Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Hai Zonnetje...heej ja wat leuk,...wij wonen in Leusden..tis voor ons echt de brug bij het ziekenhuis over en dan zijn we dr ...erug prettige gedachte overigens

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    kanela, heel veel sterkte morgen.

marty, gefeliciteerd met jullie zoon.

inkerbel, knap van je dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen

hier nog steeds met ups en downs een zielig kind. lig nu heerlijk met de laptop uitgeblust in mijn bed

3. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @kanela, hopelijk dat je morgen wel duidelijkheid hebt.

@inkerbell, knap hoor ik zou het niet kunnen zo lang wachten..

Ik heb sinds een week een "gekke"eetgewoonte, cherrytomaatjes! :confused: normaal (als ik niet zwanger ben) eet ik nooit tomaat. Ik hou er helemaal niet van bleh... ik luste alleen tomatensoep. En nu jammie op brood met kaas en zelfs zo samen met komkommer...tis toch maf? lust er wel pap van.... :D

Morgen de 20 weken echo, toch wel en beetje gespannen na de laatste berichten over de 20 weken echo....morgen om 11:00 weten we het.

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @zonnetje ik moet zelfs nog 3 weken wachtte voor de 20 weken echo was eerder geen plek dus er zijn er nog meer hoor!.

@jingi hahaha raar dat je nu opeens tomaat lekker vindt is er tog iets van waar dat je dingen gaat lekker vinden tijdens je zwangerschap die je normaal niet lekker vindt.
    succes morgen met de 20 weken echo.

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @ all die nog in onzekerheid zitten, sterkte!

@Jingi, grappig van de cherry tomaatjes haha! Maar wel gezond! Ik zou gewoon wel elke dag patat kunnen eten...jammer dat het niet gezond is! En koek en taart is ook niet slecht! pfff zou willen dat het de cherry tomaatjes zijn!

Zo ik ben na een drukke middag lekker in bad geweest! Me kleine ventje begon lekker te bewegen toen ik eindelijk rustig lag! Echt een lekker gevoel als je je kleintje voelt! Ga zo lekker naar bed want me vriend is niet thuis dus ga lekker in bed tv kijken!

Nog 1 dag werken en dan weekend! Joepie!

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Bij mij staat er trouwens op mijn formulier niks over de nieren. Alleen aangevinkt dat ze er zijn..

Ik vind het trouwens wel raar, ik heb de volgende metingen:
    BPC 20w2d
    HC 17w3d
    AC 20w2d
    FL 19w2d

Ik vind 17w en 20w nogal een verschil... hebben jullie dat ook?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jingi: Hier nog 1 met een cherrytomaatjesverslaving (Scrabblewoord?)
    nu at ik al wel tomaten voor ik zwanger werd, maar neem nu elke vrijdag een
    bakje cherrytomaatjes mee... en die is dezelfde dag, wat zeg ik hetzelfde uur
    nog op :oops:
    heb er geen last van, dus t zal wel goed zijn hihi....
    misschien morgen maar 2 bakjes meenemen...

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ze kijken naar een gemiddelde van de metingen en dan komt het 1 wat later dan het andere...zegt niets hoor.... Die van mij had benen van 21 weken en een hoofd van 19......

9. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

@tal: Ja t wachten op de 20 weken echo duurt wel lang he als je zo leest dat bijna iedereen al geweest is. Ach geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. En even naar het hartje luisteren is ook al fijn natuurlijk.

@marina71: Aah woon je inderdaad aardig in de buurt hier.... Ken je dokter Caris (vrouw) ook in het Elisabeth? Was onze fertiliteitsarts vóór de zwangerschap van onze jongste.

@jingi: Als je zwanger bent mág je rare eetgewoontes hebben he, dus lekker aan toe geven hoor. En veel plezier/succes bij de 20 weken echo.

@noa30: Jij ook succes met wachten tot de 20 weken echo, dacht dat 2 weken nog lang duurde.

@annie22: Lekker badderen, wou dat wij een bad hadden.... Metingen van 17 en 20 weken zijn inderdaad nogal een verschil, maar zal wel niks zijn om je zorgen over te maken anders hadden ze t wel gezegd.

10. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ja die ken ik zeker...ik heb haar een keer gehad en voor de rest hadden we dr Vermeulen, heel prettig mens!

goh grappig dat we ook allebei bij de fertilteitsarts zijn geweest ;)

Liefs Marina

11. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hannah beter hoor :) veel beterschap trouwens!

esther welkom hier en gefeliciteerd met je derde knulletje op komst he :)

morgenzon balen zeg dat je maar geen afspraak te pakken krijgt

marty gefeleciteerd met jullie zoontje in spe :D

kanela nogmaals veel sterkte meid! maar troost je idd met de gedachte dat er heeeel veel mensen
    op aarde zijn die met één nier leven..! :)

lieke veel succes met je echo vandaag!

