@nita jeetje inderdaad een rotdag zoals mvy al zegt. hopelijk wijzen die mensen het huisje af en dat jij mag komen kijken. we duimen hier ook voor je!
@worldofme nou ja zeg wat raar dat hij dat allemaal zegt en dat je zoveel stress hebt nu ik zou zeggen trek er je niet te veel van aan maar das makkelijker gezegd dan gedaan he doe rustig aan hoor want stress is voor jou niet goed en voor de baby ook niet ! en je hoeft geen sorry te zeggen wij zien het niet als klagen als je je hart wilt luchten hier mag dat best @nita82 Tjaah weet niet goed wat ik daar op moet zeggen dat hij zowiezo al zulke uitspraken doet dat snap ik niet hoor dan kan het wel zijn dat hij het niet meent maar dan nog zeg je zoiets niet ! en ik hoop ook dat het doorgaat voor je huisje @Hanna hoe was het bij de vk ? @liefie hoe was de 20 weken echo ? Groetjes Tal
Dank je meiden. Vind ik echt lief van jullie! Ik weet zeker dat hij enorm veel spijt krijgt dat hij dit heeft gezegd. Ik ken hem zo helemaal niet, zo bot. Zo is hij helemaal niet. Hij is zo gek op kinderen maar hij heeft er heel veel moeite mee dat hij nu al vader wordt. En ook op deze manier, zo onverwacht en plotseling, daar kan hij gewoon niet mee omgaan en hij uit dat op deze (hele foute) manier. Ik hoop alleen dat hij het licht gaat zien voordat ik er niet meer tegen kan en hem niet meer wil. Hij had het trouwens aan zijn vader verteld en vanavond gingen ze het samen aan zijn moeder vertellen. Ben benieuwd of ik straks of morgen daar nog wat van hoor.
Wou nog even reageren en op jou vraag wat moet ik hier toch mee klinkt mischien hard maar ik denk dat je beter af bent zonder hem dat is mischien niet wat je zelf wilt maar ik denk dat je nu beter kan richten op jou en de baby want vanaf het begin doet hij al zo raar dus dan denk ik zal hij ooit gaan veranderen ? tegen jou ? ik bedoel het niet rot tegen over jou hoor wordt er alleen een beetje boos om gewoon om wat ik steeds lees over bijna niks positiefs dus ! maar ja je moet zelf weten wat je wilt natuurlijk het is jou leven en jij zal uiteindelijk moeten kiezen wat je wil een leven samen met je kindje ... of een leven samen met je vriend en kindje en dan maar hopen dat hij nog zal gaan veranderen ! Groetjes tal
Ik hoop inderdaad nog dat hij verandert. Zoals ik in mijn berichtje boven dat van jou al schreef weet ik niet hoe lang ik dit nog volhou. Ik hoop dus echt dat hij het licht ziet voordat ik niet meer kan.
Ik hoop het ook voor jou /jullie hoor want het is toch leuker voor jou om samen met je vriend de kleine optevoeden nu ga ik even gtst kijken fijne avond allemaal
Hallo allemaal, ff geen tijd en zin om alles terug te lezen, sorry! Wordt een beetje gek hier, mijn zus gaat trouwen en ik ben daarvoor al 4 dagen in de weer. Tot 3 keer aantoe kleren wezen kopen en tot nu toe iedere keer voor een klein deel geslaagd! Zondag vrijgezellenfeestje gehad, was erg leuk behalve dat ik ziek was! Het is allemaal nu even te druk ik heb het een beetje gehad met alle afspraken en dingen regelen. Nu bedacht ik me net dat we nog geen kadoo hebben voor mijn zus en ik moet nog boven kleding, broek en schoenen heb ik ondertussen. Sorry voor het gezeur, maar het wordt me allemaal eigenlijk een klein beetje te veel. Ik moet nog zoveel doen....ow als vrijdag voorbij is dan ben ik zo blij. Ik denk dat ik deze week niet erg veel aanwezig ben, ik zal wel mee lezen maar niet altijd reageren! Iedereen die wel een normale week heeft geniet ervan!
Verborgen gebreken kijk ik niet. Lijkt me wel een leuke serie maar dan kan ik morgenvroeg helemaal mijn bed niet meer uit. Ik keek eerst ook altijd ANTM maar Grey's Anatomy komt tegelijk en dat vind ik toch net iets leuker.
