Nee moest net ook zo huilen... Gister leek het beter te gaan en vannacht ging het weer minder. En vanochtend voelde ik me mannetje veel minder dan normaal dus had het ff gehad! En dan ook nog die naam bedenken. Ben er echt klaar mee.. http://anoukkk2.hyves.nl/?&pageid=5MUVWNOOVA0WSGGCK Hier een buikfoto, op hyves! Was gisteravond bij mijn ouders (toen ik nog wel vrolijk was).
(((((((((((((((((((((((((((((((((((Annie)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) heb echt met je te doen meid. Pak echt je rust, want je ziet er wel moe uit op de foto. Maar wel een leuk setje
hey meiden hier nog even een berichtje van mij @sweepy, ik wens je veel sterkte bij het maken van de keuze, en hoop dat jullie eruit mogen komen ik denk aan jou en de kindjes voor de rest voel ik me wel goed, ben alleen de laatste dagen erg emotioneel, ben veel aant huilen, soms om de gekste dingen, maar goed dat hoort er denk ik wel bij. ook moet ik zeggen dat het wel erg zwaar wordt op mijn werk allemaal (werk als begeleidster bij verstandelijk en lichamelijk gehandicapten) eens kijken hoe lang ik het nog kan volhouden. moet zo ook weer gaan werken en dan dinsdag en woensdag vrij. nou meiden sorry voor mijn geklaag..... fijne dag nog allemaal liefs mik
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind ze allemaal heel lief maar als ik op iedere reactie ga reageren wordt het een heel lang bericht dus doe het even zo als jullie het niet erg vinden. Maar echt heel erg bedankt voor alle berichtjes. Ollekebolleke: Het zou heel mooi zijn als ze tot juni/juli zouden kunnen blijven zitten en dat zou iedereen het liefste hebben maar het is niet reëel om daar van uit te gaan. De placenta van die baby is nu al niet toerijkend en naar mate de baby groter wordt vraagt hij meer van de placenta en gaat de baby niet voldoende zuurstof e.d. krijgen en gaat het dus mis of houd blijvende schade over. De placenta kan nu namelijk niet meer groter worden of veranderen. Dat willen we natuurlijk niet. Maar ze laten de babys zo lang mogelijk zitten. Op een gegeven moment moet de afweging gemaakt worden of het in of buiten mijn buik het beste is voor de baby en op basis daarvan maken ze de beslissing. Zonnetje: Balen zeg dat je zon last hebt van fietsen. Als je graag fietst zou ik het over een paar weekjes nog eens proberen, ik had er 2 weken geleden ook vreselijke last van en gisteren ging het eigenlijk wel prima. Ik hoop dat het voor jou ook van tijdelijke aard is. Lieke: Leuk om het verschil te zien in de fotos. Marieke: Klinkt leuk, dat spel. Nita: Leuk dat je de naam hebt. En ik hoop dat je 20 weken echo samen leuk uitpakt. Annie :Wat balen zeg dat je nog steeds zo veel last hebt van harde buiken en dat rustig aan doen niet helpt. Het kan zijn dat je je mannetje even wat minder voelt door de harde buiken, dat schijnt ook voor je kindje intensief te kunnen zijn. Als ik een aantal harde buiken heb gehad voel ik ze ook een tijdje niet. Dikke knuffel van mij. O ja over het klussen, het gaat niet alleen om de babykamer. Want omdat we 2 kindjes verwachten moet het de grotere kamer worden wat eerst de waskamer was. Dus moest de waterleiding e.d. naar de andere kamer en natuurlijk spullen verhuizen. De babykamer was de enige kamer waar we het plafond nog niet van gedaan hadden. Verder wilden we nog de hele bovenverdieping laten stucadoren en waren we al een tijd bezig met de badkamer. Alles bij elkaar dus behoorlijk veel. Het gaat nu heel erg hard en er is al veel gedaan. Deze week komt de stucadoor en gaan beginnen met het plafond van de babkamer zodat ik daar aan de gang kan. Verder moet er alleen nog een schuifwand geschilderd worden, maar dat gaan ze morgen doen. Morgen komt ook de lamp voor de babykamer:
Mik: Je mag hier gerust even 'klagen' hoor. We begrijpen je prima. Succes met werken vandaag. Lekker dat je morgen en overmorgen vrij bent.
