hey dames, vanmiddag is moeders voor moeders geweest, maar nu ad ik op de test maar een licht streepje wel duidelijk een streepje te zien maar wel lichter als de controle streep. moet ik me nu zorgen maken? met mijn andere zwangerschaps testen hadik ook steeds een licht een streep, maar dat is al een kleine week geleden. kan iemnd mij gerust stellen. XXX Gusam
Bos, wat een supernieuws! Van harte meid en lekker genieten van deze zwangerschap! Gusam, sommige vrouwen testen wat later heel erg duidelijk positief. Je bent nog maar pril zwanger, over 2 weken is de test overduidelijk! Don't worry meis. Je test is positief, daar gaat het om!
Nee hoor Gusam, kijk maar even in mijn album. en wanneer mag je beginnen? En welk cadeautje heb je gekozen?
Ik heb me opgegeven in de 4e week en vorige week donderdag ben ik begonnen. Als je je snel aanmeldt krijg je een extra cadeautje Gewoon even aanmelden, dan wordt je teruggebeld en krijg je vanzelf wel te horen hoe of wat.
ik heb voor de dvd gekozen, ik mag toch morgen er gewoon mee beginnen. maar ik heb een foto van die test maar kan hem hier op de site niet verkleinen dan krijg ik een fout melding. kan iemand mij helpen? XXX Gusam
@ Bos; ik heb precies hetzelfde, vooral als je 's avonds in bed ligt. Mijn vriend moet er wel om lachen dat ik nu al steeds met mijn handen op mijn buik zit (omdat ik dat uit reflex doe als ik er een steekje voel). Hij vroeg zich af of ik dat niet over een paar maanden pas hoor te doen. Ik schrik er ook wel steeds van, maar weet van iedereen om me heen dat het heel normaal is en dat bijna iedereen dat heeft. Inderdaad net als die borsten: de ene keer voel ik en dan zijn ze beurs en een uur later is het over. Of die kleine puntjes op je tepel, die komen en gaan ook wanneer ze er zin in hebben ;o) Wat hebben vrouwen toch een achterlijk lichaam he hahaha
Gusam, ken je photobucket.com? Daar kan je ook foto's uploaden en tegewoordig ook daarna nog editen (dus verkleinen in jou geval).
thanks meiden ben blij dat het normaal is....(dacht het al wel maar ja bevestiging is altijd goed he)... mijnl vriend vraagt ook steeds wat er is als ik een steek heb en mijn hand op mijn buik heb....gelijk bezorgt...ik had trouwens gister ineens een steek toen ik nieste zeg niet normaal...zal er allemaal wel bijhoren... je kan ook foto's verkleinen op www.fotoverkleinen.nl
ja het is me gelukt om te verkleinen, dus zie mijn album. daan hoef ik me nog steeds niet ongerust te maken? XXX Gusam
Ik sluit me aan bij Bos. Mooie streep en idd duidelijker dan je vorige testen, dus meer hcg zou ik zeggen.
zo hee, lekker veel geschreven vandaag! @dreamz: wat kl*te meid! ik hoop dat het toch nog meevalt, veel sterkte! @all: ik heb ook steken, rechts meer dan links maar voel het wel aan beide kanten. ben echt heel erg moe en mijn borsten doen pijn. dus het valt allemaal wel mee. en toevallig ben ik nu heel erg misselijk, maar dat kan ook van irritatie komen want ik werd net gebeld dat een huis waar we overmorgen zouden gaan kijken al verkocht is. het heeft 5 hele dagen te koop gestaan zucht... heb me trouwens gister ook opgegeven voor MvM!
Gusam, mooi streepje toch?! Steken, hier ook heel erg pijnlijk als ik niest! En soms ook bij hard hoesten... Erg vervelend is dat Marieke, jammer zeg maar dan zal het ook een heel mooi huis geweest zijn he... Zo, eten is op. Nu ff uitbuiken op de bank
ik heb van moeders voor moeders nog een test gekregen om die van het weekend te doen om mij gerust te stellen. dus we zullen zien. bedankt meiden voor de geruststellende woorden. XXX Gusam
we hebben er nog 3 ja, morgenavond eentje, woensdagavond eentje en vrijdagmiddag nog een. we zoeken trouwens vooral naar huizen met 3 slaapkamers, maar als dat mis blijft gaan vind ik dat we naar een slaapkamer minder moeten gaan kijken. het is de bedoeling om in het eerste koophuis ongeveer 5 jaar te gaan wonen. stel dat we binnen die 5 jaar nog een kindje krijgen, zou dat dan kunnen? 2 op 1 kamer? wat denken jullie? @Gusam: het is een heel mooie streep!
Lief he, ik heb dus ook een extra test gekregen, omdat ik ook zo onzeker was. Ik schreef er nog over een paar berichten terug.
Hoihoi, Aan alle nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd! En geniet ervan. Zo te zien ben ik alweer een tijdje niet meer geweest. Er is zoveel bij geschreven, teveel om er op te antwoorden, haha. Hier zijn volgens mij de beginselen van de kwaaltje gisteren begonnen. Voel me anders dan anders. Heb niet meer zoveel eetlust. En als ik iets eet dan smaakt het mij niet. Mijn borsten incl. tepel zijn nog steeds pijnlijk, zal nog wel even zo blijven, denk ik. Onze afspraak voor volgende week vrijdag is verplaatst naar maandag de 22e. Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld. Eetse allemaal, Liefs
Nicole en mama van youri: bedankt voor jullie reactie! Jullie hebben helemaal gelijk, alleen voel ik me erg onzeker momenteel. De eerste dagen was ik superblij en dat is dus nu een beetje afgezwakt Op zich lees ik wel meer ongerustheden hier op het forum, dus het zal er wel bij horen... Dreamz: echt heel erg voor je! Sterkte! Daan: goed om te horen dat je eerste bezoek aan vk goed is gegaan! groetjes, Lieke