Kanella, wat een schrik! Jeetje joh... Heel veel sterkte met wachten en die onzekerheid! Jasses... Mama van Youri, Liz, oh...en er was nog iemand met een zieke zoon... Sorry! Beterschap hoor! Vervelend als je kindje zich niet fijn voelt... Ik stuur gewoon even een algemene knuffel ciberspace in...Iedereen die hem kan gebruiken, pak hem! (((((((((((((((((KNUFFEL))))))))))))))))))))) Ik heb een foto van mijn muurschildering in mijn album gezet...Het schaapje is af, nu de vllindertjes en het doosje nog.. Maar dat doosje wordt dus een beetje rozerood, dus daar wachten we tot na de verjaardag van mijn lief mee! Hihi! Meiden, fijne avond allemaal! Liefs, Pluis
wow pluis dat is echt goed gelukt die muurschildering! Geweldig zeg dat je dat zo goed kan. Ik doe het je in ieder geval niet na hahaha
Wow Miekepluis! Als je ooit tijd over hebt hahaha. @ Kanela, oh meid wat balen zeg! Nou voor alle meiden in onzekerheid: dikke knuffel voor jullie!
Hallo meiden Jeetje mineetje schrik van de nare berichten zeg. Meiden wat een onzekerheid voor jullie en wil jullie ook heel veel suc6 wensen. Miekiepluis wat een mooie muurschildering zeg.... tja ben nu door alle berichten wel wat onzeker gemaakt, heb namelijk morgen de 20 weken echo. Durf haast niet meer zo bang ben ik nu dat er iets mis is. Het zegt natuurlijk niets maar het is gewoon mijn innerlijke onrust......Ik moet gewoon afwachten morgenmiddag weet ik meer... liefs ink,
@Miekepluis: mooie muurschildering! Knap dat je dat kan hoor. @inkerbell: Veel plezier/succes morgen bij de echo. Hoe is t met jullie tandvlees/gebit gesteld? Ik hoef t hier maar aan te raken of het begint te bloeden.
@miekepluis mooi hoor ! @inkerbell succes morgen @zonnetje hier niet echt last van tandvlees dat bloed had laatst wel onstoken tandvlees das ook geen pretje Groetjes tal
Wup, zou bijna zeggen loop morgen gewoon even langs? Kanela, weet je al iets meer? Miekiepluis, knap gedaan! Even een rare vraag maar mijn zoontje heeft uitslag op zijn rug en buik en koorts met vlagen en is hangerig, verkouden en gewoon niet lekker. Dus gezien die vlekken ik de HA gebeld, nu zei de assistente dat het weleens de 5de of 6de ziekte kon zijn. Ze weet dat ik zwanger ben en nu lees ik bij jullie dat dat wel kwaad kan? Zij zei van niet en dat er niets aan te doen valt?
Goedemorgen @All @ppa volgens mij was dat alleen gevaarlijk voor de 20ste week? weet het niet zeker hoor : Ga zo mijn zoon naar school brengen en verder nog geen plannen ... Fijne dag allemaal vandaag
Morgen meiden, Dank jullie wel voor jullie complimenten! Ben er zelf ook wel een beetje trots op ja... Inkerbel: Ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent voor je eigen 20-wekenecho hoor! Maar er is meer kans dat het allemaal goed is! Ik zal voor je duimen meid. Ppa: De vijfde ziekte kan volgens mij wel degelijk gevaarlijk zijn, maar alleen in de eerste 20 weken... Ik weet niet hoe ver je bent? En dan moet je ook wel ziek worden enzo.. Heb je geen bloed geprikt? Want misschien heb je het al wel gehad en ben je resistent! Maar goed, ik neem aan dat je doktersassistente het altijd beter weet dan ik, dus wie weet. En anders gewoon even je verloskundige bellen, die weet het ook hoor! Heb een druk dagje vandaag! Moet de belastingaangifte nog doen enzo, gedoe... Fijne dag allemaal! Liefs, Pluis
Ha Zonnetje,...ja wij laten wel een 20 weken echo doen hoor, morgen ochtend om kwart over 8 mogen we ons melden in amersfoort, ik heb best wat kriebels gekregen maar wil heel graag weten of alles goed is..! Liefs Marina
Even een HUG voor iedereen die in spanning en onzekerheid zit. Balen meiden dat er zoveel slechte berichten zijn opeens! Dan realiseer ik me weer hoe gelukkig ik moet zijn dat bij ons vorige week alles goed bleek te zijn. Het is toch oneerlijk verdeeld he, waarom de een wel en de ander niet.... @Pluis: mooooooiiii!