Even kijken wat nog is blijven hangen, als ik iemand vergeet, sorry! @ Sweepy, dubbel nieuws zeg... maar op de 1 of andere manier voelt dit als het verhaal van 2 vechtertjes. Jij bent de enige in ons cluppie met een 2-ling en dat houden we gewoon zo! Misschien komt het ook door hoe positief jullie klinken. Alsof je ergens vanbinnen voelt dat het goed komt. Nouja, ik duim voor jullie dat jullie ukkies de artsen lekker blijven verbazen! @ Annie, hè meid soms is er even niks aan he? Dikke knuffel voor jou! @ Nita, veel plezier morgen! En wat spannend dat hij nu mee wil. Is toch wel een teken dat de gezondheid van zijn zoontje hem wat doet. Tis na alles misschien niet veel maar het is een begin! @ Mik, dat emotionele komt en gaat hier ook hoor. Hoort er inderdaad een beetje bij. Vanacht waardeloos geslapen. Heb tussen 1 en 3 wakker en huilend op de bank gezeten. Mijn eczeem is in deze tijd van het jaar altijd vervelend maar nu zitten mijn handen helemaal onder en mag ik geen zalf gebruiken. Argh, om gek van te worden die jeuk! Oeh en hebben jullie ook van die irritatie aanvallen? Soms kan ik zo verdomd weinig hebben! Duurt niet lang gelukkig maar wel vervelend. Net ging ik even uit mijn stekker omdat mijn vriend nog geen muis heeft gekocht voor de laptop... ik HAAT laptop toetsenborden en dat ding dat de muis vervangt. Dus ik vanuit het niks echt helemaal pissig! Oh en nog 1 kwaaltje dat steeds erger word; de hartkloppingen. Woensdag naar de vk en eens even navragen of het normaal is dat het zo vaak is. Hebben jullie dat ook??
Wat een mooie buikfoto's allemaal en wat ga je het nu bij de meeste goed zien zeg! Zijn jullie ook zo trots op je buik : Ik zou wel de hele dag met mn buik willen paraderen Sweepy wel fijn om te horen dat babytje A toch ook goed meegroeit maar wat een lastige beslissing moeten jullie nu weer nemen. Veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing voor jullie. cjpt ik wordt ook helemaal gek van die hartkloppingen. Het lijkt wel of heel mn lichaam bonkt. Was er gister ook ineens erg duizelig bij dus vond het toen wel een beetje eng maar ben even gaan slapen en toen is het weer aardig gezakt Ik ga het morgen ook wel even tegen VK zeggen. Zouden jullie mij ook weer op het lijstje willen zetten : Wij verwachten een meisje
Bij mijn vorige zwangerschap merkte ik bij mijn medemoeders dat het rond deze tijd zwaarder gaat worden en de ongemakken beginnen te komen. Ik hoop voor iedereen dat de "kwaaltjes/kwalen" nog af gaan nemen, want we moeten echt nog een hele tijd. Ik heb gelukkig nog zo goed als nergens last van en ik weet dat ik daar echt dankbaar voor mag zijn, omdat het voor sommige nog echt zwaar gaat worden
ik heb ook last van hartkloppingen, maar heb dat al mijn hele leven eens in de zoveel tijd een periode. ging er eigenlijk vanuit dat het niet met de zwangerschap te maken had. maar als hier al 2 anderen er last van hebben.. zal het donderdag ook eens aan mijn vk vragen.. @hanna: het is idd vanwege de vakantie periode. er zullen wel veel kraamverzorgsters op vakantie zijn...