ollekebolleke balen zeg dat je zus zo ver weg woont :(

zonnetje nee ik heb hem ook nog niet gehad hoor

jingi veel plezier bij de 20wekenecho! mijn mama had bij de zwangerschap van mijn oudste broer ook altijd
    zin in tomaat!
    nu lust ze het nimeer! niets met tomaten :D

hier is het rustig, af en toe weer misselijk, maar wel verschrikkelijk moe...
    lyana is gaan logeren bij haar oma... (langs de kant van haar papa) heb het er niet zo mee...
    ik weet niet hoe het komt, ik kon wel huilen toen ik haar bracht... maar papa wilde nu eenmaal dat ze ook
    een goede band kreeg met haar oma dus jah wat valt daar tegenin te brengen :s

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Goeiemorgen meiden,

Hier even een snel berichtje: Om 11 uur mogen wij naar Leeuwarden voor opnieuw een echo door een arts daar. Ik hoop dat we dan wat duidelijkheid krijgen wat er mis is met het hartje van onze kleine frummel

Ik weet niet of ik vandaag nog weer op het forum kom, dat hangt er allemaal nog even vanaf!

Liefs,
    Wup

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    iedereen met echos of belangrijke uitslagen... veel succes vandaag!

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    succes ,met je echo, ik zal voor je duimen.

Op dit moent best wel jaloers op iedereen die al de 20wken echo heeft gehad, ik moet nog ongeveer drie weken wachten.
    Het stomme is dat de tijd normaal echt keisnel gaat, ik heb al een zoon die bijna 10 is en een dochter van 8, dat is echt heel erg snel gegaan, maar als ik denk aan hoelamg ik nog maar zwanger ben dan gaat de tijd echt heel erg langzaam (niet zo langzaam als de eerse zwangerschap maar toch)

aar zoals er al gezegt werd geduld is een schone zaak en ik wil ook heel erg genieten van mijn zwangerschap

15. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goedemorgen @All

Kom net terug van de verloskundige en alles was weer goed :D
    ze kon zelf al het hoofdje voelen tussen haar vingers en voelen waar het ruggetje lag :D
    nou op naar volgende week de 20 weken echo ;)

Groetjes Tal ;)

16. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Wup, ik duim voor je. Ik hoop dat het allemaal erg meevalt!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Wup, veel sterkte en succes bij de echo. Ik denk aan je en duim voor een goede uitslag!

Tal, wat fijn dat alles weer goed was bij de VK!
    Leuk dat je het hoofdje en ruggetje kon voelen.
    Zelf vind ik dat allemaal een beetje ng en ga ik daar waarschijnlijk niet aan beginnen hihih!

Liz, het zal vast wel goedkomen met Lyana bij haar oma.
    Gaat ze een nachtje logeren of blijft ze een dagje?

Hier ook nog aan het wachten tot de 20 weken echo. Wij hebben hem op 10 april, goede vrijdag.
    Nog 2 weken wachten.
    Gelukkig mag ik maandag weer even het hartje luisteren! :)

Ik ben nog steeds ziek thuis. Gelukkig gaat het al wel een stuk beter met me.Hopelijk doet het weeknd me ook goed en kan ik maandag weer gaan werken.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

18. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Voor alle meiden met een spannende dag, sterkte! Ik duim voor jullie dat het goed komt!

Hanna: wat vervelend dat je nog steeds ziek bent!

Tal: Wat gaaf zeg, dat je dat al kunt voelen! Ik ben benieuwd of mij dat ook lukt!

Ik ben denk ik pas weer maandag op het forum, vanavond met mijn vader naar Marco Borsato in Antwerpen, dus morgen gaar thuis hangen. En dan als ik ontgaard ben, willen we even naar het prijzencircus ( waar beginnen we aan, maar oké). Zaterdagvaond komen vriendjes eten en zondag gaan lief en ik lekker uitwaaien op het strand...
    Kortom, weekend!

Meiden, fijn weekend en tot maandag!

Liefs, Pluis

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen allemaal,

Er komt een spannende dag aan voor een aantal van ons als ik het zo lees. Meiden, heel veel succes en ik hoop met jullie mee op goed nieuws!

@ wachten op 20 weken echo, ik moet nog 6 nachtjes slapen. Zo spannend... vanochtend weer even het hartje geluisterd terwijl ik in bed lag. Heel fijn altijd. Hoorde hem/haar ook echt duidelijk bewegingen maken enzo. Jammer dat ik ze nog niet kon voelen. Maar dat hartje is al heerlijk om te horen!

Nou vandaag maar weer een kamer soppen hier. Krijg nu echt na 1 kamer goed schoonmaken bandenpijn dus moest gister ophouden na het soppen enzo van de slaapkamer. Vandaag pak ik de badkamer maar eens aan denk ik... normaal doe ik in een dag 3 verdiepingen maar met dit tempo... mijn god, dan duurt het een week en kan ik direct weer overnieuw beginnen haha.

20. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @Hanna daar begin ik zelf ook nog niet aan hoor :D
    het was de verloskundige die het precies goed kon voelen
    ik denk dat ik dat zelf ook nog niet durf hoor hun hebben er toch veel meer verstand van he hihi :D

Groetjes tal

Deel Deze Pagina