Nita Wat super dat je. Proficiat met je huis. Nu kan je lekker gaan inrichten en gaan genieten. Ben heel erg blij voor jou hoor \/ Liefs babs
Nita, gefeliciteerd!! Welpje, gelukkig gaat het iets beter! Moeilijk he dat stil zitten? Ik doe vandaag goed mijn best. Heb veel in de tuin gelegen!! En niks in huis gedaan. Buikje gaat al iets beter nu ik NIKS doe. Dus het helpt gelukkig. Hoor van veel mensen dat ik waarschijnlijk niet zoveel meer zal kunnen werken. Voel me best rot, dan moet ik de kindjes op mijn werk nu al minder gaan zien! Maarja me eigen kindje gaat natuurlijk voor! We zien het wel. Ik hoorde net van mijn buurvrouw dat zij een kindje heeft verloren met 6 maanden zwangerschap en dat ik dus echt rustig aan moet doen. En las ook nog zo'n verhaal. Pfff schrik er wel van hoor. Ben blij als ik ongeveer bij de 32 weken ben...dat is al heel wat!
simmer ja hier is het ook het wakker worden s'nachts... ik snap er niks van :s maar toch gebeurt het hanna gefeliciteerd met je mijlpaal!! nita super!! gefeleciteerd meid!! eindelijk eens een meevaller!!!!!! annie dat is geen leuk nieuws om te horen vooral nu niet pfff :s hier ga ik nu genieten van het zonnetje!! voor hoe lang het duurt lyana is super actief dus ga er eens vandoor!! aja kan iemand mij op de lijst zetten wij krijgen een MEISJE
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen meisjes: 9 jongens: 3 weet niet 4
Hoi meiden Kvind het wel jammer dat alles weg is van de afgelopen dagen maar zo zie je maar dat computers en dergelijke ook niet alles zijn en dat je met één druk op de knop iets ECHT kwijt kan zijn. Hier gaat alles zijn gewone gangetje, we zijn druk bezig met het opkuisen van ons huisje, als alles goed gaat zullen we er volgende week in trekken...geloof me ik zie er echt naar uit. Gisteren samen met mijn moeder gaan winkelen, het was gewoonweg een ramp! Ik dacht dat het een leuk namidagje kon worden, niet dus. Zoals de meeste onder jullie weten ben ik ongepland zwanger geworden, toch zijn we er heel blij mee en is dit kindje echt wel welgekomen. Mijn ouders hebben het er blijkbaar nog altijd moeilijk mee en dit is mij duidelijk geworden gisteren. We liepen samen een kinderwinkel in, zag ze mooi rose kleertjes enzo voor een meisje, wij gezellig erin neuzen begint ze opeens over één van de kindjes van haar vriendin...misschien moest ze maar eens een kleedje voor het jongste meisje kopen....ik dacht dat ik al alles gehad had!! Ik heb tot nu toe van mijn ouders nog helemaal NIETS gekregen, niet dat het perse hoeft, maar ze vraagt zelf niet hoe het met mij gaat of met de baby, persoonlijk vind ik het nogal laag. MAAR dat ze dan kleertjes wil gaan kopen voor een vreemd kind en haar bloedeigen kleinkind niets geeft vind ik een stap te ver!!. Ik ben al huilend met de fiets naar m'n vriend toe gereden, kwas echt wel over mijn toeren. Kvinnet gewoon zo rot van haar. Nita: super dat je ook een leuk appartementje gevonden hebt, ik hoop dat het helemaal jou ding is. simmer: ik heb er ook last van, en ik val telkens weer in slaap op het moment dat ik moet opstaan met als gevolg dat ik de hele dag zoals een zombie rond loopt. Liefs Stephanie
@ Stephanie, wat vervelend dat je moeder er zo mee om gaat! En ik snap dat je daar verdrietig van wordt!! Gelukkig zijn jij en je vriend hartstikke blij met dit kindje en hoop voor je dat je moeder snel wat meer interesse zal tonen! Sterkte meis. En wel fijn dat jullie volgende week waarschijnlijk al in jullie nieuwe huis gaan! Richt je daar maar lekker op.
Kan iemand mij ook toevoegen aan de lijst? we weten al wel wat het wordt, alleen blijft nog heel even geheim misschien nog een hele rare vraag, maar binnenkort moet ik eigenlijk weer naar de tandarts voor controle alleen nu staat me er iets van bij dat dat niet mag of zo als je zwanger bent, of heb ik het nou helemaal verkeerd? weet iemand dit?
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim meisjes: 9 jongens: 3 weet niet 4 geheim: 1
@ mik, je mag gewoon naar de tandarts, je moet alleen wel even vermelden dat je zwanger bent. Volgens mij in verband met foto's
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim Marina: geheim meisjes: 9 jongens: 3 weet niet 4 geheim: 2
Hoi meiden, Monique, hier nu ook wolken helaas. Maar soms ook nog wel de zon. Ik zal proberen alles nog weg te blazen, want morgen weer zulk weer, dat zou wel lekker zijn Nita, wow je hebt een huis. Gefeliciteerd hoor. Het klinkt allemaal heel goed! Hopelijk wordt het een fijn thuis voor je! Leuk die lijst met jongen/meisje Petrabr, ik ben niet zo heel handig op de computer, maar ben zelf ons geboortekaartje aan het maken op http://www.geboortepost.nl Het is 1,35 voor een kaartje en dat is dan inclusief envelop en btw. Ik vond de prijs wel meevallen, zeker omdat je op 3 kanten een foto kunt plaatsen zonder extra kosten. Misschien is het wat je voor je... Stephanie, rare reactie van je moeder.... Hoelang weet ze al dat je zwanger bent?? Mik, gefeliciteerd met je 20-weken-zwanger-zijn! Vanmiddag had ik mijn 20 weken echo. Ons meisje doet het prima, ik was zo trots toen we haar weer zagen. Ze lag echt niet stil, heel erg aan het trappelen Erg leuk om te zien en natuurlijk fijn dat alles goed was! De gyn kon alleen het hartje en het ruggetje net niet helemaal goed zien. Mevrouw wilde niet erg meewerken dus.... nu krijg ik nog een echo over 4 weken Vind ik helemaal niet erg natuurlijk! Ik heb vandaag wel 22 foto's meegekregen. We hebben echt een heel toffe gyn NU heerlijk genieten van de paasdagen. Hebben net inkopen gedaan bij de AH. Manlief is meegeweest, dus veel zware dingen (flessen etc) ingeslagen. Kon ie mooi even slepen Groetjes, Hanna
@hanna1974 jij ook gefeliciteerd met je 20 weken! volgens mij zijn wij tegelijk uitegerekend toch? ik in iedergeval 28 augustus
Strange..ik heb net een nieuwe buikfoto geplaatst. Kreeg melding dat ie was toegevoegd, er staat ook dat er (1) foto in mijn album staat, maar als ik dan wil kijken is ie weg. Rara..wie had dat ook?
Hanna, gefeliciteerd met je goeie echo!! En de 20 weken joepie!! Het gaat wel hard he?! Ik vond de eerste 12 weken enorm lang duren en nu gaat het snel! Anna, ik heb geen idee heb nog geen foto proberen te plaatsen nu de site vernieuwd is!
Grrrr, wat zijn schoonmoeders soms toch irritante wezens!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH Mijn schoonmoeder is toch zooo vervelend!! Ze gelooft gewoon niet dat ik nu niks mag doen. Gisteravond had ik haar aan de telefoon en toen zei ik dus dat ik echt moet rusten en moet tv kijken of lezen. En toen zei ze: nou je kan heus wel wat in huis doen hor! Dan denk ik ben je achterlijk ofzo?? En nu net had me vriend haar dus aan de telefoon en dan zegt ze dat ik gewoon bandenpijn heb en dat het gewoon door de groei komt. Daar wordt je toch echt niet blij van zo'n opmerking! Alsof ze wil dat het fout gaat ofzo..
haha annie, Ik word ook momenteel een beetje gek van d'r. maar ik ben ook bang dat het de hormonen zijn die ervoor zorgen dat ik gewoon niks kan hebben van niemand niet.