Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goedemiddag allemaal!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier iets geschreven heb, maar ik zal weer eens een berichtje achterlaten.
    Leuk om te lezen dat het zo goed met iedereen gaat!
    Ik heb donderdag mijn 20 weken echo.
    We zijn zo benieuwd naar ons kleine Italiaantje! :D
    Vorige week ben ik weer bij de verloskundige geweest en daar hebben we het hartje weer even gehoord, zo leuk!

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn moeder wezen shoppen in Heerenveen. Daar zit een heel leuk positiekledingwinkeltje.
    Ik heb een paar mooie broeken en truitjes en een mooi zomerjurkje gekocht. Met allemaal mooie kleine gekleurde bloemetjes, ben er helemaal verliefd op! :D
    Nu ik die zwangerschapskleding aan heb begint mijn buikje echt op te vallen.

Ons beebje schopt er ook al vrolijk op los! Ik voel hem/haar sinds een weekje of 3. Vooral 's ochtends rond een uur of 10.00 en 's avonds na het eten, ha ha!

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Sweepy, lees je berichtje net toen ik de mijne plaatste, jeetje wat een domper op je dubbele vreugde, ik hoop voor je dat ze ze kunnen helpen zonder nare gevolgen en dat je twee mooie koters mag krijgen!

3. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    @ cjpt: ik las een paar pagina's terug dat je bij een uitzendbureau werkt. Mag ik vragen bij welke?
    Ik werk zelf namelijk ook bij een uitzendbureau, dus vond het wel grappig!

Zelf werk ik 40 uur op het moment en na de bevalling ga ik 32 werken.
    Lekker de vrijdag vrij, heerlijk!
    Mijn vriend wil proberen om ook een dagje minder te gaan werken, zodat hij de maandag vrij is.
    Mijn vader gaat volgende week met pensioen en mijn moeder gaat daardoor waarschijnlijk ook een dagje minder werken, dus die willen ook heel graag oppassen!
    De beeb gaat dan waarschijnlijk nog 2 ochtenden naar de kinderopvang. Dit vind ik ook wel goed, zodat ze wanneer ze iets ouder zijn ook veel contact met andere kindjes hebben.

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed, hier gaat het redelijk met stuitje en me onderrug worden steeds erger vooral als ik even gelopen heb, voel me eigen net zo pop met die benen aan draadjes hihi.

gelukkig zijn er een hoop meiden met mooie 20 weken echo's altijd goed om te horen.

@sweepy fijn dat je zo onder controle wordt gehouden en zal toch even schrikken zijn geweest dat ze zo veel schelen. succes en sterkte in deze lange week wachtten.

ps heb maar even een buikfoto is me album gezet.

5. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @Rianne1980 gefeliciteerd leuk 3 knullen je raakt zeker in de minderheid nu ja :)
    nog een weekje en dan weten wij ook of we de derde weer een knul word of toch een meid ..
    spannend ! ;)

Groetjes Tal

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sweepy, meid wat een vervelend nieuws zeg, da's vast even schrikken! Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden en dat er eventueel wel een oplossing voor te bedenken is. Hopelijk valt het allemaal mee. Succes de komende dagen, zal vast even super spannend zijn nu.

@ Marty, ik werk bij Technicum, waar werk jij?

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ben net gebeld door de vk, er is toch een afwijking op mijn echo van gister..

kriel heeft een verkort bovenbeentje. dat klinkt niet ernstig en dat zal ook wel niet, maar ik ben me kapot geschrokken en heb dinsdag nu een nieuwe echo. :(

alle organen e.d waren goed, dan kan het toch niets ernstigs zijn?!

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @marieke ow dat is toch even schrikken als je wordt gebeld als er iets niet goed is. gelukkig zijn de organene wel goed. ik weet niet als een verkort boven beentje wat uitmaakt

9. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Sweepy; dat is even schrikken wat je verteld. Neem de tijd voor jezelf en natuurlijk voor je twee kindjes. Ga duimen op goed nieuws! Veel succes donderdag.

Marieke; ook voor jou een lange, spannende week tot de echo. Bel je verloskundige terug om meer informatie te vragen wat een verkort bovenbeentje betekend.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Sweepy ik lees pas net dat jij ook in onzekerheid zit.. veel sterkte meis en ik hoop voor ons beiden op goed nieuws binnenkort!

11. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Sweepy en Marieke: ik hoop zo dat jullie goed nieuws krijgen. Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk. Ik duim voor jullie!

12. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Marieke en Sweepy Ik hoop dat de onzekerheid snel voorbij is en dat alles goed komt. Sterkte meiden en een dikke knuf

Liefs Babs

13. zicht

zicht Niet meer actief

Hallo,

hier ook weer terug van even weggeweest.
    Ik lees af en toe wel mee, maar niet actief mee geschreven.

