cjpt, je mag geen ibuprofen! Balen he? Bij mij werkt dat altijd het beste maarja helaas... Ollekebolleke, balen van de camera! Gelukkig was de bruiloft mooi! Over de baby voelen.. ik voel hem nu al wel en mijn placenta ligt ook voor! Maar zou me niet te druk maken want sommige voelen het pas veel later. Mijn vriend heeft hem vanochtend ook 2 keer gevoeld aan de buitenkant! Echt nog heel zachtjes maar hij voelde het wel. baby was ook erg druk! Ik denk ochtendgymnastiek ofzo haha. Voel hem ook alleen goed als ik in bed lig heel stil. Wij hebben vandaag even geshopt bij de prenatal! Een aankleedkussen, pyama en 2 knuffels! Moest me wel inhouden want vindt zoveel kleertjes leuk!
Goeiemorgen... Hier weer een ziek kindje.. Youri had gister bijna 40 graden koorts en vannacht een hele slechte nacht gehad. Ben gebroken nu en ga ook niet werken. Voel me zelf ook best ziek. Youri slaapt nog dus heb geen idee of hij nog koorts heeft ofzo. Pff straks mijn werk bellen dat ik niet kom, hoop dat ze het begrijpen hoor... Ollebolleke, ik zou even de vk bellen om te vragen, misschien kan zij je gerust stellen? Cjpt, ibuprofen mag idd niet... Heb je nog wat anders kunnen krijgen, hoe gaat het vandaag? Schijndelsvolk, gefeliciteerd met jullie MEISJE! Echt superleuk! Miekiepluis, fijn dat de kamer al staat. Het word dan idd echt 'echt' he! Mamafiets, geen ervaring mee. Heb een gewone met fietsstoel erop maar vind het niet handig... Carlie, fijn dat alles goed gaat! Succes de 30ste! Ollekebolleke, balen zeg van die camera.. Ga maar even lekker uitrusten deze week hihi. Ik hoor mijn zoontje... Tot vanmiddag!
Hey MamavanYouri, wat naar dat hij ziek is. Kan me indenken dat je gebroken bent na zo'n nacht. Hoop dat hij nog even lekker kan slapen (en jij misschien ook) en dat hij in ieder geval geen koorts meer heeft. Over je baby voelen met 20 weken. Ik voel het al wel onder in mijn buik, maar dan alleen van binnen. Van buitenaf heb ik het nog niet echt gevoeld. Heb ook een voorliggende placenta en die fungeert dan als een soort kussentje. Maar heb dan ook een heel beweeglijk kindje die met zijn ruggetje naar mijn rug ligt, dus ook lekker naar voren aan het trappelen is. Gewoon even bellen als je het niet vertrouwd, maar raar is het niet hoor denk ik.
Goedemorgen meiden, En toen was het weer maandag... wat gaat zo'n weekend toch snel! Ik voel de baby ook nog niet hoor, maar ben ook nog geen 20 weken. De vk zie dat dat een beetje de tijd was dat je het kon gaan voelen, maar dit verschilt ook wel per vrouw natuurlijk. Dus ik wacht maar rustig af. @ollekebolleke, mooi dat de trouwdag van je zus een leuke dag was! Jammer van de opnames! Fijne dag ! Groetjes, Hanna
je kunt je beebje idd nog niet altijd voelen bij die termijn hoor! toen ik mijn vlos vertelde dat ik hem al voelde zij ze dat dat heel erg vroeg was en meestal pas rond 22-24 weken is bij het eerste kindje!
@ Hanna, wat fijn trouwens dat je pretecho ook leuk vond bij De Roze Wolk. Nog 1,5 week tot mijn 20 weken echo en als alles dan goed is ga ik mijn 3/4d echo ook bij haar inplannen! @ Mama van Youri, wat rot dat hij ziek is zeg! Was hij dat een tijdje geleden niet ook al? Zit wel tegen zo! Arm mannetje... Nou toen het gisteravond echt niet meer ging was het te laat om nog bij de buren aan te bellen dus helaas de nacht door moeten komen zonder paracetamol ofzo. Heb echt maar weinig geslapen. Af en toe een beetje vicks onder mijn neus om te kunnen ademen, koud washandje over mijn ogen en elke half uur wat water drinken voor de pijn in mijn keel. Natuurlijk vervolgens weer eruit om te plassen hahaha. Moeten jullie ook zo vaak?!?! Straks maar als een speer naar de kruidvat voor wat middeltjes die ik wel mag innemen.
Ja hier ook veel plassen, maar hoef er gelukkig 's nachts nog niet uit. Het is wel het laatste van de dag en het eerste wat ik doe als ik opsta hihi. Hoop wel dat je snel wat opknapt. Dit is niet leuk joh.
