Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim Marina: geheim Nita82: jongen meisjes: 9 jongens: 4 weet niet 4 geheim: 2 Huis was geweldig! Lekker ruim allemaal met 3 slaapkamers. Ik kan de vloer overnemen (zeil), lamellen, fornuis, velux verduisterende rolgordijnen en opbergkastjes in de berging. Alles neutraal gekleurd dus dat scheelt flink wat werk. Er woont nu een vrouw van ongeveer 70. Nooit gerookt en altijd alles netjes onderhouden, goed gepoetst lag nu ook nergens een stofje dus dat is wel fijn om te weten dat er nette mensen hebben gewoond. Komende dinsdag dus naar de woningbouwvereniging om het contract te tekenen en dan krijg ik 13 mei de sleutel! Oh ja midden in het centrum dus alles op loopafstand. 1 km van het kinderdagverblijf en een minuut of 5 fietsen van mijn werk. Annie, lekker niks van aantrekken! Je weet zelf wel wat het beste voor je is nu! Hanna, gefeliciteerd met je goede echo! Stephanie, beetje raar van je moeder maar misschien moet ze nog even aan het idee wennen?
@Mik, ja we zijn dan op de zelfde dag uitgerekend... 28 augustus @Nita, fijn voor je zeg dat het huis leuk was en netjes verzorgd. Het is je gegund! En 13 mei de sleutel: dat is al lekker snel zeg. Heb je al een verhuisdatum in gedachte? @Annie, ik heb je verhaal gemist vanwege het wissen van de berichten, waarom moet je het rustig aan doen? Ik heb nu net mijn nieuwe buikband omgedaan. Beetje over the top nu nog, maar ik ga naar mijn zussie, dus dan kan het wel hahahahahahhah. Er staat op: tenminste houdbaar tot 28 augustus 2009 Fijne avond allemaal!
ey meiden heb iedereen een lekker dagje gehad, en genoten van het mooie weer. hier wel hoor. alleen nu wordt het donker egt donker en hard omweersklappen pfff wordt je niet vorlijk van.en me hond al helemaal niet hihu. las iemand iets met een schoonmoeder en opmerking, nou ik zou er gewoon lekker laten praten je vk heb het niks voor niks gezegt. @anna1976 ik zie inderdaad dat je 2 foto's in je album heb maar dan klik er oo en dan krijg ik niks hmmm raar. @hanna ow leuk die buikband ik kan ze. ach lekker showen toch ben benieuwd wat je zus er van zegt. nou meiden ga lekker banghangen tot morgen
Ik krijg 13 mei de sleutel en dan wil ik uiterlijk 18 mei er wonen. Dan zit ik maar 5 dagen met dubbele huur want dat is zo'n zondegeld dat kan ik nu echt niet missen.
Hanna, nog ff een keer me verhaal dan hihi.. Heb veel harde buiken dus woensdagochtend bij de vk (controle) zei ze dat ik me urine donderdag even weg moest brengen, misschien blaasontsteking. Maar had woensdag veeel pijn dus 's avonds gebeld naar de vk. Die heeft me doorgestuurd naar de huisartsenpost, maar geen blaasontsteking! Dus donderdag moest ik weer bellen en toen moest ik toch even naar de praktijk komen. Ben gister dus helemaal gecheckt. bloeddruk, echo, inwendig onderzoek en urine nog een keer. Maar ze kon niks vinden. Alleen had tijdens de echo en onderzoek een paar keer een harde buik achter elkaar. En daar was ze dus niet blij mee. Dus moest verplicht naar huis en mag tot dinsdag in ieder geval niet werken en moet echt zitten of liggen en niks doen! Ook niet schoonmaken ofzo maar echt rust rust rust! Dus erg moeilijk!
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim Marina: geheim Nita82: jongen Jingi: jongen meisjes: 9 jongens: 6 weet niet 4 geheim: 2 hee..balen dat er een deel kwijt is.... @nita, wat goed een huisje...kun je ook lekker met de babykamer beginnen..leuk. en wat goed dat het zo lekker in het centrum ligt. Ik twijfel erover om een pretecho te laten maken, vind het eigenlijk zo duur maar wil ook de beeb nog wel heel graag zien voordat hij te groot wordt voor op beeld....
