over gewicht en omvang--- Ik ben nu 1,5 aangekomen en mijn buikomvang is met 13 cm toegenomen! Dat vind ik wel veel! Ik ben alleen wel erg onzeker over mijn buik nu, als ik strakke kleding aanheb zie ik mensen naar mijn buik kijken, maar ze durven niets te vragen omdat ik ook gewoon een dikke buik kan hebben. Vind het wel raar, want ben altijd slank geweest en heb nu ineens een buik. Er is gewoon nog niet duidelijk te zien dat het een zwangerschapsbuik is.
@sarah raar he dat mensen nu opeens naar je buik gaan kijken. ik ben nog helemaal niks gegroeit en kwa omvang weet ik niet heb ik niet gemeten maar zie in sommige kleren toch echt wel verschil. mischien zijn mensen bang om een fout te maken. maar ja mag lekker trots zijn op je buik hoor, is tog iets bijzonders.
Noa, gaat het weer een beetje? Nita, wat lief van je ouders Liefie, dacht ook nu weten we het....en nu moeten we weer een week wachten op de MOL..,grrrrr (heb echt geen geduld) eet smakelijk! We hebben gister van mijn ouders ook 2 rompertjes en een hele mooi knuffel gekregen. Echt lief al die cadeautjes
Dank voor jullie meedeleven. Ben nog wel bang hoor ben vanacht alleen met pepijn en dat is toch minder prettig dat als mijn vriend erbij is. het maffe is dat wij "toevallig"vorig weekend een anti inbraak strip op de deur hebben gezet, omdat er die week ook al bij mijn collega was ingebroken...... Ik ga er ook maar vanuit dat ze niet weer in dezelfde straat terugkomen. Vanmorgen nog een getuige verklaring aan de politie afgegeven. Ik weet niet wat er weg is bij de buren, zag wel dat de deur met een koevoet was opengebroken....brrrrrrrrrrrr..
@ppa ja gaat wel weer maar ben best geschrokken omdat er nu toch een mensje in je buik zit. maar gelukkig niks aan overghouden
Haha fijn is dat he? Al dat gestaar naar je buik en dat ze dan niks durven te vragen! Achja, er was een tijd dat we boos hadden geworden als ze het wel gevraagd hadden. Over een paar weekjes kunnen we allemaal heerlijk showen met een buik die niks te twijfelen overlaat!
dat is waar, ik heb het ook wel is aan iemand gevraagd en bleek niet het geval maar wist dat hun bezig waren dus ik dacht o is gelukt. vindt het wel vervelend dat sommige mensen nu denken dat ze aan me buik mogen voelen grrrr. maar nu maak me gewoon snel uit de voeten als ik het zie aankomen hahaha
Dag meiden, Poe, toch best wel weer en druk weekend achter de rug. Net afgesloten in de Prenatal-Arena. Hebben ons uitgebreid laten voorlichten over kinderwagens (ik wilde de Stokke maar vriendlief vindt die lelijk, dus wordt toch de Bugaboo), bedjes en kamertjes (wij willen ws de Mees). Verder wat gerichter naar jongenskleertjes gekeken nu is gebleken dat we een zoontje krijgen. Hebben zelfs een eerste voorzichtige naam in gedachten.. @ Cjpt: wat zielig voor jou en je konijn, maar als ie nog iets eet valt het hopelijk mee. Weet er niet veel van, alleen dat ze erg gevoelig zijn. Lief tegen hem/haar praten en goed in de gaten houden lijkt me het beste wat je kan doen (en contact met DA houden natuurlijk..) @ Pluis: lijkt me ook mega spannend, katjes voor het eerst naar buiten. Hebben wij straks ook in ons nieuwe huis. Dat wordt nog wat.. @ Nita: fijn dat je ouders zo lief reageren. Dat verdien je ook natuurlijk.
