@Sarah, goed ingeslagen dus hi hi @Nita, ken jij die "ander" wel? Succes met je gesprek vandaag! @Jessi86, gefeliciteerd met je dochter hi hi, ze zijn echt mega leuk! @Emma21, gefeliciteerd met je zoon en die trotse papa zie ik gelijk helemaal voor me (zou hier ook zo zijn) @Alice, ik hoop dat je placenta nog wat opschuift meid @Hanna1974, hi hi een dochter, gefeliciteerd En gaat goed he dat pendelen (sorry) Iedereen allemaal een prettig weekend Ik ga zo als iedereen hier wakker is spulletje bij elkaar zoeken, dochterlief naar opa en oma brengen en dan richting Emmeloord. Tot zondag!
buikfoto van vandaag, het begint langzaam maar zeker een beetje te komen. Ik vind het toch zo een bijzonder gezicht: zwangere vrouwen. Ik weet dat bijna iedereen er een hekel aan heeft maar ik heb toch de neiging om te voelen (doe het niet hoor). Vind het ook altijd leuk als mensen bij mij willen voelen.
miekiepluis gefeleciteerd met jullie meisje! mamavanyouri jammer dat je er even niet meer op kunt, sarah jeetje goed geshopt nita ik denk dat zowiezo idd hem een grote *piep* gaat vinden, wie dat niet vind :s nou die mist even iets... al denk ik wel dat je momenteel dubbel gevoel hebt... of is dat al volledig weg? jessi gefeliciteerd met jullie dochter! emma gefeleciteerd met jullie zoontje! hanna gefeliciteerd met jullie dochtertje! schijndelsvolk super zeg van je kamertje! kan me voorstellen dat je helemaal blij bent! petrabr wat een bijzonder mooie foto! jeetje ben ook wel benieuwd hoor zal toch maar één van de dagen eens bellen en de vraag is al eerder gesteld maar heeft iemand de officiele "stand" hoeveel jongetjes en hoeveel meisjes xx
ergens eind april zijn er weer mama mazzel dagen bij de Prenatal dan krijg je op bijna alles 20% korting. Is misschien wel handig als je daar wat nodig hebt. het is dus iets anders als de mama maandag
Goedemorgen meiden, Hier een nog steeds stralende Pluis! We zijn zo blij dat alles goed is! Hanna: Wat leuk, jij ook een dochter! Gefeliciteerd! Nita: Kan me voorstellen dat je hier niet van kunt eten, wel goed voor jezelf blijven zorgen hoor! Emma: Gefeliciteerd met jullie zoon! Jessi: Gefeliciteerd met jullie dochter! Schijndelsvolk: Wat goed zeg, dat kamertje! Sarah: Heerlijk hè, dat shoppen.. Heb ik ook zo'n zin in! Gisteren voor mijn lief een shirtje gekocht van "Lief", vond het helemaal schattig. We noemen onze kruimel nu ook bij haar naam, want daar zijn we dan nu gewoon uit. Dat is echt heel bijzonder hoor, het maakt het zoveel echter voor ons gevoel! Zondag gaan we het kamertje halen, heb ik ook weer zo'n zin in! Vind het allemaal leuk, het zonnetje schijnt, er groeit een prachtig meisje in mijn buik, ik heb de liefste lief van de hele wereld...kortom, PLuis is gelukkig! Ik strooi even wat blije zonnestraaltjes naar iedereen die dat kan gebruiken! Straal Straal Straal Straal Straal Straal Straal Straal We hebben echt 6 hele mooie filmpjes, ik heb er twee op Youtube gezet, dit zijn de urls: http://www.youtube.com/watch?v=M7cDHSEBSTg ( dit zijn de beentjes) http://www.youtube.com/watch?v=cioXuvJhDsk ( hier slikt het, let op het tongetje..zo gaaf om te zien!) Fijne dag meiden! Liefs, Pluis
hallo allemaal hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat hier gisteren de 20 weken echo gehad ba ba ba wat een teleurstelling had er zo veel van verwacht en dan krijg je dit kreeg eerst te horen ja je bent te gezet en daardoor is alles te moeilijk te zien ja omdat je een dikke vetlaag heb nou je bent geen 19 weken maar 18 weken en eenpaar dagen weet je het zeker dat je 19 weken ben de baby beweeg goed maar we kunnen niet alles goed zien dat komt omdat je te veel vet heb en dat ging zo maar door arts weer ik moet allemaal metingen doen maar we kunnen het niet goed zien een paar metingen ging goed en toen hij het hartje wild ekijkne zie hij ja als ik nu moet oordelen zou ik zeggen een afwijking maar ik zal de andere arts erbij halen die zij gelijk het is nog moeilijk te zien laat de echo maar over twee weken over doen want het is niet zo goed zichtbaar allemaal dan is ze 2 weken veder en zien we alles beter de baby lag ook van links naar rechts en de ander arst zie ook gelijk ja maar de baby lig ook er ook niet ideaal voor daarna