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim Marina: geheim Nita82: jongen Jingi: jongen Verhip: geheim meisjes: 9 jongens: 6 weet niet 4 geheim: 3
Nita: wowwie gefeliciteerd met je huissie!! Toppie meid! Petrabr: jep dat ken ik, als ik naar bed ga, lig ik eerst een half uur a uurtje het plafond, de gordijnen en noem het maar op te bestuderen! En vervolgens val ik in slaap, maar als ik weer eens moet plassen `s nacht begint het weer overnieuw met eerst wakker liggen enz! Stephanie: inderdaad erg flauw van je moeder! Als ik jouw was zou ik haar hier op aan spreken, het gaat aan je vreten en als je er te lang mee wacht, kan je een lopende tijdbom worden (denk dat je al onderweg bent) en dan dus ontploffen op een vervelend moment! Sterkte meid, dikke knuffel ene niet alle moeders snappen hoe hun eigen kinderen werken! heb ik ook last van! Mik: je mag gewoon heen gaan, geef wel even aan dat je zwanger bent, dan houden ze daar rekening mee! Annie: dat is erg vervelend! Sterkte en rustig aan he, dus ook geestelijk niet gek laten maken en al helemaal niet door je schoonmoeder! Up-date: Maandag bij mijn 20 weken echo was onze spruit erg dwars en lag lekker met het hoofd naar mijn rug te kijken en was niet van plan om zich om te draaien, waardoor de gyneacoloog het hartje niet goed kon bekijken! Erg vervelend, maar dankzij onze spruit mocht ik vandaag dus nog een keertje komen. Helaas kreeg ik gisteren erg veel last van mijn buik, waardoor ik de vk had gebeld, nou moest ik vanmorgen eerst naar de vk en daarna naar de gyneacoloog! Best wel vervelend, maar gelukkig kon de vk mij geruststellen en was de pijn van gisteren het oprekken van mijn banden! dus gewoon bandenpijn! Bij de vk zegt ze zullen we voor de zekerheid even kijken, dus eerst bij de vk gekeken en vervolgens nog een keertje in het ziekenhuis bij de gyneacoloog! Gelukkig is alles goed met onze spruit en lag het nu lekker op het ruggetje en op zijn/haar zij! De gyneacoloog kon nog niet helemaal alles goed zien, doordat ik (jah ik) iet wat te veel spekkie op voorraad heb! Maar voor zover ze het kon zien was alles helemaal goed! Ben dus erg blij!! Ben ook wel trots want ik heb tot nu toe alle keren dat ik bij de vk ben geweest onze spruit gezien! En ik ben ook nog steeds niks aangekomen en in totaal 4 kilo afgevallen! Helemaal niet erg voor mijn reserves! Dus ben weer helemaal blij, heb alleen wel de balen van de pijn in mijn buik waar ik nu toch regelmatig last van heb! Sorry voor het verschrikkelijk lange bericht, maar wou het ff kwijt! iedereen die het nodig heeft een extra dike knuffel van mij!!