hoi hoi hoop dat er vandaag weer wat goed nieuws komt voor de meiden die daar op zitten te wachten. ik duim mee ik moet vanmiddag van half3 tot half 6 werken op een bso en verder niet veel. ga zo denk ik is wat kleding inpakken.
Hey meiden, Even een dikke knuffel voor alle meiden die momenteel in spanning en onzekerheid zitten. Voor degene die vandaag de 20-wekenecho hebben....succes en veel plezier met het kijken naar jullie kleintje! ========================================================================================= Hier gaat verder alles goed...vandaag lekker een vrije dag! Ons kleine Draakje beweegt volop en elke keer als ik dan m'n hand op m'n buik leg....dan stopt hij ermee haha Fijne dag meiden!
@marina71: Al vast veel plezier/succes met de 20 weken echo morgen... Waar in Amersfoort moeten jullie wezen? @kim3: Werkse vanmiddag @Ginny: Geniet van je vrije dag
Ja dat heb ik ook, een blaastrappertje, hij ligt ook altijd met zijn koppie bovenin op een echo en dat voel ik ook duidelijk, altijd beweging daar beneden Ik lees over de 5e en 6e ziekte dat dat schadelijk is voor een zwagerschap onder de 20 weken, waarom is dat? Dat is dus nieuw voor mij he... Niet dat ik ermee in aanraking ben geweest hoor maar soms hoor je iets en denk je, he? Dat weet ik helemaal niet... Ben ik trouwens de enigste die nog niks aan een babykamer heeft gedaan? Alle dames met minder goede berichten over hun echo's, sterkte, het lijkt me heel zwaar om in onzekerheid te zitten over het hoe en wat met de gezondheid van je kindje *knuffel* voor jullie. Ik ga me eens zinnig maken thuis zo aan het eind van de ochtend!
hoi meiden was ik weer hihi. even over dat tandvlees hier is het zo af entoe bloederig legt net aan wat ik eet. @riana ik ben ook nog niet begonnen aan de babykamer hoor, eind april wordt hij geleverd en dan komt ook me vriend terug van varen dus in mei gaan we aan de slag. dus je bent niet de enige. ben juist wat later er mee begonnen want me vriendin had alles al klaar met 19 weken nou dan duurt het lang voor het bedje gevuld is. iedereen met de 20 weken echo succes en hopelijk is alles in orde en het is inderdaad oneerlijk verdeeld. fijne dag allemaal
@ Tandvlees: Hier geen last van pijnlijk/bloedend tandvlees gelukkig @ Kamertje: wij zijn ook nog niet begonnen hoor! Die kamer is bij ons nog hevig bezet door de konijnen haha. Als we over een week de 20 weken echo hebben gehad en alles is goed dan gaan we de week erna alles bestellen. Dan is het half april. Denk dat we begin mei echt gaan verven/behangen, vloer leggen etc. Precies wat iemand al zei; anders duurt het een eeuwigheid voor dat kamertje ook echt bewoond is ;o( Soms hoor je wel eens mensen die zeggen: wil het af hebben met 26 weken want dan is het levensvatbaar. Maarja, als de baby erg te vroeg komt dan mag het toch niet naar huis. Dus wij doen ook lekker rustig aan. Zowiezo vind ik het prettiger klussen als het wat beter weer is en de ramen lekker open kunnen enzo.