Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

we zijn net terug van de echo, (moesten 3 kwartier wachten!) en alles was goed! :D :D

stomme echoscopiste vorige week, de gyn was helemaal verbaasd want alles perfect, niks verkort bovenbeentje! we hebben ruim een half uur naar Kriel kunnen kijken en hij heeft uitgebreid de tijd genomen ons alles te laten zien. en we hebben 3 foto's meegekregen!

willen jullie zo naar 1 foto kijken? ik ga hem zo plaatsen. die is van de zijkant, (zie ruggegraat) maar ik heb het idee dat ie links met zijn beentjes wijd ligt als dat kan, en als dat zo is zie ik het geslacht ook! wat denken jullie?

Al nieuws van Kanela?

2. Marieke1983

oke, heb de foto geplaatst. weet niet eens of ie wel zo kán liggen, maar het lijkt echt of ie rechts met hoofdje ligt en dan het onderlichaam gedraaid waardoor je recht in het geslacht kijkt...

3. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Marieke, wat een ontzettend goed nieuws! Ben heel blij voor jullie! Alleen wat stom van die echoscopist! Nou liep je je een week zorgen te maken terwijl dat niet nodig was.

Als de baby-katjes er zijn plaats ik uiteraard foto's!

4. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik heb gekeken, maar moet wel zeggen dat ik daar niet zo goed in ben. Het lijkt mij een jongetje, wat denk je zelf?

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @marieke gelukkig is het goed nieuws, maar wel een fout van de echoscopiste inderdaad, heb je een week zorgen lopen maken voor jan met de korte achternaam.

ik heb je foto gekeken maar ik ben daar zo slecht in dus ik zeg niks, want denk je zelf?

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik denk een meisje omdat je streepjes ziet :D

7. Marieke1983

hihi, ik dacht zelf juist aan een meisje, áls dat idd het geslacht is...
    vind het zo duidelijk een koffieboontje..

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    kon je het niet even tussen neus en lippen door vragen mariek of wouden jullie het niet weten?

9. Marieke1983

mijn vriend wil het niet weten, maar ik wel. nu vraag ik me af of hij daarom deze foto heeft gemaakt, zodat ik het wel kan zien.

maar ik vraag me nog steeds af of dit het geslacht wel is, ligt ie toch in een rare houding, niet?

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik denk dat het met de billen naar jullie toe lag zoals ik het bekijk ik vindt het moeijlijk je ziet wel mooi het ruggetje en tja wees eerlijk die zit aan de achter kant hihi

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    kim: proficiat met de geode echo!

marieke: wat fijn dat er niets aan de hand is! Wie had het verkeerd gezien? Ik zag dat je nu bij het diagnostisch centrum bent geweest, was die stomme echoscopiste ook daarvan?
    Het geslacht kan ik echt niks van maken maar ik zag bij mezelf ook niet dat het een meisje is, zelfs na aanwijzigingen van de echoscopiste. Als ik toch iets moet zeggen denk ik dat Noa gelijk heeft en dat we alleen het ruggetje zien...

12. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Oh Marieke wat een fijn nieuws zeg! Jammer dat je niet ter plekke wordt geholpen, maar dat je eerst een paar dagen in ontzettende onzekerheid moet zitten!

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Marieke, wat ontzettend fijn dat er helemaal niks aan de hand is met jullie kleintje!

Wij mogen donderdag om half 2 in het academisch ziekenhuis komen voor een uitgebreide echo. De ene dag heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt, maar de andere dag zie ik het allemaal niet zo zitten, vandaag een enorme off-day. Moest zelfs op het werk even huilen, maar heb gelukkig superlieve collega's. We hopen voor donderdag maar op het beste.

14. Marieke1983

@Lieke, jullie zullen ook wel gelijk hebben! ik heb mijn vraag ook bij onderzoeken gepost en daar krijg ik hetzelfde antwoord. toch jammer ;)

Wup, ik hoop echt heel erg ook bij alles mee blijkt te vallen. echt heel erg kl*te dat jullie zolang in onzekerheid moeten zitten! ik duim voor je!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @sweepy
    wat leuk dat je man de kleintjess ook heeft gevoeld, en ja ze komen natuurlijk niet op commando met een schopje, en gelukkig voel je de kleinste ook.

@ wup ik duim voor jullie donderdag hopelijk krijgen jullie nu duidelijkheid, en logsiche dat je af en toe een k*t dag en als je moet huilen moet je dat gewoon doen

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Marieke, wat ontzettend fijn dat alles goed is.

Nu nog goed nieuws voor Wup, kanela en sweepy...

Sweepy, leuk hè al dat gevoel in je buik en dan heb jij dubbel plezier

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben er nog! bijgelezen en al en wil even tegen Marieke zeggen dat ik het heerlijk voor haar vind dat alles goed is, nu ga ik met hart en ziel duimen voor de anderen [-o<

met mij gaat alles hartstikke goed, heb vandaag extra gewerkt, kan ik weer lekker een dagje eerder met verlof, nu dus al op 10 juli

Ik doe de plasluiers van Roos met zn 3-en in een geparfurmeerd zakje (die van etos ruiken echt superlekker) en poepluiers apart in een zakje of gelijk in de buitencontainer. Pas nu vind ik de poepluiers stinken maar voorheen stonk het ook niet echt, nu ze groenten enzo krijgt wel

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @petra ja zulke zakjes zijn het inderdaad allee haalde zij ze bij de action hihi.

19. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @marieke1983 wat een goed nieuws zeg super :D
    voor de andere dames ben ik nog hard aan het duimen.
    hier met mij alles in orde
    donderdag weer voor controle bij de vk

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Marieke, wat een heerlijk nieuws! Probeer niet te lang stil te staan bij de fout van die echoscopist, je kan er nu niets meer aan doen en tis nu tijd om te genieten! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina