Sweepy en Wup allebei heel erg veel sterkte en wat een onzekere tijd voor jullie! Ik geef jullie vanaf hier een hele dikke knuffel en ga duimen voor jullie kleintjes.
even voor de duidelijkheid-- Kanela haar kindje heeft waarschijnlijk iets aan 1 van de niertjes Wup haar kindje heeft waarschijnlijk een afwijking aan het hartje sweepy heeft een tweeling, waarvan er 1 een flinke groeiachterstand heeft en bij marieke haar kindje is een verkort bovenbeentje gemeten. zeg ik het zo goed? Wel een naar gezicht zo! Echt een opsomming van de nare berichten. Ik begrijp dat het voor sommige lastig is om te onthouden wat er ook al weer bij wie aan de hand was.
Heel slim Sarah...weet het soms ook even niet en moet dan terug gaan lezen. Vanmorgen dus naar ziekenhuis geweest. Heel veel wijzer over consequenties ben ik niet. De gyn zei eerst toen we binnen kwamen dat ze niet snapte dat ik zo snel door werd gestuurd. normaal moet je dan een echo met 32 weken terugkomen. Maar toen ze de echo bekeek vertelde ze dat ze nu de vrouw (van de 20 weken echo) begreep. Het was namelijk geen normale verwijding. Het was een extreme. Ook al zouden we het geslacht niet willen weten, het was nu noodzakelijk omdat het bij jongentjes allemaal weer anders werkt dan bij meisjes. Gelukkig dat we het wel wilden weten. De rest werd weer alles nagegaan. alles zag er goed uit. Geen andere afwijkingen. En het zag er naar uit dat de andere nier wel z'n werk deed, de blaas was namelijk gevuld. Ze was heel lief en liet me vanalles zien. Kijk eens wat een mooie meid/knul en hij/zij bewoog lekker... Mooi om zo te zien. Woensdag lag de beeb heel stil namelijk. er was een stagiaire bij die vroeg of ze echo foto's mocht hebben voor de school... daarom kreeg ik zelf ook nog wat mooie fotootjes. Ze belden academisch ziekenhuis in Maastricht. Maar helaas was er niemand op dat moment berijkbaar die er verstand van had. Dinsdag kunnen we in Maastricht terecht. Ben benieuwd of hun ons wat wijzer kunnen maken... Probeer mijn gedachten maar te verplaatsen en heb net mijn hoofdleidster gebeld dat ik maandag gewoon van de partij ben en dan dinsdag niet. @ Wup; Klote zeg...jullie dus ook niet veel wijzer. Volgens mij durven ze ook vaak dingen niet uit te spreken. Zo'n gevoel heb ik vaak. Maar denk zelf. ben gewoon direct en eerlijk, wat het nieuws ook is. Dan is de onzekerheid weg en kun je je ergens op voorbereiden. @ Sweepy; Wat een naar bericht zeg. Hoop dat het voor ons allen goed zal aflopen... @ de rest; ik persoonlijk vind het juist fijn goede en enthousiaste en blije berichtjes te lezen. Dus voor mij hoeft niemand zich in te houden. Weet niet hoe de rest zich erbij voelt, maar ben juist blij voor jullie. Fijn weekend allemaal!
wup: balen dat de arts het bevestigt heeft, maar er is hoop. Ik hoor van best veel mensen dat ze vaak paniek maken met die echo en er toch gewoon een gezond kindje komt. Ik duim voor je dat het meevalt!
@kanela hmm jammer dat jullie niks wijzer zijn geworden, maar wel fijn om te weten dat de ene nier het wel doet, en fijn om te horen dat het lekker bewoog. hopelijk ben je dinsdag wat wijzer. maar je houdt het dus voor je wat het wordt?
@Sweepy, wanneer we terecht kunnen weten we nog niet. Het word iig volgende week. Ze doen deze onderzoeken altijd op de vrijdag ochtend, maar hoop niet dat we tot zo lang hoeven te wachten. Maandag gaan ze me bellen wanneer we terecht kunnen. @Kanela, deze arts kon het ook niet goed beoordelen en mag dan ook geen uitspraken doen. Je wilt graag gerustgesteld worden maar dat kan op dit moment helaas niet. Verder gaat het leven gewoon verder, we gaan gewoon werken enzo. Dat geeft tenminste een beetje afleiding. Bijna iedereen zegt bij de vraag of ze het geslacht willen weten: "ach, als het maar gezond is" maar dat nemen we hier nu echt letterlijk. Ik heb alles voor deze kleine frummel over, maar ik hoop zo dat het GEZOND is!
kanela-- jij ook alweer geen duidelijkheid.... Lijkt me zo vreselijk om steeds maar in onzekerheid te moeten zitten. Wel lekker dat je maandag gewoon naar je werk gaat, dan heb je lekker wat afleiding en gaat de tijd misschien wat sneller. iedereen-- Ik ben van mening dat degene met leuk nieuws of gewoon iets kwijt willen, dit gewoon moeten kunnen doen. Het staat misschien wat aso voor je gevoel als het onder een wat minder leuk nieuws van een ander staat. Maar het is niet minder belangrijk! Iedereen moet hier gewoon haar verhaal kwijt kunnen, waar het ook over gaat.
Lieve Sweep, Wup en Kanela. Ontzettend veel succes in deze onzekere tijden. Ik wens jullie het allerbeste toe en hoop dat jullie ons op de hoogte blijven houden. Sweep, als het niet lukt mogen we het dan doorbrieven naar de rmmc? We hebben elkaar ook door de eerste zware weken heengesleept en nu moet dat niet anders zijn. Dikke kus voor iedereen. Liefs Daan
sorry was kanela die het had over het niertje van het kindje (hall soms nog wat door elkaar) @kanela hopelijk worden jullie dinsdag wat wijzer en is het neit ernstig. ik moet maandag in het het zk in maastricht zijn. woon je in de buurt=
@ kanela: balen dat je nog niet meer weet. In welk ziekenhuis ben je nu geweest? Heerlen, Sittard,...?
@ Sweepy: wat een nare situatie voor jullie en wat een onzekerheid. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, je intuitie heeft het vaak juist, en hier kan je je in ieder geval aan vasthouden. Sterkte! @ Kanela: ik hoop dat jullie heel snel duidelijkheid zullen hebben en dat het ' meevalt' . Poe, ben bekaf. Vandaag gezellig bij mijn nicht geweest. Die heeft drie meiden, een van 7, een van 3 en een van 5 maanden. Leuk hoor! Ook zin in, lekker tutten met onze baby straks.
Vandaag waren we in het ziekenhuis in Venlo. En dinsdag dus Maastricht. Eindje uit de buurt dus. maar nu met de nieuwe tunnenls (als ze een keer openzijn) rijden we er denk ik 40 minuten over...en anders uurtje.
dinsdag is toch weer een halve week wachten en een eind rijden. Ik hoop dat je daar wel wat meer te weten komt!
Sweepy, Wup en Kanela Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen in deze moeilijke en vooral onzekere tijd. Ik hoop en duim dat jullie kindjes verder gezond ter wereld mogen komen! Meiden met een goeie echo Gefeliciteerd Fijne avond meiden!
Sweep, Wup en kanela heel veel sterkte toegewenst in deze onzekere periode! Wat een angst en spanning..... Weet dat ik aan jullie denk.. Liefs ink,
Meiden ik weet niet wat ik nog moet zeggen... het moet echt heel zwaar zijn die onzekerheid waar jullie in zitten. Sweepy, ik ga duimen en kaarsjes branden zodat je kleinste kindje ook gewoon lekker blijft groeien in je buikje. En vooral hier blijven hoor! Je hoort bij de augustus mama's Wup, jij ook een dikke knuffel en hopelijk snel meer duidelijkheid. Kanela, zelfde voor jou natuurlijk. En ben jij ook van zuid-limburg dan? Er vroeg al iemand dit, maar hebben we nog niks van Marieke gehoord? Nee he?
Marieke is naar Disney... die zou ook vandaag geen uitslagen krijgen... ook van deze kant wil ik Sweepy, Wup en Kanela even ontzettend veel sterkte en kracht toewensen in deze onzekere periode...