Daan! Gezellig dat je er weer bent! En een mooi buikje hoor! Liefie: Gefeliciteerd meid! Een jongen! Ik ben ook zo benieuwd, wij zijn namelijk ook overtuigd dat we een meisje krijgen... En inderdaad ook een meisjesnaam al helemaal klaar en de jongensnaam niet... Ik moet ff klagen hoor... Mijn baarmoeder zit nu ongeveer op de goede hoogte, maar als ik dan en beetje inzak drukt hij dus tegen mijn rib aan. Wat resulteert in een zere rib... Nu zou je zeggen, rechtop zitten dus, maar ongemerkt zak je soms toch een beetje in.. Irritant! Ik ga nu lekker lunchen, ik heb morgen vrij en nog totaal geen plannen...wat zal ik eens doen! Hihi! Gewoon lekker relaxt onderuit op de bank enzo, nu al zin in! Liefs, Pluis
Ja hoe heet zo'n streep ook al weer? Daar is een naam voor geloof ik. Miekiepluis: ik heb meer dat alles zo op mijn blaas drukt. Rib weet ik niet, misschien een beetje achterover leunen op de bank als je rug het toelaat?
@Daan ja ben zelf ook wel heel erg benieuwd zo,n streep had ik ook bij mijn vorige 2 zwangerschappen ik noemde het altijd een zwangerschapsstreep hahahha maar dat zal zo in het echt wel niet heten Groetjes tal
Heb ff op google gekeken en daar wordt het ook steeds een zwangerschapsstreep genoemd dus dan zal het wel zo heten? weet wel dat zelfs al je bevallen bent dat de streep nog een aantal maanden blijft zitten dat trekt langzaam weer weg
Hallo Allemaal, Wij hadden eigenlijk 19 maart de 20 weken echo, maar door een sterfgeval in mijn familie en dus donderdag begrafenis zijn wij ook al gisteren geweest. Ook wij krijgen een (tot nu toe) gezond kindje! Voor iedereen die nog moet: veel succes! Het blijft altijd wel spannend! Liefs
@Daan: mooie buik! En leuk die streep. Geen idee hoe het officieel heet. Wel gek, ik had 'm eerst ook een paar weken en hij is vanzelf weer weggegaan @Sarah: slik je een multi vitamine preparaat voor zwangeren? In dat geval kan deze dietist je alvast vertellen dat je daarmee alles binnenkrijgt wat je nodig hebt hoor. Zeker als je ook altijd een vleesvervanger neemt zoals vis, tofu, ei of vegaburger. En 3 porties melkproduct per dag. Dan zit het met je eiwit ook goed. Maar effe lang een dietist kan natuurlijk nooit kwaad
@Liz0104: Zal wel ff wennen voor je wezen dat er nu zoveel taken op je af komen. Maak je niet te druk! @petrabr: Leuk dat jou kids straks ook zo weinig schelen in leeftijd. Was t voor jullie een bewuste keuze? @verhip: Gefeliciteerd met t behalen van je 18 weken @miekiepluis: Ja raar he die dromen... nog een paar dagen en dan weet je wat jullie krijgen. @Monique27: yeah op de helft... is toch weer een mijlpaal. Gefeliiteerd! @Marieke1983: Weet niet of je dit nog leest, maar veel succes met de verhuizing. En veel plezier in Disney. @linnie123: Veel plezier bij de 20 weken echo morgen! @Schijndelsvolk: Jayden wordt (is) gewoon een fotomodel. Hoe deed ie t bij de kapster? En dan jij morgen zelf naar de kapster... nou t schijnt wel vaker voor te komen dat vrouwen in de zwangerschap ineens iets heel anders met hun haar doen. @Daan78: Fijn dat alles goed gaat met jou en de beeb. En veel plezier morgen met de 20 weken echo! @ollekebolleke: Vind t knap dat je zoveel regelt voor de bruiloft van je zus... wordt vast een topdag! @worldofme: Wat een kl*te situatie met de verwekker van je kind. Kan je er niet voor zorgen dat hij uit je leven verdwijnt? @Liefie: Gefeliciteerd met de goede echo. En wel heel bijzonder dat je juist als afsluiting van die dag de kleine voelde schoppen. @Daan78: Je buik groeit goed! @miekiepluis: Heb je niks te shoppen morgen op je vrije dag? Hier altiojd een favoriete bezigheid in mijn vrije tijd. @conijn:Gecondoleerd!.... Wel fijn dat jullie kindje er gezond uit zag op de echo.... beetje dubbel he... Hier vandaag lekker een vrije dag... werk om de dag dus dat is ideaal... zo heb ik elke keer een dagje om bij te komen en m'n eigen huishouding te doen.... lekker te shoppen... of te slapen... ben nl nog steeds erg moe.
