Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    nita: volgens mij is het logisch dat je nu alelen even over jezelf praat. Echt niet mee zitten! Wat een kl....zak! Ik wens je nogmaals veel sterkte. Helaas weet ik niets van dit soort dingen af en kan je dus ook moeilijk advies geven.

cjt: goed dat je thuis bent en het een stuk beter gaat. Goede beslissing en nu genieten van je groeiende buikje!

Hier alles goed: ik voel de baby steeds vaker en harder. Mijn vriend heeft hem/haar nu ook gevoeld en ik ook 2 keer aan de buitenkant. Echt geweldig! Morgen anar de vk en vrijdag 20 weken echo. Een echt babyweekje dus! Maar vandaag eerst sporten en op kraamvisite :D

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

En weer zo'n stralende dag!
    Wat lekker zeg zo'n zonnetje.

Gisteren waren hier een paar vrienden op bezoek en hebben we samen gekookt. Nou is dat helemaal niet mijn hobby, maar het was wel erg gezellig!
    Van een vriendin kreeg ik nog 2 schattige rompertjes.
    Ik word maar verwend, echt al zoveel dingen gekregen :)

Nita, het blijft ook maar doorgaan bij jou he.
    Hopelijk komt je leven snel in wat rustiger vaarwater!

cjpt, gelukkig dat het beter met je gaat nu je thuis bent. En dat je je nu beter voelt!
    Ik ben trouwens naar hetzelfde echobureau geweest als waar jij was en het was echt heel erg leuk.
    Aardige vrouw he!

Lieke, vrijdag al de 20 weken echo. Spannend hoor!

Sarah, zo jij bent lekker bezig zeg voor de babykamer! Leuk hoor!

Mama van Youri, ook druk aan het klussen. Is het nog gelukt om de deur wat mooier te krijgen?

Ik stap zo lekker weer even op de fiets. Mijn man gaat hardlopen en ik fiets gezellig even mee.
    Even genieten van het zonnetje :D

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ben ik weer, verhuizing is goed verlopen en ik type dit nu vanuit mijn bed in mijn nieuwe slaapkamer...vriendje heeft speciaal internet aangesloten omdat ik zw.pagina ontwenningsverschijnselen kreeg ;)

Nita, ik heb je verhaal gelezen en ik vind je nog steeds te schappelijk. dat je aanbiedt om samen naar de rechtswinkel te gaan ed en uitleggen hoe je je voelt komen bij hem toch niet binnen. contact verbreken en negeren die hap! en dan ondertussen uitzoeken wat je rechten zijn.

cjpt, fijn dat het weer wat beter gaat!

daan, lang niet meer gesproken ;)

wij hebben morgenavond de 20 weken echo en 11 april een pretecho. we gaan niet naar het geslacht kijken al gokte de vk afgelopen week op een meisje omdat de hartslag tegen de 160 lag...(ik dacht dat dat pas opging aan het einde van de zwangerschap?)
    alles gaat goed, Kriel beweegt lekker veel. bloeddruk is laag en de bekkenproblemen komen wel onder controle. :D

fijne zondag allemaal!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marieke, bij onze pretecho had onze baby een hartslag van 147 keer per minuur en het is een meisje, dus dan klopt de theorie van 160 keer niet.
    Maar inderdaad... het kan ook zijn dat dit geldt voor het einde van de zwangerschap....

Fijn dat je verhuisd bent zeg. Is alles goed gegaan?

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames,

Ik kan niet op iedereen reageren, zoveel is er bijgekletst. Maar Nita, meis, denk eens aan jou en je kindje. Laat em maar even in zijn eigen sop gaar koken. Als hij weer voor rede vatbaar is, zie je wel weer verder.

Verder hebben wij vrijdag nog een lekkere vakantie naar Tenerife geboekt. We vliegen 20 april, dan ben ik 22 weken zwanger. Heerlijk nog even met z'n 2en naar de zon voor een weekje. Nu moet ik als een gek op zoek naar zomer-positiekleding. Iemand nog tips waar ik die kan kopen?

Iedereen verder een goede zondag!

6. Marieke1983

ja klopt ook hoor, het geeft meer een verhoogde kans aan dan een feit. dus voor mij is het nog steeds 51-49!

verhuizing ging goed, ik zag er heel erg tegenop maar het viel heel erg mee. het is erg fijn om nu in een koopwoning te zitten en niet meer tussen dichtgetimmerde huizen te wonen in een achterbuurt...

ben wel continue goed aan het ventileren want de verflucht is nog niet helemaal weg...

7. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Misschien ben ik ook nog wel te schappelijk maar weet je wat het ook is?
    Ik heb dadelijk wel allemaal bewijzen dat ik hem nooit buiten heb gesloten en overal van op de hoogte heb gehouden. Bewijzen dat ik met voorstellen ben gekomen waar hij niet op in wil gaan. Ik ga hem nu niet negeren of zeggen dat hij me met rust moet laten want mocht het bij een rechter komen dan werkt dat in zijn voordeel. Ik moet nu dus niks doen wat in mijn nadeel zou gaan kunnen werken.