Ollekebolleke klinkt idd erg druk zeg... doe je rustig aan? Liefie, hoe was de echo? (ben niet ongeduldig hoor ) Nita, verborgen gebreken kijk denkelijk ook niet af, meestal ben ik dan doodmoe en neem ik het op voor morgen Pff mijn laptop is kapot..ofja de spatiebalk, ik heb hem net gesloopt en nu duurt het typen zo lang ik ga tv kijken tot morgen
Hoi meiden , Even mijn VK-verhaal. Alles was goed, zelf het bloeddruk opmeten ging een beetje goed. Pfff, ga ik het toch nog leren? De baby is goed gegroeid zei ze. het hartje luisteren was geweldig We waren heel blij dat we het hoorden natuurlijk. Hij/zij was wat minder over de actie te spreken en liet dat merken door tegen de doptone te tikken hahahaha Of wilde de baby even gedag zeggen? Dat kan natuurlijk ook Omdat ik heb aangegeven dat ik 4 weken wachten erg lang vind, mag ik tussendoor even het hartje komen luisteren, dus nu al over 2 weken! Da's wel een heel fijn idee, hoor. En dan heb ik over 4 weken weer een controleafspraak. Ik ben nu gewoon heel gelukkig. Fijn gevoel! NIta, wat een verhala van jou zeg. Dit maakt je alleen maar ongelukkig en onzeker. Daar heb je toch helemaal niks aan? Ik hoop voor je dat er een goede oplossing komt waar je je heel gelukkig bij gaat voelen! Fijne avond allemaal! Groetjes, Hanna
@Schijndelsvolk: Mooie foto van Jayden! Leuk ventje hoor... Hoe oud is ie? @Liefie: gefeliciteerd met jullie trouwdag. @Tal: fijn dat t beter gaat met je ventje. Hier ook een droge huid... vooral na het douchen. @Liz: Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Wordt je dochter nog vaak wakker s'nachts? @Mama van Youri: Veel succes/plezier morgen met de 20 weken echo. @worldofme: Fijn dat de echo goed was. Balen dat je ex? je zoveel stress bezorgt. Kun je ondanks dat toch nog genieten van t zwanger zijn. @Nita82: Sterkte meid... weet niet wat anders te zeggen... Fijn dat je van die lieve collega's hebt. @Hanna1974: Fijn dat jij en de beeb weer goedgekeurd zijn door de VK. En 4 weken is inderdaad wel lang wachten ja.... nu mag je gelukkig over 2 weken weer ff luisteren. Is toch altijd weer een geruststelling om het hartje te horen he. Nou hier weinig nieuws te melden. Vanmorgen gewerkt. Kwam een collega met de vraag of we nog een ledikantje nodig hebben... nou ja dus... want Niels is krap een jaar als de kleine geboren wordt en slaapt dan nog zelf in zijn ledikantje. Mogen m nu dus gratis en voor niks hebben, met matrasje en toebehoren. Helemaal blij! Vanmiddag lekker gewandelt en boodschapjes gedaan, was heerlijk weer hier!
Hebben we trouwens hier ook een lijst waarop alle afspraken en uitgerekende datums e.d worden bijgehouden?
tal nee daar heb ik voorlopig nog geen last van mamavanyouri veel plezier bij de 20weken echo vandaag! worldofme jeetje zeg :s hij overdrijft echt wel he :s probeer je beetje rustig te houden meid nita jeetje heb het niet gelezen maar het lijkt je dagje niet! ik hoop dat de eerste het huis niet neemt en dat je het hebt! je verdient het zo meid! ik ken je amper en toch lijkt het alsof ik je al jaren ken ik hoop dat je het zo'n beetje kan plaatsen en eens je gedacht zeggen lijkt me ook zo slecht nog niet hij zal verschieten dat dat plots uit jou mond kan komen ollekebolleke wat een stress allemaal :s hou je rustig en probeer van de dag zelf te genieten hannah fijn te horen dat de echo zo goed was! zonnetje eigenlijk slaapt ze altijd door, soms om vijf uur s'ochtends moet ik even haar tutje geven maar dan wordt ze enkel wakker omdat haar papa dan opstaat om te gaan werken goh men mama is terug gaan werken (heeft lange tijd gewoon huismoeder geweest) met gevolg dat heel veel nu plots op mij terecht komt... eten voorbereiden maken... alles op orde houden kindjes van school gaan halen, voor hun zorgen tot ze thuis is lunchpakketjes maken... en dan lyana en de hond (nou ja hond noem het eerder een varken) en naar winkel gaan en huishoudelijke taken voor jullie allemaal iets dagdagelijks met werken er nog bij, maar ben dit al een tijdje niet gewoon omdat ik sinds september terug woon bij mijn moeder dus was even aanpassen, voelde het gisteren aan men buik ga vandaag allemaal net hetzelfde doen maar aan een iets rustiger tempo
