Ik ( Pluis, die nu weer wat rustiger is, bedacht zich namelijk dat ze vandaag een mega-hoestbui heeft gehad en misschien daardoor wel een vaatje is gebarsten...En nu 2 uur later, er niks aan de hand is in ondergoedgebied...Morgen, als er dan niks is, is ze weer compleet rustig..) ben tandartsassistente geweest en ik raad Sensodine ( lijk wel een wandelende reclame...) aan, speciaal om je tandvlees te versterken aan, Sensodine Balanz heet dat. Je krijgt namelijk gevoelige tanden doordat je zenuwen meer prikkels krijgen , en dat komt weer doordat je tandvlees zijn best niet doet! Dus als je tandvlees in orde is ( en ook 3 x in de week tandenstoken helpt daarbij...K-klus, maarje hebt er echt profijt van...) zijn je tanden ook minder gevoelig! Zo...Nu gaat Pluis weer rustig op de bank zitten en hopen dat het gauw morgen is... Liefs, Pluis ( p.s. dank je wel meiden voor jullie opbeurende woorden...)
dat is zo, ware het niet dat ik er nog nooit strak uit heb gezien @Miekiepluis: ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt, zou ik ook doen! maar een geelbruin drupje betekent nog niets gelukkig. volgens mijn ha geeft een mk echt veel helderrood bloed en dan nog is het in "maar" 50% van de gevallen mis. komt goed!
Ook ik heb me aangemeld bij MvM en volgende week donderdagavond een afspraak. Weet nog niet voor welke kadootjes we gaan . Verder voel ik me goed, wel moe en heel de dag honger. Maar ja... probeer mezelf in acht te nemen zonder er teveel gehoor aan te geven. Want eten voor 2 is helaas een fabeltje Heel veel sterkte voor de meiden waarbij het mis gegaan is. Echt super klote! Ik hoop dat jullie je er een beetje doorheen kunnen slaan. En voor alle nieuwe meiden: Welkom. Ik hoop dat jullie het hier net zo naar je zin hebben als ik
Wilde graag meedoen aan mvm maar helaas kreeg ik net een berichtje Op 2 december heb jij je aangemeld als deelneemster van Moeders voor Moeders. De urine wordt in jouw woonplaats niet opgehaald wegens transporttechnische redenen en dit betekent dat je helaas niet kunt gaan deelnemen. Indien je meer inlichtingen wilt of misschien zelf mogelijkheden ziet om het 1 maal per week naar een tussendepot te brengen, dan verzoeken wij je vriendelijk om ons gratis nummer te bellen: 0800-0228070 tussen 8.00 - 20.00 uur en op vrijdag tot 19.00 uur. kan dus niet meedoen of ik moet hetzelf brengen. Tja die kans is zeer klein, want hubbie heeft de auto.. We zijn nog niet zo modern met 2 auto's voor de deur
morgen nog een week voor de echo. maar ja het is wel dubbel, de eerste stap is natuurlijk een kloppend hartje, maar dat heb ik de 2x hiervoor ook gezien en toen ging het alsnog mis (8 weken en 13 weken) verder onze dochter verloren.... dus echt gerustgesteld ben ik met 28 weken , dan is het kindje levensvatbaar... o sorrie dit is natuurlijk niet iets waar jullie met alle onzekerheid op zitten te wachten
@Hester :heel veel sterkte @dreamz : ik hoop zo voor je dat het mee mag vallen. maar als je vier weken bent moet er toch ook al een vruchtzakje te zien zijn of niet? misschien domme vraag hoor maar dat dacht ik....hoop dat het gewoon goed mag gaan.. @sweepy: ja heb ze eindelijk te pakken gekregen. ze vond het heel vervelend maar kon niet meer doen dan excuus maken.....schiet je niks mee op maar heb wel mijn zegje kunnen doen.. @cjpt: ik voel me echt zo niet zwanger bij jullie...ik heb geen last van dat ik me niet kan concentreren nog....vind het wel dubbel want ben blij dat ik niet echt last heb ergens van maar aan de andere kant is het ook wel erg onwerkelijk zo...ik heb inderdaad ook steekjes links (was jij dat die dat zei toch?) en die tandpasta weet niet meer wie het zei maar weet niet of het te maken kan hebben met de zwangerschap...weet wel dat het te maken kan hebben met het weer...nu het kouder is kunnen ze gevoeliger zijn..heb er zelf ook behoorlijk last van...moet je inderdaad de tandpasta van sensodyne kopen die is het beste... de rest heb ik niet onthouden sorry... vanaf wanneer hebben jullie gebeld naar de verloskundige...ikzelf zat te denken aan maandag dan ben ik vijf weken...of is dat te vroeg?
