Kanela, Wup en Sweepy allemaal heel veel sterkte toegewenst. Ik ga volop voor jullie duimen dat het allemaal goed komt!
Goedemiddag meiden weepy, wup, kanela: ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke dagen. Ik hoop/wens dat voor jullie alles in orde mag komen. Vandaag weer zo'n baaldag, ik moet dringend beginnen aan mijn eindwerk...want ik heb nog zoveel werk maar ik zou gewoon veel liever lui en leeg in de zetel hangen..nuja daar heeft ons kindje natuurlijk geen boodschap aan! Liefs Stephanie
Lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik moet zeggen dat doet me enorm goed. Op dit moment zijn we er hier toch redelijk rustig onder, al zit het wel de hele dag in je hoofd. De nachten zijn alleen waardeloos, lekker slapen is er nu even niet bij. Vanmiddag een verjaardag van familei en vanavond concert geven, even lekker wat afleiding. Ondertussen hebben we trouwens een huis gekocht, dus we zijn nu ook nog even heel druk met de juiste papieren opsturen en hypotheekaktes! Liefs, Wup
Wat hebben er een hoop net een huis gekocht, ben blijkbaar niet de enige die zwanger nog met de verfkwast aan de gang kan. Leuk!
Ten eerste iedereen weer heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet echt heel goed. Ik vind ook echt dat iedereen gewoon moet kunnen plaatsen wat je wilt. Uiteraard positief en negatief. Ook ik vind het net als Kanela erg prettig om te lezen dat het bij jullie goed of helaas minder goed gaat, wat het geslacht is en alle andere dingen. Voel je dus vooral niet bezwaard om dingen te plaatsen. Ik snap het gevoel, ik had dat zelf ook toen we in het begin veel tegenslagen hadden van dames op het forum. Kanela: Balen dat je nog niet echt heel veel wijzer bent geworden. Wel fijn dat de andere nier in ieder geval goed werkt en dat ze zo duidelijk en lief voor je waren. Gaan ze dinsdag overleggen of moet je naar Maastricht voor een nieuwe echo? Wup: Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt. Wachten duurt zo lang he? Daan: Ik doe mijn best om iedereen op de hoogte te houden, maar weet niet of me dat echt gaat lukken. Uiteraard mag je alles plaatsen in de rmmc. Ik vind het echt heel fijn om te horen dat ze daar ook met ons(mij en mijn beebs) meeleven en dat ze op de hoogte willen blijven. Ppa: Marieke is een weekje naar Euro disney en is maandag weer terug. Mama van Youri: Bedankt. Hoe is het met je mannetje? Hij was toch ziek? Jingi: Super van je echo. En een knul, van harte gefeliciteerd. Ollekebolleke: Dat is lief. Mijn man heeft vanaf het begin gezegd dat het 20 juli wordt, dus ik ben heel benieuwd. Hoe gaat het vandaag? Is je baaldag weer over? Die had ik gisteren ook. Elke: Leuk is dat he? Ik vind het ook heel leuk om de babys te voelen. Zeker als we het over baby A.(de kleine) hebben laat hij van zich weten door te trappelen en dat geeft echt een heel goed gevoel waardoor ik er steeds meer van overtuigd ben dat het goed komt. Ze liggen alleen allebei met de voeten bij mijn blaas waardoor ik heel vaak moet plassen . Lieke: Wat een prachtige buik en super schattige kleertjes. Hanna: Leuk zijn die buikbanden, ik heb ze ook gezien. Miekie: Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Kanela: Zo zie ik het ook. Door deze onzekerheid en onderzoeken weet je straks wel zeker dat alle medische hulp aanwezig zal zijn als je kindje geboren wordt en dat is toch een prettig idee. En die 15 graden zou heel welkom zijn. Cjpt: Ik begrijp je frustratie helemaal. Ik heb nog maar zo weinig wat ik aankan en heb een hekel aan winkelen. En dan heb ik ook alles uitgedacht en dan zit het in de was ofzo. Ik hoop dat je bezoek toch gezellig is geweest. Wup: Van harte met je nieuwe huis. Hoe doen jullie dat trouwens? Ik lees allemaal over schilderen enzo. Maar je mag toch alleen schilderen op water basis? Gaan jullie dan het hele huis op waterbasis schilderen met risico dat het niet hecht op de verf die er onder zit? Oeps, weer een lang bericht van mij.