Goedemorgen meiden, Weer een nieuwe werkdag voor mij en weer een dagje dichterbij de echo op donderdag Liz, inderdaad een beetje rustiger aan doen hoor. Als je last krijgt van je buik! Zonnetje, fijn dat je een ledikant krijgt! Ik ga hier nog even de spullen klaar zetten voor de kinderen vandaag. Fijne dag, groetjes, hanna
hoi allemaal, gisteren een drukke dag gehad dus geen tijd gehad voor de mama's. Vandaag ga ik echt superrustig aan doen want heb het elke keer zo druk (wel met allemaal leuke dingen) Ik krijg echt steeds meer een zichtbare buik, wat erg leuk is. Ik werk met gehandicapten op een manege en hun weten het nog niet, probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen, anders duurd het aftellen zo vreselijk lang voor ze. Ik blijf dus nog zeggen dat dat nog van de zwangerschap van Roos is en daar trappen ze nog steeds in gelukkig. @ zonnetje, ik ben dus ook al snel weer zwanger geworden en Roos zal 13 maanden zijn als de baby geboren word, we hebben een lijst maar ik vergeet steeds het adres @ liz, woon je dan met je vriend bij je ouders of begrijp ik dat verkeerd @ Hanna \/ \/ \/ heel fijn dat alles goed was en dat je over 2 weken weer mag komen. Is toch wel erg fijn als je verloskundige je serieus neemt @ liefie, ik hoop dat alles goed gaat! @ ollekebolleke, wat een stress zeg zo een trouwdag, nog een paar dagen en dan is het lekker achter de rug @ Nita wat een gedoe. Ik heb het begin van je verhaal gemist maar zoals ik begrijp ben je niet gepland zwanger en moet je vriend nogal wennen aan het idee? Ik vind het schofterig dat hij tijdens dit mooie moment jou zo voor de voeten loopt. Dat hij aan het idee moet wennen dat snap ik, maar dat moet jij ook. Ik zou hem toch wat harder aan gaan pakken want dat hij vader word kan hij nu toch niks meer aan veranderen een hele fijne dag allemaal en geniet lekker van de zon
Jeuh, vandaag de 18 weken gehaald! Joepie..Nog een week en anderhalf uur en dan lig ik op de stoel voor de 20 weken echo...
Goedemorgen meiden! Nita: Wat een rotdag had jij...bah! Ik stuur je een dikke knuffel en hoop dat je vriend weer bijtrekt! Wol...oh..help..hoe heet je ook alweer: In ieder geval, wat naar dat de verwekker zo naar doet! Ook jou stuur ik een dikke knuffel! Hanna: Fijn dat het weer helemaal goed was, je APK bij de Vlos! Altijd weer een opluchting hè! En ik begrijp het hoor, dat je het kaartje hier niet gaat spammen! Maar ben wel nieuwsgierig! Liefie: Hoe was je 20-wekenecho? Ik heb vannacht weer zo achterlijk gedroomd! Heb ik al 3 keer gedroomd dat we een meisje krijgen, kreeg ik vannacht ineens een jongetje! Lekker weer! Maar nu leek dat jongetje wel heel erg op het babietje wat op de plaat stond bij mijn zwangerschapscursus..dus waarschijnlijk komt het daar door. Ik doe Zwanger en Fit, dat is bij een fysiotherapeute. Je krijgt daar een half uurtje theorie ( gisteravond hebben we alles te horen gekregen over de ontsluitingsfase met mooie platen erbij, wat er gebeurd met je baarmoedermond... Wat een geweldig lijf hebben wij vrouwen!) en daarna ga je sporten. De oefeningen die je doet zijn speciaal voor je bekken, je rug, maar ook spierverstevigend voor je billen en je armen. En natuurlijk conditietraining, dat is 4 keer 6 minuten op een fiets/roeiapparaat/stepper/loopapparaat. Gisteravond hebben we ook een aantal ontspanningsoefeningen geleerd en volgende week gaan we echt ademhalingstechnieken leren voor tijdens de bevalling. In week 8 mogen de partners mee, en die gaan dan ook leren en horen wat er gebeurd tijdens een bevalling met ons lijf, ze leren massagetechnieken om de weeen weg te masseren, en wat ze nog meer kunnen doen. Kortom, uitgebreid en een fijne voorbereiding vind ik! Nog 2 dagen en dan heb ik de 20-wekenecho! Ben ZO BENIEUWD! VInd het ook wel spannend hoor....stel je voor dat ze wel wat vinden zeg. Moet er niet aan denken! Meiden, fijne dag allemaal! Liefs, Pluis