Hello everybody ! @Liefie zeker spannend ik duim zeker voor ! @schijndelsvolk leuk koppie hoor Hier gaat het alweer wat beter met me ventje heb hem nog wel een dagje thuis gelaten anders zal je net zien is hij met 2 dagen weer ziek het zonnetje begint lekker doortekomen heerlijk ! ga zo de mannen even douchen en me eigen ook maar even Fijne dag allemaal ! Groetjes Tal
schijndelsvolk het was precies lekker mooi ventje! zonnetje nee dat is waar het valt niet echt te plannen maar kan leuk zijn he hannah veel plezier vandaag Liefie "gelukkige trouwdag" (weet niet goed hoe het anders te zeggen ) en een fijne 20weken echo toegewenst hier rustig nachtje gehad men kleine meid was de dag vrolijk begonnen, maar haar humeur is erop achteruitgegaan haha nee af en toe krijg ik nog een leuke lach hehe
Hallo Had nog even een vraagje hebben jullie ook zo,n droge huid ? keek net in de spiegel en me gezicht is droog ! maar ff ingesmeerd ...
Ik heb nooit last gehad van pukkels (gelukkig) maar nu deze zwangerschap... Het is een ramp gewoon Droge huid heb ik wel altijd al gehad...
Tal, hier ook een droge huid. Ik dacht dat het misschien van het koude weer komt..... Schijndelsvolk, wat een grappige foto van je zoontje zeg! Lief! Ik begin een beetje zenuwachtiger te worden voor de vk. Pfffffff, zal blij zijn als het er weer op zit. Nog maar 1,5 uur en dan ben ik er. Dat schiet al op! Ik laat nog even weten hoe het was alsik weer thuis ben. Groetjes, hanna
@Hanna het kan ook door het weer komen maar ook door de zwangerschap had het even opgezocht op google hihi sommige krijgen een vette huid en andere weer een droge @schijndelsvolk ik heb normaal ook niet zo veel pukkels wel is een paar ofzo maar nu is het ook echt meer maar ja wat doen we er tegen ?
Een droge huid EN pukkels? Jeetje dat dat kan. Dan mag ik blij zijn met alleen pukkels. Affentoe denk ik echt: ik blijf vandaag wel binnen, anders voel ik me zo lelijk
Hoi dames, Heb even bijgelezen maar er is niet bijzonder veel blijven hangen Ten eerste Liefie, hoe was je echo geweest? Alles goed met jullie kleintje? En van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Hier ook droge huid EN pukkels Schijndelsvolk, prachtige foto van Jayden hihi. Hanna, succes bij de vk. Was alles weer goed? Jessie, voel me ook vaak lelijk en durf dan niet naar buiten hihi. Ventje zegt altijd dat het wel meevalt Hier komen de zenuwen nu ook.... Morgen namelijk de 20 weken echo!
he hoi, droge huid heb ik altijd al, gewoon blijven smeren hoor dames Echo vanmorgen was goed, nog steeds een jongetje haha Heb wel veel stress nu van de verwekker van kindje, blijft me van alles beschuldigen, hij zegt ook dat ik uit de buurt van zn dochter moet blijven enzo, ik heb dat kind maar 1 keer gezien en k ga echt geen 20 minuten rijden om dat kind lastig te vallen, het slaat gewoon nergens op. Zegt ook steeds dat ik expres zwanger ben geworden Het werd me beetje zwart voor de ogen van de stress, en duizelig, een vriend van me had de arts gebeld en mn bloeddruk is weer te hoog door alle stress. sorry voor het klagen...
hoi meiden alles goed? hier wel hoor. gaat allemaal lekker, en me buik begint nu toch iets te groeien @hanna hoe was het bij de vk? @liefie gefeliciteerd met jullie trouwdag en hoe was de 20 weke echo? @schijndelswolk wat een lekker ventje @mvy heb er ook wel is last van dat het niet blijft hangen hoor! en spannend morge de 20 weken echo @worldofme ow vervelend dat de verwekker zo lastig doet, nou je eigen niet gek laten maken hoor. wat komen we nu trouwens allemaal dichterbij de 20 weken schiet al op meiden
@hanna1974 hey meis was even benieuwd of alles in orde was bij de vk. laat je nog een berichtje achter? liefs
Even ego: Ik ben echt zo verdrietig... "Vriendje" heeft dingen gezegd over ons kindje die nog te erg zijn om te denken laat staan om uit te spreken... (weggehaald, vind het te grof om hier te laten staan: wie het wil weten pb me maar) Wat moet ik hier toch mee? Ik weet dat hij dit uit pure frustatie zegt en dat hij er geen letter van meent maar hij doet me hier zoveel pijn mee... Ik begin bijna de moed en de hoop op te geven. Gelukkig heb ik zo'n lieve collega's (2 weten het inmiddels) die me de dag doorgesleept hebben..
@nita dat zijn cker geen leuke opmerkingen om te horen en ook niet om te zeggen. hij was er zelf toch ook bij dat dit gebeurde. en ookal was dit in een frustratie dan nog zeg je zulke dingen niet, ik zou het in iedergeval niet pikken en hem dan ook flink de waarheid zeggen. gelukkig slepen je 2 collega's je er een beetje door heen. laat je eigen niet gek maken hoor.
Oh ja.. stond ik ook nog eens tweede bij het huis dus nu moet ik afwachten of de eerste het misschien weigert. Dan mag ik gaan kijken.
Nita, wat een rotdag voor jou Ik heb al vaker gezegd hoe ik over jou vriend denk en dit vind ik echt te erg wat hij heeft gezegd. Sorry hoor maar kan er heel kwaad over worden... en verdrietig... Veel sterkte meid en een knuffel (ps ik ga me rot duimen dat diegene op nr 1 het huisje niet wilt )