@anna zo dus jullie heb je eigen goed laten voor lichten enzo. en leuke ideen opgedaan. de stokee vindt ik wel een aparte wagen, maar de bugaboo heeft ook wel wat. alle wagens eigenlijk wel. maarja het moet wel aan de eisen voldoen. en lijkt mij ook wel makkelijker kleertjes kijken als je weet wat het wordt. nou meiden ga even de hond utilaten (in de regen) en dan lekker tv kijken. fijne avond allemaal
Poeh poeh...al zo lang niet meer geweest hier. Wel af en toe gelezen hoor! Zie al mooie buikjes voorbij komen. heb gisteren ook de eerste buikfoto gemaakt. Zag dat al sommige heel veel besteld hebben en andere niets. Grappig om te lezen. Wij hebben vorige week onze eerste aankoop gedaan. We hebben natuurlijk al heel veel van mijn ons dochtertje. Dus veel hoeven we niet te kopen. maar we hadden dus de Quinny buzz 3 wieler. Eerst waren we heel tevreden erover. Maar die tevredenheid werd minder. Wagen ging kraken, voorwiel blokkerde vaak op gladde vloeren...grr. En toen nog eens het probleem dat er geen meerijdplankje voor is. Besloten op marktplaatst te zetten en was zo verkocht. nu hebben we de bugaboo cameleon gekocht. Gave wagen, veel mogelijkheden, erg stabiel,mooie grote bak...ben helemaal in love! EN...er is zelfs een meerijdplankje met zitje voor te krijgen! Las dat veel problemen hadden met de blaas...ikke ook. Heb er slapeloze nachten van, maar was geen blaasontsteking.Pff...maar laatste dagen gaat al wat beter. Fijne avond allemaal! Ga nu niet meer zo lang wachten hoor om hier te lezen...raak te ver achter..hihi
@ Noa, krijg morgen als het goed is geen echo, ga gewoon voor de apk hahaa... Misschien als ik zeg van me buikpijn dat ze dan even gaat kijken maar denk het niet.. @ ninita, ja hoop dat ze woensdag zien wat het wordt! Kan niet wachten! Hanna heeft voor mij een meisje gependeld! @ Anna, leuk de bugaboo, ik vind persoonlijk de stokke ook niet mooi! Nou ik ga zo lekker naar bed. Net along came polly gekeken, leuke film! Tot morgen en slaap lekker!
Liz: zullen het bij jou niet ook nog wat kilootjes zijn die van je eerste meid zijn blijven zitten? Of ben niet aangekomen tijdens die zwangerschap? Ik denk niet dat je je er hele erge zorgen over hoeft te maken, zolang het kindje goed groeit en je zelf ook lekker voelt is er niks aan de hand lijkt mij, maar bij twijfel gewoon even de gynacoloog of vk bellen. Nita: onwijs gefeliciteerd, ben blij te horen dat de roze wolk ook is aangekomen bij jou en ook wel voor een gedeelte bij je vriend, nu nog hopen dat hij er straks ook echt voor gaat en helemaak top dat je ouders ook positief zijn. Gefeliciteerd en geniet van de roze wolk! Dikke knuffel! Slagroomtoetje: gefeliciteerd met je kinderwagen en natuurlijk helemaal met je aanstaande bruiloft! Gefeliciteerd! Cjpt: Jeetje zeg wat vervelend van je konijn! wel even goed op de ontlasting letten en zeker even apart van de rest zetten! Sterkte ermee! Anna1976: welke bugaboo heb je gekocht? ik krijg volgende week de cameleon! Helemaal knalrood, van mijn zus, ben er erg blij mee! ik moet ff mijn ei kwijt: ik had wat last van vocht in mijn auto, dus vanmiddag met zonnetje ramen ff lekker open gezet, ben ik ze vergeten dicht te doen! Nu heb ik nog meer vocht in mijn auto aangezien we hier net een flinke hagel en regenbui hebben gehad, dus morgen maar met een vuilniszak op mijn stoel naar mijn werk, bah! Zit nu Peter Powers te kijken oh je lacht je helemaal gek! Echt grappig! Verder gaat alles vandaag best wel goed op jeuk na, maar dat wordt gelukkig al minder!
Hoihoi, Fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat Ben er niet vaak, maar 1 keer per week probeer ik toch een klein beetje up to date te blijven. Ben zelf inmiddels al ruim 6 kg aangekomen en zie duidelijk een buikje! mijn heupen zijn al 3 cm geroeit en mijn taille 10! mijn buik zelf weet ik niet zo goed.. wist niet echt wat deze voor de zwangerschap was. Liefs diana
Goedemorgen meiden, Ollekebolleke, balen zeg dat je auto nu zo nat is. Hopelijk is het er allemaal snel een beetje uit! Nita, wat lief van je ouders zeg om even een cadeautje te komen brengen. Ik hoop dat de ouders van je vriend net zo goed reageren al zij! Anie, jouw pretecho is al bijna. Leuk hoor! Fijne dag allemaal! Groetjes, hanna