Inderdaad hebben er veel een huis gekocht, ik hoop ook nog te verhuizen voor augustus. Kanela, Wup en Sweepy, heel veel sterkte meiden! Ik schrok van jullie verhalen. Hopelijk komt alles goed! Cjpt, ik heb nog niet zo heel veel kleertjes. Als ik dadelijk weet wat het is ga ik helemaal los! Sweepy, is dat zo? Alleen verf op waterbasis? Ik heb eigenlijk geen idee.. Ik heb mijn hummeltje gevoeld! Woensdagavond voor het eerst en sindsdien voel ik het iedere avond als ik in bed lig. Het reageert ook als ik met mijn handen op mijn buik druk... ben nu al helemaal in love met haar/hem. Ik dat naar ex gesmst woensdag want dat vond ik toch wel belangrijk. Stuurt die terug: rot toch op, dat is wel het laatste wat me interesseert! Oke dan... sindsdien hebben we dus geen contact meer gehad en ik zit er ook totaal niet meer op te wachten. Toch blijft het moeilijk want ik kan mijn gevoelens voor hem niet zomaar ineens uitschakelen dus af en toe komt er een flinke huilbui uit maar wij redden het ook wel met z'n tweetjes. Liever geen papa dan een papa die er alleen maar is omdat hij vindt dat het moet. Verder wordt ik op mijn werk (niet op mijn afdeling maar op een andere waar ik wel een paar keer per dag moet zijn) constant aangestaard als ik daar rondloop. Iedereen "kent" ex daar ook want hij heeft er ook even gewerkt. Donderdag was ik het zoooo zat dat gestaar dat ik maar even gevraagd heb of ze het allemaal gezien hadden of dat ik nog een keer op en neer moet lopen.. zucht get a life mensen..
Nita: Dapper dat je een beslissing hebt genomen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is, maar om steeds deze berichten van hem te horen te krijgen is denk ik zeker zo moeilijk. Geniet in ieder geval van je wondertje in je buik. Je hebt toch ook een paar hele lieve collega's die met je meeleven?
Ja de meesten gelukkig wel. Die "kennen" hem ook en zeggen ook dat ze dit helemaal niet van hem verwacht hadden. Ik dus ook niet maar zo zie je maar.. mensen zijn niet altijd zoals ze zich voordoen. Ze zeggen ook dat hij er waarschijnlijk heel veel spijt van gaat krijgen want zoiets leg je toch niet zomaar even langs je neer. Tja.. dat lijkt mij ook niet. Ik denk echt dat dit kindje het beste is wat mij ooit is overkomen. Daardoor is nu zijn ware aard naar boven gekomen en samen met mij zien en horen nu heel veel mensen dingen over hem die ze dus nooit verwacht hadden. Maar moeilijk zal het nog wel even blijven. Ik hou me er maar aan vast dat ik straks een prachtig kindje heb waar nooit een vent tegenop zal kunnen..
