Jongen of meisje: tja ik heb nog steeds geen idee, mijn zus denkt dat ik een meisje krijg, maar ach we wachten het af en zien het wel als het er uit komt, wij willen graag een verrassing! Daan: mooie buik hoor! ben jaloers! en over de grootte van onze wonders ik denk dat de meeste wondertjes al over de 15 cm zijn, dus jah groeien doen ze wel, ik zat van de week eens naar mijn hand te kijken en dachten toen jeetje is het al zo groot! Wow wat groeid dat hard zeg! wel leuk. Liefie: gefeliciteerd met je zoon. verder iedereen die ik vergeten ben: sorry! Knuffel hier gaat alles best wel redelijk, ik heb ondertussen leuke kleding en schoenen voor de bruiloft nu alleen vriendlief nog. En donderdag naar de kapper, ik hoop dat het allemaal goed komt! Vast wel zo lang de zon schijnt gaat het vast allemaal wel goed! Bedankt voor alle reacties doet me erg goed de afgelopen dagen, ik tel de dagen af tot ik weer tijd voor me zelf heb!
Nee moet bijna vertrekken heb me afspraak om 19u45. Zenuwen zenuwen zenuwen, niet te doen. Ben zelfs een beetje bang dat er iets mis zal zijn Laat morgen iets weten hoe het was Groetjes Babs
@megababs veel plezier en je hebt op de moment je echo dus zal nu wel naar je wondertje aan het kijken zijn Me zoontje had vanmiddag 40 graden koorts zo zielig maar weer een zetpil gegeven en toen kwam er weer wat meer leven in gelukkig ... lekker optijd ze bedje in gedaan en nu maar hopen dat hij morgen geen koorts meer heeft . Ga zo even gtst kijken Fijne avond allemaal Groetjes tal
Even kort, we zijn net pas thuis van de echo. Alles was goed, het is ook nog steeds een meisje Alleen zitten er een paar cystes bij de placenta dus over 4weken heb ik weer een echo vind ik niet erg hoor.. haha Ik kom straks of morgen even goed reageren. Daan, welkom terug! Had je gemist mooie buik en fijn dat alles goed is met jullie kleintje! Babs, succes! Tal, beterschapvoor je zoontje.. Zielig he als ze zo ziek zijn... Pff dit typt erg irritant als de spatie kapot is, doe er 3x zo lang over
@mama van youri Fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een meid is die cystes kunnen verder geen kwaad? of willen ze dat voor de zekerheid in de gaten houden? zat net ook even te spieken op je baby site en mooi buikje al hoor begint nu goed te groeien he ja zeker zielig als ze zo ziek zijn je kan ook zo weinig doen dan he Groetjes tal
@Daan welkom back @Mama van youri, fijn dat alles goed was, en dat het nogsteeds een meisjes is.. maar waar komen die cystes nou ineens vandaan... @babs succes met de echo, merk dat ik er ook al wel een beetje zenuwachtig over wordt hoor, al is het pas over een week. ik heb verder geen nieuws, voel de baby goed vooral als ik rustig zit....hihi nu dus ook. Ik heb vanacht in mijn droom jurkjes gekocht, terwijl ik nog niet weet wat het is..tijd gaat wel snel nu dus nog ruim een week en dan weten we zeker of ik jurkjes kan shoppen.
Die cystes konden niet echt kwaad maar ze moeten in de gaten houden of ze groeien he... Owja ik las iets over piercings... Ik had mijn navelpiercing gewoon in gelaten voor de echo (bij Youri ook altijd gedaan) en nu kon ze net het geslacht niet zien door de piercing Dus ik moest hem uitdoen maar door dat glibberspul ging het niet haha... Dus een tip: doe je navelpiercing voor de zekerheid uit En wat ook wel grappig was, ik voelde haar stampen (ze was goed wakker en wilde niet stilliggen) en dat zag je dan 1 sec later pas op de echo! Jingi, spannend he! Misschien toch een voorteken hihi.