naar de veloskundige was er weer een andere verlsokundige de zoveelste keer kreeg eerst waarom duurde het zo lang bij de echo uitgelegt dat het moeilijk zichtbaar ja dat komt omdat je te dik ben hij wilde ook niet onze vragen beantwoorden en we werden zo weggestuurt en dan ga je naar een ziekenhuis voel me zwaar belazerd had er zo veel van verwacht moet nu 2 april weer de echo laten maken en 10 april naar de gyn, en zla dit zeker met de gyn bespreken ook dat ik het verschikkleijk vindt dat ik steeds een adnere verloskundige heb en arts en steeds alles opnieuw moet uitleggen het ergste vond ik nog dta mijn zoon van 11 voor het eerst mee ging naar de echo om de baby te zien dat de arst tege mijnzoon zie boos van ja je ziet toch dat het niet goed te zien is kan je geen uitdraai geven van de echo we waren zo uit het veld geslagen dat we niets hebben gezegt voel me nu zo onzeker wens iedereen een fijne dag toe en hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal groetjes wolliewobbel(maris)
@Jessi, @Miekepluis @Hanna, gefeliciteerd met jullie dochters! Dat word lekker roze shoppen! @Emma21, gefeliciteerd met je jochie! Lkker op n blauw wolkje! Wat fijn joh al die goede echo's! Wat is de stand nu van jongens en meisjes, volgens mij loopt het gelijk op? Misschien n idee om n lijstje te maken ofzo..wie is daar handig in? @Petra, mooi zwanger buikje hoor! Bij mij is het ineens erg overduidelijk te zien (bolle buik). baby heeft echt n groeispurtje gemaakt. Ben erg trots op mn bolle buik...pffft ben alleen benieuwd of ik tegen het einde nog zo blij ben...hihi pffft 1 april mag ik eindelijk voor de 20 wk-echo...anderhalfweekje w8en....
@ Wolliewobbel: wat schrik ik van zo'n negatieve ervaring. Jemig wat tactloos is er met je omgegaan... Ook sneu voor je zoon om dat zo mee te maken. Pfffttt nou houd je sterk! Hopelijk gaat het over anderhalve week een stuk beter allemaal! Zal voor je duimen!
Allereerst iedereen gefeliciteerd met de goede echo's etc. Fijn zeg! Zo nu even proberen om even persoonlijk te reageren. @Nita: Wat goed dat je open kaart gaat spelen tegen iedereen. Het is al moeilijk genoeg lijkt me om dit alleen door te maken en dat kan ook bijna niet. Ik hoop dat je veel steun krijgt. Fijn dat je controle goed was en dat pukkie lekker aan het bewegen was. p.s. je moet me ff pm'en voor dat ene detail waar je om vroeg @Jessi: gefeliciteerd met jullie dochter! En succes met alle paperassen. @Emma: gefeliciteerd met jullie zoon! @alice: hihi die van ons lag ook helemaal dubbelgeklapt. Ging ze em steeds porren om te gaan verliggen. Hoop dat je placenta nog wat verplaatst. Je kan in ieder geval nog even lekker je ventje bewonderen over een paar weken. @Hanna: gefeliciteerd met jullie dochter! Wat leuk dat jullie een filmpje meekregen. Wij kregen maar 5 foto's (wel heel mooie foto's hoor hihi) Momenteel ben ik ook zo'n kortslaper, niet zo kort als bij jou, maar toch. als ik wakker wordt ben ik ook klaarwakker, dus inderdaad ook met manlief het bed uit. @Schijndelsvolk: wat lekker zeg van je kamertje en ook nog 15 euro eraf gepingeld. Wat goed van je. (ik durf dat niet, ik= bangeschijterd ) @petrabr: mooie foto, je kan het goed zien hoor @Pluis: wat een heerlijk zonnig bericht. Fijn om te lezen dat je je helemaal happy voelt. Is toch fijner dan in het begin he. Toen waren we allemaal zo onzeker. Wat leuk dat je een videoopname hebt zeg. Die van ons stak ook zijn tong uit, maar daar hebben wij geen filmpje van hihi. Maar het zit levendig in mijn hoofd. @Wolliewobbel: ik vind het verschrikkelijk dat je zo behandeld bent. Ik zou er melding van maken alsnog en niet wachten tot april. Dat kan toch niet. Wordt je daar even flink beledigd en het is allemaal al zo spannend. Niet over je heen laten gaan zou ik zeggen. volgens mij heeft ligging er niets mee te maken hoor. Het kan best zijn dat je beebje even niet lekker ligt voor de echo, maar de echoscopiste die ik had, had daar echt wel trucjes voor. en die van ons lag ook aardig overdwars. Nu zit je ruim 2 weken in die onzekerheid, doe het jezelf niet aan hoor. @All, wat de stand betreft zal ik eens goed de boel doorpluizen. Hoop dat ik er vandaag nog doorkom. Ben zelf ook wel benieuwd. Fijne dag gewenst!