Jaahaa ik ben ook een augustus mama, (ben zelf ook een augustus kind )mag ik ook op de lijst Uitgerekend op 9 augustus 37 jaar, 4e kindje MvM: ja ze komt morgen (10dec) langs TB/ZB: heel graag thuisbevallen FV/BV: borstvoeding
Hoi Allemaal, Ik mag bellen naar de verloskundige als ik 6 weken ben. Kan nu al niet wachten. Verder heb ik net echt hele erge kwaaltjes, af en toe gloeiende wangen, krampjes en mijn borsten blijven gevoelig. Ik vind het allemaal erg spannend en heb ook ook boek gekocht. Toch blijf ik de neiging hebben om weer een test te doen, terwijl ik nu 4 positieve heb gehad. Ik denk dat ik rond de feestdagen weer ga testen dan kan ik het gelijk op die manier aan de opa's en oma's vertellen. Ik ben trouwens (nog) niet moe,gaap wel erg veel,maar van slapen komt er nog niet echt meer. Fijne avond mama's in spe!
Hoi meiden, Mag ik erbij? Vandaag na dagen in onzekerheid een positieve digitale CB test in handen gehad! Oh, we zijn zo blij.
Ik heb maandag met de vk gebeld en had morgen mijn eerste afspraak (intake) staan, maar hij is verplaatst naar vrijdag ivm een zieke collega voor wie ze moet waarnemen. Ze klinkt gelukkig wel erg aardig aan de telefoon! Ik heb zelf ook nog niet echt kwaaltjes, heb alleen niet zo veel honger en ik heb ook last van krampjes/steken.
dreamz en hester: balen zeg! Sterkte ermee! proficat voor alle nieuwe zwangeren. Miekepluis: hoop dat je je niet te druk maakt en dat alles goed komt. Catje86 enMarty: ik heb ook niet echt veel kwaaltjes en probeer gewoon te genieten! bos: ik heb vandaag gemaild naar de verloskundige en ga deze week nog bellen voor een afspraak (dus ook ongeveer 5 weken). Ik weet niet of dit goed is, want het is mn 1e keer. groetjes aan iedereen, Lieke
Goedemorgen meiden, Hier Pluis, niks aan de hand! Denk echt dat het kwam door die hoestbui! Nu weer gewoon zoals het was.. Voor alle nieuwe dames, welkom! Gezellig! Ik ga me geen zorgen meer maken, het komt goed, punt! Dat gestress lijkt me ook niet helemaal goed... Dus vanaf vandaag ga ik genieten! Vanmiddag naar de Vlos, spannend! Meiden, rustig aan allemaal en tot krabbels... Liefs, Pluis
Hé, mijn banner telt niet door... het is al 6 weken en 5 dagen... Bijzonder ( nee, geen bijgeloof, is gewoon foutje van de computer!) Kijk..daar is dag 5 al..
hoi pluis suc6 bij de vk! spannend. idd geen stress meer dat is ook mijn motto.... (lukt alleen nog niet altijd )
goedemorgen allemaal! @Miekiepluis: fijn dat alles weer goed is nu! het zal idd wel door die hoestbui gekomen zijn maar je schrikt je toch een ongeluk! @Annie1979 en Marina71: welkom! leuk dat jullie mee komen kletsen! Ik Heb gister maar geen pilatus gedaan want ik was echt supermoe en ik moet voor de sportschool een half uur fietsen.. vanavond gaan we naar een flat kijken die vlakbij ligt dus ik ga dan in 1x door en lekker step aerobic doen.
@ Bos; je hoeft ook niet altijd klachten te hebben hoor. Mijn klachten wisselen ook per dag. Juist lekker ervan genieten dat je niets hebt nu! We gaan in de komende maanden nog genoeg "klachten" krijgen denk ik ;o) X Cin
Pluis that's the spirit! Alle nieuwe meiden van harte gefeliciteerd! Hier alles oké! Geen klachten alleen soms lage rugpijn. Fijne dag allemaal en geniet!