@cjt: ik herken je verhaal. Ik slaap nog korter: van 11 tot 3/4 uur en ben dan echt wakker. Soms val ik nog in slaap vanaf 5/6 uur, amar ja dan gaat de wekker al weer om 7 uur. Dat schiet niet echt op. Ik word er deze week ook echt emo van. De zoektocht naar geschikte kinderopvang wil totaal niet lukken deze week, dus daar kan ik nu wel even om huilen... Verder is mijn buik kleiner dan die van jou. Echt niet ongerust maken.
over dat contract niet verlengen, ik zit in hetzelfde schuitje. Het word niet verlengd en de reden is zwangerschap... helaas mag dit dus gewoon. alleen ze hebben het bij mij veel te laat aangegeven, anderhalve week van te voren ofzo. Daar kan ik wel achteraan gaan maar zal niet zoveel zin hebben denk ik. En ik denk niet dat iemand me zwanger nog aanneemt... @Ivje, hoop voor je dat ze het toch wel verlengen! ik zou je baas ook duidelijk maken dat hij dat niet zelf hoeft te betalen.. @Cjpt, wat vervelend dat je je zo voelt! Ik heb ook nog geen buik hoor, ja een beetje maar dan savonds pas en absoluut niet dat je zou denken die is zwanger. Ze zeggen dat het vanaf de 20 weken snel gaat..dikke knuffel @all, heb nieuwe buikfoto in mn album Mn buik zit wat hoger lijkt het wel.
Voor degene die dit vroegen, dit voorval met mijn dochter is al vaker gebeurd met andere kinderen, en er waren nog meer onderdelen waarbij ik geen tevreden gevoel meer had, dit was de druppel die de emmer deed over lopen. Heb vandaag met de directeur een gesprek gehad, maar ik ben nogal standvastig in mijn beslissing. Maar het is niet zo dat we direct over gaan, een langzame voorbereide overgang is het beste voor mijn kindertjes @mama to be die het kindje nog niet voelt en nog niet zichtbaar dik is, maak je geen zorgen, misschien heb je placenta aan de voorkant, en dik zijn zegt niet zoveel hoor, ik ben dikker nu dan bij mijn dochter. En als je zwanger bent van de eerste dan voel je mischi9en wel wat maar het lijkt zoveel op darmgerommel, of je herkent het gewoon og niet. Balen voor degenen met aflopent contract. Zo zie dat ieder zijn probleempjes heeft. Bedankt iedereen voor jullie reacties, I feel so much better
hoi meiden hier alles goed, al weer op de 16 weken. de kapper had geen tijd grrr dus moet van de week heen. en las iemand met contract wat niet verlengd wordt hier nog 1 hoor, dus we zitten allemaal in zelfde schuitje. @cjpt ow ik heb ook van die huil moment hoor dus hoort er bij en af entoe even huilen kan sosm opluchtten hoor. en over die buik hier zie je het ook niet echt hoor, ach we moeten maar zo denken wat er niet aankomt hoeft er na de zwangerschap ook niet af, ons buikje komt echt nog wel. en hier gaan we bieten eten en een slavink had ik trek in.
o lekker slavinkjes ik zou hutspot maken maar mn vriend eet bij zn ouders omdat ie nog wat op moet halen uit zijn werk en dat is best ver rijden. Ik maak dus lekker makkelijk een soepje wanneer loopt die van jou af noa? die van mij over een week al :S
@emma die van mij in april maar ik loop al 4 weken in de ziekte wet heb hele erg uitslag op me armen door de homonen en dat breidt zich uit dus ik ga over naar het uwv bij hun in ziekte wet, en tja weinig kans dat wij nog worden aangenomen in deze tijd en ook nog eens zwanger
@noa, o jeetje dat is wel minder :S. Jouw vriend werkt ook bij defensie toch? Gelukkig is dat wel aardig zeker nu.
@emma ja hij zit bij defensie inderaad dus dat is best cker op het moment, gelukkig. maarja ik blijf nu in de ziekte wet en ga dan over na uwv soort vangnet.
Hey meiden, Hoe is het hier? Mijn contract loopt half april ook ook af, heb een jaarcontract. Nu wilde is sowieso na de bevalling stoppen, dus nu begint m'n verlof dus al eerder. Kweet alleen niet hoe het zit met een eventuele WW-uitkering ofzo als je contract niet verlengd wordt? Volgens mij ben je tot aan je officieële verlof wel sollicitatieplichtig, maar kan je wel WW aanvragen. Ga het van de week maar eens allemaal navragen hoe het nou precies zit en waar je allemaal recht op hebt. Hier trouwens last van bekkenklachten...gisteren bij de poli gyn langsgelopen (werk in het ZH) en kon vanmorgen gelukkig al terecht. Moest een afspraak maken bij de fysio en morgen om 14.00 uur moet ik er zijn...hopelijk helpt het want het is echt niet fijn Verder heeft ze vanmorgen nog even m'n bloeddruk gemeten 110/60 en omdat ze met de doppler het hartje niet te pakken kreeg, heeft ze snel een echo gemaakt. Hij lag gewoon prinsheerlijk te slapen....het was ook nog wel erg vroeg hihihi Wij eten trouwens verse zelfgemaakte patat....mjammie
@hanna vervelend dat je nog last het van het overgeven hoop dat het snel over is voor je ! Hebben jullie het ook al gezien op het nieuws van dat drama in duitsland op die school erg weer he ... dan denk ik echt wat bezielt je was nog een jongen van 17 ook het blijft ook maar doorgaan he
@ginny je hebt inderdaad sollicitatie plicht als je ww uitkering aan vraagt, en daarna zwangerschaps uitkering vanaf 34 weken en 10 weken na je bevalling moet je weer solliciteren, maar jij geeft aan helemaal te willen stoppen als ik het goed begrijp dan heb je daar geloof ik weer geen recht op. snap al die regels ook niet hihi. dus aan de ene kant ben ik blij dat ik in de ziekte wet blijf en zo automatische en dat cirkeltje kom
wat vervelend voor diegene waarvan het contract afloopt. Zeker als je veel thuis zit heb je veel meer tijd om geld uit te geven. Ik werk met gehandicapten op een manege en heb gelukkig een contract voor onbep. tijd. Het was dus heerlijk om te werken vandaag met dit weer! Gisteren bij de vlos was alles oke. Het moment dat ze het hartje gaat zoeken blijft een erg spannend moment, maar ze had het gelijk weer. Echt zo een gaaf geluid. Ik heb het opgenomen met mijn telefoon, dan kan ik er nog vaker naar luisteren fijne avond, ik ga lekker plat op de bank
Ha Annie, dat dacht je al toch?! Gefeliciteerd met jullie jongen! Meteen lekker aan het shoppen geweest en goed geslaagd?