Er zijn idd veel die een huisje hebben gekocht! Leuk maar ook erg druk lijkt me! Tijdens Youri zijn zwangerschap hebben wij hetzelfde gehad dus weet een beetje hoe het is. Sweepy, dankje voor het vragen, met Youri gaat het nu supergoed. Geen koorts meer ofzo. Alleen heeft hij dinsdag weer prikjes gehad dus vanaf morgen kan hij daar koorts/uitslag van krijgen. Maar dan weten we wel waarvan het is! Ennuh schilderen op waterbasis is idd het beste maar dat doet natuurlijk bijnaniemand. Je kunt best met gewone verf shilderen maar zorg dan gewoon dat je een raam open hebt staan zodat de lucht wegkan. Of familie vragen en zelf zo weinig mogelijk schilderen Nita, wat een kinderachtige mensen daar op die afdeling en wat een supergoede reactie van jou daarop hihi. Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt met de reactie van de vader van je kind, dat is netjes gezegd ook een rot reactie! Geniet maar lekker van de schopjes van hem/haar
hey meiden alles goed? hier wel hoor, ondanks het rot weer hihi. inderdaad er hebben er veel een huis gekocht gelukkig hoef ik niet te verhuizen met een dikke buik, en tja dat schilderen dat mag vriendlief doen op de baby kamer. @gingi gefeliciteerd met jullie zoon. @nita zal moeijlijk zijn om je gedachtte en gevoelens in 1x uit te schakelen maar je zegt het al beter geeen papa dan een papa die er alleen maar is omdat het moet. en geniet maar lekker van hem of haar als het van zich laat horen sávonds.
Leuk dat zoveel meiden hier nog "snel" gaan verhuizen voordat de baby komt. Wij blijven lekker zitten waar we zitten hoor, hier, alleen zal er nog wel wat geklust moeten worden aan de benedenverdieping. Maar goed... dat doen we niet meer voor augustus! Ik ben net naar mijn zus geweest en heb 2 vuilniszakken en 2 dozen babyspullen van haar gekregen, kledeing, spuugdoekjes, dekentjes, kruiken, navelbandjes, enz. Ben er erg blij mee! Nu alles nog sorteren en onthouden waar het voorf is. zeker met die lakentjes en dekentjes weet ik het nog niet hahhahahah Moet nog veel leren. Vanavond gaan we lekker uit eten, dus nu nog even rustog aan! Groetjes, Hanna
@hanna ow leuk dat je spullen gehad heb van je zus, en je bent niet de enige die moet leren hoor ik snap er ook niks van hahaha. eetsmakelijk alvast.
cjpt ai meid dat is minder... ja mannen begrijpen er niets van he! nita heel goede reactie van je meid! dat ze dan maar eens begrijpen op het werk dat dat wel het laatste is waar je behoefte aan hebt dat gestaar! hanna fijn dat je zoveel gekregen hebt zeg! mega verder wil ik even komen vertellen over mijn echo van gisteren... wij krijgen namelijk een MEISJE verder moet ik heel erg oppassen met mijn hart, ze hebben daar een film van mijn hart genomen en als ik niet nu begin op te passen met een aantal dingen dan heb ik heel veel kans op vroegtijdig hartfalen... daar zit ik niet op te wachten
@lizz gefeliciteerd weer een meisje, scheelt wel in de kosten denk ik, want ze kan lyana der kleertjes aan.
hey meiden we hebben vanochtend de pretecho gehad, erg leuk allemaal. het is ook op dvd gezet, dus kunnen zo vaak terugkijken als we maar willen. ook kon de vk niks vinden qua afwijkingen of zo, dus dan ga je de 20 weken echo wat rustiger in (denk ik) en we weten ook al wat het wordt, maar dat houden we nog even voor onszelf fijne avond allemaal
Liz, leuk een dochter! Gefeliciteerd! Mik, leuk een dvd van je pretecho. Kan je nog vaak terug kijken. Fijn dat ze ook konden zien wat het is hoor. Wij hebben het ook aan niemand anders verteld hoor, alleen hiet op het forum Lekker anoniem (hoop ik hihihi) Ik ga nu naar de Chinees en weet al precies wat ik ga eten Groetjes, Hanna
@mik wat leuk dat je het op dvd heb kan je inderdaad vaak naar kijken, en ook blij om te horen dat de vk niks afwijkends vondt, ga je ind iets rustiger naar de 20 weken echo
Hanna, eet smakelijk! Wat heb je gegeten? En leuk al die spulletjes van je zus. Mik, leuk zeg, lekker vaak naar kijken...