Goedenmorgen allemaal.... @hanna, miekepluis en jessie: gefeliciteerd met de dochters... @Emma: gefeliciteerd met jullie zoon... @Nita: Wat een rot verhaal zeg... maar probeer wel zoveel mogelijk te blijven genieten van je kleine... @schijndelsvolk: Dat zijn nog eens mooie prijsjes voor een kamertje @wolliewobbel: He wat naar als ze zo tegen je praten zeg Zo ga je er niet meer met plezier naar toe... Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat en dat ze zich dan ook een beetje tactvoller opstellen... hier alweer 19 weken... Nog even en iedereen heeft haar 20 weken echo achter de rug... De beeb is hier ook wel elke dag te voelen... Soms wat vaker dan de andere keer... vanaf de buitenkant hebben we nog niets kunnen voelen. Maar dat zal vast niet lang meer duren denk ik...
Wolliewobbel! Wat een ontzettend naar berichtje, wat respectloos zeg! Ik zou inderdaad een klacht indienen... Bah, meid, word er helemaal naar van. Zo is het inderdaad helemaal niet leuk om een 20-weken echo te hebben! Ik stuur je een dikke knuffel! Liefs, Pluis
@ wolliewobbel Wat een nare ervaring zeg! Zo zou een echo niet moeten gaan. Ik hoop dat je de volgende keer beter behandeld wordt.
Net gesprek gehad met mijn werkgever, contract wordt verlengt tot aan de bouwvak (lees zwangerschapsverlof), daarna gaat hij niet akkoord met mijn voorstel voor na de zwangerschap. Dus ik ga nog ff nadenken of ik wel tot de bouwvak wil blijven, misschien wat eerder stoppen
Proficiat met je dochtertje. haha bij je eigen verkeerd pendelen foei. Maar bij mij zal hij waarschijnlijk juist zijn Liefs Babs
wat leuk dat zoveel meiden al weten wat het wordt wij hebben volgende week zaterdag de pretecho en geslachtsbepaling, ben erg benieuwd. heb vanaf dag 1 gedacht dat het een meisje is, toen weer een jongen, en nu neig ik toch meer naar een meisje nog een weekje wachten en dan weten we het. net even alle ramen gezeemd, en ga nu even relaxen voor de tv. fijne avond meiden! liefs mik (marieke)
wolliewobbel, wat een verhaal zeg, vind echt dat ze dat niet kunnen maken zowel naar naar jou als naar je zoon. Bovendien hebben ze zoals al eerder iemand zei, volgens mij Daan, een heleboel manieren om het goed te zien. Dit kan zijn even gaan plassen of op je zij gaan liggen... Is er nog een ziekenhuis bij je in de buurt? Tja ik weet niet waar je woont, maar ik ben meer dan tevreden met het AMC en loop daar al een hele tijd.....
**inbraak** somige dames kennen mij nog, mar ben zondag 12 weken, alles gaat tot nu toe goed. mijn vriend heb ik buiten gezet omdat hij na 4 kansen de meiden van het internet toch belangrijker vond (vele intieme berichtjes verstuurd). de meeste van jullie zijn al op de helft of bijna op de helft. ik wil jullie heel veel succes wensen in de komende tijd. ik spiek af en toe nog wel eens mee. XXX Gusam **einde inbraak**
Nou gusam, superleuk dat je hier nog even een berichtje hebt geplaatst. Fijn hoor dat die 'magische' grens nu nadert. Hele opluchting denk ik zo. Tja en van je ex, knap gedaan. Zoals ik al zei, lijkt me zwaar, maar het is denk ik beter zo. Kissssssss
wolliebol wat een ****** mensen zijn dat daar zeg :s ik zou volgende keer je hart eens goed luchten laat al die hormonen maar los! dat is gewoon niet menselijk wat ze daar allemaal tegen je zeiden! het wil niet zeggen omdat zun de witte jas aanhebben dat ze het recht hebben om zo te praten! meld het maar aan hun hoofd! ivje wat erg zeg dat ze niet willen verlengen of het nog niet goed weten! doe gewoon waar jij je goed bij voelt meid!