wachten. We hadden ook gevraagd of ze even wilde kijken voor het geslacht, dit heeft ze wel gedaan, maar ze wilde niks zeggen omdat ze er niet zeker van was. (ik balen natuurlijk ) Ik denk zelf een meisje, het zag er compleet anders uit dan bij onze Jayden tussen de beentjes hihhi Maar ook daar weten we pas over 3 weken meer van... Dan weten we het echt 100% zeker hihi Voor de rest weinig te melden hier Dikke kus Joy
Hoi meiden, Zo, weer op school aanbeland en even bijlezen. Vaste prik elke morgen. dacht ik dat ik vanhet overgeven af was..... niet dus, gisteravond ging het weer mis. Nou ja, hopen maar dat het een eenmalige actie was. Welpje, nee ik heb de Maxi Cosi nog niet binnen. Had een mailtje gekregen, nadat ik besteld en betaald had, dat ze uitverkocht waren en dat ze in week 13 weer leverbaar zijn. Pfff, nog even wachten dus. De voetenzak heb ik op aanraden van mijn zus (4 kinderen) gekocht. Ze zei: je gaat richting de winter he! Monique, tot 10 tellen, ik ben al bij 1.674.829! maar goed, ik heb besloten dta ik gewoon alleen ga, of hij moet zich nog bedenken. Gisteravond heb ik eht er nog even over gehad, en nu heeft ie 3 afspraken staan. ik heb nog geopperd dat hij misschien wel 2 dingen kan combineren. Ik zie wel. Ik ga in ieder geval en krijg een dvd mee, dus kan ik toch wat laten zien als hij toch niet mee gaat. Iemand anders meenemen is geen optie, want we willen het geslacht niet verder vertellen. Over namen, die hebben we al zo goed als klaar. We willen ook graag de opa's/oma's vernoemen, en dat is nog even de vraag op welke wijze we dat gaan doen. Maar de roepnamen zijn voor zowel een jongen als een meisje al wel verzonnen. Was een leuk klusje vond ik Lekker speuren op internet. Joy, fijn dat het is meegevallen en dat het onderzoek nu achter de rug is. Nu het lange wachten op de uitslag. ik duim voor jullie! Noa en Luca vind ik leuke namen. Luca vind ik ook meer een jongensnaam. Fijne dag voor iedereen! Groetjes, Hanna
@Liz, ik denk dat je niet meer kan doen voor je ventje dan er gewoon zijn voor hem. Wat erg zeg om je broer zo te verliezen en wat een leeftijd, pffffffff Sterkte morgen en deze week! @Schijndelsvolk, gelukkig is het onderzoek meegevallen Nou hopen dat de weken dat je moet wachten ook zo voorbij gaan vliegen en dat alles oke is! @Hanna1974, blijft hij echt stug bij zijn afspraken? Oh dan zijn ze echt om grrrrrrrrrrrr, knap dat je toch doorzet en gewoon gaat. Hoop echt dat het spugen snel voorbij is. Ik kan echt merken dat er een andere periode is aangebroken, haren zijn niet meer meteen vet na wassen en ik heb me een onderhuidse puist om mijn kin,pffffff Dus ik duim voor jou! Vannacht voor de 1e keer gedroomd over beeb en het was daar een meisje. Ga echt van mijn bedje donderen als ze zeggen dat het een jongen is Nou ik me weer beter voel, eens een begin gaan maken aan het leegmaken van de kamer voor Mirthe zodat die ook ingericht kan gaan worden
Schijndelsvolk gelukkig dat het meeviel met de pijn. Succes en sterkte met het geduld hebben tot de uitslag. Hanna leuk dat je ook al uit de namen bent! En idd een voetenzak is echt een must! (mn dochter is ook van augustus en heb m heel veel gebruikt) Monique gelukkig voel je je wat beter! Fijn zeg! En dus echt een voorgevoel voor een meisje? Ik had het ook....maar toch een jongen! Ben heel benieuwd, wanneer weten jullie het als het goed is? Hier weinig nieuws, alles gaat goed. Weken vliegen alleen voorbij pfffff! Fijne dag!
Goeiemorgen @Liz sterkte deze week ! @schijndelsvolk gelukkig heb je het achter de rug en viel de pijn mee ! hoop dat de weken snel voorbij gaan voor je zodat je snel de uitslag hebt ! Luca vindt ik ook een jongens naam zou mischien ook voor een meid kunnen hoor maar ach je hebt wel meer namen die voor een meid en jongen kunnen @liefie mooie buik ! het plassen hier valt wel mee af en toe snachts er een keertje uit voel trouwens sinds een week nu elke dag de baby een paar keer zo leuk vooral als ik achter de computer zit of rustig op de bank ! vandaag alweer 16 weekjes gaat hard nu nog even en dan zit ik alweer op de helft .... verders weinig nieuws ... fijne dag allemaal groetjes tal
vroeg me af zijn er meiden die hiervoor een meisje hebben gehad en nu zwanger zijn van een jongen of jullie ook minder last ehbben van emotionele achtbaan? ik heb het gevoel dat ik gewoon sterker ben kwa emotie dan hoor hhihih vroeg me af of er meer zijn gr patricia
Liz, heel veel sterkte voor jullie deze week. Laat je man maar lekker veel met jullie dochter knuffelen... Schijndelsvolk, gelukkig viel het nog enigzins mee, tch wel spannend nu de komende 3 weken Hanna, ben wel nieuwsgierig maar kan me voorstellen dat je de namen niet gaat vertellen. En veel plezier vanavond. Mogen wij het wel weten? Monique, Dat vallen zou ik niet hoor, die bedden zijn nogal hoog, hahaha Hier wordt de pijn met het plassen al veel minder, alleen nog slap... Heb mijn hele leven al blaasontsteking maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Heb een meid en nu zwanger van een jongen...maar emotionele achtbaan minder? Hmmm lastig te zeggen..soms wel soms niet. Zal het eens aan de omgeving vragen
Ppa ik heb ook heel erge last gehad van blaasontstekings-pijn. Urine is 3x gecontroleerd en op kweek gezet maar niks gevonden. Terwijl het voelde als een fikse blaasontsteking! Ben zelf nog naar vk geweest. Ze zei me dat mn baarmoeder zich aan het oprichtten was en nu langs mn blaas ging...en deze zo werd plat gedrukt..wat de pijn zou veroorzaken. Ik geloofde het niet eigenlijk maar de week erop was het wel over (en dat zei ze ook). Of heb jij wel echt blaasontsteking? Sterkte in ieder geval.
@ Hartkloppingen, ik heb ze echt heel vaak, vooral 's avonds als ik rustig op de bank zit. Maak me er maar geen zorgen om, schijnt erbij te horen @ Plassen, haha op zich geen last van alleen 's nachts is het irritant. Ik slaap op mijn buik (dat zal zowiezo niet lang meer duren ;o) maar daardoor word ik dus ook echt wakker van een volle blaas en moet ik echt rennen! @ Namen, wij hebben echt nog geen idee. We vinden echt niks mooi, heel irritant! Hopelijk gaat het makkelijker als we weten wat het is. En dan hebben we nog die stomme achternaam die nergens bij past ;o( @ Sweepy; hahah wat grappig dat je mannetjes nu al aan het knokken zijn, dat belooft wat voor later! @ Liz, jemig wat erg voor jullie zeg! Veel sterkte bij de herdenking! @ Hanna, er is toch een oplossing voor? Laat die vrouw op een briefje het geslacht schrijven. Desnoods kijk je even weg als ze tussen de beentjes gaat kijken (straks is het een knul en zie je het zelf ;o) en 's avonds met je man kijk samen de DVD en open je het briefje! Kun je desnoods ook iemand meenemen als die ook belooft even weg te kijken bij het tussen de beentjes kijken. Iedereen blij!
Dank je wel, bij mij hebben ze het met spoed naar het lab gebracht, was al in het ziekenhuis door bloedvelies. Maar alle waarden waren heel erg verhoogd. Ben nu ook met de laatste dag van mijn kuur bezig. Extra zwaar en kort, dus ook gaar door de antibiotica. Wel fijn dat het bij jou nu over is...
Nu weet ik het zeker....ik heb gisteren de baby gevoeld We lagen gisteravond op bed en gingen nog even het hartje luisteren met de Angelsound. Nu horen we de laatste paar dagen ook elke keer een geluid tussendoor...net of de kleine dan een schopje er tegenaan geeft. En gisteren hoorde we weer dat geluid en tegelijkertijd voelde ik een soort van "aai" aan de binnenkant van m'n buik En van de week voelde ik ook ineens een soort van trillend gevoel in m'n buik...net alsof ik m'n mobieltje had ingeslikt hahaha