@lieke1979: Ach wat een schattig roze pakje. Heb je vanmiddag ook nog wat leuks gekocht? Enne mooie buik heb je hoor. @hanna1974: Ja leuk zo'n buikband met houdbaarheidsdatum he. En leuk die babyspullen van je zus, is nooit weg he als je iets krijgt. @kanela: Fijn dat je afgelopen nacht goed geslapen hebt, en ik vind t dapper hoe je met de situatie omgaat. Wat t shoppen betreft vind ik t ook jammer dat we de basisspullen al hebben van de vorige kids. @Wup: .... ondertussen een huis gekocht... Gefeliciteerd! @Liz0104: Gefeliciteerd met jullie girl op komst. Begrijp ik nou goed dat ze gisteren met t maken van de echo ook een filmpje hebben gemaakt van je hart? Wat was daar de reden voor? Merken jullie ook dat jullie sneller geïrriteerd zijn als normaal? En dan moet je met zulk pestweer als vandaag boodschappen gaan doen als t overal zo druk is.... Heb dan wel weer een leuk afgeprijsd setje voor Niels gekocht, daar word ik dan wel weer vrolijk van.
zonnetje ik voelde me soms helemaal niet goed, maar niet gewoon niet goed... heel benauwd, draaierig, alsof ik zou flauw vallen :s ik dacht dat het normaal was, maar aangezien ik via het ziekenhuis was gegaan heb ik ineens mijn "klachten" verteld... ze namen mijn bloeddruk en namen mijn pols op en dat gaf aanleiding tot een hartfilmpje en daarop zagen ze dat dan...
allemaal bedankt voor de de leuke reacties op mijn buik en de kleertjes! cjt: kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, heb ik ook regelmatig last van zo'n ergernissen. nita: goed dat je nu een beslissing hebt genomen en je komt er meid! Je wilt dit zo graag dan kun je het ook! en ook super dat je je collega's eens hebt aangepakt. hanna: fijn zeg dat je zoveel van je zus krijgt: lijkkt me echt super ook vanwege tips enzo. Wij zijn de eerste in beide families. Gelukkig wel al wat vrienden met ervaring! mik: fijn dat er niets gevonden is en een leuke dvd! Zal je vast nog vaak bekijken. liz: balen dat er iets met je hart is, wat gaan ze nu doen? En leuk dat je weer een meisje krijgt! shoppen: gisteren kleren voor mezelf gekocht erg leuk maar wel duur allemaal! En ik ben een beetje gefrustreerd geraakt over mijn borsten: de grootste maat is namelijk te klein. Echt ongelofelijk. Het probleem is dat mijn taille smal is (75) in verhouding tot de cup (>H). Nu had ik al een 80H aan en was hij nog aan de krappe kant. Ik heb dus nu een 85H moeten nemen omdat 80I niet bestaat. Bovendien heb ik nu bijna iedere nacht natte plekken op mijn pyjama vanwege het lekken. Ik kan wel huilen: die stomme hormonen. Maar ja mijn vriend heeft eens even goed met gepraat, we hebben daarna eens flink gelachen om iets op tv en het boek van Kluun (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt). Is trouwens erg grappig, maar je moet niet te snel gepikeerd zijn.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor een geslachtbepalende echo en dat kon morgenavond al! Kon ineens echt niet meer wachten tot 14 april . Zooo spannend he!
nita: leuk dat je het morgen al weet, 14 april is inderdaad nog wel even en als je het leuk vindt moet je dat gewoon lekker doen!
Lieke, kan me voorstellen dat je ervan baalt, heb je ook bij een lingeriespeciaalzaak geïnformeerd? Ik heb een vriendin met hetzelfde probleem, weet niet precies haar maat maar ze heeft ze wel gevonden. Nita, lekker doen, kan me voorstellen dat je het wilt weten, laat je het wel weten?
ik heb net eens even gegoogled en er bestaan toch grotere maten t/m cup K. Nou dan gaan we dat eens proberen!
Zeker laat ik het weten, kan dat echt niet voor me houden hoor! Ik heb het toch maar even naar ex gesmst. Waar en hoe laat, dan zie ik wel of hij op komt dagen.
Gaat je verder met iemand Nita? Lieke gelukkig dat je iets hebt gevonden. Wat een raar weer hier, dan zon, dan weer regen... Hier echt zo'n lekkere luie zondagochtend. Lekker met z'n drietjes (eigenlijk viertjes) in bed gegeten. Nu zit mijn zoontje in bad en man onder de douche. Ik moet ook zo, maar heb eigenlijk nog geen zin om op te staan.
Als hij niet meewil ga ik alleen. Ben tot nu toe overal alleen heen geweest dus ondertussen wel er aan gewend.
Hoi meiden, Zo, lekker altijd die zondagmorgen. Mijn man heeft net hardgelopen en ik heb meegefietst. Dus de frisse neus is al binnen. Gisteren is mijn wipstoel binnengekomen en ik ben er erg blij mee. Leuke vrolijke kleuren! Nita, wat leuk dat je morgen een echo hebt. Ik ben heel benieuwd wat het wordt! Veel plezier! Groetjes, Hanna
Goeiemorgen meiden...alles goed op deze zonnige zondag? Nita Leuk dat je vanavond een geslachtsecho hebt....spannend!!! Wat denk je zelf dat er in je buikje zit? Enne...ik weet dat het makkelijk praten is voor mij....maar laat je ex de @&$^&@^$ krijgen....hij behandeld je zó respectloos en jij blijft maar aardig doen....dat verdiend hij echt niet hoor! Aan de ene kant snap ik het ook wel....je verstand zegt dat hij een klootzak is, maar je hart zegt wat anders.... Knuff voor jou meid! Liz Gefeliciteerd weer een meisje Lieke Het schijnt dat het merk Anita Maternity grote maten heeft...misschien daar ff op googlen Meiden met een goeie echo Gefeliciteerd met de goeie uitslag :thumleft Wij hebben morgenmiddag om 13.00 uur de 20-wekenecho. Ben er niet echt zenuwachtig voor....de laatste keer met de pretecho met 19 weken heeft ze ook al globaal gekeken en alles zag er goed uit. Vandaag lekker een rustig dagje...straks alleen even wat boodschapjes doen en verder een heerlijke hangdag op de bank Fijne dag
hey allemaal, ik heb een aantal pagina's terug gelezen en ben wel geschrokken van sommige berichten...Sweepy Kanela en Wup ik hoop dat alles goed komt, dat het mee blijkt te vallen en Sweepy ik hoop dat de baby's nog lang blijven zitten en blijven groeien! Nita, wat een gemene reactie van je ex en wat raar op je werk! je gaat er goed mee om vind ik, goed dat je je ex nu maar negeert, en veel plezier met je echo straks! iedereen die een goede echo heeft gehad gefelicteerd! Ik ben vannacht teruggekomen uit disney. we hebben leuke ontspannen dagen gehad waarin we nauwelijks aan de evt. afwijking hebben gedacht en alleen maar hebben gefantaseerd over hoe zo'n pretpark straks is met een kleintje erbij..ik heb zelfs een heeeeeeel schattig jurkje gekocht en ik weet niet eens of het wel een meisje is we hadden een rolstoel mee ivm mijn bekken, en dat is prima gegaan. weinig gebruik gemaakt van de gehandicapten ingangen (daar hou ik niet van) maar werd wel overal heel vriendelijk behandeld. toen we terugkwamen een brief van maastricht, om de afspraak te bevestigen dinsdag..kreeg er even de kriebels van. verder heeft mijn vriend de baby gevoeld.. de fysio had me laten zien hoe dat moest in zo'n vroeg stadium. het is gelukt, mijn vriend is nu de gelukkigste man op aarde en is helemaal verliefd ten slotte heb ik een mail terug gekregen van mijn scriptie begeleider van de uni. ik had hem gemaild dat ik dinsdag niet op een afspraak kan komen vanwege de echo en mijn hoofd niet naar mijn scriptie stond nu. normaal gesproken is dat not done op de uni maar zijn mail was heel lief en hij heeft alle begrip voor de situatie. helemaal geweldig. zo, dat was het weer, ik ga weer genieten van mijn nieuwe huis en het getrap in mijn buik...wat er ook misschien mis is, Kriel is wel mijn baby en ik hou toch van hem/haar. dat is het belangrijkste!
Liz, gefeliciteerd met jullie meid! Nita, ow dat is supersnel! wat leuk! waar ga je? In Posterholt? Marieke, fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben en lekker gefantaseerd hebben hoe het is met een kleintje erbij Hanna, heerlijk al een stuk gefietst! Hier ook flink bezig geweest aan de babykamer! Ik heb 1 wand al knalroze geverfd Wil nu eigenlijk verder maar zoonlief ligt in bed en het is het kamertje ernaast dus helaas...
Ik ga vanavond even rustig bijlezen en reageren op iedereen, maar voor nu gooi ik even in de groep: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH 20 weken! Whiehoe!
hoi meiden. hier even snel een berichtje, me hooikoorts op dit moment erg heftig. vindt het wel erg vroeg maar zou wel kunnen denk ik. heb erg benauwd dus ga zo maar even huisartse post bellen want wordt egt gek. @nita leuk joh morgen weet je wat je krijgt, ik heb 14 april me 20 weken echo en dan gaan ze weer even proberen om te spieken en anders heb van de vorige echo te goed en kom dus 15 april te weten ik ga als ik de dokter heb gebeld even proberen te reagere op iedereen. groetjes
hoihoi, hier ben ik ook weer even. hanna, wat fijn dat je al lekker buiten bent geweest, vind dat ook altijd zo lekker Nita, ik snap niet zo goed waarom je je ex blijft sms-en terwijl hij zulke ongelovelijke dingen zegt over jou en het kleine babytje, hoeveel kansen krijgt hij nog? Ik snap dat je in een positie zit waarvan ik niet weet hoe rot dat moet zijn en ik zou willen dat het allemaal makkelijker voor je was, maar hem inlichten over het geslacht terwijl hij zo weinig moeite doet........zou ik niet doen @ marieke, fijn dat je hebt kunnen genieten in Disney. Ik geloof dat er vele van de aug 2009 mama's voor je aan het duimen zijn voor dinsdag. Ik hoop ook echt dat je duidelijkheid krijgt want zoals ik bij de andere lees, is dat nog wel het lastigste @ mamavanyouri, foto!foto!foto! Met mij gaat het prima, heb hard gewerkt de afgelopen dagen en ben dan wel een tikkie shacherijnig van vermoeidheid. Andy (petrabr man) stelde voor om maar gauw een weekend weg te gaan, dus dat is wel een heerlijk vooruitzicht. Wij hebben 2 verjaardagen nu dus dat word weer lekker toastjes eten mmmm foto van vanmorgen met 18,5 weken
@marieke1983: fijn dat je een goed weekend hebt gehad, nog maar even lekker nagenieten. zo dames ga me nu even douchen , tot de volgende keer maar weer
@marieke dus lekker genoten is disney, ben er nog nooit geweest maar lijkt me wel en erg leuk park. daar gaan jullie vast ook heen met je kleintje. @petra hmmm toastje dat is altijd lekker he.en een weekendje weg in vooruitzicht doe je goed. mooie buik hoor!