8. Marieke1983

daar zit wat in. ik hoop echt voor je dat alles snel opgelost wordt! het is idd wel verstandig die smsjes te bewaren enzo, voor het geval het echt zover komt.

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Nita, Bewaar alles! Maar misschien is het wel handig om eerst zelf rechtsadvies in te winnen en daarna een keer met hem te gaan.
    Dan ben je al een beetje voorbereid.

Melisa, lekker genieten, volgens mij ligt in alle winkels de zomercollectie al klaar.

Wij hadden de laatste keer ook een hartslag van 147 en ook een meisje.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hallo allemaal,
    Ik ben al lekker heel uitgebreid in bad geweest, denk dat ik zwanger ben van een zeemeermens want ben echt verslaafd aan in bad gaan.
    Gisteravond vrienden op bezoek gehad en tot heel laat gekaart, dus vanavond zal ik wel vroeg slapen, we gaan lekker bij de Mac eten, kan ik me nu al op verheugen (en als ik er dan ben geen trek meer hebben, kennen jullie dat?)

@ Nita, wat andere ook al zeiden: ik zou eerst zelf je heel goed laten informeren bij rechtswinkel/internet en niet samen. Jullie beleven nou niet bepaald een gezamelijke zwangerschap. Hij twijfelt zelfs of het van hem is! Dalijk maak je afspraken die je bij nader inzien helemaal niet wil nakomen, moet je je piepkleine babytje eens in de week afstaan, en dan kun je nog zo graag het ouderschap samen willen doen maar dat lijkt me echt een hel.

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    nita: helemaal eens met de anderen ik zou alleen naar de rechtswinkel gaan zodat ze ook op jouw kant van het verhaal kunnen focussen en zeggen wat voor jou het beste is!

zomer positiekleding: ik wil ook gaan shoppen. In de stad is allee miss etam en c&a daar hebben ze niet heel veel leuke dingen (vind ik). Dus ik ga volgende week zaterdag eens naar Maastricht! Prenatal en babyplanet (op de woonboulevard) hebben ook nog van alles. Heb echt helemaal genoeg van de winterkleren, dus het wordt tijd!

hanna: heerlijk he dat weer, kan ik ook echt van genieten! Dat fietsen met een hardlopende vriend ga ik ook eens proberen: goed idee!

melissa: Tenerife vond ik vorige maand al heerlijk. Lekker zonnetje! Geniet er maar lekker van volgende maand...

Mac: daar heb ik ook veel zin in: alles wat vettig is eigenlijk.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik sluit me aan bij de adviezen hierboven...
    Nita, ik zou als ik jou was eerst me zelf gaan orienteren op wat de mogelijkheden zijn en dan pas met hem naar een rechtswinkel stappen.
    Dan ben je in ieder geval goed voorbereid en dat geeft denk ik een goed gevoel vol zelfvertrouwen!

Petrabr, Mmmmmmm de Mac, het water loopt me hier in mijn mond.
    Helaas woon ik in de polder en is de dichtsbijzijnde Mac denk ik 3 kwartier rijden.
    Da's een beetje ver om zomaar even heen en weer te rijden he :D

Melisa, ik heb wel een paar leuke zwangerschapsdingen gevonden bij H&M.
    Wie weet ook iets voor jou?
    Wow, Tenerife, dat klint echt goed!

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Nita (ik ben een beetje laat met reageren maar) heb jij nog mails, berichtjes of dergelijke waarin hij zulke dingen tegen je zei, zo ja goed bijhouden meid!
    hij kan niet je kindje gaan erkennen op voorhand zonder jou... achteraf met een dna-test dat zou misschien via een rechter gaan
    maar anders zou je hem voor kunnen zijn en eens gaan informeren bij de juiste instanties en de zaken uitleggen...
    wat Ginny zegt kan ook wel kloppen maar het zekere voor het onzekere nemen is nooit iets slechts en ga je dus goed informeren! :)
    en meid kop op je kan het "alleen" ook, ik heb begrepen dat er heel wat mensen in de omgeving zijn die je steunen! en dat verdien je
    je bent een opperbeste meid en dat je nu even niet op de rest reageert is niet meer dan normaal
    Ik heb mijn vriend dan wel bij mij, maar de gyneacoloog, echo's en al die dingen interesseren hem niet zo direct... hij is meer zo eentje dat pas echt
    er mee bezig zal zijn als het er is... ook niet altijd een leuke instelling... maar wat jij doormaakt is veel erger!
    ik hoop dat je er snel een beetje bovenop komt! je kan het! het is jou tijd om te stralen meid!

