cjpt: Ik ben trots op je meid! Ik denk dat je er idd erg goed aan hebt gedaan om toch eventjes te bellen... Net zoals de vk zegt, je kunt beter wat pakken en dat je het dan lichamelijk weer aankan, dan dat je rond blijft lopen met andere gevolgen van dien. En laat die kraan lekker open meid, lucht heel erg op hoor om alles even lekker te laten gaan (ook al voelt dat nu waarschijnlijk niet zo)
Zo daar ben ik eindelijk. Gisteravond meteen visite en iedereen natuurlijk bellen! En vanochtend naar een vriendin! Heb nu een dvd van onze zoon dus kan altijd ff kijken als ik hem wil zien.. Het was heel leuk om de kleine weer te zien! Ben zooo blij, het lijkt wel of je gelijk veel meer gehecht bent aan je kleintje als je het geslacht weet! Ik heb net wel 10 blz moeten lezen! Dus heb niet alles onthouden. Maar wel vervelend dat er een paar niet goed slapen! Gewoon thuis blijven en om jezelf denken hoor! Die kleine is nu belangrijker dan werk hoor! Ik hoop dat het met de zieke kindjes weer beter gaat... Ook schrikken van Jayden! En mama van youri als je het niet vertrouwd gewoon een afspraak maken hoor! Je kent je kind zelf het beste! Ik ga nu even me tosti eten en bedenken wat ik vanavond eens zal eten!
Zo inmiddels op mijn werk aangekomen en geen mascara meer over ;o) Tijdens de rit hierheen (half uur) heb ik alle puzzelstukjes even in elkaar laten vallen en was dus van plan om een gesprek met mijn manager aan te gaan en me ziek te melden. Hoe vreselijk moeilijk ik dat ook vind. En dan weer naar huis te gaan. Ik weet ook echt niet of ze er begrip voor gaat hebben. Kom ik hier net aan was ik vergeten dat ze vandaag allemaal afspraken heeft en dus om half 4 pas op kantoor is... ik wil dit niet telefonisch doen. En eigenlijk twijfel ik nu weer. Tis nog maar 1,5 dag tot het weekend. Misschien dat maar afwachten en dan maandag kijken hoe ik me voel? Wat zouden jullie doen?
Cjpt, ik zou nu blijven tot half 4 en dan meteen heen gaan en zeggen dat je morgen NIET kan werken! Even voor jezelf kiezen.. want nu denk je nog maar 1,5 dag en zo blijft het. En vanmiddag na het gesprek naar huis gaan en dan zeggen dat je maandag wel belt of het weer gaat of niet!
Jah hij slaapt wel meer dan normaal, gister ook overdag 4.5 uur geslapen (normaal max 3) en dan 's nachts slaapt hij 12 uur ongeveer. Zijn temp schommelt tussen 37.5 en 38.7 das niet zo hoog dus. Maar 's ochtends heeft hij nu al 38 altijd terwijl het normaal 's ochtends toch lager is dan overdag... Cjpt, idd zoals Annie zegt, om half 4 meteen gaan zeggen dat je niet komt morgen! Denk aan jezelf en aan je kleintje!
@Schijndelsvolk, ohhhh dat lijkt me zo erg om mee te moeten maken, maar wat heb je koelbloedig gereageerd zeg, pfffff Hoe gaat het nu? @MamavanYouri, wat is dat nou weer voor een dokter? Als een moeder zich zorgen maakt dan is het wel zo netjes om je te laten komen en alles even na te kijken ook al is het maar voor jouw gemoedsrust, doen ze hier in ieder geval wel. @Worldofme, leuk dat je een zoon krijgt hoe vind je het om de zwangerschap alleen door te maken (als ik mag vragen) @Cjpt, goed zo meisje! Super Vk heb je en nou morgen wel gaan he naar de HA Probeer je hoofdje boven water te houden he! Ik zou me trouwens ziek melden, je moet dit niet onderschatten hoor
Ja ik heb de dokter pas want we wonen hier net.... Misschien toch zoeken naar een andere ofzo... Heb hem net maar in bed gelegd, hij had nu 38.8 dus ook maar even een zetpil gegeven...
mamavanyouri ik zou morgen maar naar de huisarts gaan! Misschien heeft ie ook wel ontsoken oortjes of keel...omdat ie koorts heeft. Sterkte meid! Schijndelsvolk wat zal jij geschrokken zijn pff! Knuff!
