@jessie gefeliciteerd alvast, nu maar hopen dat de verkopende partij ook opschiet, dan kunnen jullie in je nieuwe huisje.
Even laten weten dat ik nog leef Heb wel geprobeerd bij te houden met lezen maar reageren kwam er even niet van. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel! Met mij gaat het prima, als ik dat schoppende wezentje niet zou voelen zou ik niet zeggen dat ik zwanger ben. Heb het ook al 2 keer kunnen zien dat beeb aan het trappelen was, de dansende buik was er weer Ben alleen de laatste dagen met het goede weer er veel op uit geweest met Mirthe en merk dat het lopen niet echt goed is, krijg ik pijn in mijn heupen en buik, dus even tandje terug.
fijn dat het zo snel is gegaan Jessi! zo kan het dus ook @Monique, dat is niet leuk die pijn..herken het helaas. ik heb net een vacature van een heel leuke baan gezien! voor beleidsmedewerker bij een instelling voor ouderenzorg in oirschot. ik ga morgen bellen of het zin heeft om te solliciteren (ivm zwangerschap en geen ervaring) dus duim voor me!
@ Monique, fijn om te horen dat het goed gaat met je! @ All, ik denk dat ik vandaag voor het eerst ervaar wat het is om een "harde buik" te hebben. Niet prettig dus! Maar hoe lang kan zoiets duren? Het lijkt wel of het al heel de dag is. Af en toe wel even wat minder maar dan vrij snel is het weer terug. Is dat normaal? Misschien toch onbewust de zenuwen voor morgen ofzo? Ik heb lichamelijk geen echte inspanning gehad ofzo.
dat kan best hoor! ik heb alleen een harde buik na wat fysieke inspanning met mijn vriend, zeg maar, en dan duurt het ongeveer een minuutje, hooguit 2. mijn hele buik wordt dat loeihard en ik kan mijn buik dan niet meer indrukken. het doet geen pijn.
Kanela, fijn dat jullie zo lang naar jullie wonder hebben mogen kijken. En misschien een rare vraag, maar met 1 nier kan je toch prima leven, of is het bij baby's andes? Ladyjenn, geweldig een jongen, heb wel echt het idee dat die hier ruim in de meerderheid zijn.. Marieke, je kan ook gewoon bellen, ze hebben dat echt wel in je dossier opgeschreven, weet je het meteen zeker Hanna heb je al iets gehoord van de ouders? Cjpt, kan ook dor stress komen... Marieke, hopelijk gaat het wat worden met je baan. Jessi, gefeliciteerd, fijn dat alles is goed gekomen... Hier een gesloopte nacht achter de rug, mijn zoontje loopt al 2 weken te kwakkelen, maar nu was het 's nachts raak. Vanochtend sliep hij eindelijk en toen moesten we naar de dokter, daarna bloedprikken in het zh. Wel zielig zo'n klein mannetje met zo'n grote naald.
@Marieke, ik herken de pijn ook meteen weer van de vorige keer. Dus ik let weer heel goed op nou als ik loop, heb daar toen oefeningen voor gehad. Voor jullie trouwens wel super he dat er niets aan de hand is met beeb! @Cjpt, een harde buik kan idd heel pijnlijk zijn. Als je niet voldoende rust neemt dan is het bij mij ook zo dat het meteen bij elke beweging weer raak is. Maar ik zie dat het bij jou niet echt bij bewegen is, geen idee of zenuwen dit ook kunnen veroorzaken
@marieke inderdaad een belletje vooraf is wel makkelijk. voor dat je een sollicitatie brief gaat maken. @cjtp ow vervelend harde buik, mischien tog beetje onbewuste stress voor morgen? succes trouwens voor morgen. @ppa ow vervelend dat je zoonjte ziek is, en bloed prikken bij zo kleintje lijkt me ook zielig. waarvoor werd en geprikt?
ppa wat zielig voor je zoontje! en voor jou ook natuurlijk,dat is niet leuk om te zien! hopelijk is hij snel weer beter! en over het bellen, je hebt waarschijnlijk gelijk.... hmm... misschien ga ik dat idd wel doen morgen...
ladyjenn gefeleciteerd (althans voorzichtig dan) met jullie knulletje! jessi super ! nu kan je zeker gerust zijn dat het jullie huisje is monique ja idd als je voelt dat het te veel is op tijd rusten he ! marieke ik duim voor je! ppa veel beterschap voor je zoontje! heel de dag ben ik op stap geweest heb al de benodigheden voor de doopsuikers ben heeeeeeeel blij ben wel moe nu, dus ga straks wat bankhangen!
