Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zo heerlijk weekend weer.
    Volgend weekend gaan we al op vakantie.... wat gaat de tijd snel :)
    Toen we in de kerstvakantie een mooie zwangerschapstest hadden hebben we deze vakantie in mei geboekt ipv de zomervakantie en nu is het al bijna zo ver :D
    Ik kan niet wachten!

Annie, de kinderen uit mijn klas gingen zwemmen en ik heb toegekeken. Veel beter!!!

Zonnetje,
    Dit is Elmer. Deze poster gaan we ook in de babykamer ophangen!

Marieke, wat een goed nieuws zeg van je sollicitatie.
    Succes dinsdag!
    Wat studeer je nu?

Mik, ik kan je helaas geen tips geven voor bij de arbo-arts. Ben daar nog noiot geweest.

Ollekebolleke, en wat was het cadeautje??
    Ik ben heel nieuwsgierig hoor :D

Twisted Angel, welkom hier en gefeliciteerd!
    Gelukkig gaat het dan nu weer een beetje beter met je zodat je hier gezellig kan meekletsen!

Ik ga zo naar de pedicure!
    Heerlijk!

Groetjes, Hanna

2. Only me

Only me Niet meer actief

Haai,

Ja, gelukkig wel, we hebben ook wat onzekere tijden achter de rug m.b.t de kleine. Er is een kleinere afwijking bij de nieren gevonden en ook bij het hartklepje zit 'iets'. Ze weten niet wat, maar voor zover bekend kan het geen kwaad, maar ik moet wel onder strikte controle blijven. Krijg om de 3 weken ook een echo in het ziekenhuis, gelukkig zitten ze er wel boven op.

Hanna - Wat heerlijk om even naar de pedicure te gaan, weer schone nieuwe voetjes bij thuiskomst ;)

Marieke - Wat fijn om te horen dat je lekker op gesprek mag komen, ondanks dat je zwanger bent :d Ik wens je heeeeeeeeel veel succes :d

Liefs, Kim

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@cjpt: ik slaap met het kussen tussen mijn voeten en knieeen, dan komt ie tot ongeveer net onder mijn borsten.ik heb hem ook niet als een luier (iew! ;) ) maar hij gaat daar net langs af zeg maar.als ik op mijn rug draai s'nachts draai ik hem mee en dan ligt ie tussen mijn benen over mijn buik. als ik dan de andere kant opdraai gaa ie automatisch mee. zo gaat het best goed.

@hanna: ik kende Elmer ook niet, maar ziet er leuk uit! heel vrolijk voor een babykamer!
    ik studeer nu sociale wetenschappen richting interventie en beleid. hiervoor heb ik sociaal pedagogische hulpverlening gedaan. (hele mond vol haha) het gaat om een beleidsfunctie in een organisatie voor ouderenzorg, past dus perfect bij beide opleidingen :D

@twisted angel, welkom! waar had je last van dan?

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

alles goed bij jullie? hier wel hoor moest vandaag alleen even naar de vk omdat ik door een paar honden omver was gelopen in het park, en zo zere buik er door had. maar alles was goed gelukkig. dus ik pas voortaan wel op in het park.
    meiden ga even alles bij lezen en dan reageren. maar eerts even me trainingsbroek aantrekken

5. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

@Marieke1983: Wow super dat je voor een sollicitatiegesprek mag!! Ik ga voor je duimen!

@mik: Alvast succes bij de arbo-arts.

@twisted angel : Welkom

@hanna1974 : Dat is inderdaad een hele kleurrijke olifant die Elmer :D Leuke poster hoor.

@noa307: Zullen behoorlijke honden geweest zijn als ze je omver lopen... gelukkig heb jij of de beeb er niks aan over gehouden.

Over reageren: Ik open altijd 2 pagina's zodat ik in de ene kan lezen en in de andere mijn bericht kan typen.

Slapen: gaat hier gelukkig (nog) heel goed.

Iedereen een fijn weekend gewenst!!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Alles goed met jullie?
    Hier schijnt heerlijk het zonnetje :D
    Wat lekker weer zo op zaterdag.
    Straks ga ik de vakantiepapieren ophalen bij het reisbureau. Volgende week zijn we al onderweg naar Frankrijk.
    Ik heb een gezellig weekend voor de boeg. Twee leuke verjaardagen en zondagmiddag een lunch met vrienden.
    Jammergenoeg moet ik hier in huis wel het een en ander schoonmaken.
    Maar daar begin ik zo mee heb ik besloten. Dan is het maar weer gebreurd!

Donderdag kwamen de proefdrukken van het geboortekaartje en ik ben erg blij met het resultaat.
    Lettertype komt goed uit en ook de foto's die ik gebruikt heb zijn mooi zo op het kaartje.
    Dit wordt em dus. :D
    Is dat ook maar weer uit mijn hoofd!! Hahhahaha

Noa, dat zal wel even schrikken zijn geweest, omvergelopen worden in het park.....
    Gelukkkig is het goed afgelopen!!

Fijne zaterdag allemaal!

Groetjes, Hanna

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Morning all!

Gisteren na een hele lange werkdag liepen we in de stad en kwam ik amper mee vooruit van de pijn in mijn buik. Elke stap die ik deed voelde ik in mijn buik. Schrok er een beetje van dus vroeg naar bed gegaan. Vanochtend ook lekker blijven liggen en tis nu half 12 en ga er maar eens uit haha. Normaal is 9 uur opstaan in het weekend voor mij al laat dus dit is echt een prestatie. Maar wel even goed om rust te pakken denk ik zo.

Marieke, bedankt voor de tip met het kussen. Ga ik het eens op die manier proberen!

Ik heb gisteren ook mijn buikbanden al ontvangen! Woensdag besteld en vrijdag binnen! Super service zeg! Jammer dat ze niet van katoen zijn maar verder zijn ze prachtig!
    Ga vandaag gelijk mijn I love papa buikband showen.

Fijne dag allemaal.

X Cindy

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi hoi,

Ben ik ook weer eens!
    Hier gaat qua zwangerschap alles volgens het boekje. Kom alleen wat veel bij ben ik bang maarja ik ga erna wel weer lijnen ofzo.
    Verder ben ik veel te veel aan het shoppen maarja we zullen maar zeggen dat baby's ook veel nodig hebben he!
    Oja en ik ben ziek. Bah flink verkouden/grieperig. Ik slaap er ook zo slecht door.
    Marieke, super gefeliciteerd met het soll gesprek! Hopelijk zijn ze erna nog steeds zo enthousiast en krijg je de baan. Zo zie je wel dat het toch kan, zwanger zijn en werk vinden.

Ollekebolleke, balen dat je zoveel moet werken... Hopelijk word er rekening mee gehouden. En wat heb je gekregen?

Mama mazzel dagen, ga ik ook heen en dan allemaal 'dure' dingen inslaan hihi.

Voedingskussen, kan ik absoluut niet mee slapen...

Twisted angel, welkom!

Hanna, wat leuk Elmer! Lekker kleurrijk!
    En lekker op vakantie... wil je ruilen?? haha.

Noa, owjee dat moet schrikken geweest zijn. Gelukkig is alles ok.

Cjpt, lekker uitgerust nu. Doe het maar rustig aan hoor, zullen wel je banden zijn! Teken dat je rustig aan moet doen.
    Leuk hoor die buikbanden, papa zal het geweldig vinden he :)

9. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

@hanna1974: Heerlijk aan t aftellen naar je vakantie!!
    En fijn dat je helemaal happy bent met het geboortekaartje. Daar moeten wij ook maar s voor gaan zitten, heb wel een paar opties wat kaartjes betreft, maar nog geen definitieve. En over de tekst hebben we nog helemáál niet nagedacht.

@cjpt : Goed dat je even je rust genomen hebt... voel je je nu wat beter dan?

@Mama van Youri: Beterschap!!

Fijne dag allemaal, en lekker genieten van t stralende weer!

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Sanell, welkom thuis en fijn dat alles goed was

@Zonnetje76, gek is dat he die puddinghersenen, hier zijn ze ook weer aanwezig

@Schijndelsvolk, je heb helemaal gelijk hoor, kindjes moeten tegenwoordig zoveel, voldoe je er niet aan hup een etiketje.
    Gewoon lekker doen zoals je zelf denkt dat het goed is en dan komt het helemaal goed

@Hoops, gewoon zelf afspraak maken bij de fysio, die hebben vaak hele goede tips!!
    Let er op dat je als je loopt rechtop loopt (schouders recht, bekken kantelen) en als je zit dat je probeerd om ook goed recht te zitten dus niet onderuit hangen en bij staan je gewicht op 2 benen laten rusten

@Miekiepluis, klinkt idd als je banden, is het meteen weg als je gaat zitten???
    Is bij mij nl wel zo.
    Maar kan heel goed hoor, je baarmoeder is nu echt in die banden aan het hangen en dat is die pijn (vaak bij lopen)

@Marieke, niet bang zijn hoor als je naar het ziekenhuis zou moeten, ik ben vorige keer ook in ziekenhuis bevallen terwijl ik altijd riep dat ik absoluut thuis wilde blijven, is zo goed gegaan daar dat ik nu dus zels twijfel.
    Heb je nog wat gevonden tegen je lekkende borsten??? (vervelend is dat he)
    Succes met je gesprek dinsdag

@Rianne80, je werk loslaten kan heel moeilijk zijn, maar kijk maar eens als je week verder bent dan voelt het vaak al heel anders

@Ollekebolleke en wat voor kadootje heb je gekregen??

@Mik, ik zou gewoon eerlijk zijn bij de arboarts en je situatie vanuit jouw kant gezien uitleggen, dus geen medelijden hebben met je collega's of je werk.

@Twisted angel, welkom!

@Noa307, dat zal even schrikken zijn geweest, gelukkig was er niets aan de hand

@Hanna, hier ook lekker zonnetje en net als jullie een leuk weekend voor de boeg.
    Geniet ervan!

@Cjpt, dat klinkt bekend, die pijn met lopen (doet zeer he) goed dat je even rust heb gepakt

@MamavanYouri, bah ziekjes, beterschap!
    En bij mij beweegt de weegschaal nu ook ineens, hoort misschien wel bij deze periode.
    Maar ik probeer wel op te letten dacht vorige keer ook het er wel even af te lijnen na de bevalling, niet dus :(

Wat geweldig lekker dat het zonnetje weer terug is!!
    Nu even pauze en rusten want kleine meid doet een dutje.
    Vanavond komen zus en vriend hierheen en dan gaan we morgen met z'n allen circuit hangen in Valkenswaard, helemaal niet erg met dit weer :D
    Beeb wordt echt sterk nu, de schoppen worden echt steeds harder.
    Ik kan daar zo van genieten, echt heerlijk

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier alles oke, ook mijn buik is bezig met een groeispurt maar ben er erg trots op. Roos gaat uit logeren vanavond dus paps en mams gaan lekker de hort op.

prettig weekend allemaal

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Monique, veel plezier bij het circuit morgen. Zal wel lekker zijn met dit weertje :)

Petrabr, leuk een groeispurt van je buik.
    Ik herken het wel een beetje.
    Veel plezier vanavond!

Ik heb net heerlijk in de tuin gezeten. Nu ben ik het even zat, even forummen.
    Manlief ligt in d etuin te snurken... hahahahha en straks zeggen... nee hoor, ik heb niet geslapen hihihi!!! :D

Groetjes, Hanna

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, leuk morgen naar het cirquit! Veel plezier!

Hanna, lekker in de tuin gezeten :D

Ik had net lekker was buiten hangen, begint het hier ineens te regenen :( echt balen.
    Hoop dat mijn mannetje zo thuis komt, die was weer eens werken...

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh, regen bij jou??? Raar landje dat Nederland!
    Hier is het nog steeds zonnig.
    Wacht ik stuur em ook jou kant weer op.... Komt ie :idea: :D

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hanna, het lukt niet!! Misschien moet je wat strenger erbij kijken als je hem stuurt :D
    Tja had op buienradar gekeken en zag al dat er een paar buitjes aan zaten te komen (in het zuidelijke zuiden) 8)

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer even... nou de honden waren bullmastiff's dus ja zit aardig wat kracht achter die lompe dingen.
    me buik voel erg beurs een en heb ook fikse baluwe plek er aan overgehouden. ben zelf ook erg geschrokken dus was ook de laatste keer dat ik ben gaan wandellen met zo veel honden . hadden afgesproken zodat ze met soort genoten konden spelen.

@hanna ow bijna op vakantie lekke hoor!!!!
    @marieke we gaan voor je duimen dat je wordt aangenomen!!

@mvy ow shoppen heerlijk hoor en inderdaad een baby heb veel nodig hahaha.

ps: hier heeft de hele dag de zon geschenen en heb ook lekker de was buiten gehad

17. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hey meiden,

Het is een tijdje geleden, maar het was zo druk met de bouw van ons huis dat ik de tijd niet vond om even te komen kijken. Hier gaat alles goed, behalve nog altijd last van mijn buik. Hopelijk heeft iedereen lekker genoten van het schitterende weer.

Hanna wat leuk dat je op vakantie gaat. Tof dat het al zo snel is en dat je kan aftellen.

Liefs babs

18. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Hi hi, ben er ook weer eens, we hebben de afgelopen week problemen met het netwerk, kan nu alleen nog maar met een kabeltje internetten....handig draadloos internet :evil:

Ik ga ook naar de mama mazzel dagen..joeohooe shop till you drop!

heb de afgelopen dagen steeds het gevoel dat ze bij de 20 weken echo niet goed gekeken hebben en dat het toch stiekum een meisje is...stom he? mijn zwangerschap is ook zo totaal anders dan bij Pepijn en het was bij de echo ook echt ff eroverheen en weg...haha stel je voor ...hebben we straks alleen een jongensnaam en jongenskleertjes en dan is het toch een meisje...haha... nou ja....nog ongeveer 16 weken! :D

Het is hier nog steeds heel mooi weer, maf toch zo'n klein landje en toch zo verschillend in weer.

@hanna lekker op vakantie geniet ervan!

heb vanmiddag een proefritje gemaakt op een mamafiets, wel ff wennen met zo'n groot stuur, maar hij tijd verder prima! kan niet wachten tot ie er is, lekker fietsen met Pepijn nu het nog kan.. :D

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mega babs, ook druk met verbouwen! Gelukkig alles goed met jou en de baby.

Jingi, hmm misschien toch nog een extra echo doen? Gewoon voor de zekerheid? Ik kan ook nog steeds niet geloven dat we een meisje krijgen :oops:

Joepie, net besloten dat we de vloer voor de babykamer morgen gaan halen ipv donderdag. Zag net dat morgen daar koopzondag is. Dus net even nog de laatste baan behangen (beetje mislukt maarja dat is de hele muur al :rolleyes: :( ) en vriend is nu de plinten aan het verven. Dan nog even de kamer leegmaken en dan kan morgen de vloer erin!!!
    Misschien kunnen we dan ook nog de meubels gaan opzetten [-o< . We krijgen eerst nog bezoek dus ben benieuwd hoe ver we komen!

20. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @MvY,leuk dat jullie al zo opschieten met de kamer!! Wat voor behang heb je?? roze??

@Jingi, Willen jullie geen echo meer laten maken?? 3D ofzo? Kan je ff checken of het echt een jongen is!

@Petra, hier ook een groeispurt!!

Weten jullie of een 3D echo al leuk is met 25 weken??? Of is het mooier als je later gaat? Ik ben zo nieuwsgierig!! En wanneer gaan jullie? (als je er eentje laat maken)

Deel Deze Pagina