mamavanyouri: Als ik jou was zou ik vanavond de HAP bellen en dit voorleggen, De verhoging zou idd minder moeten zijn in de morgen, en zeker als je kindje suffer is/ meer slaapt dan normaal moet je dit zeker in de gaten houden. Je kunt met die kleintjes niet voorzichtig genoeg zijn als het gaat om koorts/verhoging... Monique: nou geloof me zo koelbloedig was dat niet hoor.. Ik weet gelukkig wat ik moet doen en kan redelijk rustig blijven in stressvolle paniekerige situaties (brengt het werk wel met zich mee denk ik) dus dat scheelt een hoop, maar wat ik me dus nu achteraf bedenk is dat er dus niemand op gereageerd heeft van de mensen die voorbij kwamen, IK zou dus meteen gestopt zijn als ik iemand met een kind in zijn armen zo zag staan... Ik ga nu op pad naar de HA, laat jullie strakkies wat weten... dikke kus Joy
Meiden, even van me af typen hoor, soms snap ik niks van mezelf. Ik werk al heel lang met mensen met de ziekte ALS. Normaal kan ik het altijd goed scheiden en van me af zetten, ze komen allemaal te overlijden en ik heb nog nooit maar dan ook nooit hoeven huilen ofzo. Nu was ik vanmorgen een beetje machteloos over een patient die een advies niet van me wilde aannemen. Kreeg ik net een mailtje van de arts van ons team dat ik het moet loslaten en dat ik het geweldig had gedaan maar dat ik deze meneer nou eenmaal niet kan redden. Opeens greep het me enorm aan en zit ik hier te huilen achter m'n compu... gelukkig is m'n collega al naar huis... Zou dit dan door de hormonen komen? Lijkt wel of ik echt minder kan hebben de laatste tijd. Nou fijn, ik heb nu dus ook uitgelopen mascara, ik ga me maar eens opfrissen op de wc.... @Joy jeetje wat schrikken. Ik hoop dat Jayden gauw weer beter is! Goed van je hoor, dat je was gestopt op de vluchtstrook! @cjpt: jij gaat morgen NIET werken en je gaat morgen naar de huisarts en niet langer uitstellen! Ik denk dat je vk helemaal gelijk heeft en dat je dringend moet zorgen dat je bij gaat slapen. Heel goed van je dat je haar gebeld hebt! Volgens mij heb je weleens geschreven dat je een goede band hebt met je collega's en je baas, dus ze zullen het toch wel begrijpen?! En ander is dat maar jammer, je gezondheid gaat toch voor! En aan een depressieve Cindy hebben ze ook niks hoor!
liefie een dikke knuf vn mij voor jou! het kan zijn dat het de hormonen zijn ik hoop dat je het een beetje kan plaatsen ik zou er zo en zo geen goei voor zijn... ben veeeeel te emotioneel heb al heel de dag hoofdpijn pfffffffffffff cjpt ik ben ook trots op je meid! dikke knuf en hopelijk slaap je snel wat beter xxxx
hallo hallo, het is toch heftig hè wat een zwangerschap met je kan doen. @ cjpt, deze zwangerschap is maar 1 keer en je moet echt naar je lichaam luisteren, zeker als die het zo duidelijk aangeeft. Even geen rekening met andere houden. Werk is maar werk en als je nu even stuk zit moet je jezelf niet voorbij gaan. Ik hoop dat je naar de huisarts gaat @ liefie, echt vervelend voor je dat je het nu moeilijker kunt loslaten, maar het is niet anders. Ik heb ook cliënten met een soms verdrietige achtergrond en ik zou wel heel de wereld willen redden. Ik sta het verdriet bij mezelf voor even toe en weet dat ik doe wat ik kan (of mag) dat helpt bij mij wel. Ik kabbel lekker voort. Heb soms het idee dat ik de baby voel, maar voelde het met Roos pas rond de 22 weken en heb nu ook de placenta voor, dus of ik het nou goed voel? Mijn moeder leest altijd mee op zw pagina en houdt een dagboek bij met wat ik schrijf dus hoi mam/oma van Roos Ik ben op donderdag na werktijd altijd bij mijn ouders (ze passen dan op Roos) en ben net dus lekker in bad geweest terwijl mn moeder Roos doodknuffelt en mn vader staat te koken. Morgen weer lekker babyzwemmen en dus lekker vrij fijne avond
Hoi meiden, Nita, ik duim mee dat je dit huis krijgt. Het klinkt echt heel goed! Schijndelsvolk, jeetje dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu? cjpt, wat heb je uiteindelijk besloten? Petrabr, lekker weer vrij morgen. Daar ben ik wel een beetje jaloers op Liefie, hier ook emotioneler dan eerst hoor. Soms huil ik wel heel snel..... Zullen inderdaad wel de hormonen zijn. Vandaag een slechte dag hier. Jeetje wat ben ik misselijk geweest. Zelf overgegeven op school, da's al een tijdje geleden.... Zwanger zijn is tot nu toe niet echt mijn ding vrees ik. Nog "maar" 24 weken *zucht* Gelukkig komt vanavond wie is de mol op tv Even afeiding hahahahah Groetjes, Hanna