Goedemorgen meiden, pjduchiene: Hoe stom het ook klinkt, ik zie daar juist niet tegen op, om te bevallen. miekiepluis: Vandaag naar blof toch? Veel plezier meid! nita: begint al wat te worden dat buikkie, mooi hoor! en fijn dat je ouders zo lief voor je zijn meid, kadootjes zijn altijd leuk om te krijgen cjpt: hoe gaat het nu met je nijntje meid? Hopelijk eet ie weer! Hanna: Wat een mooie wip-stoel hee! Die is echt gaaf! rianne: Toch leuk he dat babyshoppen Ik kan niet wachten op de goede uitslag hier (dat is toch waar we op hopen) om dan lekker te gaan shoppen... Ppa: dat lijkt me toch ook zwaar hoor, met een hittegolf bevallen! annie: suc6 bij de vk meid! liefie: je bent goed druk geweest hee als je nog wat tijd over hebt ik heb hier ook nog een zolder waar wat kasten in elkaar gezet moeten worden sarah: geloof me meid, dat komt snel genoeg hoor! Wees trots op je buikkie! ollekebolleke: Jeetje dat is balen hee... Zou ook wel iets voor mij zijn hoor om dat te vergeten... Hopelijk krijgen we veel zonnig weer dat je m weer kunt laten drogen! Hier nog 6 a 6,5 uur wachten voor ik mag bellen... (ja ik tel nu echt de uren af hoor) Heb wel zo'n dubbel gevoel, aan de ene kant zegt mn gevoel, maak je niet druk alles komt goed en aan de andere kant ben ik al bezig met eventueel bevallen Ik ga vanmiddag naar mn beste vriendin toe, want wil niet alleen zijn als ik ga bellen. Arjan is gewoon werken, had een belangrijke dag op zijn werk... Ik weet dat we er nog niet zijn als we vandaag de uitslag hebben gehad, maar dan valt er toch al een hele last van mn schouders af hoor als vanmiddag alles goed blijkt te zijn. Ik snap alleen niet waarom ze dat zo laat in de middag doen... Dat vind ik wel een nadeel, je zit nu echt te wachten op die laatste uurtjes (sorry maar zit me een beetje hoog vandaag merk ik wel) Ik duik nu lekker de douche in en dan mezelf en Jayden aankleden en dan gaan we maar eens een eindje wandelen als het droog blijft. Zal me goed doen ff een frisse neus halen. Fijne dag vandaag allemaal en zodra ik iets weet laat ik het hier weten. Dikke kus Joy
Goeiemorgen ! @Schijndelsvolk spannend zeg ! Duim voor je dat alles goed is ... @Ollekebolleke das vervelend van je auto sorry heb verder niet echt terug gelezen Groetjes Tal
Noa, inderdaad erg irritant dat mensen ineens denken dat ze aan je buik mogen komen. Schijndelsvolk spannend zeg Duim voor je dat alles goed is vanmiddag Hier verder niet veel te melden, begin gelukkig eindelijk mijn vermoeidheid kwijt te raken. Dus hoop dat ik nu ook snel op een roze wolk zit en volop kan gaan genieten.
@ schijndelsvolk, wat vervelend dat je nu zo moet wachten.. ik duim voor je! En we gaan van het goede uit! @hanna, ja me pretecho schiet wel op! nog 2 nachtjes! Ik ben net bij de vk geweest! Ben weer door de keuring heen haha. Bloeddruk was weer iets omlaag was nu 110/60. Is dat laag of normaal? En in totaal nu 2 kilo aangekomen. Heb nog gevraagd of de buikpijn normaal was, maar dat was normaal want ze zei dat me buik nu hééél hard groeit, en ligt nu ruim 1 vinger onder navel! Dus ben weer blij!
Hoi allemaal, ben een poosje niet geweest, ik lees wel mee hoor. Het gaat ook zo snel haha. @schijndelsvolk, duim ook voor je! spannend..sterkte nog met wachten. @Nita, fijn dat alles goed is en dat je familie zo goed reageerde. Mooi biokje al hoor @Jingi dat is zeker wel schrikken ja, vanavond maar goed afsluiten.. @cjpt, eet je konijn alweer? @anna, goeie keuze de bugaboo haha die doen wij ook @kanela, gelukkig is het alweer wat beter met je blaas. Erg vervelend! wat jij zegt over de quinny hoor ik ook wel vaker..en ook dat een driewieler toch niet zo heel handig is. @hanna, erg leuk wipstoeltje, lekker vrolijk @Ollekebolleke, nog droo9 op je werk aangekomen? Dat is wel balen, maar ja nu maar weer laten drogen haha. Mooie buikjes zag ik weer . Begint echt wat te groeien bij (bijna )iedereen. Bij mij begint het ook wat maar heb het idee dat het niet echt opschiet haha. Ben ook nog niet aangekomen maar dat zal straks wel komen en ik ben erg misselijk geweest in het begin. Vandaag mijn 6e rijles gehad alweer en ik heb al twee lessen de snelweg overleefd . Het valt achteraf toch wel mee. Nu hopen dat ik het rijbewijs voor de bevalling heb... Morgenvroeg om 8 uur moet ik alweer lessen dus schiet wel op op zich. Bij de praxis stond een schommelstoel in het krantje, die gaan we straks halen voor de babykamer . Fijne dag allemaal! liefs