Vandaag heerlijk genoten van t mooie weer... werd alleen gelijk weer afgestraft met regen en onweer vanavond @hanna1974: Gefeliciteerd met je mijlpaal van 20 weken, en fijn dat de echo voor zover ze konden zier er goed uitzag. @Simmer: Balen dat je nog steeds niet van het spugen af bent... weet helaas uit ervaring wat t is om dat de hele zwangerschap door te hebben. Sterkte ermee!! @Liz0104: Hier ook nog steeds erg moe @Nita82: Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Ben je eindelijk van die reistijd af. @Stephanie20: He balen dat je moeder zo rot doet. Misschien bedoelt ze dat helemaal niet zo, maar weet ze zich niet goed een houding te geven. Probeer uit te leggen dat jullie echt heel blij zijn met deze kleine op komst. Hoop dat ze gauw bijdraait. @mik: Gefeliciteerd met je mijlpaal van 20 weken @ollekebolleke: Fijn dat je echo goed was. Hoeveel echo's heb je nu in totaal gehad dan? Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit. Placenta blijkt aan de voorkant te liggen (in tegenstelling tot de eerste echo) wat dus verklaart dat ik de beeb minder vaak en minder hard voel. Maar ben echt super blij en opgelucht dat alles er goed uit zag. Ook weten wij het geslacht van de beeb, maar er lezen hier bekenden van ons mee dus maak t liever niet openbaar hier. Truste all
Goedemorgen meiden, Weer alles kwijt aan avater en onderschrift zie ik! Dus weer even sleutelen... Wij hebben gisteren onze 3-d-echo gehad! Wat ontzettend gaaf is dat, ik kan jullie Dokter papa in het Echocentrum Amsterdam allemaal aanraden. Zo leuk als hij het doet en zo vol passie! We hebben een heleboel foto's van het gezichtje van onze kleine kruimel en het is al goed te zien dat het godzijdank de neus van mijn lief heeft ( ik heb een neus met een bobbel er op en die heeft ze duidelijk niet!) en op de dvd is op een gegeven moment te zien dat ze moet gapen. Zo schattig! Ook hier was het gelukkig weer een meisje...zou toch ff gek zijn als hij denkt dat het een jongen wordt.. Hij had een hele leuke theorie, als de breedte van het voetje de helft van de lengte van het voetje was, dan werd het een jongentje. Dat was bij ons niet zo, en dan wordt het dus een meisje. Hij heeft ook nog gewoon even tussen de beentjes gekeken hoor! Hihi! Ons kleine meisje weegt nu 635 gram en is 33 cm groot. In de komende 16 weken moet ze dus nog ongeveer 20 cm groeien en 2,8 kilo aankomen. Dat is heus veel als je dat bedenkt! Maar ik ben weer helemaal heppie! Ik zal een paar foto's in mijn album gaan zetten! Nita: Zag ik nou dat je een huisje hebt? Wat geweldig voor je meid! Gefeliciteerd! Simmer: Nog steeds misselijk meis, bah... Ollekebolleke: fijn dat alles goed was joh! En zo vaak kijken is nooit erg met dat resultaat! Stephanie: Heb je verhaal even gemist, maar laat je niet gek maken! Mik: Inderdaad, je mag gewoon naar de tandarts hoor, jammer hè...Hihi! Oef, de rest ben ik alweer vergeten, sorry! Meiden, fijne paashaas en geniet maar lekker! Liefs, Pluis
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim Marina: geheim Nita82: jongen Jingi: jongen Verhip: geheim Elke: meisje meisjes: 10 jongens: 6 weet niet 4 geheim: 3 , heb na de vage uitspraak van de echoscopiste donderdag gisteren toch nog een gelachtsecho laten doen. Nu heb ik drie keer van verschillende mensen gehoord dat het een meisje is! Nu mag ik echt niet meer twijfelen hihi, schaam liefs, een controlfreak....