Jeetje zeg heb 2 dagen even niet mee gelezen en dan heb je weer even een pagina of 10 door te lezen, nou ik heb mijn best gedaan om iedereen te onthouden, maar sorry voor iedereen die ik vergeten ben! Brusje: inderdaad wel erg slordig van de school, ik geef je groot gelijk dat je je kinderen daar niet wilt laten en ik ben ook van mening dat de school hier toch echt iets aan moet doen! Tja hoe je het op moet lossen: zo`n aanhanger voor aan je fiets kopen daar kan je gewoon een maxi-cosi in zetten of een bakfiets dan kan de kleine voorin in de bak! Liefie: Bandenpijn en maagzuur, ja dat ken ik sinds van de week maar al te goed en ben helaas nog maar 16 weken! Had ik de gaviscon geprobeerd tegen de maagzuur, gatver wat is die vies zeg, ging er bijna van over mijn nek! De gewone rennie`s zijn toch het lekkerst. ivje: ik kreeg een ijna gelijke reactie van de baas, echt balen, mar gelukkig betalen hun geen 16 wk voor ons maar de staat! CJPT: Huilbuien en naar zijn hoort er denk ik ook gewoon bij, een het idee hebben dat je het aan de buitenkant nog niet zo heel erg ziet daar heb ik ook last van, maar de 1 draagt binnenin en de ander draagt het meer naar buitne, dus geloof je eigen lichaam en er zal vast niks mis zijn hoor met je wurm! En huilen lucht soms best wel op hoor! Annie: gefeliciteerd met jullie ZOON! Nita: ik duim met je mee voor je huis! Schijndelsvolk: Jeetje zeg ik kan me voorstellen dat je dan even in paniek schiet, das echt niet gek hoor! Succes en ik hoop dat het snel beter gaat! Hier: eigenlijk gaat het vandaag best wel lekker, ben naar het bos geweest met de hond en heb lekker bijgekletst met een oud klasgenootje! Erg gezellig. verder weinig te melden! Moet morgen naar de vk, kijken hoe het dan is!
goedeavond ! heb wel wat terug gelezen hihi zal even kijken wat ik onthouden heb @Schijndelsvolk jeetje schrikken zeg van je mannetje hoop dat het snel weer beter gaat met hem ! @mama van youri ik sluit me bij de andere aan wat een huisarts idd ! hoe is het nu met je kleine man ? @liz104 vervelend die hoofdpijn heb er tot nu toch nog niet zoveel last van gehad .... @liefie denk inderdaad de hormonen ... @hanna1974 de misselijkheid houdt ook niet op bij jou he ? het ziet je ook niet mee.. lijkt me ook wel vervelend voor je als je tussen al die kids zit en je voelt je al niet lekker @Nita hoop ook voor je dat je het huis krijgt ! @petrabr geniet morgen lekker van je vrije dagje en van het babyzwemmen ! Ik moet morgen ochtend ook even naar de huisarts met me zoon heeft een bultje op ze vinger nou is dat waarschijnlijk een wrat maar wil het toch zeker weten .. en ik heb last van onstokentandvlees echt heerlijk is dat heb er net al een paracetamol voor ingenomen het irriteert bah ! nou dat was het wel weer Groetjes Tal en een schopje van de baby hihi is lekker druk in me buik aan het bewegen
Ik blijf ook steeds maar zo moe... Heb vannacht gedroomd dat we een meisje krijgen, dat werd voorspeld door een klein zigeuner meisje..? hoe kom je erop?! nou nog 2 weken en dan weten we het, hopelijk. Had het bij Pepijn ook gedroomd en dat klopte...zou wel een film zijn zeg.
had een heel verhaal voor allemaal maar nu is het weg, foetsie.... geen zin meer om het nog en keer te doen, te moe... tot morgen
Kan niet slapen ..... Echt las van me tandvlees ben om 9 uur naar bed gegaan en slaap nu dus nog steeds niet .... heb maar even een paracetamol genomen en ga zo maar weer proberen hoop dat het lukt ..
Ik hoop dat Tal en Cjpt nu slapen. Ik heb in elk geval genoeg uur gemaakt (van 21.00 tot 6.00 is toch maar mooi 9 uur) dus de dag is weer begonnen voor mij @ ppa, is echt superirritant als je hele verhaal weg is @ Jingi, ga je het geslacht vragen met de 20 weken echo? @ ollekebolleke, veel plezier en succes vandaag bij de verloskundige. Het blijft toch altijd wel even spannend maar gelukkig als het goed is heel erg leuk om daar te zijn @ Hanna, wat rot voor je dat je zo misselijk bent/was Ik vind het zo een fijn gevoel dat het voor Andy (dat is petrabr-man) en mij totaal niet uitmaakt of het een jongen of een meisje is. Ik wissel elke paar dagen met een voorkeur dan denk ik weer: een meisje zou wel heel erg gaaf zijn en na een tijdje is het van: een jongen zou wel heel erg gaaf zijn als het nou maar geen hermafrodiete wordt