@Daan78: ik zie een link naar de lijst onder jou berichten staan, moet ik dan mijn gegevens aan jou pb-en?
hallo allemaal, lieffie, gefeliciteerd een jongen, nu maar op naar de naam.. schijndelsvolk, wat een schatje... miekiepluis, nog even en jullie weten het ook worldofme, wat een ellende, heb je wel mensen waar je op kan terugvallen en die je steunen? nita, duim voor je huisje... ollekebolleke, nog heel even en dan kan je uitrusten daan, wat lang geleden en wat fijn dat alles goed gaat conijn, gecondoleerd sweepy, alles goed met jullie? heb er 14 uur slaap opzitten slaap normaal, niet zwanger ongeveer 6 uur, soms 7 uur. en nu zwanger 8 uur maar nog erger zou zo weer verder willen slapen.....
liefie-- Nee ik slik geen extra vitamines, eet ook geen vleesvervangers. Vleesvervangers lust ik vaak niet en ik heb tot 12 weken multivitamines geslikt, maar werd daar misselijk van en moest vaak tijdens het innemen kokhalzen. Sinds ik daarmee ben gestopt voel ik me prima. Bij de dietist wordt getest of ik dus met mijn huidige eetpatroon genoeg binnenkrijg. Vreemd genoeg is mijn ijzerwaarde ook altijd nog goed geweest. volgende week woensdag weet ik meer.
Simmer: leuk dat je al getrappeld gevoeld hebt, ik vind het keer op keer zo'n speciaal gevoel. Ik heb wel het geluk dat mijn placenta aan de achterkant ligt. Blijkbaar behoor jij tot die enkelingen die nog last hebben van dat overgeven, lijkt mij vreselijk. Ginny: zalig hé als je vriend ook kan meegenieten van het getrappel van je kindje. Ik vind het toch wel een speciaal gevoel/moment. liesbeth69: welkom hier! Stephanie87: je hebt echt al een mooi buikje, ik zag in je album een mooi foto staan van de babykamer, zeker met die donkere muur...echt prachtig. Een grote kans dat het bij ons ook zo wordt. Worldofme: jeetje lijkt me vreselijk, alsof jij het in je hoofd zou halen om inderdaad zo'n 20 te rijden om een kind lastig te vallen...hoe absurd! Het is inderdaad een heftig verhaal, ik zou er mij niet teveel zorgen in maken en mij gewoon op de zwangerschap concentreren, met zo'n persoon wil je natuurlijk niets mee te maken zeker als hij jou dan nog beschuldigt van zo'n dingen. ninita: ik heb niet gelezen wat je vriend geschreven heeft maar ik heb wel het gevoel dat echt wel fout is wat hij gezegd heeft. Ik probeer mij niet te veel te bemoeien binnen jullie relatie, maar om eerlijk te zijn, ik begin steeds meer vraagtekens te hebben. Concentreer je nu maar op de komst van de kleine Daan: blij om terug wat van je te horen, we hebben je hier behoorlijk gemist. Ik hoop dat je het gevecht met je computermonsters gewonnen hebt. Mooie buikfoto's je hebt al een behoorlijke buik! Liefje: leuk dat jullie een knulletje krijgen...en ja blijkbaar klopt de intiuitie niet altijd, wij zijn er nl ook van overtuigd dat wij een jongentje krijgen, ben benieuwd of mijn voorgevoel wel klopt. Je zal vast en zeker wel een leuke naam vinden...er is nog tijd. pukkels: ik heb er ook zo'n last van, sinds enkele weken vind ik ze overal, echt vreselijk, ook rond mijn borsten enzo...het is niet dat het er superveel zijn maar ze staan daar maar lekker rood te staan. Voor de rest is hier alles in orde, de stage begint op z'n einde te lopen en verloopt tot nu toe uitstekend. Ik ben vorige week nieuwe kleren gaan kopen voor de zomer...mijn portemonee was niet zo blij, maar ik wel. Als alles goed gaat gaan we morgen de kinderkamer gaan bestellen, ik zie er al naar uit wanneer ze hem komen leveren, kan ik lekker de kinderkamer afwerken. Liefs Stephanie
@Alice: Linea Negra. Natuurlijk. Bedankt zeg hihi. En verder iedereen bedankt voor de welcome backs. Ik vind het ook heel fijn om weer terug te zijn. Yay!
Daan Leuk dat je er weer bent! Nu kan je weer gezellig meebeppen in dit kippenhok hahaha Liefie Hoeraaaa een ZOON Nita Ik heb ook niet gelezen wat je "vriend" gezegd heeft, maar wat ik eruit begrijp, is dat het niet iets is wat je zegt tegen je vriendin en de moeder van je kind. Hij heeft besloten om bij je te blijven en het nu dus ook aan zijn ouders te vertellen, dan moet hij ook mans genoeg zijn om de situatie te accepteren en dus normaal tegen je doen. Liefde maakt blind (ik weet het) maar je moet dit echt niet allemaal pikken van hem hoor! Succes en sterkte ermee meid! De rest How are you? Wij hebben vanmiddag weer een pretecho gehad! Wat is ons kind toch mooi....hij heeft mijn neus, zei ze hahaha Hier zie je links het hoofdje en zijn 2 armpjes:
ow wow...........................*smelt*........................................ik moet er even aan wennen dat onze kindjes al zo groot zijn. Ik bedoel voor de meesten van ons, voor mij in ieder geval, is het 8 weken geleden sinds de laatste echo en dat heb ik nog in mijn hoofd zitten, dus dat is wel even wat anders wat we morgen te zien krijgen. Wat een knapper Ginny. Hoeveel pretecho's ga je nog laten maken hihi.
Hoi meiden, Het is een tijdje geleden dat ik nog heb gereageerd, maar had het redelijk druk. Straks heb ik een controle bij de gyn. Hoop dat we straks weten wat het geslacht is van ons wondertje. Wat leuk dat de meeste hier al over de 20 weken zijn. Daan blij van je weer te horen. En wat een mooi buikje heb je! Nita ik heb een beetje dezelfde mening als de meeste hier. jij verdient dit zeker niet. Je moet aan jezelf en aan je beebje denken. Liefie proficiat met je zoontje. Lekker shoppen nu Liefs Babs
SChijndelsvolk: super ruige foto van je zoontje: echt lachen! Ginny: superleuke echofoto zeg! En dat is niet eens 3d of wel? Daan: welkom terug! Fijn dat je pc het weer doet. Mooie buik. Lieffie: fijn dat de echo goed was. Lijkt me gek als je zelf heel sterk het gevoel hebt dat het een meisje wordt en het wordt dan een jongen. Miekie: vervelend die rib, ik hoop dat het overgaat... Conijn: gecondoleerd. Nita en worldofme: heel veel sterkte allebei met de moeilijke situatie waar jullie inzitten. mvy: hoe ging de echo? hanna: fijn dat alles weer goed was. zwangerschapscursus: ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik doe nu al een paar jaar yoga en tot nu toe ben ik nog (op een rustiger tempo) aan het combatten (Les mills). Als dat niet meer gaat, ga ik misschien zwemmen. gewicht: 3 kilo bijgekomen, gaat opeens snel. Buik is dan nu ook goed zichtbaar. vlees: ik ben normaal een echte vleesliefhebber, amar nu heb ik er 's avonds helemaal geen zin in. Eet dan ook vaak geen vlees, wel op de btoerham en ik drink veel melk/ eet vanille vla en ik slik gravitamon. Is toch wel genoeg of niet? brandend maagzuur: ik durf het nog niet te hard te zeggen maar ik drink nu kamillethee maag vitaal van Kneipp en ik heb het idee dat dat helpt. 20 weken echo: heb ik volgende week vrijdag en ik vind het nu al spannend. Ik heb vanaf het begin het gevoel dat het een meisje wordt, amar sinds ik hem/haar voel begin ik te twijfelen.
@ Ginny mooie foto hoor en je ziet het ook allemaal al zo duidelijk he ! @mega babs ik hoop ook voor je dat ze kunnen zien wat het wordt ben je al geweest ondertussen of ? Groetjess Tal