Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Prachtige buik Ginny, lijkt op die van mij. Ook met zo'n vlakke voorkant (navel hihi).

Komt jouw buik nu ook wat hoger? Naja, ik bedoel. Dat het boven ook dikker wordt nu. Alsjebegrijptwatikbedoel? hihihihi

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Daan Ja mijn buik wordt nu van de bovenkant wat harder/ronder :p

Hier trouwens nog even een foto van zijn eerste (3 :oops: ) paar schoentjes:

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Niks voor schamen hoor. Toch leuk?

Ik moet echt alles nog aanschaffen, ik ben gewoon onwijs laat. Dat vind ik pas erg.

Zie dan had ik het toch goed van je buik. Ik zag het op de foto en heb het zelf ook. Bandenpijn verplaatst zich nu ook wat meer naar boven toe.

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meide was ik weer hihi

ik heb dat gevoel ook hoor dat ik van zijn geld leef, en wil werken om het idee dat ik zelf ook wat verdien. mijn contract loopt af in april en ik zit zoals jullie weten in de ziete wet en daar blijf ik voorlopig ook in. ga na het verlof wel weer een baantje te zoeken, als me uitslag het toelaat. dus dat is even afwachtten.

@ginny jij hebt ook al een mooie buik. en wat een lieve schoentjes

5. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Ginny wat lijkt jouw buik op de mijne!! Ik draag m precies zo!

Daan wat een mooie echo!!!

Kreeg vandaag toch n kloteopmerking van n zeur-pleinmoeder, zo van goh je lijkt wel 7 mnd zwanger.. :evil: Op dat soort opmerkingen zit ik echt te wachten :evil: NOT!

Ik heb ook nog helemaal nix aangeschaft voor de beeb... nog ff w8en :rolleyes:

Wat n weer vandaag zeg.. :( en dan was t gister zo (redelijk) mooi. Ik heb toen nog n fikse wandeling met dochterlief (op skeelers) en de hond gemaakt.

Werken: ik werk sinds de kiddies 15 tot 20 uur, mijn contract loopt eind juli af...niet echt handig... :rolleyes:

6. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Hier nog iemand die niet werkt... Niet helemaal mijn eigen keus. Ik werk nu nog 1 dag per week als gastouder, maar kreeg vandaag van het gezin te horen dat ze zelf minder gaan werken en ik dus niet meer nodig ben. Dus ben ook eind april helemaal werkloos.

Ik ben al een hele tijd op zoek naar werk, maar ik wil graag 24 uur werken en die banen lijken hier niet te bestaan ofzo?!?! Ik kan in ieder geval niets vinden, en als ik iets vind dan nemen ze me niet aan (en nu al helemaal niet vanwege zwangerschap)

Morgen half 10 de 20 weken echo! Ben best nerveus aan het worden!

7. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

hallo iedereen,

voor degene die weten dat ze een meisje krijgen, ik heb nog een heleboel meisjes kleding te koop van mt 50 tm 86. dus degene die interesse hebben stuur maar een pb.
    verder hier is alles goed.
    ik lees hier over meiden die dromen en zo, ik heb dat ook heeel erg gehad maar dat is gelukkig nu voorbij.
    verde moet ik ook veel plassen vooral snachts. ik word er niet goed van. maar ja hoort er toch bij.

we zijn nu ook aanhet wachten want ik word ook tante.
    mijn schoonzusje was de 15e al uitgeteld, maar nog steeds niks.
    duurt zo ontzettend lang hihi.

nou iedereen nog veel plezier met de komende echos en zo.

doei

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje Ginny, je hebt al een mooie buik zeg! Ik heb in vergelijking met jou nog maar een mini-buikje!

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Werken: ik werk nu gewoon 40 uur en dadelijk na mijn verlof nog 3 dagen dus 24 uur.

Haha wat een dromen allemaal zeg!

Ginny, wow wat een buik al! Mooi hoor!

Schijndelsvolk, gefeliciteerd met je meisje en natuurlijk ook met de goede uitslagen.

Ginny, aaah wat een lieve schoentjes..

Sarah, spannend morgen de echo!

Vandaag nog een paar mensen bijna van hun stoel laten vallen op mijn werk toen ik vertelde dat ik zwanger was. Het ging ook als een lopend vuurtje rond. De meesten reageerden wel verrast maar echt leuk. Maar helaas ook een paar stomme opmerkingen en vragen.

Ga je het houden? Nee joh, ik ben al 18 weken en ik vertel het aan iedereen maar ik ga het wel nog weg laten halen :rolleyes: .
    Weet je wie de vader is? :( Aaaaargh
    Weet je zeker dat je al 18 weken bent, we zien nog niks? Oh nee nu je het zegt.. ik ben pas 8 weken.. foutje :rolleyes:

En dan ook nog: was zeker niet gepland he? Nee, nou en?

Aan het eind van de dag gingen al de meest idiote verhalen rond. Maar ik kan me er niet druk om maken. Get a life!

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedzo Nita, that's the spirit! Ik ga er altijd maar van uit dat als mensen over me praten/roddelen, ze blijkbaar niks boeiends over hun eigen leven te vertellen hebben.

@ Daan en Ginny en al die andere prachtige grote buiken: WOW! Haha die foto's zien is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen, ik heb in vergelijking met jullie echt nog niks! Zal eens kijken of ik straks mijn buikfoto's in mijn album krijg.

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou meid het kan snel gaan hoor. Ik heb elke keer van die groeispurten.
    Niks om je onzeker over te maken.

wel grappig detail op de foto is dat je een lijstje aan de muur hebt hangen zonder foto erin haha. Viel me op :p

12. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

@ cjpt:
    Jouw buikfoto van 16 weken is wat mijn buik nu is. Dus je bent niet de enige met een kleine buik ;)

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik zal ook maar is een buikfoto gaan maken, begint nu echt te komen zullen we maar zeggen.
    en volgens mij is het echt per persoon verschillen hoe snel de buik groeite en hoe de vorm wordt

14. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

@Ginny: Mooie buik! En leuke schoentjes voor de kleine.

@sarah1987: Veel plezier/succes morgen met de 20 weken echo.

@Nita82: Nou ja wat een domme opmerkingen kunnen sommige mensen maken zeg! Inderdaad niks van aantrekken... goed zo meid.

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo de nieuw foto staat erin.

@ Daan, ja onze muur hangt vol met lijstjes alleen moet nog steeds mooie foto's laten afdrukken om ze te vullen haha.

@ Jessi, ja het zegt ook niks dat weet ik.

Moet wel eerlijk toegeven dat als ik zo die foto zie het ook wel meevalt. Misschien komt het omdat ik het normaal alleen vanaf boven zie ;o) Dan zie je je buikje niet zo. Als ik die foto objectief bekijk dan is het stiekum best een mooi buikje hihi

Oh en die holle rug trek ik niet expres (vroeg laatst iemand me haha). Zo staatie nou eenmaal door mijn scoliose ;)

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @cjpt tog iets gegroeid hoor!

17. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik heb ook een nieuwe buikfoto geplaatst

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Niks mis met je buikkie hoor. En een behoorlijk verschil in 3 weken.

Je hebt in ieder geval strax geen lijstjes genoeg vermoed ik hihi.

19. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ik had net toch een rare aanval....! Ik begon met het klaarmaken van eten (ik had aardappeltjes en ijsbergsla en een vleesje op het menu staan) maar toen ik de eitjes voor bij de sla gekookt had en alles klaarstond, wou ik de sla gaan snijden, maar toen ik de krop doorsneed bleek hij rot van binnen!

Ik ben direct in tranen uitgebarsten met hard snikken en al! Gelukkig was ik alleen haha. Uiteindelijk me vriendje opgebeld dat ik maar weer naar de winkel moest om eten te halen (nog snikkend aan de telefoon) maar toen zei hij dat ik maar gewoon een tosti of eitje moest maken, dat dat ook wel goed was.... De schat.. haha maar mijn emoties heb ik normaal wel onder controle. Dit is de eerste keer dat ik zoiets doms heb haha

Sorry wou ik even kwijt :p

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha en dan is dit nog de muur in de computerkamer. Dus daar komen foto's van vrienden etc in.

In de babykamer wil ik 1 vd korte muren vol met lijstjes met de mooiste babyfoto's.

@ Nita, mooi foto hoor! Leuk dat je echt je buikje vast houd!

Deel Deze Pagina