Liz, ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar die doopsuikers,heb je een foto? Ons zoontje heeft hele dikke lymfeklieren, al 2 weken op en af 40 graden koorts, oorpijn en vlekjes. Ze dachten eerst de 5de of 6de ziekte maar met die lymfeklieren klopt dat niet dus nu op de uitslag wachten.
o'ja marieke, zeker slim om even te bellen. Als ze je wel willen laten solliciteren dan hebben ze in elk geval je naam en stem al een keer gehoord.
Miekiepluis: gelukkig ben ik niet de enige, het werken viel me gelukkig toen ik er was wel weer mee! Was erg rustig, maar zie er nu alweer tegen op dat ik zondag weer moet werken! En die dromen zijn erg vervelend, maar het is een droom en zeker geen waarheid, maar waarschijnlijk nu een angst die je in je dromen tot uiting geeft! Wordt je erg onzeker van even de vk bellen! Jessi86: gefeliciteerd, met jullie poes (dierlijk dan he!) jah jah arme vriend! Wordt wel druk bij jullie in huis met al dat kleine grut! Wel lastig met die kleintjes die straks overal piesen en poepen, jij mag het niet opruimen! En gefeliciteerd met jullie huis! Noa: het werkt echt wel met een beetje geduld! het is geen wondermiddel en het is niet meteen over maar met 2 a 3 dagen wordt het minder en daarna wordt het steeds minder tot het helemaal weg is! Marieke: tja de echo ik durf het niet te zeggen! Wel fijn dat er uiteindelijk niks mis blijkt te zijn! Wup: ik duim voor je! Nita: wow wat een mooie duidelijke echo! Kanela: wat een instelling heb jij zeg, geweldig! Wel vervelend, maar 1 positief punt is dat het andere niertje geen afwijking heeft, ik denk, hoop en duim voor jullie dat alles goed komt en jullie over een paar maanden een gezond wereld wonder in jullie armen mogen hebben! Dikke knuffel! Bapsie: waarom niet je bent ook welkom hoor! En dank je wel! Cjpt: Ik denk dat ik ook wel eens harde buiken heb gehad, tenminste een niet fijn (zeer) pijnlijk gevoel, wat regelmatig terug kwam op zo`n dag. Ben nu aan het proberen om het wat rustiger aan te doen en het werkt wel, dus tja. Hoe lang, soms vrijlang soms paar minuten! All: met een goede echo, gefeliciteerd! Hier: Ja hoor blondje (donker blond) kan wel weer huilen vriendlief heeft wel een nieuwe telefoon en ik moet nog een week wachten omdat ik een ander kleur wou! Stom hoor die hormonsters moeten ze echt iets tegen verzinnen! Voelen: gisteren op mijn werk tijdens het invoeren in de computer ineens een paar goed voelbare trapjes! ben erg blij!
Hoi meiden, Ben een beetje laat maar heb het erg druk gehad,ben eigenlijk de afgelopen week niet online geweest. Vorige week vrijdag de echo gehad en alles is goed gelukkig en het is weer een meisje . Ik ben helemaal in de wolken. We hadden al een hele lieve meisjesnaam.voor een jongen wisten we het nog niet.Hoeven we ieder geval daar niet meer over te dubben. Ik heb vandaag een heel schattig setje gekocht voor de kleine meid.
Natasja, gefeliciteerd met je dochter! Ollekebolleke, had beter andersom kunnen zijn met de telefoons en tja al die rare hormonen ook..
Bedankt voor de lieve berichtjes dames! Heb even terug zitten lezen en volgens mij heeft nu bijna iedereen de 20 weken echo gehad. De ergste spanning is er dus bij de meeste af. Super. volgens mij zijn de meisjes in de meerderheid of heb ik het verkeerd? @Ppa. idd is met 1 nier prima te leven. maar nu moet die ene nier natuurlijk wel goed blijven en de ander niet explosiet gaan groeien waardoor andere organen in de knel komen. Stel dat die slechte nier zou afsteven neemt de andere het over en is er in principe "niets"aan de hand. Het kan dus helaas alle kanten op... Afwachten dus... Ik heb net zitten scannen. En kan het niet laten even te pronken met ons wondertje. Ik vind die lipjes zooo lief bij de eerste foto!