Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    lekkerrrr taart...

Marieke en Kanela, ik denk de hele dag al aan jullie...

Tal, tja het blijft natuurlijk 51/49%...

Kim, idd goede tip..
    en succes met de koopakte

DesireeK gefeliciteerd

Kunnen we een lijstje maken met hoeveel jongens en hoeveel meisjes?

2. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Haha ik kom net van de dierenarts, en onze poes is ook zwanger! 5 weken, dus net iets over de helft, net als ik.
    Mn vriend krijgt het zwaar met 2 zwangere vrouwen in huis ;)

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Jessi86, ehm... gefeliciteerd met je poes? ;o)
    Klinkt een beetje vunzig zo hahahaha.

4. MamaJess

@ cjpt
    Ik lig echt in een deuk hier van het lachen! Klinkt idd een beetje vunzig.
    Maar dankjewel, ik ben heel blij voor mn poes haha.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed hier wel hoor!

nita gefeliciteerd met je zoon!

@ollebollke ik ga dat spul morgen maar is halen hopelijk werkt het.

en iemand zei over was middal veranderen daar legt het niet en draag ook nu alleen maar katoen en bedde goed ook van katoen. komt gewoon echt van binnen uit door de hormonen. ik heb nu de zalf gebruikt en het helpt wel wat dus hopelijk gaat ht nu een beetje de betere kant op.

@jessi gefeliciteerd met de zwangere poes, weten ze ook hoeveel er in zitte.

6. MamaJess

De dierarts voelde er in ieder geval 3, maar het kunnen er ook meer zijn.

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow leuk hopelijk zijn het er niet te veel je moet ze nog kwijt zien te raken ook. was het de bedoeling dat een nestje kreeg of was het een suprise

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    pluis ik neem gewoon de vuilnisbak :D

jessi ja hoor ik irriteer me ook vrij snel :D en super dat je poes ook zwanger is!

desiree voorzichtig gefeleciteerd met jullie meisje :D

hoops gefeleciteerd met jullie zoontje in spe! :)

kom net van kruidvat, heb daar zo'n "knutselpakketje" gaan halen voor zelf een mobiel te maken voor boven de box of boven het bedje :D ik ga me er eens aanzetten
    ze hebben er met vliegtuigjes, met beestjes, en met vlinders :)

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Gefeliciteerd met de drieling, die hadden we nog niet

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    owja die luier emmer, hier nemen we ook gewoon de vuilnis bak.

@liz ga je creatief doen, welke heb je gekozen.?

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wij zitten nog in twijfel, luieremmer of vuilnisbak. Mannetje van mij is meer van de luieremmer, hij moet er niet aan denken dat hij een bepaald luchtje ruikt uit de vuilnisbak..Ik twijfel nog over de ernst.

Ik wens de mensen sterkte toe die het nodig hebben! Het lijkt me een van de ergste dingen die je tijdens een zwangerschap kan gebeuren.

Zelf vandaag 20 weken bereikt. Vind het een hele overgang. Ik sta vandaag op het hoogste punt voor mijn gevoel. Gisteren kon ik nog niet beginnen met aftellen, vanaf morgen wel!

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    me vriendin koopt bij de action van die luierzakjes waar een geur aan zit dus dan ruik je het niet, en ik denk dat je de poep luier toch wel buiten weggooid? hier in iedergeval wel

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    over de poepluiers, dat ruik je echt wel hoor als je de vuilnisbak dan weer open doet haha. Ik doe gewoon zon emmer, anders moet je steeds apart een zakje erom doen, wel handig op zich maar lijkt me zon gedoe..ach ja maar net wat je zelf handig vind toch?

Jessi, gefeliciteerd met je poes hahah. wanneer worden ze geboren?

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Nita, gefeliciteerd met je zoontje! Nou nu lekker shoppen meid ;) Gelukkig gaat alles verder nu goed.

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    die poep luiers gaan hier meteen buiten in de bak (ondergrondse container) dus dat is ideaal. en er staat altijd ene prullebak in huis en 1 op de plaats.
    me vriendin had zo luieremmer maar vormde zich altijd condens in dus was ook niet echt een succes

16. MamaJess

@ noa,
    Het was wel de bedoeling, alleen de timing is niet zo handig. Ze is voorjaar 2008 al gestopt met de katten-pil, maar het is nu pas raak. Dit betekent dat we rond 15 april de sleutel van ons huis krijgen, rond 25 april een nestje baby-katjes krijgen en dan op 15 mei gaan trouwen. Beetje chaotisch zo. Maar wel super leuk. We hebben trouwens al 4 reserveringen voor de kleintjes, dus ik denk dat we ze wel kwijt raken.

@ ppa
    Inderdaad de enige drieling hihi. Grappig!

@ emma
    Onze poes is 25 april uitgerekend :D

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow wat leuk je stond dus niet voor joker bij de da hihi.
    wordt cker een drukke tijd voor jullie, ik wil wel foto's zien hoor van de kleintjes en das goed om te horen voor jullie dat je al 4 reserveringen hebt.

18. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Marieke: Fijn dat disney leuk was. Lekker even er tussenuit. Hoe was je echo vandaag?

Kanela: Hoe was je echo vandaag?

Tal: Gefeliciteerd met je Zoon.

Mijn man heeft afgelopen zondag voor het eerst een baby gevoeld. Hij was helemaal blij en wil nu de hele dag baby’s voelen…
    Maar zo werkt het dus niet. Ik voel wel duidelijk wie er beweegt/schopt.
    En zo zijn de bewegingen van het kleintje veel zachter. Ze trappen wel allebei op mijn blaas, dus dat is iets minder. Verder vind ik het een heerlijk gevoel. Ik voel echt overal baby’s.

Kim: Hoe was de echo?

Fon: Fijn dat het litteken netjes hersteld.
    Ik heb nog veel foto’s als je wilt van versieringen voor de bruiloft. Wij zijn in de achtertuin getrouwd en hebben dus veel versierd. Pb me maar als je foto’s wilt.

Ginny: Fijn dat alles goed is.

Ligging: Mijn baby’s liggen allebei met de voeten omlaag. Het kleinste kindje ligt ook een beetje dwars zeg maar. Horizontaal maar met de voeten omlaag.

Nita: Van harte gefeliciteerd. Het is een moeilijke keuze waar je voor staat maar ik zou er voor kiezen zijn naam er niet bij te zetten als hij zo doet. Ben bang dat je er spijt van gaat krijgen. En voor hem hoef je het echt niet te doen, hij heeft al zijn ‘rechten’ al meerdere malen verknalt zou ik zeggen.

Miekie :Ik wil er zo een waar je gewoon vuilniszakken in kunt doen (Diaper Champ). Dat is minder duur want je hebt geen cassettes nodig en beter voor milieu. Een goede vriendin adviseerde me om absoluut zo’n ding te nemen, ze vind het haar beste aanschaf ook. En dat lijkt me ook met zoveel luiers.

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ sweepy leuk dat je man een van de kleine heeft gevoeld
    Echo was goed gegaan dus we zijn heel blij

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    aah wat schattig, we willen wel fotos van de kleine poezebabys natuurlijk :D haha

Deel Deze Pagina