Goedemorgen meiden, En weer schijnt het zonnetje hier!! Heerlijk hoor! Vanmorgen toen ik nog even lag na te soezen begon onze dame weer flink te schoppen. Ik word daar zoooooooo blij van Een goed begin van de dag! @Annie, bedankt dat je het verhaal nog eens wilde posten. Tjeetje, lekker rustig aan doen. Laat iedereen maar kletsen en doe helemaal niks!!! @Jingi, ik heb een pretecho laten maken en heb er echt geen spijt van. Ik vond het geweldig en het is zeker een aanrader! Bij mij kostte het 50 euro. Best veel geld, dat is zo, maar ik dacht: hoevaak zou ik nou zwanger zijn?? Voor mij waarschijnlijk maar 1 keer, dus alles wat ik wil doen in de zwangerschap ga ik ook doen hahahahhah! @Miekiepluis, wat een enthousiast verhaal over je echo. Leuk hoor. Jammer dat Amsterdam zo ver weg is voor mij, anders wist ik het wel Leuk dat je nu goed het gezichtje hebt gezien! Elke, ik heb wel moeten lachen om je berichtje. Het zal je maar gebeuren he, denk je dat het een meisje wordt, komt er een jongetje uit..... Maar gelukkig heb je nu duidelijkheid! Wij wisten van de pretecho van 3 weken geleden ook al dat het een meisje is, maar hebben dat gisteren niet tegen de gyn gezegd. Wel dat we wisten wat het is, maar niet wat en dat we van hem wilde weten wat hij dacht. Mijn man sprak over de baby: zoiets van Kijk hij beweegt..... Even later zei de gyn: Ja jullie spreken wel over een hij, maar het is een zij Grappig!!! Jammer dat ik gisteren vergeten ben om te vragen hoelang en hoe zwaar ze nu is. Voor de volgende keer onthouden maar! Fijne dag allemaal! groetjes, Hanna
Dag dames, Vanochtend alweer vroeg wakker. Maar gelukkig schijnt hier het zonnetje ook dus dat mag de pret niet drukken. Gisteren weer voor controle bij de VK geweest. Ben weer door de APK gekomen Mag nu over 3 weekjes alweer . Echt snel dus! Hebben jullie al nagedacht waar jullie willen bevallen? Ik neig steeds meer naar het poliklinische bevallen in het ziekenhuis. Waarom? Het geeft mij denk ik, meer innerlijke rust. Als er iets met de kleine of jezelf is dan ben je wel gelijk op het juiste adres. Nita: Gefeliciteerd meid! Miekiepluis: heb je website al even bekeken. Stoer zeg, die 3d foto's. Echt een mooi meiske. Sweepy: hoe is het gisteren gegaan? Liefs
nita, gefeliciteerd met je huisje, eindelijk wat positief nieuws. Heb jewat om naar toe te leven nog 5 dagen en dan weten wij ook wat het wordt, ik ben zo enorm benieuwd
@Simmer, ik ga zeker poliklinisch bevallen in het ziekenhuis. Ik zie dat helemaal niet zitten thuis, dus voor mij was het een gemakkelijke keuze.
Zonnetje: met 8 wkn, 12 wkn, 16 wkn, 3x met 20wkn, dus intotaal: 6 ik word door jullie toch ook wel erg nieuwsgierig wat het word, maar vriendlief wil het echt niet weten en ik kan mijn mond toch niet houden als ik het weet, dus dan maar niet he! Hier alweer heel blij mooie dag met een lekker zonnetje! HEERLIJK!! Waarschijnlijk ben ik dit weekend niet veel aanwezig, vandaag is mijn moeder jarig, morgen viert een vriendin haar verjaardag en maandag viert mijn zus d`r verjaardag en tussen door moet mijn auto en de auto van mijn vriend nog gemaakt worden dus erg druk! Krijg ik net post, zo`n mooie wit met paarse envelop van het justitieel incasso bureau!! Oeps, ik met beven kijken, tja echt mijn auto, gelukkig heeft vriendje lief toen gereden!! Haha viel het voor mij weer mee, maar vriendje lief zal wel de balen hebben! toch altijd zonde van je geld! Meiden geniet allemaal van het mooie weer en allemaal een hele fijne paas!!
zoals mijn avatar nu is, heb ik een soort gelijke echo! Grappig he! Vind hem zo lief! Sorry kan ze helaas niet op het forum zetten, we zijn de stekker om de printer op de pc aantesluiten ff kwijt!
Slimmer : Meisje Hanna : Meisje Marieke1983 : ? Desireek : Meisje Cjpt : Meisje Doosje 80 : Meisje Anna 1976 : Jongen Ginny : Jongen Mega Babs : ? We denken een jongen, bevestiging op 23/04 Lieke1979:Meisje Jessi86: Meisje petrabr: ? noa307: ? tal: meisje Welpje 09: ? liz: meisje annie22: jongen mik: geheim Marina: geheim Nita82: jongen Jingi: jongen Verhip: geheim Elke: meisje Ollekebolleke: ? meisjes: 10 jongens: 6 weet niet: 5 geheim: 3