Hallo! Als het goed is ben ik dat! heb nu 4 testen gedaan en blijf een heel licht streepje houden maar er is echt wel een streepje. Ik zit nog 2 dagen voor mijn NOD dus moet nog even afwachten! Maar als ik zwanger ben dan ben ik 3 augustus uitgerekend! Ideaal want vriend heeft dan bouwvak vakantie haha. Dus ik hoop dat ik de 2e augustus mama mag zijn
Goh, wat leuk alweer aug 2009 baby's! Geniet er allemaal lekker van en hopelijk wordt het bij jullie net zo gezellig als bij de aug 2008 baby's/ mama's! Zoals jullie zien hebben er hier al aardig wat mama's gereageerd! ***zwaait even naar de aug 2008 mama's ***
ja het gaat wel op dagen met mij. heb een beetje slaap tekort, en nog erg moe dus. ook veel zaken te regelen die mijn hoofd niet goed doet. ben een beetje gespannen, maar dat komt wel goed. krijg hopelijk as woensdag het hartje al te horen
Hallo hallo! Ook ik heb een positieve test! Ik weet alleen niet precies wat mijn uitgerekende datum is. Ik ben namelijk net pas gestopt met de pil. Dat hoor ik over een aantal weken (hoop ik) bij de vlos wel. Nu houd ik het zelf op 2 augustus! Voorlopig wordt ik dus ook een augustus mama! Liefs
Jeej Conijn, leuk dat je me komt vergezellen. En nogmaals van harte he. Ik wacht ook gewoon de echo af hoor. Komt helemaal goed. Kom maar op aug. mama's!
Nu ben ik officieel ook een augustus mama! Joepieeeeeeeeeeeeeeeee Conijn, gefeliciteerd! Hebben jullie al de verloskundige gebeld?
Wow Mama van Youri, dus toch he. Gezellig. Ik heb vrijdag de vk gebeld en mag 5 dec komen voor het kennismakingsgesprek. JeeeeeeeeeeeJ
Hoi hoi! Jullie ook gefeliciteerd! Ik ga morgen even bellen met de vlos. Ben benieuwd wanneer ik mag komen. @ daan 5 december is al snel joh, super leuk. Ik verwacht dat ik eind december ofzo (ongeveer 10 weken) mag komen. Liefs Conijn
Oeh Daan das echt al snel! Krijg je dan meteen een echo? Conijn, jij ook morgen bellen?! Ik ook denk ik... Dan zou je wel nog lang moeten wachten... Ik ga ook morgen bellen denk ik. Maar omdat ik voor Youri 3mk's heb gehad vraag ik of ik een vroege echo mag... Ik hoop dat ze het doen! Bij Youri heb ik de vk pas na 8 weken gebeld omdat ik dacht dat het ongeluk bracht (mk 10w en 2x 8w) dus toen maar 2 echo's gehad in totaal...
Ja dat is wel snel, maar het is alleen maar een kennismakingsgesprek. Urine meenemen, formulieren voor bloedprikken invullen geloof ik en algehele controle zeg maar. Verwacht de eerste echo eigenlijk pas begin volgend jaar. @MamavanYouri: als ik dat hier zo eens lees, doen ze bij vrouwen die met mk te maken hebben gehad vroeger een echo. Dus ik denk dat ze dat bij jou ook wel doen. En hoe gaat het me de dames zelf?
Goeiemorgen! Daan, oh ik dacht al een echo. Fijn dat je al zo snel voor een intake mag gaan! Nou, bij mijn vorige zw.schap van mijn zoon kreeg ik ook geen vroege echo ofzo... Heelraar.... Maar nu ga ik gewoon zeggen dat ik erg onzeker en bang ben dat het weer mis gaat. En dan zie ik wel. Mijn schoonzus zit daar ook en die heeft wel een vroege gehad dus... Ik ga werken!
Oh al 3 augustus mama's! Ik hoop dat ik snel mee mag kletsen... Deze week gaat zoooooo traag voorbij.
Woei, nog een week en dan weten we in ieder geval wie van de nov meisjes ons komen vergezellen. Wordt zo onderhand tijd voor een lijst. Ben nog op zoek naar een leuke en overzichtelijke. Succes Twinkle! *Duimt*
Ja daar heb je gelijk in, maar ik dacht dan heb je in elk geval een voorbeeld van wat er allemaal in moet staan...
Twinkle, oehh spannend, we gaan hier heel hard duimen voor je Daan, ja een lijst is een super idee! Regel jij dat?
Pfff ja... De hele dat door hoofdpijn.. En verder steken en zeurderige pijn... Dus genoeg kwaaltjes hihi. Als de misselijkheid maar weg blijft En jij al ergens last van? Of een voorgevoel? Misschien al getest?
Meisjes, ik ben een lijst aan het fabriceren. Whoepieeeeeeeeee Mama van Youri, ik heb ook die steekjes en zeurderige pijntjes. Hoort erbij he. Zoals nu heb ik er weinig last van, dan maak ik me juist zorgen (niet erg hoor, maar het valt gewoon op hihi). De lijst wordt geimplementeerd in een site, dus wat willen jullie er perse op zien? De juni mama's hebben ook zo'n site. Dus als je alvast even wil spieken, moet je daar zijn.