Sweepy, fijn dat het klussen opschiet. Kan me helemaal voorstellen dat je het in jouw situatie zsm af wil hebben. En wat een leuke lamp zeg, echt super. Petrabr, werd helemaal vrolijk van de foto met je zus en die van Roos is gewoon te schattig Annie, misschien helpt het om bij veel harde buiken achter elkaar even onder de douche te staan en dan meteen je bed in om te liggen, (helpt bij mij meestal wel) en als je buik hard is voel je je kindje veel minder, zelfs bijna niet. cjpt, wat naar voor je, kan me voorstellen dat je soms helemaal gek wordt en dan ook nog niet mag smeren... irritatie hoezo....alles moet gewoon gaan zoals ik het wil..... mik, hoe zit het eigenlijk met verlof bij jouw werk? krijg je meer verlof of ander werk of andere tijden? Hanna, nu al niet luisteren??? hahaha, misschien zat er vruchtwater in har oortjes?? Lieke, weet je al hoe je het kamertje wil gaan doen? Ga naar Florence en verder door Toscane rondrijden.Tja zware baan dat onderwijs....
Ppa, Ja vruchtwater, dat zal het zijn Leuk zeg Florence en Toscane! Mooi daar! Ja afzien in hte onderwijs he, vind ik ook altijd
Haai meiden, Wat een heerlijk weertje is het hè! Krijg je zo lekker veel energie van! Hanna en Stephanie en Brusje: Hoezee! 20 weken gepasseerd! En heus, ook jullie baby wordt gewoon geboren hoor! Iemand moet de rij sluiten! Noa: Spannend dus a.s. dinsdag, komt vast goed! Liz0104: Prachtige foto's zeg! Ppa: Wat een lekker vooruitzicht zeg, Italie! Genieten hoor! Fijn dat het weer goed gaat met je zoontje! Sweepy: Beetje dubbel dit nieuws of niet? Wel fijn dat Baby A goed gegroeid is! Wat een moelijke keuzes hebben jullie al moeten maken zeg. Ik wens jullie veel wijsheid toe! Zonnetje: wat vervelend dat je zo'n last had van het fietsen, ben je al eens bij een fysiotherapeut geweest? Vast wel , maar ik vraag het toch maar... Voor mijn vriendinnetje was het een uitkomst! Lieke: Je mag trots zijn op je buikje hoor, dat ben ik ook en ik ben ook in 4 weken 3 kilo aangekomen! Er groeit een allermooist mensje in! Wel rustig aan doen met jezelf hè! Nita± Jeetje, wat een achtbaan van emoties en gebeurtenissen maak jij mee zeg! En nog zoveel te gaan! Ik vind echt dat je supertrots op jezelf mag zijn hoe je dit allemaal oppakt! Spannend morgen, je 20 weken echo MET de vader...En dan ook nog dat gesprek! Erg leuke naam heb je uitgekozen en zeker toepasselijk! Daan: Je klinkt weer eens tuk monterder, je had afgelopen week ook een beetje dip of niet? Fijn dat je het weer doet hoor! En dat groeien en die banden...I can shake your hand! Hier precies eender...Maar goed, voor een goed doel! ( Dat is echt mijn mantra...) Oh...en ikke sta er niet meer tussen!! Ik krijg een MEISSIE!!! Annie22: Wat vervelend dat je zo last hebt van harde buiken...getsie meis! Ik leef met je mee hoor! Hanna: Hihi...ik zeg ook regelmatig dat ze rustig aan moet doen, maar tot op heden weinig effect.. Kom je dan aan met je pedagogische opvoedkundige opleiding enzo... Lekker weer...Hihi! Cjpt: JAJAJAJAJA!!Dat heb ik ook! Mijn irritatielevel is echt beneden peil! En om niks! Zeg nu elke keer tegen mezelf dat ik eerst tot 10 moet tellen... Helpt niet, maar voor het idee... En die hartkloppingen horen er echt bij, ik heb ze ook, dan lijkt het alsof mijn hart uit mijn keel springt, zoals bij een tekenfilm... Hier gaat het goed, heb niet meer zo'n mineurstemming en ben lekker aan het rommelen in het huis. Wat ik merk is dat ik rustiger word.. Er wordt me steeds vaker gezegd " Wat ben je stil, is er wat? " Ook lief zegt dit vaker, maar er is dan niks! Nu las ik dat je wel steeds meer in jezelf keert, maar nu al? En steeds minder honger krijg ik... Morgen weer werken, 4 dagen en dan volgende week 2 dagen werken ( die andere 3 heb ik geen kinderen, moet ik wel nieuwe klassen maken voor volgend jaar en voorbereiden voor het nieuwe schooljaar, maar goed) en dan heb ik 2 1/2 week vrij!! Wat een heerlijk vooruitzicht zeg!! Meiden, geniet nog even lekker van het weer en tot morgen!! Liefs, Pluis
NOG MAAR 109 DAGEN??? Waar blijft die tijd!! Ik zit bijna onder de 100!!! Sjee!! sorry, dat zag ik ineens, wat gaat de tijd megasnel zeg!
hai, fijn dat jullie zo met me meeleven hor! Zal morgen weer op jullie reageren heb vandaag echt een ontzettende offday! Ik ben nu mijn harde buiken aan het bijhouden voor de zekerheid. Ben om half 12 begonnen en het is nu 4 uur en dit zijn de harde buiken: 11.30/12.00/12.30/13.15/14.00/14.20/14.40/14.55/15.50 Dus er zal tussen de laatste en een na laatste bijna een uur! Gelukkig! Wat vinden jullie ervan??? Zijn er meer die het zo vaak hebben???
Annie, wel goed dat je de harde buiken even bijhoudt. Zo krijg je wel een goed overzicht. Best veel vind ik hoor..... Wat zegt de VK hiervan? Ik snap best dat je een offday hebt! Gewoon alleen maar posten en lekker even niet reageren moet ook gewoon kunnen hoor Groetjes, Hanna
Wat een leuke foto van jullie samen. En al een mooie buik zie ik! Even een vraagje: waar heb jij die buikband vandaan?? Even over je harde buiken: dat zijn er wel heel veel in 4-en half uur tijd. Heb je al even met de verloskundige contact gezocht? Lijkt me verstandig! Ik heb ongeveer 2 harde buiken op een dag en dan vooral in de avonduren. Ze komen en verdwijnen even snel weer. Liefs Simmer
annie22 : wat heb jij veel harde buiken! ik heb het ook wel eens maar vooral als ik op me werk ben. mijn verloskundige heeft al gezegt dat ik rustiger aan moet doen , en dat doe ik nu ook. heb jij het ook alleen als je het druk hebt of maakt dat niet uit? ik heb vorige week de 20 weken echo gehad, en alles was goed ! en het is een jongetje!
Hey meiden, Lekker genoten van het warme weer en een beetje in de zon gezeten. Sweep wat een dubbel nieuws. Toch super goed dat baby a goed is blijven groeien. morgenzon proficiat met je zoontje Annie best veel die harde buiken, ik heb daar voorlopig nog geen last van. Cjpt van hartkloppingen heb ik soms ook last, maar nog niet zoveel. Kan nog komen he . Was het lekker gisterenavond je steengril? Pluis geniet van de dagen dat je thuis bent. Hopelijk heb je mooi weer als je thuis bent. De tijd gaat inderdaad heel erg vlug, waar was de tijd dat we nog maar 8 weken waren en dat we allemaal samen zaten te hopen dat we vlug de grens van 12w voorbij waren. En nu zijn we al meer dan over de helft. Sorry voor diegene die ik ben vergeten Alles gaat hier z'n gewone gangetje. We zijn in ons huis bezig de keuken aan het zetten. Alle mijn ventje en me schoonvader. Ik heb soms nog wel last van buikpijn aan de zijkanten, maar tante daan heeft me toch wel gerust gesteld hoor Liefs Babs