Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje
Hanna, blaas je ook even de wolken nog weg??? Zon is er maar kruipt nog weg, bedankt!!! Heerlijk dat het spugen ook verdwenen is bij jou
Heb net een topic geopend onder "zwanger en werk" forum. Voor wie niks te doen heeft... wil je er eens naar kijken en laten weten wat je denkt/vind? Mijn hele dag is verpest door dat verhaal ;o(
Hier de dag slecht begonnen: slecht geslapen, toch gaan sporten om 9 uur, maar vervroegd moeten stoppen omdat het te zwaar was. Heb nu nergens meer zin in, terwijl ik me van alles heb voorgenomen. En de zon valt ook al tegen. Ik ga zo toch amar aan de slag. Misschien nog eens de kleertjes bekijken
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje Wat raar dat alle berichten weg zijn! Ik lig ook vaak snachts wakker, ontzettend irritant. En steeds maar naar de wc, erg vermoeiend. Sweepy, ik hoop dat je vandaag een goede echo hebt!
Simmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje Waarschijnlijk is dit echt de periode om wakker te liggen en aandrang hebben om vaak te plassen.... Nog een uurtje dan mogen we weer voor controle... Zonnetje maakt plaats voor wolkjes hier in Friesland
Even heel vlug vanaf mijn werk: Ik heb het huis! Ik heb het huis! Ik heb het huis!! Eindelijk stond ik bovenaan! Het is een ruim appartement (68 m2) met 3 slaapkamers. Vanavond al kijken maar ik weet nu al zeker dat ik het neem want ik zit zo te springen om een huis hier in de stad. Dinsdag huurcontract tekenen en dan krijg ik 13 mei de sleutel! Yes!!
wow Nita: geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!! Welke stad ga je wonen? 13 mei dat is ook al heel snel, fijn voor je!
Jeeeeej nita! Gefeliciteerd meid! Zie je, langzaam maar zeker gaat het zonnetje voor je schijnen, ik weet het zeker! Weer iets positiefs om naar uit te kijken!
hoi meiden alles goed? hier wel hoor en wat is het mooi weer, en me hooi koorts is genees erger geworden yoehoe!!!! me kleintje heb ik vandaag nog niet echt gevoeld, hopelijk laat het nog wat van zich voelen vandaag. @nita gefeliciteerd met het huis!!!!! eindelijk 1e nou jouw weekend kan niet meer stuk denk ik zo. en zou iemand mij op de lijst willen zetten met een ? want ik hoor het dinsdag.
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? meisjes: 7 jongens: 2 weet niet 3
Goedemiddag @Nita super joh gefeliciteerd ! Lijstje met de namen weer weg zag ik al en een hoop berichtjes ook beetje jammer maar ja Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? Tal:meisje
Nita gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd, welke stad ga je wonen? Wat lekker dat je al zo snel de sleutel krijgt.
Venlo, daar werk ik ook. Woon al heel lang op mezelf hoor (5 jaar) maar moest iedere dag 32 km rijden naar mijn werk (enkel) en na anderhalf jaar word je dat behoorlijk zat.
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje meisjes: 8 jongens: 2 weet niet 3 vergeet niet de [quote ] + [/quote ] weg te halen als je de lijst quote
De afgelopen weken lig ik 's nachts vaak een 1/2 uurtje wakker, hebben jullie daar ook last van? Ik lig gelukkig niet wakker maar word wel errug vroeg wakker, meestal rond een uurtje of 6 Harde buiken heb ik soms als ik me omdraai om op de andere zijde te liggen of juist als ik plat wil liggen. Harde buiken zijn bij mij niet pijnlijk maar wel vervelend. Soms is het de hele buik en dan alleen de onderbuik. Hebben jullie een idee hoe dit kan? Volgens mij is dit omdat je dan je spieren aanspant en je buik geeft er een reactie op @ Nita, geweldig nieuws, eindelijk schijnt de zon voor jou, echt supergaaf voor je \/ \/ @ ollekebolleke, heb je al nieuws???? Hier gaat alles prima, Roos kruipt de hele kamer door, zo grappig om te zien. Mn buik heeft echt een groeispurt, ik lijk wel 7 maanden zwanger. Prima hoor want ben er apetrots op. Ben een beetje aan het rondneuzen voor leuke en betaalbare geboortekaartje. Bij Roos hadden we bij babyboefjes 75 kaarten voor 129 euro. Maar nu lukt het niet om een leuke te vinden.iemand tips voor geboortekaartjessites, die niet onwijs duur zijn Ik ben niet zo crea dat ik zelf alles ga maken 8)
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? meisjes: 8 jongens: 2 weet niet 4
Hee meiden, Balen dat alles van deze week weg is! Was net een week waarin in actief op het forum mee doe, haha! Maar ben hier aan het genieten van het zonnetje. Gelukkig is de druk op mijn buik nu stukken minder. Misschien ook door de gerusstelling van de verloskundige gister en dat het geen blaasontsteking is. Toch doe ik dit weekend rustig aan, tenminste ik spoor mijn vriend aan om het kamertje te gaan schilderen en om rust in mijn hoofd te krijgen schrijf ik alles op wat er nog gedaan en gekocht moet worden. Allemaal een hele fijne dag en een goed paasweekend! Geniet ervan. Annie, hoe is het vandaag met jou?