Hee meiden, Hier een hele trotse mama! We hebben naar ons wonder gekeken en alles is helemaal prima, dus ontzettend blij en gelukkig. Keurig op schema en 25 cm lang al! Bij de vraag of we wilde weten wat het werd heb ik heel snel 'NEE' geantwoord dus over 20 weken hebben we een verrassing in onze armen! Ligt blijkbaar, net als ik, heerlijk op zijn/haar buik en zij en was ontzettend aan het bewegen. Zag er wel vreemd uit omdat de meeste kindjes toch op hun rug liggen. Grappig was ook het voelen van de bewegingen en daarna het zien op het scherm. Jammer genoeg konden we het gezichtje niet goed zien omdat het op de buik lag dus overwegen we later in de zwangerschap een 4D echo te doen. Zow, even een lang echoberichtje, oeps! Ga nu even lekker genieten met mijn mannetje op de bank!
petra ja ik woon samen met mijn vriend en Lyana in bij mijn moeder daar is de ruimte momenteel groot genoeg en dat spaart ons een hoop pluisje, je dromen houden je goed voor de gek zo weet je het ook niet meer he hehe marieke veel plezier met de verhuis en natuurlijk in disney linnie veel plezier bij de 20weken echo schijndelsvolk fijn een weekendje op stap met je vriendin! daan fijn je weer te horen en leuk dat alles oke met jou en de baby is liefie gefeleciteerd met jullie ZOONTJE drijf maar lekker verder op die blauwe wolk worldofme inderdaad een niet al te leuke situatie, maar je lijkt me sterk genoeg je komt er wel uit! jij en je kleintje dat is nu het belangrijkste! ginny mooie echo! tal veel beterschap voor je zoontje! vertroetel hem maar goed welpje jee dat je je kon inhouden en snel nee kon zeggen respect, ik zou het niet gekunnen hebben zo hier rustig avondje... ben gratis naar de kapper gemogen vandaag ze hadden een model nodig n ik was daar heeeeeeeeeeeeel blij mee het resultaat vind ik zelf wel geslaagd... heb daarstraks voor mij en de kindjes en michael spaghetti gemaakt en voo rmijn moede aardappeltjes met wiloof en lamsragout was heel lekker... minder leuk nieuws is dat mijn moeder vandaag haar hond heeft moeten laten inslapen, was al een tijdje agressief aan het worden, knapte soms naar mijn broertje, we konden het niet meer riskeren... heb er wel verdriet van en mijn moeder nog meer :'(
Goedemorgen /nacht Zit nu met me kleine man op schoot die kan niet slapen heeft nog koorts zo zielig zo maar even proberen of hij wil slapen kan ik ook nog even proberen te slapen ... @Liz mooi dat je haar je goed bevalt is toch beter dat als je was gegaan en het was niet mooi geweest ! geniet lekker van je nieuwe kapsel en wat zielig voor jullie de de hond ingeslapen moest worden maar soms kan het niet anders nee sterkte ermee ! Groetjes Tal
goede morgen! Ik ga straks voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, ik vind het zo spannend! Ik wilde eigenlijk al met 14 weken gaan, maar toen durfde ik steeds niet omdat iedereen daar al veel verder is (had ik een keer gezien toen ik baantjes ging zwemmen, iedereen had al echt een buik) Vandaag ga ik het dus echt proberen.... Ik laat jullie straks weten hoe het was.
@Schijndelsvolk, hoe is het bij de kapper gegaan? @Daan, heeeeeeeeeeeeeeeeeee welcome home! En wat een supermooie buik! @Liefie, super dat je echo helemaal goed was en de 1e die van de tafel is gevallen hi hi ohhhhhhh je maakt me nieuwsgierig nu naar dinsdag En jaaaaaaaaaa 1e beebcontact, leuk he! @Worldofme, bedankt voor je uitleg! Wat een situatie zeg waar je in bent beland, vind je wel heel sterk overkomen! Hoop dat de vader zich snel al die gekke dingen uit zijn hoofd gaat halen @Conijn, gecondoleerd Wel fijn dat met je kleintje alles goed is, maar toch dubbel lijkt me @Tal, hoe is het met je mannetje? @MamavanYouri, dan hoop ik dat de cystes zo blijven en dat jij lekker veel op controle mag daarvoor @Welpje09, fijn dat de echo goed was en knap dat je je in kon houden @Liz, nog veel verdriet voor je mams? Is moeilijk lijkt me zoiets, ook al weet je dat het niet meer kon @Sarah, zwem ze! Hier ga ik er 1 achter het behang plakken Die heeft in de gaten dat mams even geen tijd heeft en is alle laatjes aan het leeghalen
Goedemorgen @Monique27 het lijkt wel weer iets beter te gaan met hem gelukkig hoop dat het zo blijft @sarah1987 veel plezier ! Vandaag alweer 18 weekjes Fijne dag allemaal
Daan: Yeah, meid je bent er weer, welcome back! en mooi buikkie hee, groeit goed! liefie: gefeliciteerd met jullie knulletje meid! fijn dat alles goed is! worldofme: daar heb je wel gelijk in hihi Ag we zien het wel, zal morgen wel een foto plaatsen van voor en na miekiepluis: geniet van je vrije dag meid! z0nnetje: Jayden deed het super bij de kapster, totdat de tondeuse (schrijf ik dat goed? ) tevoorschijn kwam hihi Toen was het gedaan met de pret hihi Maar hij is weer lekker kortgewiekt ginny: mooie echo hee! mega babs: hoe was de echo meid? tal: hoe is het nu met je zoontje? is ie weer een beetje opgeknapt? hoop het wel hoor! mamavanyouri: hopen maar dat ze niet groeien en je kindje er geen last van krijgt! liz: gratis naar de kapper is altijd leuk toch, zeker als het resultaat dan ook nog eens goed bevalt! Sterkte voor jou en je mammie met het in laten slapen van haar hond. sarah: veel plezier bij het zwemmen meid! monique:Jayden deed het super bij de kapster, totdat de tondeuse (schrijf ik dat goed? ) tevoorschijn kwam hihi Toen was het gedaan met de pret hihi Hier gaat het redelijk goed, gisteren alleen iets te veel geklust zeg maar en dat werden dus weer harde buiken toen we bij vrienden op visite waren... Vandaag maar een beetje rustig aan doen... Heb gisteren wel een rotschop gekregen van ons kleintje hihi ik wilde opstaan en daar was hij/zij het niet zo mee eens denk ik hihi wist niet dat ie nu al zo hard kon schoppen hihi heb tot nu altijd gewoon wat zachte plopjes en duwtjes gehad, maar nu was het echt serieus hihihi niet dat ik het erg vond/vind hoor hihi Vandaag lekker niet veel doen, beetje was op vouwen en strijken... morgen weer een dagje hoor... en dan vanavond lekker naar de kapper toe heb er al zo'n zin in hihi Oh ja, morgen gaan we kijken voor de babykamer, heb m hele gave gevonden op marktplaats, een bedje, commode en grote 2 deurs kast voor maar 80,- Wil hem toch gaan verven dus ben helemaal in mn noppies hihi, hopelijk bevalt ie morgen bij het kijken Fijne dag vandaag allemaal!
Hallo meiden. Bedankt voor jullie medeleven allemaal, hier is inmiddels de rust terug gekeerd. Na de geboorte komt er een vaderschapsactie, en dan een dna test, als blijkt dat hij de vader is dan word er allimentatie vast gesteld, maar verder heeft hij dan geen bezoekrecht, zo wil hij dit zelf. Heb net een mailtje gestuurd en aangeboden dat ik wel een gedeelte vd test meebetaal, want normaal moeten de vaders die betalen. ik hoop dat ik daarmee een beetje mn goede wil toon en dat hij dan ook ophoudt met me te beschuldigen. Ik begin nu veel last te krijgen van maagzuur, oh bah dat is echt erg! Heeft nog iemand daar last van? Melk drinken helpt wel maar ja, ik hou niet zo van melk haha. Schijndelsvolk dat is niet duur, 80 euro, kopen die handel! Wel een nieuw matrasje halen he, bij leenbaker zijn ze niet duur!
Goeiemorgen meiden, Even een echo update. Gisteren zijn we dus op controle geweest en alles was super goed. De gyn heeft niet zo goed kunnen zien wat het geslacht was maar hij denkt een jongentje. Binnen 5 weken moeten we terug en dan gaan we het hopelijk zeker weten. Ik dacht echt dat het een meisje ging zijn, maar de gedachte dat ik zou een zoontje krijgen is super goed. Als het lukt zal ik zo snel mogelijk de echo in me album zetten Alles goed met jullie? Liefs Babs
Dag meiden, kort berichtje van mij. Lees wel mee maar heb de puf niet om te reageren. Heb soort van buikgriep-achtig virus opgelopen (alle collega's en vriendlief hebben het ook gehad) en voel me vanaf het weekend al erg beroerd. Omdat het zo druk is op het werk (en gezien de aard van mijn werk kan ik zaken niet zomaar aan anderen overdragen) kon ik helaas niet even thuis bijkomen. Vandaag werk ik gelukkig thuis, en het gaat weer wat beter. Alles goed verder. Buik groeit als kool, niet meer te verbergen en iedereen zegt er wat over. Meestal leuk, soms niet Morgen naar de VK en volgende week woensdag de 20 weken echo.