Goedemorgen @All Zo heb even bijgelezen ben het hele weekend ook niet geweest dus ga niet op alles reageren hoor @Schijndelsvolk gefeliciteerd leuk een dochter! @Mama van Youri jeetje alweer ziek wat sneu ! beterschap voor hem ! @ollekebolleke fijn dat de bruiloft zo mooi was alleen jammer ja van je camera over het plassen had het in het bgin juist dat ik er snachts uitmoest om een keertje te plassen maar de laatste tijd geen last meer van gehad .. Las ook iets over de mama fiets ? me schoonmoeder heeft hem ook ik fiets er wel is op is echt ideaal ! wat een ruimte joh ! Ben hier net al even aan de schoonmaak geweest ff stofzuiger door het huis gehaalt en net even lekker tosti met kaas gegeten hmmmm Groetjes Tal en een fijne dag allemaal ! begon net aan het zonnetje te wennen en nu hier alleen maar wind bah
Bonjour.. MvY, wat vervelend hij is wel vaak ziek zo vlak achter elkaar. CJPT. Nog steeds beterschap, wat bij verkoudheid nog wel een helpt, naats de paracetamol zonder caff. Baby neusspray, is gewoon zoutoplossing en een uit opensnijden en naast je bed neerleggen, krijg je tenminste weer wat lucht, en ach je bent verkouden dus ruikt het toch niet.... Tal, nu al schoonmaakaanvallen? Over plassen gesproken, overdag hoef ik bijna niet maar 's nachts heel vaak....
JEEEEEJJJ! Ik zit op mijn werk achter de compu en ik voel 'poef, poef' in mijn buik. De baby schopt! Is voor het eerst en ik word hier echt heel blij van! Tralalalalalaaaa! Pompiedompiedom..... ben happy! PS heb ook een placenta aan de voorkant en was ook enorm ongeduldig, nu met ruim 21 weken dus eindelijk actie in de tent @cjpt: beterschap!
@ cjpt, hier ook vaak plassen hoor! De ene nacht moet ik er 1 keer uit en soms wel 3 keer! @ Mama van Youri, balen van je kleine mannetje! Hoop dat jullie je snel beter voelen! Hier alles goed, lekker geslapen alleen echt raar gedroomd....Ik was na 3 maanden wéér zwanger, dus had 2 baby's in me buik! En in augustus dus de eerste en dan zou de tweede in november al komen! haha! Moet er niet aan denken!
@ Liefie, wat heerlijk! En weer een mijlpaal he?! Leuk hoor! @ PPA, bedankt voor de tip van de neusspray voor babies. Ga ik zeker proberen! @ Plassen, de 1e weken had ik het inderdaad overdag heel erg. Daarna ging het weg. Nu is mijn bm wat gegroeid de laatste week en kan ik duidelijk merken dattie inmiddels echt tegen mijn blaas drukt. Ik moet de hele dag en 's nachts een keer of 6 (!) plassen! Komt ook een beetje omdat ik 's nachts altijd automatisch op mijn buik rol en dan lig je je blaas natuurlijk lekker te pletten hahaha. @ Annie, hahaha grappige droom zeg! Zal je maar gebeuren!
FF spammen! rest staat in mijn album Liefie, wat heerlijk zeg. Kan me wel een beetje voorstellen dat jij met een grijns van oor tot oor zit nu. Haha annie, gelukkig maar dat dat niet zo is he.
hallo, ik voel de kleine sinds dit weekend echt schopjes geven zo leuk, mijn buik is ook in een keer zichtbaar en mijn vriend heeft de kleine ook al gevoeld sommige van jullie hebben de placenta ook voor liggen, dat heb ik dus ook. bij de 12 weken echo zeiden ze tegen me dat de placenta voor lag maar ik voel het onder mijn navel zo goed dat dat haast niet mogelijk is, mijn buurvrouw (die nu zwanger is van de 3de) die had hem vorige zwangerschap ook voor en die voelde aan de buitenkant bijna niks. eerst zeiden ze ook dat die voorlag nu bij de derde later bleek dat die net boven de navel voor licht en dan omhoog gaat dus onder de ribben. maar ga maandag toch echt nog eens vrAGEN Waar de placenta ligt want mijn gevoel zegt dat daar geen placenta ligt tenzij die voor de uitgang ligt naar onder zeg maar... hopelijk niet want dan heb ik een probleempje @daan wat een mooie foto's echt heel leuk de rest wel bijgelzen, maar moet me gaan omkleden dus sorry dat ik niet terug reageer op de rest
@annie: dit is echt heel toevallig! Ik heb vannacht hetzelfde gedroomd als jij! Ik was alleen niet zwanger van 2 kindjes tegelijk maar ik had ze al. Twee bijna identieke jongetjes, alleen de ene was 2 maanden ouder dan de andere.... Knap he, wat er in je dromen allemaal kan @cjpt: mooie foto! Ik heb er eentje die er wel een beetje op lijkt. Hij zingt in een microfoon... @kim/rose: leuk he die schopjes
hallo, mooie echo foto zeg! Haha ja je kan soms rare dingen dromen, ik had gedroomd dat ik bevallen was en toen zei de VK maar je bent veel te vroeg bevallen en ze duwde het kind weer terug