mik geen idee wat het kan zijn meid

sarah jeetje gaat goed vooruit dat kamertje zeg :)

zonnetje veel beter, heb beetje rust genomen... voor zover dat mogelijk is met een vijfmaand oude dochter die het drukke karakter van haar pa heeft :D
    maar het is wel een schatje hoor :) veel aandacht nodig maar zo'n lieverd (allebei trouwens :D)

marieke veel plezier bij de echo morgenavond! :)

melisa fijn nog weekje vakantie! super zeg! :) daar is het de place to be aan de weerkaarten te zien hehe :)
    euhm leuke zwangerschapskledij voor zomer... c&a, h&m, noppies... ik weet niet zo direct :)

zo hier beetje gerust... en enkele keren met de auto gaan rijden dit weekend :D heel fijn begint alsmaar beter te gaan...
    al mag ik natuurlijk niet TE zelfzeker worden want meestal dan ga je minder opletten en gebeurt er toch iets.. ;mag er niet aandenken...
    binnen enkele dagen ben ik 4 jaar samen... hebben jullie misschien een idee voor een kleine attentie...
    Mijn vriend is 22 en een echte autogek :D tuning is zowat zijn hobby hehe... maar ik heb geen flauw idee
    de echte attentie is dat we op vakantie vertrekken in mei natuurlijk maar jah :D iets kleins kan leuk zijn, een leuk gebaar ofzo...

heb trouwens heel wat echte schopjes ontvangen dit weekend :D altijd leuk om te voelen :)

14. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Liz, helaas ben ik niet zo'n autokenner als je daar iets voor zou willen kopen, kan je dus niet echt helpen.

De MAC, mmmmmmm, ik wil ook

We gaan zometeen ons zoontje ophalen, hij is het hele weekend met opa en oma en nichtje en neefje wegeweest naar een huisje. Heel raar maar ik mis hem dan al echt. Heb nu al helemaal zin om hem te kussen.

Misschien tot vanavond...

Marieke, veel plezier morgen.

Als je ver van de leukere winkels vandaan woont en je hebt geen zin om te gaan shoppen, dan is internetshoppen misschien een idee?

15. Marieke1983

wij gaan zo naar de burger king! :D :D :D

16. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

@Nita82: Geeft niks dat jou berichtjes even alleen over jou en je rotsituatie gaan... praat t maar lekker van je af!

@Marieke1983: Fijn dat alles met de verhuizing goed is gegaan.... En zwangerschapspagina ontwenningverschijnselen...? Je bent toch niet verslaafd ;)
    Veel plezier/succes met de 20 weken echo morgen.

@melisa: Leuk zo'n vakantie in het vooruitzicht!

@Liz0104: Gewoon je rust proberen te pakken als die kleine slaapt. Al kan ik me voorstellen dat je dan ook wel andere dingen wilt doen... is hier ook zo.
    En is een mooie uitvergrote foto van (zijn) auto misschien een idee?

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh bah, afgelopen week iets te enthousiast geweest met in de tuin zitten. Nu ben ik dus snotverkouden en voel ik een beginnende koorts opkomen! Ik mag toch straks wel een Ibruprofen 400 innemen? Ik heb niks anders in huis...

18. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Cjpt, Volgens mij mag ibuprofen niet omdat dat het bloed verdunt (?). Paracetamol mag wel.

Liz, kadootjes zijn altijd zo moeilijk voor mannen. Ik weet ook nooit iets te bedenken.

Ik heb vanmiddag ook een Big Mac op. Had ik al de hele tijd zin in maar toen ik 'm aan het eten was smaakte die toch niet zo geweldig. Stom he hoe dat nu zo kan?

Ik denk dat hij toch geen zin heeft om samen naar de rechtswinkel te gaan dus dan ga ik ook alleen. Ik wil toch wel weten waar hij precies recht op heeft en wat ik allemaal kan doen.

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

wat een lekker weertje he hadden we vandaag! heb heerlijk genoten en lekker in de tuin bezig geweest.hier gaat alles goed, merk nu dat ik toch wel wat begin te groeien kwa buik hihi.
    maar tog lekker een patatje gegeten zo trek in en zo te lezen meerdere hahaa

@nita maakt toch niet uit die berichten, schrijf lekker van je af meid. en inderdaad alles bewaren wat hij heeft gestuurd enzo.hopelijk mag je nog wel een keer gaan genieten van je zwangerschap.

@ marieke ow je kreeg al ontwenningsverschijnselen hahaha. maar je huis bevalt dus wel?

@melissa lekker zo vakantie nog even met 2 inderdaad de h&m heb leuke jurkies en mamalicous vindt ik ook wel leuke kleding hebben.

@lizz pff zou ook niet echt wat weten voor een kleine attentie ik denk hard na oke?

@ppa heb je zoon het leuk gehad? je hebt hem toch niet moe geknuffelt he?

@cjpt je moet ook niet in de wind gaan zitten, het ziet er lekkerder uit dan het eigenlijk is. het windje is veradelijk.

20. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh ja, ik heb nu regelmatig een zoemend gevoel ongeveer midden tussen mijn navel en mijn linkerborst. Dat kan toch niet de baby zijn? Is veel te hoog lijkt mij, maar wat is het dan wel?

Deel Deze Pagina