Eerst wil ik Sweepy en Marieke veel sterkte wensen en hopen op het beste. Het geeft een hoop onzekerheid zo.

Verder ben ik zelf 3 weken geleden geopereerd geweest. Er is een cyste weggehaald en 1 eierstok. Het was met een buikoperatie uitgevoerd. Het was allemaal behoorlijk heftig en ben nog steeds herstellende. Mijn 20 weken echo heb ik vorige week gehad.
    Alles is gelukkig goed!
    Ik hoop nu langzaam aan weer wat actiever hier te kunnen zijn met goed nieuws. Vond het moeilijk om mee te doen tijdens die stressweken. (las liever andermans lief en leed :))

groetjess

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marieke en Sweepy, jeetje zeg wat spannend voor jullie.
    Ik duim ervor dat alles goed komt!

Fon, gelukkig dat de operatie goed is gegaan en leuk dat je weer meeschrijft!

15. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Marieke: Ik ga ook zeker duimen voor jou. Ik hoop voor je dat je een goede uitslag krijg na de echo dinsdag. Was alleen het bovenbeentje verkort of was kriel over het algemeen wat klein? Ze meten namelijk meerdere dingen voor een indicatie. Het bovenbeentje is daar 1 van.

Fon: Ik ben blij te lezen dat alles goed is gegaan me je operatie en dat je echo helemaal goed is.

Voor mezelf weet ik niet waar ik op moet hopen. Als ze het syndroom hebben kan er gelaserd worden, maar dat is niet zonder risico's en is het toch een buikoperatie bij de baby's. Als ze het syndroom niet hebben is het nog weken spannend hoe het gaat lopen en of het allemaal goed gaat.
    We wachten maar gewoon rustig af.

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Jeetje wat een nare berichten, kan me voorstellen dat dit niet is wat je wilt horen, sweepy en marieke

Wat kan dat verkorte bovenbeen betekenen?

Fon, fijn dat je er weer bent, doe maar rustig aan...

Maar gelukkig ook leuk nieuws, Rianne gefeliciteerd met al je mannen. Een vriendin van mij heeft er ook 3 en echt geweldig, je bent meteen een hele stoere mamma

Monique, wat ontzettend stoer dat rallyrijden, zou ik ook wel willen

Marty veel plezier donderdag

17. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Sweepy, spannende dagen voor jullie. duim dat alles goed komt.

Marieke, ook jij veel sterkte met de komende echo.

Wij hebben vrijdag de echo, vind het nu toch ook wel een beetje spannend worden.

verder weinig nieuws.

18. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Jeetje Sweepy en Marieke,,,dit zijn onzekere nare tijden zeg.....heel veel sterkte toegewenst !

Liefs Marina

19. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

@hanna1974: Veel plezier naar het zoeken van een geschikte zomerjas, hopelijk slaag je!

@Monique27: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!
    Gefeliciteerd met de goed echo... en je 2e meid

@kim3: Hoe is je sollicitatie verlopen?

@sarah1987: Fijn dat alles goed was...
    En over de grote/gewicht van de beeb moet je je niet druk maken hoor... t moet er toch uit he

@Liz0104: Jeetje een bijna ongeluk, das schrikken!

@annie22: Goed hoor dat je die vroege uurtjes laat vallen.

@verhip: Gefeliciteerd met je goede echo.

@Sweepy: Tjee meid, hoop dat t meevalt en alles goed blijkt te zijn bij je volgende echo.

@Rianne80: Gefeliciteerd met je zoon

@Marieke1983: Das balen dat je na t goede nieuws nu ineens dit te horen krijgt. Hopelijk valt t mee meid.

@fon: Beterschap verder!

Iedereen die last heeft van de hormonen... t kan soms knap lastig zijn, maar soms is t ook een goed excuus ;)

Heb verder mooie buikjes gezien, wees er maar trots op meiden!
    Zal zo ook s proberen of ik een foto kan plaatsen.

Volgende week dinsdag eindelijk weer naar de VK, kan niet wachten om het hartje weer te horen kloppen. Vind 4 weken dan wel erg lang duren hoor.
    En wil dan ook niet bellen of ik tussendoor nog een keer mag, want vind mezelf dan zo'n zeikerd... dan denk ik, iedereen moet toch wachten?

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    dames die het even zwaar hebben een dikke knuffel ik denk asn jullie

Solicitatie was wel goed gegaan maar ben het niet geworden
    omdat ik geen ervaring met ouderen heb vind het wel jammer

Slaap lkkr allemaal